Схема за зацепване на двигателя наЕ34 М20Б20?!
Модератор: Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- bmwfan_93
- Потребител
- Мнения: 17
- Регистриран на: 4.04.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ е34 2.0 130
- Мечтае да кара: е34 М5
- Детайли за колата: Мноу бега.
Схема за зацепване на двигателя наЕ34 М20Б20?!
Здравейте колеги, трябва ми схемата за зацепването или по скоро шаблона за зацепването на въпросия мотор?
Тъй като след диагностиката ми казаха че някакъв градус ми бил доста висок, сиреч предполагаема неправилна центровка.
Поствам снимка от диагностиката >
Та въпроса ми е следния тъй като човека каза да си намеря шаблон или схема за зацепването на този двигател и да проверя дали е правилно зацепен, защото според него не е.
Някой компетентен в тая област да каже своето мнение?
Изпатил ....
Правил...
Мерси
Тъй като след диагностиката ми казаха че някакъв градус ми бил доста висок, сиреч предполагаема неправилна центровка.
Поствам снимка от диагностиката >
Та въпроса ми е следния тъй като човека каза да си намеря шаблон или схема за зацепването на този двигател и да проверя дали е правилно зацепен, защото според него не е.
Някой компетентен в тая област да каже своето мнение?
Изпатил ....
Правил...
Мерси
НЕКА СПРЕМ ВОЙНАТА ПО ПЪТИЩАТА!
- ивчо
- старши ентусиаст
- Мнения: 1792
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Re: Схема за зацепване на двигателя наЕ34 М20Б20?!
http://www.bmwe34.net/E34main/Maintenan ... Timing.htm
http://www.angelfire.com/blues2/bimmer/ ... gbelt.html
http://www.e30tech.com/forum/showthread.php?t=1889
Удобен момент е да смениш онез гумените които са писали на главата (4 бр на кавалите на кобилиците), и семерингите !
Вземи си нова пружина за обтяжната ролка !!
http://www.angelfire.com/blues2/bimmer/ ... gbelt.html
http://www.e30tech.com/forum/showthread.php?t=1889
Удобен момент е да смениш онез гумените които са писали на главата (4 бр на кавалите на кобилиците), и семерингите !
Вземи си нова пружина за обтяжната ролка !!
Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали?
The night is dark and full of lo6o
- bmwfan_93
- Потребител
- Мнения: 17
- Регистриран на: 4.04.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ е34 2.0 130
- Мечтае да кара: е34 М5
- Детайли за колата: Мноу бега.
Re: Схема за зацепване на двигателя наЕ34 М20Б20?!
Мерси колега за хелпа, в най скоро време смятам да погледна състоянието на мотора и зацепването му..
Ще уведома дали наистина е имало лоша центровка. Или пък е прескочила.
За момента все още не съм я разкоствал но и предстои..
Ще уведома дали наистина е имало лоша центровка. Или пък е прескочила.
За момента все още не съм я разкоствал но и предстои..
НЕКА СПРЕМ ВОЙНАТА ПО ПЪТИЩАТА!
- Jordana
- старши ентусиаст
- Мнения: 1594
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Схема за зацепване на двигателя наЕ34 М20Б20?!
И колко трябва да е тоя градус при 31 градуса в интейка и 800 оборота ?
Зацепването на тоя мотор е просто че няма накъде и се проверява за 5 минути .
Поставя се шайбата на демпфера на белега за ГМТ /там където е изрязано /на белега на кутията на ремъка . Точката на ангренажното колело на белега на главата и това е всичко . Палеца на дистрибутора трябва да сочи към кабела на първи цилиндър . Ако искаш да си сигурен се светва със стробоскоп действителния ъгъл на кутията на ремъка и белега за статичния ъгъл на шайбата - трябва да съвпадат при празен ход . При подаване на газ да се разминават което показва че мотроника регулира ъгъла . Може да се провери и действителното положение на буталото на първи цилиндър и момента на газоразпределние за да е пълно щастието . С подходящия инструмент през свеща на първи цилиндър и след сваляне капака на ангренажа за да се види положението на гърбиците дали е в сгъстяване при ГМТ и положение на палеца към кабела на първи цилиндър .
В тоя мотор нищо не се регулира - всичко трябва да е зацепено на белега и в определена позиция .
Зацепването на тоя мотор е просто че няма накъде и се проверява за 5 минути .
Поставя се шайбата на демпфера на белега за ГМТ /там където е изрязано /на белега на кутията на ремъка . Точката на ангренажното колело на белега на главата и това е всичко . Палеца на дистрибутора трябва да сочи към кабела на първи цилиндър . Ако искаш да си сигурен се светва със стробоскоп действителния ъгъл на кутията на ремъка и белега за статичния ъгъл на шайбата - трябва да съвпадат при празен ход . При подаване на газ да се разминават което показва че мотроника регулира ъгъла . Може да се провери и действителното положение на буталото на първи цилиндър и момента на газоразпределние за да е пълно щастието . С подходящия инструмент през свеща на първи цилиндър и след сваляне капака на ангренажа за да се види положението на гърбиците дали е в сгъстяване при ГМТ и положение на палеца към кабела на първи цилиндър .
В тоя мотор нищо не се регулира - всичко трябва да е зацепено на белега и в определена позиция .
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- 325_TDS
- младши ентусиаст
- Мнения: 375
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: Чирпан/Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: 120L/E28
- Мечтае да кара: E24
- Детайли за колата: 05.82 Balticblau metallic
Re: Схема за зацепване на двигателя наЕ34 М20Б20?!
Нещо ми се вижда, че си объркАл моторите...
Oo=00=oO Roses are red, violets are blue, I love my bimmer more than you.
- bmwfan_93
- Потребител
- Мнения: 17
- Регистриран на: 4.04.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ е34 2.0 130
- Мечтае да кара: е34 М5
- Детайли за колата: Мноу бега.
Re: Схема за зацепване на двигателя наЕ34 М20Б20?!
За градусите човека каза че трябва да варира между 4-8 градуса или нещо от сорта.. и каза че това при мен е анормално сиреч предположи лошо зацепваше.
Интересното е че колата се кара така от доста време, и няма ядове поне спрямо вървеж и палене незнам.
Все още не съм я проверявал и не съм я гледал за да видя дали е така, нямам стробоскоп и незнам къде да я закарам, иначе имам вариант да се погледне по стария си метод за белезите но за момента няма как да стане.
За момента все още не е проследена, но в най скоро време ще бъде.
Поздрави.
Интересното е че колата се кара така от доста време, и няма ядове поне спрямо вървеж и палене незнам.
Все още не съм я проверявал и не съм я гледал за да видя дали е така, нямам стробоскоп и незнам къде да я закарам, иначе имам вариант да се погледне по стария си метод за белезите но за момента няма как да стане.
За момента все още не е проследена, но в най скоро време ще бъде.
Поздрави.
НЕКА СПРЕМ ВОЙНАТА ПО ПЪТИЩАТА!
- Jordana
- старши ентусиаст
- Мнения: 1594
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Схема за зацепване на двигателя наЕ34 М20Б20?!
Зацепи я така както съм описал , стробоскопа се пуска само за проверка дали регулира мотроника . С него градуси не можеш да измериш . Статичното зацепване на белези е достатъчно точно стига да е направено правилно . Не ти трябват никакви схеми и ръководства , има две точки които трябва да са на белег в ГМТ и това е всичко .Ти ако имаш 40 градуса на празен ход предварение това са почти 6 зъба прескочили в повече , ще хвърля къчове при палене и ме съмнява изобщо дали ще върви .Такова предварение може да достига при 6000 оборота но едва ли е реалното при празен ход .
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- bmwfan_93
- Потребител
- Мнения: 17
- Регистриран на: 4.04.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ е34 2.0 130
- Мечтае да кара: е34 М5
- Детайли за колата: Мноу бега.
Re: Схема за зацепване на двигателя наЕ34 М20Б20?!
Здравейте отново колеги, нямам време да се занимая с колата или по-скоро не съм стигнал до там все още.
И така днешната ми дилема която ме мъчи от самото взимане на мотора, е това че при ниска скорост примерно карам на 3 та с 40 и почва едно приклецане на целата кола, секаш или не й достига гориво или незнам ..
Някак идея от какво е?
И така днешната ми дилема която ме мъчи от самото взимане на мотора, е това че при ниска скорост примерно карам на 3 та с 40 и почва едно приклецане на целата кола, секаш или не й достига гориво или незнам ..
Някак идея от какво е?
НЕКА СПРЕМ ВОЙНАТА ПО ПЪТИЩАТА!
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани