Диагностика
Модератор: Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
Диагностика
Здравейте,
даите идея, къде могат да ми прочетат DTC (Diagnostic trouble codes) от паметта на ECU-то. Мисля, че Дунев имаше такава апаратура, но ако се сещате за някъде другаде (EXCEPT DARUCAR) пишете.
още един въпрос:
Някой да има идеа къде се намира TPS (Throtle possition sensor) сензора?
асен.
даите идея, къде могат да ми прочетат DTC (Diagnostic trouble codes) от паметта на ECU-то. Мисля, че Дунев имаше такава апаратура, но ако се сещате за някъде другаде (EXCEPT DARUCAR) пишете.
още един въпрос:
Някой да има идеа къде се намира TPS (Throtle possition sensor) сензора?
асен.
Приятелю, за диагностика може да отидеш в сервиза на техникума Вилхелм Пик, там търсиш Пафката...той сега (до края на август) май не бачка...а и не съм убеден че има точно за БМВ данните, обаче има за доста коли, може би и за БМВ има. Ако ти е близо горе долу иди и виж, познавам човека, мноо ги чатка:::А за TPS-a - намира се на самата ос на дроселната клапа, една черна плоска 6-тоъгълна кутийка (има 6 ъгъла, не че е 6-тоъгълник, два от ъглите са прави де...), от нея излиза буксичка, абе ако знеш къде ти е клапата няма как да объркаш TPS с нещо друго, той е отвън на самото throtle body...надявам се да съм ти помогнал
Re: Диагностика
Ok,
отидох при Дунев - 20 кинта, 2 минути работа.
3 грешки имах, 1 от ECU-то и 2 от EGS-a.
инфото беше полезно, с изключение на това, че едната от грешките ми се струва малко абсурдна - намам сигнал на пин 16 на EGS-а - което било turbocharger speed sensor. Ами то като нямам турбо, как ще имам сигнал )
Това е, ако някой има нужда да си прочете грешките (или да ги изстрие) при Дунев. Да не земете да идете до Дарукар за тази глупост ще ви вземат 100 кинта!
поздрави,
Асен.
отидох при Дунев - 20 кинта, 2 минути работа.
3 грешки имах, 1 от ECU-то и 2 от EGS-a.
инфото беше полезно, с изключение на това, че едната от грешките ми се струва малко абсурдна - намам сигнал на пин 16 на EGS-а - което било turbocharger speed sensor. Ами то като нямам турбо, как ще имам сигнал )
Това е, ако някой има нужда да си прочете грешките (или да ги изстрие) при Дунев. Да не земете да идете до Дарукар за тази глупост ще ви вземат 100 кинта!
поздрави,
Асен.
Ами въобще не ги изтрих..
те се изтриват, ако откачиш акомулатора за 5 мин.
инфото ми трябваше, защото имах един проблем със скоростната кутиа - тя е 5-степенна автоматична. Едната от грешките записана от EGS-a (това е компютъра на ск. кутия) веднага ми подсказа къде е проблема, и си го остраних собственоръчно. Както предполагах проблемът беше електрически, а не механичен - превключвателя на ск. лост (ел. ключ) беше много зацапан, и не правеше контакт добре - по дупките губеше контакт, и комютъра на ск. кутия се ошашкваше - дори понякога я включваше в защитен режим. Така срещу 20-кинта за диагностиката, си реших проблема.
Големите разбирачи на ск. кутии искаха да ми направят основен ремонт на кутията - е.г. да ми сменят дискове и пакети, и т.н. за само 1200-1400 кинта ) ДГД
Остана да сменя един датчкик за скороста, който е вътре в кутията - но това като сменям маслото и филтъра. Този датчик, можи би не е съвсем наред, но поне нямаше запис, че той не работи.
това е... неволята ще ме направи експерт накрая.
Асен.
те се изтриват, ако откачиш акомулатора за 5 мин.
инфото ми трябваше, защото имах един проблем със скоростната кутиа - тя е 5-степенна автоматична. Едната от грешките записана от EGS-a (това е компютъра на ск. кутия) веднага ми подсказа къде е проблема, и си го остраних собственоръчно. Както предполагах проблемът беше електрически, а не механичен - превключвателя на ск. лост (ел. ключ) беше много зацапан, и не правеше контакт добре - по дупките губеше контакт, и комютъра на ск. кутия се ошашкваше - дори понякога я включваше в защитен режим. Така срещу 20-кинта за диагностиката, си реших проблема.
Големите разбирачи на ск. кутии искаха да ми направят основен ремонт на кутията - е.г. да ми сменят дискове и пакети, и т.н. за само 1200-1400 кинта ) ДГД
Остана да сменя един датчкик за скороста, който е вътре в кутията - но това като сменям маслото и филтъра. Този датчик, можи би не е съвсем наред, но поне нямаше запис, че той не работи.
това е... неволята ще ме направи експерт накрая.
Асен.
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани