Servotronic-букси?
Модератор: Технически модератори
47 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Servotronic-букси?
Dirty M5 driveR написа:Днес сменях маслото на колата и се загледах в кормилната кутия (щото се сетих за тази тема). Отгоре на кутията има гнездо за букса, букса няма. Има ли вероятност кутията да е за сервотроник? То друга букса в нея за какво може да влиза? Утре ако остане време ще разровя в краката на шофьора да видя какви неща има.
Ръгай 12V и ще разбереш . Като няма букса има кабелни обувки , аз така си я направих.
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Servotronic-букси?
Щом само с едно напрежение тръгва сервотроника, за какво са всички тия модули и релета, за които става дума в темата?
- MaxMeyer
- ентусиаст
- Мнения: 931
- Регистриран на: 19.04.2010
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Bayerische Motoren Werke
- Мечтае да кара: безплатно!
Re: Servotronic-букси?
Щото като си на място или се движиш бавно модула пуска нужното напражение спрямо скоростта и волана става "лек" а като се движиш бързо пак взима предвид скоростта и прави волана "тежък" какъвто би трябвало да бъде при висока скорост...
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Servotronic-букси?
Да де, ясно, ама защо Владо вика, че само с подаване на напрежение на буксата на кутията сервотроника можел да тръгне?
Re: Servotronic-букси?
Dirty M5 driveR написа:Да де, ясно, ама защо Владо вика, че само с подаване на напрежение на буксата на кутията сервотроника можел да тръгне?
Ами защото е вярно. Не знам защо си усложнявате живота. Искаш да провериш сервотроник ли е и ще започнеш да се ровиш за букси , айде няма нужда , за по-бързо го провери с два кабела и директно 12V . Така съм карал поне 3 години . После като искаш си го направи както ти е кеф или дет се вика заводско ( то какво ли заводско останало по тез коли кат дойдат в БГ ама карай) . Трябва да се пусне модула ,че разбийш ли кат я подкараш с 350 и не било хубаво , затова по 3 месеца ги правим тез инсталации...живота ни мина. На максимално напрежение сервотроника усилва максимално "сигнала" и волана е лек , модула намаля това напрежение в обратна функция от скоростта , просто като фасул ама за едната проверка може и по бързия начин .
- MaxMeyer
- ентусиаст
- Мнения: 931
- Регистриран на: 19.04.2010
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Bayerische Motoren Werke
- Мечтае да кара: безплатно!
Re: Servotronic-букси?
Някои се стремим всичко което слагаме да е заводско и това което не е да го махнем,ако има такова...Как ти си карал 3 години не е показател как ще карат другите.
Относно проверката...Какво има да му проверява,щом има букса на секторната кутия значи е.
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
Относно проверката...Какво има да му проверява,щом има букса на секторната кутия значи е.
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Servotronic-букси?
Аз точно това питам - като му подам 12 волта какво ще се случи. Ще пробвам да видя колко ще олекне волана, но почти сигурно това няма да ми се понрави като искам да я вкарам със 150 в някой завой, защото ще намали усещането ми за контакт с пътя и съответно обратната връзка. В тоя ред на мисли колегата е прав, че целта е екстрата да си е със заводската функция.
Re: Servotronic-букси?
MaxMeyer написа:Някои се стремим всичко което слагаме да е заводско и това което не е да го махнем,ако има такова...Как ти си карал 3 години не е показател как ще карат другите.
Относно проверката...Какво има да му проверява,щом има букса на секторната кутия значи е.
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
Колега "някои" , на никой не съм му се затръшкал да кара като мен не ми приписвай грешни изказвания. Това кой колко заводски си прави ремонтите е друга "тема без край" . И колегата е попитал
и аз му давам идея как да си отговори на въпроса щото май е по-добре отколкото "накои" зад компа да му правят точен анализ . А това за влизането със 150 в завой .... за кой завой става въпрос ?Dirty M5 driveR написа:.... Има ли вероятност кутията да е за сервотроник? То друга букса в нея за какво може да влиза? .
- MaxMeyer
- ентусиаст
- Мнения: 931
- Регистриран на: 19.04.2010
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Bayerische Motoren Werke
- Мечтае да кара: безплатно!
Re: Servotronic-букси?
Той колегата е задал въпрос и сам си е отговорил. Няма какво друго да е щом има букса.По твоя "метод" може да види дали работи.Относно завоя да ти го снимаме ли искаш?Или в градуси да го измерим?
Добре че ти отиде до Русе да му помогнеш а не зад компа.
и аз му давам идея как да си отговори на въпроса щото май е по-добре отколкото "накои" зад компа да му правят точен анализ
Добре че ти отиде до Русе да му помогнеш а не зад компа.
Re: Servotronic-букси?
Ей , само маана намираш на другите , какво не ти хареса от това което съм написал. Нещо обиден ли си кво ли . Виж , недей си слага сервотроника щото да вземе да прекараш кабел не оттам където е заводски и ще стане неоригинално , даже задните стопове ще ти светят на пресекулки може би . Голяма драма , вече трети месец . Букси не се намират , ще се преправят ама другите загубени , че не искали да правят заводски нещата . Нищо против , но не съм аз виновен пък и не съм първият карал без модул ( не е реле ) . Успех.
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Servotronic-букси?
Включих се в темата и я развалих... Това в кръга на шегата. Вижте сега - аз си зададох въпроса така, тъй като не съм много на ТИ с някои неща. Разни управления, релета и прочие не са на моята територия. И когато Владо каза, че ако подам 12в. на кормилната кутия волана олекне, значи сервотроника е заработил. А аз си мислех, че за да заработи дори олекването на волана си трябва всичко по инсталацията. Сега вече разбрах, че просто е имал предвид да видя дали кутията реагира на сигнал и това напременно ще го сторя. Може пък да ми хареса и да си я направя така.
Относно в кой завой карам със 150 това е друга тема и не желая да я повдигам. Просто дадох пример колко добра обратна връзка имат тези коли особено при висока скорост и че не искам това да се променя. А дали по-лекият волан ще го промени предстои да разбера, когато направя опита. Въпроси?
Иначе скощи се зачетох по чужди форуми малко за този ретрофит и казват, че в зависимост от годините на производство на колата управлението в краката на шофьора изглежда различно, и на едното му викат реле, на другото модул и т.н. Реално може да са едно и също, не знам. Но ще се запозная, ако се стигне до там да си вържа всичко както го е измислил немеца.
Относно в кой завой карам със 150 това е друга тема и не желая да я повдигам. Просто дадох пример колко добра обратна връзка имат тези коли особено при висока скорост и че не искам това да се променя. А дали по-лекият волан ще го промени предстои да разбера, когато направя опита. Въпроси?
Иначе скощи се зачетох по чужди форуми малко за този ретрофит и казват, че в зависимост от годините на производство на колата управлението в краката на шофьора изглежда различно, и на едното му викат реле, на другото модул и т.н. Реално може да са едно и също, не знам. Но ще се запозная, ако се стигне до там да си вържа всичко както го е измислил немеца.
- MaxMeyer
- ентусиаст
- Мнения: 931
- Регистриран на: 19.04.2010
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Bayerische Motoren Werke
- Мечтае да кара: безплатно!
Re: Servotronic-букси?
Модулите са на един и същ принцип даже и цветовете на жиците май бяха еднакви.Просто едното след фейса става по-компактно.Но шанса да намериш само модул втора употреба не е голям понеже си е комплект с кутията...А ново е много скъпо.
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
Re: Servotronic-букси?
Е, разбрахме се, кой какво искал да каже. Аз кутията я взех без модул, човека не знаеше даже, че е сервотроник пък и аз уж за друга я пазарих. Та все ще се намери модул, продаващите втора ръка на всичко му викат релета и ги държат насипно в кашони... ако са подредени де. За завоя, обратната връзка с пътя ми се запази достатъчно да не се пребия, нооо си е до начин на каране и наистина е добре да се пробва преди всичко.
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Servotronic-букси?
Малко закъснях да ъпдейтна. Оказа се, че това ми е буксата от инсталацията, а не гнездо на кутията, така че... на печелившите честито.
Re: Servotronic-букси?
Аз съм със сервотроник и със сигурност не искам волана да ми е толкова лек в завой с висока скорост, колкото е когато паркирам.
Даже не съм сигурен, че е безопасно, защото мога да го въртя с един пръст...
Даже не съм сигурен, че е безопасно, защото мога да го въртя с един пръст...
АДМИНИТЕ ДА МЕ БАННАТ ПЕРМАНЕНТНО!!!
47 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани