Накладки
Модератор: Технически модератори
43 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- alchohol
- ентусиаст
- Мнения: 1300
- Регистриран на: 30.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 524td лЕто господне '90-то
- Мечтае да кара: по път без дупки
Re: Накладки
datchko написа:В олх има едни Yellow stuff, те как са?
Спирачна течност за близо 3 години съм сменил 4 пъти и сега пак ще сменям. Често е, да, но така предпочитам.
Спирачната ми течност е Textar.
Аte Керамик не мога да намеря предни... само задни.
П.П. Доколкото разбирам yellow stuff по-скоро са за писта, отколкото за всекидневно агресивно каране, а Red stuff май са като за мен..
Само дето ред стъф няма никъде в България, поне не знам къде се намират.
Колега, е к'во правиш ти, то тая течност аха да потече по тръбите и ти я смениш
Дизела е кат' копейка- дрънне, бръмне и офейка
- datchko
- ентусиаст
- Мнения: 949
- Регистриран на: 2.10.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d LCI
- Мечтае да кара: F90
Re: Накладки
alchohol написа:datchko написа:В олх има едни Yellow stuff, те как са?
Спирачна течност за близо 3 години съм сменил 4 пъти и сега пак ще сменям. Често е, да, но така предпочитам.
Спирачната ми течност е Textar.
Аte Керамик не мога да намеря предни... само задни.
П.П. Доколкото разбирам yellow stuff по-скоро са за писта, отколкото за всекидневно агресивно каране, а Red stuff май са като за мен..
Само дето ред стъф няма никъде в България, поне не знам къде се намират.
Колега, е к'во правиш ти, то тая течност аха да потече по тръбите и ти я смениш
Гледам два пъти да я сменям в годината - късна пролет и късна есен
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Накладки
Няма реален смисъл да е толкова често. Веднъж на 2 години е ок. Все пак това е затворена система и ако течността е хубава няма никакви проблеми.
едит: Гледам си аз състезанието тук, пия си кафето и си мисля каква течност да купя. Наточил съм се на Мотул 5.1, но се чудя има ли смисъл от нея. Водят я уж, че не абсорбира влага. Като сме тръгнали да говорим за качествено спиране, предполагам автора няма да възрази да поразмишляваме и в тази насока.
едит: Гледам си аз състезанието тук, пия си кафето и си мисля каква течност да купя. Наточил съм се на Мотул 5.1, но се чудя има ли смисъл от нея. Водят я уж, че не абсорбира влага. Като сме тръгнали да говорим за качествено спиране, предполагам автора няма да възрази да поразмишляваме и в тази насока.
Re: Накладки
Май 5.0 беше силиконова и не абсорбираше влага , 5.1 е с по-добри характеристики и намалена абсорбция , както и съвместима с 4-ката . Течност с по-добри характеристики от предписаните заводски може да се ползва при по-спортно шофиране ( по-големи натоварвания на спирачната система) , по-добро спиране с нормална експлоатация надали ще се усети . Избирайте си компонентите по спирачките според стила ви на шофиране няма кво толкоз да го дъвчем , кой има пари пита спец и ръга квалитетно , кой няма турга там някви втора ръка и доволен....това е истината останалите компромисираме къде с приличен къде с недобър резултат ПС: За Журида , на друга кола съм ги сложил сега и миришат на пластмаса няква след натоварване по-голямо . Сравнявайки ги с предишните дет свършиха за няма и 15к км.и спираха кат змейове смятам , че на ташак такива съм попаднал , тва е.
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Накладки
Е точно, защото изисквам максимума от спирачната система затова питах. Може да няма доловима разлика. Ще прочета в чуждите форуми. Обикновено там намирам отговори на подобни дилеми. Тук в БГ сякаш не се експериментира много, или поне не се споделя.
- jogr
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 193
- Регистриран на: 29.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 525tds
- Мечтае да кара: MIG29
Re: Накладки
datchko написа:В олх има едни Yellow stuff, те как са?
Спирачна течност за близо 3 години съм сменил 4 пъти и сега пак ще сменям. Често е, да, но така предпочитам.
Спирачната ми течност е Textar.
Аte Керамик не мога да намеря предни... само задни.
П.П. Доколкото разбирам yellow stuff по-скоро са за писта, отколкото за всекидневно агресивно каране, а Red stuff май са като за мен..
Само дето ред стъф няма никъде в България, поне не знам къде се намират.
Тези жълтите се водят най-висок клас на ЕБЦ. Аз моите дискове и накладки ги взех от Хеед http://ebcbrakes.bg/, имат и червени... цените не знам дали ще ти харесат Имай на в предвид, че жълтите свършват доста бързо (в зависимост от стила на шофиране 10-15 000км.). За червените противоречиви мнения, на едни им скърцат, на други не спират, на трети перфектни... лично аз не съм ги ползвал, но като се има в предвид цената по-добре жълти. А пък ако питаш мен вземи си истинско АТЕ или Джурид (прекрасно спират) и Освен ако не караш по писти или колата ти е 300+ коня!
Re: Накладки
Dirty M5 driveR написа:Е точно, защото изисквам максимума от спирачната система затова питах. Може да няма доловима разлика. Ще прочета в чуждите форуми. Обикновено там намирам отговори на подобни дилеми. Тук в БГ сякаш не се експериментира много, или поне не се споделя.
Аз съм с 5.1 и разлика не се усеща , то няма и как де само от нея . Дискове нарязани и хубави маркучи сложи ли ? Ето малко за четене :
DOT 3, DOT 4 и DOT 5.1, са на полиетилен гликолова основа и се различават от DOT 5, който е силиконова основа.
Спирачните течности DOT 3, DOT 4 и DOT 5.1 са хигроскопични и абсорбират водата и влагата от атмосферата. Поглъщането на водата влошава характеристиките на спирачната течност и драстично намалява точката на кипене. (една от причините за смяна).
"Суха" точка на кипене / "Мокра" точка на кипене
DOT 3 205ºC / 140ºC
DOT 4 230ºC / 155ºC
DOT 5 260ºC / 180ºC
DOT 5.1 270ºC / 190ºC
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Накладки
Не съм слагал нито нарязани дискове, нито по-интересни маркучи. Колата е ежедневка и се убедих, че няма смисъл от тия неща. Не че няма де, но е наливане на пари. Докато за течност бих дал, без това не говорим за космически суми.
Re: Накладки
Аз мисля да пробвам как са EBC(обикновената серия), имайки предвид репутацията им и сигурният им произход. В момента съм с почти нови TRW(слагани от предишният собственик). Не ги препоръчвам. Имайки предвид как върви износването им, мисля, че мога да ги карам още поне 5 години и да занулят поне два чифта дискове
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: Накладки
Делян написа:Аз мисля да пробвам как са EBC(обикновената серия), имайки предвид репутацията им и сигурният им произход. В момента съм с почти нови TRW(слагани от предишният собственик). Не ги препоръчвам. Имайки предвид как върви износването им, мисля, че мога да ги карам още поне 5 години и да занулят поне два чифта дискове
Ако сложа тия нови накладки и ми съсипят дисковете ще изпаткам как съм наредил нови ТРВ за предни и задни.
М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- ивчо
- старши ентусиаст
- Мнения: 1792
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Re: Накладки
Нищо ти няяя, карай смело
Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали?
The night is dark and full of lo6o
- MaxMeyer
- ентусиаст
- Мнения: 931
- Регистриран на: 19.04.2010
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Bayerische Motoren Werke
- Мечтае да кара: безплатно!
Re: Накладки
Аз пък от TRW съм доволен.Не ми скърцат и цапат доволно.Спира си добре но не съм "спортист".Подозирам че имат и ментета.Ползвам и накладки и дискове на TRW.
Sent from my Lenovo P70-A using Tapatalk 2
Sent from my Lenovo P70-A using Tapatalk 2
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: Накладки
ивчо написа:Нищо ти няяя, карай смело
Начи,живота ти виси на спирачен маркуч .
М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
Re: Накладки
Те и при мен спират добре, но не правя кой знае колко агресивни спирания. Иначе цапането им е почти никакво. Не знам дали имат различни класове на качество и дали се произвеждат на различни места и от това да идва разликата.
Лощото при мен е, че и 4-те диска също бяха нови и вече има следи по тях.
Лощото при мен е, че и 4-те диска също бяха нови и вече има следи по тях.
- Митко Стоянов
- Чичо Митко
- Мнения: 2303
- Регистриран на: 12.01.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 и W209
- Мечтае да кара: DDT на море :)
Re: Накладки
За EBC Red stuff мога само суперлативи да споделя, карали сме ги на доста силна кола, брутални спирания от 280-290-300 до 100, издават всевъзможни звуци като се нагреят яко в процес на спиране, после поскърцват, но никакви признаци на слабост.
За спирачната течност - в съотношение цена-качество, стоя твърдо зад синята на АТЕ, аз лично съм много доволен, използвам я на всичките си коли, а и цената е повече от прилична, ако не се лъжа беше в диапазона 30-35лв на дребно за литър.
За спирачната течност - в съотношение цена-качество, стоя твърдо зад синята на АТЕ, аз лично съм много доволен, използвам я на всичките си коли, а и цената е повече от прилична, ако не се лъжа беше в диапазона 30-35лв на дребно за литър.
Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю
43 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани