проблем при работа на газ
Модератор: Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
проблем при работа на газ
Карам БМВ 520 90г. 129 кс. с АГУ
Имам следния проблем:
При ускоряване на газ към 4000 об се получава някакво "придърпване" - все едно, че нещо ме "ритва" отзад.
На какво може да се дължи?
Имам следния проблем:
При ускоряване на газ към 4000 об се получава някакво "придърпване" - все едно, че нещо ме "ритва" отзад.
На какво може да се дължи?
- ludiagsm
- старши ентусиаст
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
Re: проблем при работа на газ
koko написа:Карам БМВ 520 90г. 129 кс. с АГУ
Имам следния проблем:
При ускоряване на газ към 4000 об се получава някакво "придърпване" - все едно, че нещо ме "ритва" отзад.
На какво може да се дължи?
по4исти си клапана за газта, има там един филтър той се сменя и си ок.
Дебита на горивото рязко се увели4ава след 4000 об при твоя мотор
въздуха влиза оба4е газта нямя как да мине през задръстен филтър и неможе да храни двигателя във високите обороти
- Kalio
Пълна скръб
Тая кола на газ върви ли изобщо? Не се засягай, но аз карах мойта Е30 320 на газ и трябва да ти кажа че много бързо е махнах. Тя не можеше да откине Това газта е голяма простотия. Така скапва дюзите, че повече и на бензин не може да откине. Става абсолютна жигула. Дип че караш БМВ, като не може да вдигне 150 км/ч.
- ludiagsm
- старши ентусиаст
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
Re: Пълна скръб
Kalio написа:Тая кола на газ върви ли изобщо? Не се засягай, но аз карах мойта Е30 320 на газ и трябва да ти кажа че много бързо е махнах. Тя не можеше да откине Това газта е голяма простотия. Така скапва дюзите, че повече и на бензин не може да откине. Става абсолютна жигула. Дип че караш БМВ, като не може да вдигне 150 км/ч.
и при мен бе6е така ама аз най демонстративно я изхвърлих на OMV бензиностанциата на Бул Рожен, добре 4е бе6е брет4ед ми та я зема и прибра , бех отка4ил тотал )
- Kalio
Газ ли......
След почистване на дюзите и каране само на бензин с добавки колата започна да кърти асфалта
Сега никога повече няма да си и помислям за евтиното гориво пропан-бутан, което всъщност излиза доста скъпо накрая
Сега никога повече няма да си и помислям за евтиното гориво пропан-бутан, което всъщност излиза доста скъпо накрая
Абе колата си върви и с над 180 кс/ч на газ
И аз си мислех за филтърчето на клапана и утре го сменям.
Благодаря за съвета!
Благодаря за съвета!
- ВИКИ
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 127
- Регистриран на: 9.07.2003
- Местоположение: РУСЕ
- Кара: 320d 2007г.автомат
Ако АГУ-то е с електронно управление проблема може да е и в ключа.
Той се управлява от индоктивен ток от бубината в зависимост от
оборотите. Това е най-честият проблем при тях.Ако АГУ-то е настроено
както трябва (на газ-анализатор) колата върви супер,разлика има при
набирането и в по-стръмните байри.Затова пък превключваш на бензин
в движение и решаваш проблема след туй връщаш на газ и карш без
пари.ЛОВАТО са удобрени от БМВ за монтаж на АГУ.
Той се управлява от индоктивен ток от бубината в зависимост от
оборотите. Това е най-честият проблем при тях.Ако АГУ-то е настроено
както трябва (на газ-анализатор) колата върви супер,разлика има при
набирането и в по-стръмните байри.Затова пък превключваш на бензин
в движение и решаваш проблема след туй връщаш на газ и карш без
пари.ЛОВАТО са удобрени от БМВ за монтаж на АГУ.
Електронен клапан
...означав, че при колата пали на бензин и при 2500 об/мин превключва автоматично, нали?
Ако е така - то моя е такъв.
А филтърчето го купих - 7.50 лв (наи-евтиното нещо, което съм купувал за БМВ-то досега ))
Ако е така - то моя е такъв.
А филтърчето го купих - 7.50 лв (наи-евтиното нещо, което съм купувал за БМВ-то досега ))
- ВИКИ
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 127
- Регистриран на: 9.07.2003
- Местоположение: РУСЕ
- Кара: 320d 2007г.автомат
Филтърът има значение!
Има разлика - успокои се на свободен ход, няма го това придърпване.
И как няма да има - като го отворихме от чашката на клапана изпадна една шепа графитен прах...Кво да говорим повече ?!!
И как няма да има - като го отворихме от чашката на клапана изпадна една шепа графитен прах...Кво да говорим повече ?!!
- ludiagsm
- старши ентусиаст
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
Re: Абе колата си върви и с над 180 кс/ч на газ
koko написа:И аз си мислех за филтърчето на клапана и утре го сменям.
Благодаря за съвета!
радвам се 4е си я оправил
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани