проблем при работа на газ

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 105
Регистриран на: 3.06.2003

проблем при работа на газ

Мнение от koko » 21 Авг 2003, 19:05

Карам БМВ 520 90г. 129 кс. с АГУ
Имам следния проблем:
При ускоряване на газ към 4000 об се получава някакво "придърпване" - все едно, че нещо ме "ритва" отзад.
На какво може да се дължи?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Re: проблем при работа на газ

Мнение от ludiagsm » 21 Авг 2003, 20:00

koko написа:Карам БМВ 520 90г. 129 кс. с АГУ
Имам следния проблем:
При ускоряване на газ към 4000 об се получава някакво "придърпване" - все едно, че нещо ме "ритва" отзад.
На какво може да се дължи?


по4исти си клапана за газта, има там един филтър той се сменя и си ок.

Дебита на горивото рязко се увели4ава след 4000 об при твоя мотор
въздуха влиза оба4е газта нямя как да мине през задръстен филтър и неможе да храни двигателя във високите обороти

Kalio
Аватар

Пълна скръб

Мнение от Kalio » 21 Авг 2003, 23:36

Тая кола на газ върви ли изобщо? Не се засягай, но аз карах мойта Е30 320 на газ и трябва да ти кажа че много бързо е махнах. Тя не можеше да откине :lol: Това газта е голяма простотия. Така скапва дюзите, че повече и на бензин не може да откине. Става абсолютна жигула. Дип че караш БМВ, като не може да вдигне 150 км/ч.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Re: Пълна скръб

Мнение от ludiagsm » 21 Авг 2003, 23:55

Kalio написа:Тая кола на газ върви ли изобщо? Не се засягай, но аз карах мойта Е30 320 на газ и трябва да ти кажа че много бързо е махнах. Тя не можеше да откине :lol: Това газта е голяма простотия. Така скапва дюзите, че повече и на бензин не може да откине. Става абсолютна жигула. Дип че караш БМВ, като не може да вдигне 150 км/ч.


и при мен бе6е така ама аз най демонстративно я изхвърлих на OMV бензиностанциата на Бул Рожен, добре 4е бе6е брет4ед ми та я зема и прибра , бех отка4ил тотал :))

Kalio
Аватар

Газ ли......

Мнение от Kalio » 22 Авг 2003, 0:20

След почистване на дюзите и каране само на бензин с добавки колата започна да кърти асфалта :lol:
Сега никога повече няма да си и помислям за евтиното гориво пропан-бутан, което всъщност излиза доста скъпо накрая

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 105
Регистриран на: 3.06.2003

Абе колата си върви и с над 180 кс/ч на газ

Мнение от koko » 22 Авг 2003, 18:22

И аз си мислех за филтърчето на клапана и утре го сменям.
Благодаря за съвета!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 127
Регистриран на: 9.07.2003
Местоположение: РУСЕ
Кара: 320d 2007г.автомат

Мнение от ВИКИ » 25 Авг 2003, 16:06

Ако АГУ-то е с електронно управление проблема може да е и в ключа.
Той се управлява от индоктивен ток от бубината в зависимост от
оборотите. Това е най-честият проблем при тях.Ако АГУ-то е настроено
както трябва (на газ-анализатор) колата върви супер,разлика има при
набирането и в по-стръмните байри.Затова пък превключваш на бензин
в движение и решаваш проблема след туй връщаш на газ и карш без
пари.ЛОВАТО са удобрени от БМВ за монтаж на АГУ.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 105
Регистриран на: 3.06.2003

Електронен клапан

Мнение от koko » 25 Авг 2003, 18:23

...означав, че при колата пали на бензин и при 2500 об/мин превключва автоматично, нали?
Ако е така - то моя е такъв.

А филтърчето го купих - 7.50 лв (наи-евтиното нещо, което съм купувал за БМВ-то досега :)))

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 127
Регистриран на: 9.07.2003
Местоположение: РУСЕ
Кара: 320d 2007г.автомат

Мнение от ВИКИ » 25 Авг 2003, 19:04

ДА електронен е ! Има ли разлика след смяната на филтара :?:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 105
Регистриран на: 3.06.2003

Филтърът има значение!

Мнение от koko » 26 Авг 2003, 19:47

Има разлика - успокои се на свободен ход, няма го това придърпване.
И как няма да има - като го отворихме от чашката на клапана изпадна една шепа графитен прах...Кво да говорим повече ?!! :(

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Re: Абе колата си върви и с над 180 кс/ч на газ

Мнение от ludiagsm » 26 Авг 2003, 20:36

koko написа:И аз си мислех за филтърчето на клапана и утре го сменям.
Благодаря за съвета!


радвам се 4е си я оправил

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook