Питане за бмв е34
Модератор: Технически модератори
75 мнения
• Страница 5 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Питане за бмв е34
ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ написа:Митко Стоянов написа:Най-добре е да я мушнеш в портфейла и да минеш на нещо по-ново, надеждно и луксозно...ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ написа:Делян написа:Нека да е перфектно купето и да е излязла фабрично с голям мотор, пък ако ще да няма бег и да е с платняка. Сумата и усилията да и се насложат екстри и да се направи с добра визия са минимални в сравнение с цифрите и разправията за смяна на мотор, оправяне на ръжди и пребоядисване, от което имат нужда 90% от продаваните Е34-ки.
520-ката също изглежда много добре.
Затова свършват на части.
Не знам кое е по добре опоскана със здраво купе или ръждак ама натопорчен с екстри
Така ще стане и ще направя 10тина човека усмихнати и с повече екстри.
Така или иначе си накрая на филма, по-добре го изгледай до край, че после започва следващия, а билета никога не е безплатен и задоволството никога не идва
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: Питане за бмв е34
Филма е безкраен, постоянно има нови серии ама кратки такива.
За после съм си уредил нова видеокасета.
За после съм си уредил нова видеокасета.
М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
Re: Питане за бмв е34
ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ написа:Филма е безкраен, постоянно има нови серии ама кратки такива.
За после съм си уредил нова видеокасета.
Хонорара на артистите в досиетата "Х" ич не е малък ..... ма ти си стабиляга да не та мислим
Имам странното усещане,че скоро ше се намесят и продуцентите с катинарите
Питане за бмв е34
Изглежда отлична!!!
Три дни бях във Варна, да знаех за обявата щях да ида да я видя..
Три дни бях във Варна, да знаех за обявата щях да ида да я видя..
АДМИНИТЕ ДА МЕ БАННАТ ПЕРМАНЕНТНО!!!
Re: Питане за бмв е34
За съжаление, не са много ентуасиастите по нашите ширини, готови да дадат подобна сума за 25 годишна петица, въпреки че си струва всеки един лев. Дано попадне в някой, който ще я оцени и ще се грижи за нея подобаващо.
Питане за бмв е34
Сис сигурност е повече кола от Е60 дизел за същите пари.
Срещу Е39 540 отстъпва по комфорт, но печели по спортен дух.
Като цяло обаче ако собственика иска да задържи автомобила трябва да е фен. Ако е фен ще я кара според възможностите й/си и ще трябва да я поддържа - и точно там идват по-големите разходи. И това събаря повечето собственици - колата е като бездънна яма за пари, когато не се кара на доизживяване и стара слава.
В един момент човек си дава сметка, че може да кара много по-ново бмв с добра динамика и по-голям комфорт за по-малко пари.
Срещу Е39 540 отстъпва по комфорт, но печели по спортен дух.
Като цяло обаче ако собственика иска да задържи автомобила трябва да е фен. Ако е фен ще я кара според възможностите й/си и ще трябва да я поддържа - и точно там идват по-големите разходи. И това събаря повечето собственици - колата е като бездънна яма за пари, когато не се кара на доизживяване и стара слава.
В един момент човек си дава сметка, че може да кара много по-ново бмв с добра динамика и по-голям комфорт за по-малко пари.
АДМИНИТЕ ДА МЕ БАННАТ ПЕРМАНЕНТНО!!!
- datchko
- ентусиаст
- Мнения: 949
- Регистриран на: 2.10.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d LCI
- Мечтае да кара: F90
Re: Питане за бмв е34
Делян написа:За съжаление, не са много ентуасиастите по нашите ширини, готови да дадат подобна сума за 25 годишна петица, въпреки че си струва всеки един лев. Дано попадне в някой, който ще я оцени и ще се грижи за нея подобаващо.
За 25-годишна петица почти никой не би дал тия пари, но за М5 аз лично бих дал дори 20к.
Защото това за мен е автомобил мечта.
Пък после хората около мен да ме мислят за луд. Те не разбират
- BRAAT
- младши ентусиаст
- Мнения: 406
- Регистриран на: 1.11.2008
- Местоположение: Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: мноого черно Е28
Re: Питане за бмв е34
МММ, да, то за лудуя другите са луди НО, .......... Е34 М5, даже бих му доплатил и отгоре,(както се казва) ако имах парите. Нито едно Е39 или Е60 (без М серията, разбира се) неможе да прредложи усещането от тази кола, нямат база за сравнение, особенно с ръчно правено Е34 М5
SHARK-а му е майката!!!
- ивчо
- старши ентусиаст
- Мнения: 1792
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Re: Питане за бмв е34
Хаос написа:Ако е фен ще я кара според възможностите й/си и ще трябва да я поддържа - и точно там идват по-големите разходи. И това събаря повечето собственици - колата е като бездънна яма за пари, когато не се кара на доизживяване и стара слава.
Позволи ми да не се съглася с теб !!
И ще ти кажа защо ! Това че ти си решил да правиш всичко оем, не значи че всич го правят оем ! Засегнах веднъж темата, разбрах личното ти мнение по въпроса, но носачите, филтрите, ремъците и т.н. други консумативи ги има и на доста добри фирми ! Да, няма да са брандирани с БМВ емблема, но ще са достатъчно добри за да не правят ядове !
И само да вметна - дори и моята доппотопна М20-ка си има неща които са само оем, и ще не ща давам парите за тях ! Последно поръчах едно водно съединение, защото при чесновите го режат .. Аз чесновата я махнах, и ме дразнеше как седи изпарителят ! Седеше защото не успявах да намеря наличен този маркуч .. 120 лв са си 120 лв, но го няма наличен алтернативен ! Ако го имаше - такъв щях да сложа ! Носачи и смених днес отново ... Просто дупките има таковат таковата на всичко ...
Та ако тегля една черта - колата въобще не е скъпа ...
Скъпа е на фона на новите кочин, които харчат малко и не ги мислиш много (което пак зависи адски много) ! И това е !
Това сме аз и още няколко човека както секазва, които ще те спогледат на светофара за да се порадват на 34 М5 !
Коментарите в бмв групата в която е пусната същата обява са просто потресаващи ... Разни 36 оунъри с тъмен цвят почват да задават глупави въпроси, и даже се чудя как собственикът на колата още не е нахранил всичко живо, и да си я покрие в гаража !
Темата която си почнал не случайно си я кръстил така, и да ти кажа - няма почва ... Просто защото всеки прави сравнение с друга кочин, без дори да си прави труда да знае каква кола сравнява ...
Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали?
The night is dark and full of lo6o
Re: Питане за бмв е34
ивчо написа:Хаос написа:Ако е фен ще я кара според възможностите й/си и ще трябва да я поддържа - и точно там идват по-големите разходи. И това събаря повечето собственици - колата е като бездънна яма за пари, когато не се кара на доизживяване и стара слава.
Позволи ми да не се съглася с теб !!
И ще ти кажа защо ! Това че ти си решил да правиш всичко оем, не значи че всич го правят оем ! Засегнах веднъж темата, разбрах личното ти мнение по въпроса, но носачите, филтрите, ремъците и т.н. други консумативи ги има и на доста добри фирми ! Да, няма да са брандирани с БМВ емблема, но ще са достатъчно добри за да не правят ядове !
И само да вметна - дори и моята доппотопна М20-ка си има неща които са само оем, и ще не ща давам парите за тях ! Последно поръчах едно водно съединение, защото при чесновите го режат .. Аз чесновата я махнах, и ме дразнеше как седи изпарителят ! Седеше защото не успявах да намеря наличен този маркуч .. 120 лв са си 120 лв, но го няма наличен алтернативен ! Ако го имаше - такъв щях да сложа ! Носачи и смених днес отново ... Просто дупките има таковат таковата на всичко ...
Та ако тегля една черта - колата въобще не е скъпа ...
Скъпа е на фона на новите кочин, които харчат малко и не ги мислиш много (което пак зависи адски много) ! И това е !
Това сме аз и още няколко човека както секазва, които ще те спогледат на светофара за да се порадват на 34 М5 !
Коментарите в бмв групата в която е пусната същата обява са просто потресаващи ... Разни 36 оунъри с тъмен цвят почват да задават глупави въпроси, и даже се чудя как собственикът на колата още не е нахранил всичко живо, и да си я покрие в гаража !
Темата която си почнал не случайно си я кръстил така, и да ти кажа - няма почва ... Просто защото всеки прави сравнение с друга кочин, без дори да си прави труда да знае каква кола сравнява ...
Проблемът не е в консумативите като носачи, които се намират и алтернативни. И не е и в това да има емблема на всички части...
Проблемът е, че реглажа на клапаните е 150 лева без частите - гарнитури, пулове. С частите стават може би 500. Това се прави на 15000 км.
После по всмукателната система имаш много неща, които нямат аналози - гарнитурки, клапанчета. Обща стойност - само еднопосочните клапанчета под вакуумната рейка под дроселите са ти 300 евро. Тях никой никога не ги е сменял. След това идват разни графитени Опръстенчета за дроселите, след това клапани за управлението на клапата в еърбокса, след това разни дребни нещица, някое маркуче, задвижването на калапата в еърбокса и като че ли си готов. И вече си извадил още 600 евро.
Дотук добре, какво правиш с инжекторите? Ако някой се изпикае, хвърляш мотора. ТИ не искаш да хвърлиш мотора, щото е скъп, чистиш ги и слагаш нови Орингове. Здравей 200 евро. Или се бъркаш за нови, алтернативни - здравей 350 евро. Оригинални 600, добавяш и регулатор налягане, скобички, горивна помпа и бац, станаха 1200.
Ами ако решиш да направиш профилактика на веригата? Направляващите и обтегача са 700. Гарнитурите на капака на веригата 50тина, ама като си там ще смениш и семеринг, али-бали. Ама като си там ще трябва и на картера, а с него е добра идея и лагери. За да свалиш картера си свалил предното окачване и доминото вече се е задвижило. Слагаш и цените за квалифициран труд, щото бай Иван такова животно не е виждал и ти става малко по-ясно какво имам предвид.
Изглежда лесно да смениш носачи и филтри, а останалото - каквото ти е писано. И аз си мислех - а то основните неща са еднакви и се ядват, ама реалността излезе друга. Хорото е голямо и ако трябва сега да вземам решение дали да се хващам по-скоро не бих се хванал. Аз лично почнах, защото исках както го правят на запад и съм чел по форуми - хващаш, ремонтираш, ремонтираш и пак ремонтираш и става като хората, пък и ми е интересно от инженерна гледна точка.
АДМИНИТЕ ДА МЕ БАННАТ ПЕРМАНЕНТНО!!!
- ивчо
- старши ентусиаст
- Мнения: 1792
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Re: Питане за бмв е34
Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали?
The night is dark and full of lo6o
- SPEED_GABROVO
- ентусиаст
- Мнения: 1003
- Регистриран на: 14.12.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: дърто Е30
- Мечтае да кара: моята си,ама с неограничен бюджет
Re: Питане за бмв е34
ивчо написа:http://www.cars.bg/c1321817
От няколко дена я гледам и направо съм влюбен. Има си забележки и бива да е 3.8 ,ама пак си е страхотна количка,ама никой не я оценява като гледам.
BMW не е просто марка автомобили,а начин на живот.
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: Питане за бмв е34
SPEED_GABROVO написа:ивчо написа:http://www.cars.bg/c1321817
От няколко дена я гледам и направо съм влюбен. Има си забележки и бива да е 3.8 ,ама пак си е страхотна количка,ама никой не я оценява като гледам.
Оценяват я ама пари си немат хората. Нали знаеш лафа: Госпожа,кавалери има места няма
М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- Митко Стоянов
- Чичо Митко
- Мнения: 2303
- Регистриран на: 12.01.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 и W209
- Мечтае да кара: DDT на море :)
Re: Питане за бмв е34
Хубаво ви текат лигите, ама да не плаче новия собственик, че тоя дето едно време прави ремонт на мотора, питаше коя черупка къде да сложи... 25 годишен ръждак, с интелигентно написана обява... Тази кола се продава от поне 3 години, ако не и повече, виждал съм я 1 или 2 пъти в движение и никога на всичката газ...Може би е прекалено читава и пича си я пази
Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю
75 мнения
• Страница 5 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани