tds мени обороти при спиране и/или гасне
Модератор: Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
tds мени обороти при спиране и/или гасне
Здравейте колеги, имам един странен проблем и се надявам някой да може да сподели мнение, тъй като с търсачката не намерих нищо подобно. Ситуацията е следната: на място като натисна спирачния педал има много лека промяна на оборотите, усеща се повече при студен мотор; в движение, ако е със скорост и само намалявам леко няма никакви отклонения, обаче ако малко по-рязко и до почти нулева скорост (например влизам в паркинг/бензиностанция) забива доста и най-често гасне, със завъртане на ключа пали веднага. Никаква индикация на грешки по таблото. Рядко, в движение, се получава едно странно придърпване, стрелката на разходомера пада примерно от 6 на 2, и след няколко секунди се оправя сама и си набира обратно. Не съм свалял нищо засега, та се чудех нещо по линията вакум-помпа/клапан/сервоусилвател ли може да е? Или намирисва на ел.проблем? Благодаря предварително...
- 325_TDS
- младши ентусиаст
- Мнения: 375
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: Чирпан/Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: 120L/E28
- Мечтае да кара: E24
- Детайли за колата: 05.82 Balticblau metallic
Re: tds мени обороти при спиране и/или гасне
От къде си? Закачете я и вижте дали не е записала нещо. Аз се сещам за един проблем, ама симптомите не са точно като твоите.
Oo=00=oO Roses are red, violets are blue, I love my bimmer more than you.
Re: tds мени обороти при спиране и/или гасне
...ами последното четене извади само грешка ниско захранващо напрежение на airbag. Ще го пробвам пак тия дни да видя ще обади ли нещо. Какво имаш предвид, че може да е?
Re: tds мени обороти при спиране и/или гасне
Надали има по-дискутиран двг от тдс във подфорум Е34 и чак нищо да не излезе , значи търсачката е ала-бала . Това си е типичен проблем с ел. управлението на гнп . Има няколко тома изписани за добавки и двутактово масло в горивото за евентуално справяне ( може би временно ) с въпросното неудобство. Иначе генерално се решава със закупуване и последващ монтаж на нов чистак-бърсак ел. упраляващ блок ( тъй наречената "плочка" ) на гнп . Тъй че май ще минаваш на варианта добавка , смяна горивен филтър и масло ( двутактово или хидравлично ) в резервоара с концентрация 1:80 ( горе-долу) масло:дизел . С какво я четете таз баб яга , ако не е тайна ? Успех .
Re: tds мени обороти при спиране и/или гасне
Ох...не знам...уважавам компетентното мнение, и знам че е такова, защото въпреки че не участвам активно съм изчел доста теми. На мен проблема ми е предимно в това със гасненето при спиране, не знам дали има връзка с придърпването, но това последното се появи от веднъж, и подозирам една ненужна смяна на подкачваща помпа. Иначе колата е от последните от '95-та, взех я от първи собственик на абсолютно реални 175Ккм, 90% градско е карана само че, гнп е от тия с по-технологично възвишената плочка, индуктивна ли е там или каквато, филтри-мъркучи са сменени с нови, под капака всичко има вид на 5годишна кола и е мита веднъж за 3 години...та не знам, може само да изглежда така...ааа, сменяха ми и гарнитура на плочката, агента каза че помпата вътре е като нова, само изглежда никаква регулировка не и е правена след завода. Топлия старт е близък до перфектен. Чете ми я един познат с някакъв универсален уред на магнети-марели, ама май не винаги е успешно...не съм присъствал.
Re: tds мени обороти при спиране и/или гасне
Така като чета само "Ох ....не знам " ми изглежда достоверно . Преди 8 години ми гаснеше на всеки светофар , като отиде в Южна Бавария Германско и спря да гасне...О-чудо ....Тя кат ти е високотехнологична плочката дизела дет го бухаш е нискотехнологичен и всичкото мръсно засяда в на помпата остта ( долу където лагерува с тялото ) и едни две малки пружинки я връщат ама отклоненията ( въртеливи ) са толкова малки и фини за поддръжка на обороти празен ход , че влияе и се ошашква и в един момент гасне . Затова добавки периодично масълце за смазка . И мойта беше малко карана в Бг и уж всичко изглеждаше кат ново и мъркаше кат коте домошарче ама след 100хил км. в Бг захапа клатенето иииии няма правия . Горивото е причина за всичките ни ядове .
- 325_TDS
- младши ентусиаст
- Мнения: 375
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: Чирпан/Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: 120L/E28
- Мечтае да кара: E24
- Детайли за колата: 05.82 Balticblau metallic
Re: tds мени обороти при спиране и/или гасне
И аз слагам 2т масло в нафтата и проблема почти изчезва, има го само в средния температурен режим и то понякога. Закачете я с дис или нещо подобно, на мен ми записваше клапана, който се намира под тръбичките за дюзите на гнп-то. Грешката е- start of injectrion/commencment valve. Варианта е или нов- само оригинален, 270лв с отстъпката, или 2-ра ръка работещ, намерих си за 15 лв.
Oo=00=oO Roses are red, violets are blue, I love my bimmer more than you.
- Bavarishe
- старши ентусиаст
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
Re: tds мени обороти при спиране и/или гасне
Отскоро карам с нафта от Австрия и още се опитвам да си обясня как се оправи само ГНП-то
ТДС - Турбо Див Селянин
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани