E34 525 tds липса на мощност след смяна на демпферна шайба

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2276
Регистриран на: 14.01.2005
Местоположение: София Сити
Пол: Мъж
Кара: е30 м50б25
Мечтае да кара: и да си свирка...

Re: E34 525 tds липса на мощност след смяна на демпферна шай

Мнение от KPETEH » 05 Юни 2015, 11:44

:yes:
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: E34 525 tds липса на мощност след смяна на демпферна шай

Мнение от Zubcho » 05 Юни 2015, 19:48

За сега нямам развитие. Утре сутринта ако Ивчо не му се спи, може да пием по кафе и да сменим филтъра. На диагностика имаме порция 2 и ъгъл на впръскване 2.8. Газоразпределението ако е мръднало при сваляне на тааа шайба ще ида да се таковам сам, а може и майстора също.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1792
Регистриран на: 4.09.2006
Местоположение: Столичная
Пол: Мъж
Кара: Е34 с ... ръжда

Re: E34 525 tds липса на мощност след смяна на демпферна шай

Мнение от ивчо » 05 Юни 2015, 22:41

Zubcho написа: ...... Утре сутринта ако Ивчо не му се спи .........

ТудЕй исЗ холидиеЙ ... Кооол му томорОл :mhihi:
Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали? :mhihi:


The night is dark and full of lo6o :mhihi: :paranoid:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: E34 525 tds липса на мощност след смяна на демпферна шай

Мнение от vladobate » 06 Юни 2015, 8:32

ивчо написа:
Zubcho написа: ...... Утре сутринта ако Ивчо не му се спи .........

ТудЕй исЗ холидиеЙ ... Кооол му томорОл :mhihi:

Ко каза..ко.. :mhihi: Аре ю олрайт ? :banghead: ... :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: E34 525 tds липса на мощност след смяна на демпферна шай

Мнение от Zubcho » 06 Юни 2015, 14:23

Смених горивния филтър, промяна няма. Според мен им пропуск след турбото, или е мръднало газоразпределението при смяна на шайбата. :(
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: E34 525 tds липса на мощност след смяна на демпферна шай

Мнение от vladobate » 06 Юни 2015, 17:17

Нали мериш налягане не можеш ли разбра имаш ли пропуск. Как да мръдне тва газоразпределение не ми е ясно , там долу зъбното колело е на шпонково съединение трябва да я смачка за да мръдне. И така да е отваря се капака на вала горе и ще се види какво е не е толкоз сложно , час макс.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: E34 525 tds липса на мощност след смяна на демпферна шай

Мнение от Zubcho » 06 Юни 2015, 17:56

vladobate написа:Нали мериш налягане не можеш ли разбра имаш ли пропуск. Как да мръдне тва газоразпределение не ми е ясно , там долу зъбното колело е на шпонково съединение трябва да я смачка за да мръдне. И така да е отваря се капака на вала горе и ще се види какво е не е толкоз сложно , час макс.


Да беше у Софето да купя бири, наденички и пържоли и да отворим, а то си чак в майна таун. Гледаха за пропуск щателно и уж нямало, освен някакво леко омасляване на интеркулера при сглобката около питата и пластмасата, което според майстора било старо. Накрая по-голям челен интеркулер, нови тръби и ще видим дали ще има промяна. Така и така ще се сменя, поне по-голям да се сложи.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 333
Регистриран на: 5.11.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: e30+е34
Мечтае да кара: е30+е34+е38
Детайли за колата: На тати турбото е най-бързо!

Re: E34 525 tds липса на мощност след смяна на демпферна шай

Мнение от кичоне » 06 Юни 2015, 22:20

Аз също бях си купил по-голям челен кулер(универсален)...ама после си взех и М-пакета и се отказах да режа бронята за да вкарам кулера....а и голям филм с тръбите....Та после си взех от е65 3.5d..входа от преди това си ми е 59мм с тръби и все и само минах на изход от кулер към колектора на 63мм с разтъргване на колектора...стана иделка и много бързо без много мислене за минаването на турбо пътя...защото челните универсални са с страничен вход и малко се променят нещата...а с този от седмака заспаха нещата....
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2276
Регистриран на: 14.01.2005
Местоположение: София Сити
Пол: Мъж
Кара: е30 м50б25
Мечтае да кара: и да си свирка...

Re: E34 525 tds липса на мощност след смяна на демпферна шай

Мнение от KPETEH » 07 Юни 2015, 9:36

vladobate написа:Нали мериш налягане не можеш ли разбра имаш ли пропуск. Как да мръдне тва газоразпределение не ми е ясно , там долу зъбното колело е на шпонково съединение трябва да я смачка за да мръдне. И така да е отваря се капака на вала горе и ще се види какво е не е толкоз сложно , час макс.

То е достатъчно при помпата да се размине с 1 зъб и вече момента на впръскването бяга...
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: E34 525 tds липса на мощност след смяна на демпферна шай

Мнение от vladobate » 07 Юни 2015, 16:19

KPETEH написа:
vladobate написа:Нали мериш налягане не можеш ли разбра имаш ли пропуск. Как да мръдне тва газоразпределение не ми е ясно , там долу зъбното колело е на шпонково съединение трябва да я смачка за да мръдне. И така да е отваря се капака на вала горе и ще се види какво е не е толкоз сложно , час макс.

То е достатъчно при помпата да се размине с 1 зъб и вече момента на впръскването бяга...

Трудна работа да прескочи зъб пък и на диагностика уж се гледа колко е точно впръскването . Ако е избягало на помпата то и цялото газоразпределение ще е леш или може да е прескочила само едната верига...не мога да си го представя при нормално каране да се случи , не е бутане , напъване .. то е автомат...трудна работа. Иво да не караш с каталясало олио и да търсим под вола теле бре :mhihi: , само от свински пържоли оливце се сипва иначе гъгне :mhihi: :mhihi: ПС: Един масов гроб да им направим на тез тдс-и и да ги хвърлим наведнъж вече :mhihi: няма майтап...поп съм уредил...ще е както трябва ....може и да ни потръгне тогава...и в живота :mhihi: :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: E34 525 tds липса на мощност след смяна на демпферна шай

Мнение от Zubcho » 07 Юни 2015, 20:19

Абе май, май интеркулера е пръцнал, сега ще проучвам от 3.5д как ще стане ъпгрейда.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1300
Регистриран на: 30.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34 524td лЕто господне '90-то
Мечтае да кара: по път без дупки

Re: E34 525 tds липса на мощност след смяна на демпферна шай

Мнение от alchohol » 09 Юни 2015, 5:41

Ако е прескочила зъб филма е ужасен. Аз като правих нафтовата помпа и едни професори не я бяха зацепили както трябва. Е няма такава смрад, вонеше на неизгоряла нафта и не палеше студена. А за кулера, ами не може ли да го свалиш и с надуване да се види откъде издиша евентуално?
Дизела е кат' копейка- дрънне, бръмне и офейка :driving: :driving: :driving:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6206
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: E34 525 tds липса на мощност след смяна на демпферна шай

Мнение от zvetiko » 09 Юни 2015, 7:30

Zubcho написа:Абе май, май интеркулера е пръцнал, сега ще проучвам от 3.5д как ще стане ъпгрейда.


Може би при смяна на демферната шайба е бил поомачкан кулера.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: E34 525 tds липса на мощност след смяна на демпферна шай

Мнение от Zubcho » 10 Юни 2015, 19:35

zvetiko написа:
Zubcho написа:Абе май, май интеркулера е пръцнал, сега ще проучвам от 3.5д как ще стане ъпгрейда.


Може би при смяна на демферната шайба е бил поомачкан кулера.


Карах колата в друг сервиз при надежден майстор. Той щателно оглежда всичко, дори е пръскал кулера с вода и веро при работеща кола, и ми каза цитирам "Проблемът ти не е в кулера! Ако искаш ще ти го сваля, но ще си дадеш парите само", а Архитекта, който смени шайбата не вярвам да омачка кулера.

Та сега продължава чесането по главата и чуденката. Възможно е просто турбото да се е предало и да има нещастно стечение на обстоятелствата. :banghead:

Не знам какво да мисля, честно.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1300
Регистриран на: 30.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34 524td лЕто господне '90-то
Мечтае да кара: по път без дупки

Re: E34 525 tds липса на мощност след смяна на демпферна шай

Мнение от alchohol » 10 Юни 2015, 19:39

Добре де колега, турбото чуваш ли го да свири и на какви обороти? Провери опръстена на студения охлюв, при мен беше заминал и изпускаше въздух.
Дизела е кат' копейка- дрънне, бръмне и офейка :driving: :driving: :driving:

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook