От ел. към механично ГНП(M21D24)

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 24.04.2008
Местоположение: Пловдив,Поповица
Пол: Мъж
Кара: Е38-ца

Re: От ел. към механично ГНП(M21D24)

Мнение от golov_bg » 22 Дек 2015, 0:47

Малко развитие,запали най-накрая,дръпнах я запали обезвъздуши,обаче помпата я бутнах максимално към калника,че чука здраво,работи равномерно на място се форсира,но като тръгна да я карам повече от 3000об. неще и си мисля,че тая помпа дето я взех може да е от 2.4d,а не от td и ще иска баране...
Dirty Hands are a Sign of Clean Money

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 375
Регистриран на: 17.01.2009
Местоположение: Чирпан/Бургас
Пол: Мъж
Кара: 120L/E28
Мечтае да кара: E24
Детайли за колата: 05.82 Balticblau metallic

Re: От ел. към механично ГНП(M21D24)

Мнение от 325_TDS » 22 Дек 2015, 3:20

Номерата на тд помпата са NR. 0 460 406 022 VE R 121 011 347 29143, на д-то са NR. 0 460 406 022 VE R 121 011 351 14388. Има едни основни настройки на помпата, с които може на накараш колата да тръгне по-добре. Изображение Развиваш гайката и въртиш винта максимално обратно на час. стрелка. След това въртиш този винт Изображение четвърт оборот по час. стрелка.
Oo=00=oO Roses are red, violets are blue, I love my bimmer more than you.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 24.04.2008
Местоположение: Пловдив,Поповица
Пол: Мъж
Кара: Е38-ца

Re: От ел. към механично ГНП(M21D24)

Мнение от golov_bg » 22 Дек 2015, 18:56

добре,а кой винт за какво е?
Dirty Hands are a Sign of Clean Money

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1300
Регистриран на: 30.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34 524td лЕто господне '90-то
Мечтае да кара: по път без дупки

Re: От ел. към механично ГНП(M21D24)

Мнение от alchohol » 22 Дек 2015, 19:04

golov_bg написа:Малко развитие,запали най-накрая,дръпнах я запали обезвъздуши,обаче помпата я бутнах максимално към калника,че чука здраво,работи равномерно на място се форсира,но като тръгна да я карам повече от 3000об. неще и си мисля,че тая помпа дето я взех може да е от 2.4d,а не от td и ще иска баране...


Това имах в предвид, като ти казах за ъгъла на помпата. По принцип не трябва да е максимално към калника, а една идея по-нагоре. То това се гласи с някакъв уред, ама аз по български на ухо я наместих. Понагласи й настройките, като гледай да не вдигаш много максималните обороти. Стандартно мисля, че са 4800. При мен с тая помпа си вдига 80-90 на втора и почва да влиза в прекъсвач, което мисля е нормално. С другата помпа нямам представа как е.

Долните са за оборотите на празен ход и за максималните обороти, а горния би трябвало да е свързан с налягането
Дизела е кат' копейка- дрънне, бръмне и офейка :driving: :driving: :driving:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 24.04.2008
Местоположение: Пловдив,Поповица
Пол: Мъж
Кара: Е38-ца

Re: От ел. към механично ГНП(M21D24)

Мнение от golov_bg » 22 Дек 2015, 19:11

да по принцип трябва да е някъде към средата за да има мегдан за настройка,ама...
Dirty Hands are a Sign of Clean Money

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1300
Регистриран на: 30.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34 524td лЕто господне '90-то
Мечтае да кара: по път без дупки

Re: От ел. към механично ГНП(M21D24)

Мнение от alchohol » 22 Дек 2015, 19:17

За горния болт не знам, там не съм барал, даже след рециклирането ми сложиха капачка върху него. Аз само долните регулирах.
Дизела е кат' копейка- дрънне, бръмне и офейка :driving: :driving: :driving:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 375
Регистриран на: 17.01.2009
Местоположение: Чирпан/Бургас
Пол: Мъж
Кара: 120L/E28
Мечтае да кара: E24
Детайли за колата: 05.82 Balticblau metallic

Re: От ел. към механично ГНП(M21D24)

Мнение от 325_TDS » 23 Дек 2015, 4:07

Горния болт е за количеството впръскано гориво преди бууст. Долния е за Количеството гориво в целия оборотен диапазон.
Oo=00=oO Roses are red, violets are blue, I love my bimmer more than you.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 24.04.2008
Местоположение: Пловдив,Поповица
Пол: Мъж
Кара: Е38-ца

Re: От ел. към механично ГНП(M21D24)

Мнение от golov_bg » 23 Дек 2015, 12:04

снощи и гледах номера от Д е помпата мисля си,че като се пипне няма проблем?
Dirty Hands are a Sign of Clean Money

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 375
Регистриран на: 17.01.2009
Местоположение: Чирпан/Бургас
Пол: Мъж
Кара: 120L/E28
Мечтае да кара: E24
Детайли за колата: 05.82 Balticblau metallic

Re: От ел. към механично ГНП(M21D24)

Мнение от 325_TDS » 23 Дек 2015, 19:21

Чел съм, че може да се направи да работи на турбо дизел, но не знам как. Защо не вземеш друга помпа, според мен ще е по-лесно.
Oo=00=oO Roses are red, violets are blue, I love my bimmer more than you.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1300
Регистриран на: 30.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34 524td лЕто господне '90-то
Мечтае да кара: по път без дупки

Re: От ел. към механично ГНП(M21D24)

Мнение от alchohol » 23 Дек 2015, 21:46

325_TDS написа:Горния болт е за количеството впръскано гориво преди бууст. Долния е за Количеството гориво в целия оборотен диапазон.


И това по логика води до заключението, че не достига гориво и турбината не може да се развърти както трябва. Значи с развиване на горния болт и попипване на долните, нещата трябва а се оправят. Според мен помпите са напълно еднакви, просто чистия дизел няма нужда от такова количество гориво и затова е настроена по този начин.
Дизела е кат' копейка- дрънне, бръмне и офейка :driving: :driving: :driving:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 24.04.2008
Местоположение: Пловдив,Поповица
Пол: Мъж
Кара: Е38-ца

Re: От ел. към механично ГНП(M21D24)

Мнение от golov_bg » 23 Дек 2015, 23:25

днеска си поиграх малко с болчетата,но пак не е както трябва ...
Dirty Hands are a Sign of Clean Money

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 375
Регистриран на: 17.01.2009
Местоположение: Чирпан/Бургас
Пол: Мъж
Кара: 120L/E28
Мечтае да кара: E24
Детайли за колата: 05.82 Balticblau metallic

Re: От ел. към механично ГНП(M21D24)

Мнение от 325_TDS » 23 Дек 2015, 23:59

Всъщност американците казват да се развие до край горния болт( за горивото преди бууст) по този начин се намалява количеството, след това да се компенсира с долния дето е за целия диапазон, да се даде колкото може повече гориво без да е прекалено богата сместа. На чистия дизел обогатителя (главата на помпата) следи атмосферното налягане, а турбо дизела налягането в колектора.
Oo=00=oO Roses are red, violets are blue, I love my bimmer more than you.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 24.04.2008
Местоположение: Пловдив,Поповица
Пол: Мъж
Кара: Е38-ца

Re: От ел. към механично ГНП(M21D24)

Мнение от golov_bg » 24 Дек 2015, 18:44

ахам,горния съм го развил до края,а страничния пробвах с четвърт вдигна малко оборотите и взе да се форсира по-добре,и така стигнах до половин оборот и пак не иска да върви...
Dirty Hands are a Sign of Clean Money

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 375
Регистриран на: 17.01.2009
Местоположение: Чирпан/Бургас
Пол: Мъж
Кара: 120L/E28
Мечтае да кара: E24
Детайли за колата: 05.82 Balticblau metallic

Re: От ел. към механично ГНП(M21D24)

Мнение от 325_TDS » 24 Дек 2015, 22:22

Оборотите може да се свалят пак от стопера на лоста за гасене. За вървенето си мисля, че ще трябва да се преправи обогатителя да работи с бууст, а не с атмосферното налягане. Намерих рециклирано механично гнп за 70 лв. Свалено от е 34, ако искаш ще ти дам номер на л.с.
Oo=00=oO Roses are red, violets are blue, I love my bimmer more than you.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 24.04.2008
Местоположение: Пловдив,Поповица
Пол: Мъж
Кара: Е38-ца

Re: От ел. към механично ГНП(M21D24)

Мнение от golov_bg » 25 Дек 2015, 22:38

ок дай го
Dirty Hands are a Sign of Clean Money

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook