E34 525 tds липса на мощност след смяна на демпферна шайба
Модератор: Технически модератори
46 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- KPETEH
- старши ентусиаст
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: E34 525 tds липса на мощност след смяна на демпферна шай
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- Zubcho
- старши ентусиаст
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: E34 525 tds липса на мощност след смяна на демпферна шай
За сега нямам развитие. Утре сутринта ако Ивчо не му се спи, може да пием по кафе и да сменим филтъра. На диагностика имаме порция 2 и ъгъл на впръскване 2.8. Газоразпределението ако е мръднало при сваляне на тааа шайба ще ида да се таковам сам, а може и майстора също.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- ивчо
- старши ентусиаст
- Мнения: 1792
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Re: E34 525 tds липса на мощност след смяна на демпферна шай
Zubcho написа: ...... Утре сутринта ако Ивчо не му се спи .........
ТудЕй исЗ холидиеЙ ... Кооол му томорОл
Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали?
The night is dark and full of lo6o
Re: E34 525 tds липса на мощност след смяна на демпферна шай
ивчо написа:Zubcho написа: ...... Утре сутринта ако Ивчо не му се спи .........
ТудЕй исЗ холидиеЙ ... Кооол му томорОл
Ко каза..ко.. Аре ю олрайт ? ...
- Zubcho
- старши ентусиаст
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: E34 525 tds липса на мощност след смяна на демпферна шай
Смених горивния филтър, промяна няма. Според мен им пропуск след турбото, или е мръднало газоразпределението при смяна на шайбата.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Re: E34 525 tds липса на мощност след смяна на демпферна шай
Нали мериш налягане не можеш ли разбра имаш ли пропуск. Как да мръдне тва газоразпределение не ми е ясно , там долу зъбното колело е на шпонково съединение трябва да я смачка за да мръдне. И така да е отваря се капака на вала горе и ще се види какво е не е толкоз сложно , час макс.
- Zubcho
- старши ентусиаст
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: E34 525 tds липса на мощност след смяна на демпферна шай
vladobate написа:Нали мериш налягане не можеш ли разбра имаш ли пропуск. Как да мръдне тва газоразпределение не ми е ясно , там долу зъбното колело е на шпонково съединение трябва да я смачка за да мръдне. И така да е отваря се капака на вала горе и ще се види какво е не е толкоз сложно , час макс.
Да беше у Софето да купя бири, наденички и пържоли и да отворим, а то си чак в майна таун. Гледаха за пропуск щателно и уж нямало, освен някакво леко омасляване на интеркулера при сглобката около питата и пластмасата, което според майстора било старо. Накрая по-голям челен интеркулер, нови тръби и ще видим дали ще има промяна. Така и така ще се сменя, поне по-голям да се сложи.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- кичоне
- младши ентусиаст
- Мнения: 333
- Регистриран на: 5.11.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: e30+е34
- Мечтае да кара: е30+е34+е38
- Детайли за колата: На тати турбото е най-бързо!
Re: E34 525 tds липса на мощност след смяна на демпферна шай
Аз също бях си купил по-голям челен кулер(универсален)...ама после си взех и М-пакета и се отказах да режа бронята за да вкарам кулера....а и голям филм с тръбите....Та после си взех от е65 3.5d..входа от преди това си ми е 59мм с тръби и все и само минах на изход от кулер към колектора на 63мм с разтъргване на колектора...стана иделка и много бързо без много мислене за минаването на турбо пътя...защото челните универсални са с страничен вход и малко се променят нещата...а с този от седмака заспаха нещата....
- KPETEH
- старши ентусиаст
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: E34 525 tds липса на мощност след смяна на демпферна шай
vladobate написа:Нали мериш налягане не можеш ли разбра имаш ли пропуск. Как да мръдне тва газоразпределение не ми е ясно , там долу зъбното колело е на шпонково съединение трябва да я смачка за да мръдне. И така да е отваря се капака на вала горе и ще се види какво е не е толкоз сложно , час макс.
То е достатъчно при помпата да се размине с 1 зъб и вече момента на впръскването бяга...
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
Re: E34 525 tds липса на мощност след смяна на демпферна шай
KPETEH написа:vladobate написа:Нали мериш налягане не можеш ли разбра имаш ли пропуск. Как да мръдне тва газоразпределение не ми е ясно , там долу зъбното колело е на шпонково съединение трябва да я смачка за да мръдне. И така да е отваря се капака на вала горе и ще се види какво е не е толкоз сложно , час макс.
То е достатъчно при помпата да се размине с 1 зъб и вече момента на впръскването бяга...
Трудна работа да прескочи зъб пък и на диагностика уж се гледа колко е точно впръскването . Ако е избягало на помпата то и цялото газоразпределение ще е леш или може да е прескочила само едната верига...не мога да си го представя при нормално каране да се случи , не е бутане , напъване .. то е автомат...трудна работа. Иво да не караш с каталясало олио и да търсим под вола теле бре , само от свински пържоли оливце се сипва иначе гъгне ПС: Един масов гроб да им направим на тез тдс-и и да ги хвърлим наведнъж вече няма майтап...поп съм уредил...ще е както трябва ....може и да ни потръгне тогава...и в живота
- Zubcho
- старши ентусиаст
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: E34 525 tds липса на мощност след смяна на демпферна шай
Абе май, май интеркулера е пръцнал, сега ще проучвам от 3.5д как ще стане ъпгрейда.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- alchohol
- ентусиаст
- Мнения: 1300
- Регистриран на: 30.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 524td лЕто господне '90-то
- Мечтае да кара: по път без дупки
Re: E34 525 tds липса на мощност след смяна на демпферна шай
Ако е прескочила зъб филма е ужасен. Аз като правих нафтовата помпа и едни професори не я бяха зацепили както трябва. Е няма такава смрад, вонеше на неизгоряла нафта и не палеше студена. А за кулера, ами не може ли да го свалиш и с надуване да се види откъде издиша евентуално?
Дизела е кат' копейка- дрънне, бръмне и офейка
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6206
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: E34 525 tds липса на мощност след смяна на демпферна шай
Zubcho написа:Абе май, май интеркулера е пръцнал, сега ще проучвам от 3.5д как ще стане ъпгрейда.
Може би при смяна на демферната шайба е бил поомачкан кулера.
- Zubcho
- старши ентусиаст
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: E34 525 tds липса на мощност след смяна на демпферна шай
zvetiko написа:Zubcho написа:Абе май, май интеркулера е пръцнал, сега ще проучвам от 3.5д как ще стане ъпгрейда.
Може би при смяна на демферната шайба е бил поомачкан кулера.
Карах колата в друг сервиз при надежден майстор. Той щателно оглежда всичко, дори е пръскал кулера с вода и веро при работеща кола, и ми каза цитирам "Проблемът ти не е в кулера! Ако искаш ще ти го сваля, но ще си дадеш парите само", а Архитекта, който смени шайбата не вярвам да омачка кулера.
Та сега продължава чесането по главата и чуденката. Възможно е просто турбото да се е предало и да има нещастно стечение на обстоятелствата.
Не знам какво да мисля, честно.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- alchohol
- ентусиаст
- Мнения: 1300
- Регистриран на: 30.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 524td лЕто господне '90-то
- Мечтае да кара: по път без дупки
Re: E34 525 tds липса на мощност след смяна на демпферна шай
Добре де колега, турбото чуваш ли го да свири и на какви обороти? Провери опръстена на студения охлюв, при мен беше заминал и изпускаше въздух.
Дизела е кат' копейка- дрънне, бръмне и офейка
46 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани