От ел. към механично ГНП(M21D24)
Модератор: Технически модератори
55 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
- 325_TDS
- младши ентусиаст
- Мнения: 375
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: Чирпан/Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: 120L/E28
- Мечтае да кара: E24
- Детайли за колата: 05.82 Balticblau metallic
Re: От ел. към механично ГНП(M21D24)
Всъщност най-добре е с Е28-цови колектори и турбина, турбината е най-голяма и колектора е по-отворен в сравнение с Е30/Е34. Той колегата гориво е пуснал вече, нали говорихме за болтовете на помпата.
Oo=00=oO Roses are red, violets are blue, I love my bimmer more than you.
- Bavarishe
- старши ентусиаст
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
Re: От ел. към механично ГНП(M21D24)
На ел. ГНПто си става Геометрия и си се управлява с вакум спокойно.На Механиката нз дали става.Аз мисла голяма турбина без геометрия да бода,пък каквото ще да става.С шведите съм говорил и тавана на ел.гнп-то е 220 на мотор като коне
ТДС - Турбо Див Селянин
Re: От ел. към механично ГНП(M21D24)
Е как аджеба се управлява с вакум бе хора . За това си иска вакум , съд за него , клапан да го пропуска и управление и то софтуерно. Кое ще каже на клапана кога и колко вакум да пропусне ....ами няма кое. Видях Е34 с турбо от 3.0D с променлива геометрия , но се управлява с налягане , сътветно и актуатора е такъв , ама не е баш-баш . При комън рейл двг имате отделно управление на гориво и отделно на променливата геометрия ( ако има такава турбина по същество заложена) и съм виждал как турбина прави налягане когато и колкото трябва по софтуер , но управлението на горивото имаше проблем и не достигаше за да стане добра смес и колата не вървеше макар да имаше надув. Тъй че с вакум няма как да стане м, иска си комп. или модул или квото и да е , но със софтуерче , което да командва . Покажете го тоз тдс с вакумно управление , само го приказват , в друг форум някой се беше опивал да прави модул ама май не беше така лесно . На Е28 каква е турбината та е по-голяма от тдс-ова , че гледам има различни май , а малката наистина е малка и не може да направи кой знае какво . На Е39 Мицубиши е по-малка от на тдс Гарет . ПС: Всъщност при турбо с променлива геометрия плюса е , че може да прави налягане с малко изгорели газове и така да имате добро пълнене на ниски обороти . И втория плюс е ,че всяко такова турбо има голяма пропускливост на изгорели газове през топлата перка и обратното налягане е сведено до минимум както и има възможност за добро дишане при много пуснато гориво и натискане на педала , което при нормалната тдс-ова турбина го не може. Лошото е , че ако нямате адекватно управление на геометрията , както е случая с монтаж на непригодена отккъм софтуер кола пълненето не е адекватно и в синхрон с ремапа . Това води до тъпчене ( замисляне ) в някой оборотен интервал не добро оплозотворяване на турбината и като цяло на тунинга. Който иска да уц ели десетката с тдс-а да се засилва на една лагерна GT2554R , да и слага голяма компресорна перка хай-тек и да се прилючва. Нито лаг нито нищо , ще си къса гуменките .
- 325_TDS
- младши ентусиаст
- Мнения: 375
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: Чирпан/Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: 120L/E28
- Мечтае да кара: E24
- Детайли за колата: 05.82 Balticblau metallic
Re: От ел. към механично ГНП(M21D24)
Ето малко инфо за Е28-цовата турбина. За разлика от нас американците нищо не крият и главно от техните форуми чета повечето неща. http://www.mye28.com/viewtopic.php?t=27497
Oo=00=oO Roses are red, violets are blue, I love my bimmer more than you.
Re: От ел. към механично ГНП(M21D24)
325_TDS написа:Ето малко инфо за Е28-цовата турбина. За разлика от нас американците нищо не крият и главно от техните форуми чета повечето неща. http://www.mye28.com/viewtopic.php?t=27497
Да това е по-голямата турбинка вграждана в 2.4тд , има и по-малка , но тази позволява да се прескочи проблема с минаване на някаква съвсем друга по-голяма и може да се ъпгрейдне. Наистина A/R на тдс е по-гоялам ( 0.41 ) в срванение с тази на 2.4тд ( 0.36) и има по-добро дишане във високите с повече наситеност на изгорели газове. Затова и писах по-горе , че ( тд ) има по-добър респонс , но мощността в оборотите намаля сравнявайки го с тдс-а. Затова и това заобикаляне на проблема с монтиране на външен уестгейт за да се избегне затапването във високите и да се осигури по-добро дишане запазвайки добрия респонс за стрийт каране. Човека споменава и евентуално преминаване към лагерна турбина за по-бързо развъртане и също са с по-голям A/R , което също е добър вариант , но е доста по-скъп...поне за нас. Аз съм с по-голямото компресорно колело , за което пишат , че искат да преминават като ъпгрейд ( 60 трим , in46mm , ex60mm , за сравнение със стоковия на тд in42mm , ex 60mm ) , но съм с автомат о той убива всичко в колата , поне откъм пъргавост . На 1.5 бара карам ( при стоков 1.2 ) без чип ефекта е минимален . Спецификата на изпускателя на тд явно позволява монтиране на външен гейт и това е добра възможност , само не разбрах какво се е получило в действителност като краен резултат и има ли общо с теорията която беше описана. В крайна сметка важно е да се монтира кулер , за да се дигне налягането без загуби от повишената темп. на входящия въздух , и да се реши въпроса с понижаване на обратното налягане от изгорелите газове ( по-добро издишане ) . ПС: Още се ровичкате по тез дърти дизели , бая годинки натрупаха да мърдат още . Живи и здрави .
- 325_TDS
- младши ентусиаст
- Мнения: 375
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: Чирпан/Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: 120L/E28
- Мечтае да кара: E24
- Детайли за колата: 05.82 Balticblau metallic
Re: От ел. към механично ГНП(M21D24)
Специално тази от снимката дето пуснах ще мърда дълги години още, мотора в нов от-до, гнп-то също, кулера вече е на лице, и се чака и по-голяма турбина, а тя вече тръгна доста повече от стоков тдс.
Oo=00=oO Roses are red, violets are blue, I love my bimmer more than you.
- Bavarishe
- старши ентусиаст
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
Re: От ел. към механично ГНП(M21D24)
Управлява се елементарно.И аз не вярвах докато не го направихме.Взима се клапана от ТДС-вата турбина и се слага на обратно!Почва да играе обратна роля и движи геометрията
ТДС - Турбо Див Селянин
Re: От ел. към механично ГНП(M21D24)
Bavarishe написа:Управлява се елементарно.И аз не вярвах докато не го направихме.Взима се клапана от ТДС-вата турбина и се слага на обратно!Почва да играе обратна роля и движи геометрията
Да ама не с вакум . Самия актуатор не е пригоден за това .
- Bavarishe
- старши ентусиаст
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
Re: От ел. към механично ГНП(M21D24)
Не те разбрах колега,но от 30Д с вакумно управление трябва турбо,а не с ел.актуатор.
ТДС - Турбо Див Селянин
- ChangSifon
- Потребител
- Мнения: 8
- Регистриран на: 8.11.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E30 316e 1984
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Вечно в гараж :|
Re: От ел. към механично ГНП(M21D24)
Пич, извинявам се ,че се бъркам в темата ти,но аз писах една и не ми отговори никой..Сложих механична от 324 на 325тдс , колата не засмуква нафта и следователно не пали .. ако може някой да ми пише лично ,да не шитвам темата
Алергичен към червен силикон и изолирБАН
55 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани