Питане за 525ix

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2700
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Re: Питане за 525ix

Мнение от Lenco » 27 Яну 2016, 9:37

ACCELERATOR написа:А това, че Clutch pack LSD можел да се заключи на свободна предавка, ще го оставя без коментар.
Да, разликата в оборотите на двете колела кара шпера да се заключи, но въртящият момент на двигателя е този, който създава силата на притискане.

Sent from my SM-G901F using Tapatalk

Ако това е за мен, не се прави, че не разбра, какво съм написал, ако си толкова запознат, искаш ли да пробваме, щот аз съм събарял кола с обикновен крик ....
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3743
Регистриран на: 24.02.2009

Re: Питане за 525ix

Мнение от Делян » 27 Яну 2016, 10:44

[quote="ACCELERATOR"][/quote]

Задълбочих се малко повече и разбрах, че грешката е моя. Прав си, клипът, който съм сложил е на clutch type, като на нашите БМВ-та.

Това, което също разбрах и съм грешал за него е, че диференциалите на по-новите М-ки е с устройство като на останалите шперове на пазара.
Не успях да намеря видео, но от информацията, която прочетох, разбрах, че са един вид виско шпер.

Taка поплярните Qaife, са с тяхна собствена технология, също различаваща се от останалите:

Изображение


Отделна категория са и торсен шперовете:


младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 761
Регистриран на: 30.01.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34
Мечтае да кара: E34

Re: Питане за 525ix

Мнение от ACCELERATOR » 27 Яну 2016, 12:50

Lenco написа:
ACCELERATOR написа:А това, че Clutch pack LSD можел да се заключи на свободна предавка, ще го оставя без коментар.
Да, разликата в оборотите на двете колела кара шпера да се заключи, но въртящият момент на двигателя е този, който създава силата на притискане.

Sent from my SM-G901F using Tapatalk

Ако това е за мен, не се прави, че не разбра, какво съм написал, ако си толкова запознат, искаш ли да пробваме, щот аз съм събарял кола с обикновен крик ....

Не е за теб, за Делян беше. Не разбрах, какво като си събарял кола с обикновен крик, какво доказва това? Че има първоначално съпротивление и триене в шпера ли? Ми има, кога съм твърдял обратното?!

Sent from my SM-G901F using Tapatalk

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 761
Регистриран на: 30.01.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34
Мечтае да кара: E34

Re: Питане за 525ix

Мнение от ACCELERATOR » 27 Яну 2016, 12:55

Делян написа:
ACCELERATOR написа:


Задълбочих се малко повече и разбрах, че грешката е моя. Прав си, клипът, който съм сложил е на clutch type, като на нашите БМВ-та.

Това, което също разбрах и съм грешал за него е, че диференциалите на по-новите М-ки е с устройство като на останалите шперове на пазара.
Не успях да намеря видео, но от информацията, която прочетох, разбрах, че са един вид виско шпер.

Taка поплярните Qaife, са с тяхна собствена технология, също различаваща се от останалите:

Изображение


Отделна категория са и торсен шперовете:


Тези последните нямат почти никакво износване и минимална поддръжка, интересни са :)
Между другото, въпросното е34 525иХ е с виско-ЛСД, за разлика от другите.

Sent from my SM-G901F using Tapatalk

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 1.12.2012
Пол: Мъж
Кара: Е34 525i
Мечтае да кара: Ferrari 458 Italia
Детайли за колата: Черна с големи жанти

Re: Питане за 525ix

Мнение от 2002 » 07 Фев 2016, 10:41

Темата от коли мина на шперове :D
Искам да добавя за колгата, който търси ИХ, те имат много големи проблеми с предните полуоски и струват около 1189,86 долара брой!
Също са с спирачки като на М3 е36 и предполагам обслужването им е доста скъпо.
Моста на комби и седан са еднакви, ИХ-а е с 25-цов мост с 25-цов диф, но с по малка чашка за кардана, понеже и той е по малък!
Предното окачване е като на 3-ка но не точно, тази кола с това окачване е яма за пари, към 500 долара за брой! Амортесьорите са различни!
Иначе отзад е всичко едно към едно с изключение на главините!
Аз разглобих перфектен ИХ на части заради предна полуоска, няма намиране!

А за дифовете, шпера с фрикциони заключва когато има триене при тях, какви нютуни какви 5 лева?
Когато се преправя шпера с по голям % на заключване се правят едни магарйи зада не заключва когато колета подават мощност за да няма заключване при връщане на педала!

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 3.04.2012

Re: Питане за 525ix

Мнение от Nemoralen » 08 Фев 2016, 16:38

Здравей колега,
Аз имам 525ix и не е евтина за да се стегне иначе като автомобил е доста добър за годините си

СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
Аватар
Мнения: 5434
Регистриран на: 31.07.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Е38 740IL

Re: Питане за 525ix

Мнение от LiTtLeRoCk » 13 Фев 2016, 18:10

larry_boy написа:За втора кола и то зимна... БМВ :roll: , загледай се за нещо с Х драйв. Ако държиш да е БмВ

Ако не ти е по джоба...Тогава Субару за 2,5 - 5К лева, ще те прати там (в сферата на кефа) , където ни едно БМВ за тия пари не може...

Това може да го напише само човек, който си няма никакво понятие от Е34 и какво означава IX :banghead: но пък тръгнал да дава акъл.

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook