Газо Дизел е34 тдс въпрос
Модератор: Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- mimo1987
- младши ентусиаст
- Мнения: 255
- Регистриран на: 27.03.2008
- Местоположение: gr.levski obl.Pleven
Газо Дизел е34 тдс въпрос
Колеги понеже има тема за ТДС на гас.но не е обяснено напълно откаде влиза гаста искам да попитам тук или някои ако има вече направена такава кола да ми помогне малко.Знам че е обикновен изпарител с маркуче което влиза в смукателния колетор или преди интеркулера. това не ми е ясно маркучето с врътката(управлението за количество гас) каде да бъде преди или след кулера.Според мен трябва да е някаде по смукателния колектор.Даите мнения моля...
Re: Газо Дизел е34 тдс въпрос
При мен е точно след въздушния филтър и преди дебитомера.В колекторите не е оферта (както при бензинките),защото там има налягане и това обърква сметките За сега няколко хиляди км нямам никакви проблеми.
- shiko
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 180
- Регистриран на: 15.04.2008
- Местоположение: vidin
- Пол: Мъж
- Кара: 325tds
Re: Газо Дизел е34 тдс въпрос
За да не пускам друга тема,да попитам има ли някакви ефекти/ползи/ от тая газ и какви.И аз бях се решил да пробвам,но все не ми остава време.Благодаря.
- mimo1987
- младши ентусиаст
- Мнения: 255
- Регистриран на: 27.03.2008
- Местоположение: gr.levski obl.Pleven
Re: Газо Дизел е34 тдс въпрос
Колега аз нямам дебитометър защото бях тд с чугуненивия колектор съм.Въпроса на втория колега ползата е повече мощ и почти пълно изгаряне на нафтата и намаляне на разхода...
- mimo1987
- младши ентусиаст
- Мнения: 255
- Регистриран на: 27.03.2008
- Местоположение: gr.levski obl.Pleven
Re: Газо Дизел е34 тдс въпрос
bat_gosho написа:При мен е точно след въздушния филтър и преди дебитомера.В колекторите не е оферта (както при бензинките),защото там има налягане и това обърква сметките За сега няколко хиляди км нямам никакви проблеми.
Колега даи някъв тел че нещо немога да ти напиша лично събщ....
Re: Газо Дизел е34 тдс въпрос
Икономия голяма няма да усетите.Да малко пада разхода на нафта,но той е за сметка на гаста.1-2 литра на 100 ми падна разхода на нафта,а гаста е около 3-4 литра на 100км.Виж вече вървежа става друг.Направо не можах да си позная колата първият път.Ръста в мощността е грубо около 20%.Естествено има голям риск да се скапе нещо,така че имайте едно на ум
- krasi0007_07
- Потребител
- Мнения: 1
- Регистриран на: 17.05.2016
- Пол: Мъж
Re: Газо Дизел е34 тдс въпрос
При мен след изпарителя следва регулиращо кранче , 8 мм. маркуч и щуцер 10 мм. , който е монтиран на въздухопровода преди турбото . Икономия на дизелово гориво има , някъде около 3 -4 литра на 100 км. , но това е при условие че се кара " пенсионерски " . Да , ама не ! :mhihi: Както е писал един от колегите , и аз не мога да си позная колата . Преди да сложа газта до около 2500 оборота беше доста мудна , сега с газта / включва се електронно на 1100 оборота / е някаква луда ракета . Направо ми доставя удоволствие да я настъпвам . Само се чудя как още нещо не се е счупило , явно германците си разбират от работата !
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани