смяна на табло с уредите от 240 към 260

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1023
Регистриран на: 4.12.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: на 15''ки
Мечтае да кара: 300C hemi 6.1L

смяна на табло с уредите от 240 към 260

Мнение от biem_w » 02 Мар 2014, 7:35

Здравейте. Стария мотор на е34 седана беше м50б20. Вече е с м52 и се чудя дали някой е монтирал табло от модела с борада до 260км. Не държа да ми работи всичко на борда защото аз и без това ги нямам повечето сензори. Да си работят стандарните уреди просто. Ако има варянт разбирасе.!

Благодаря
Информация само по телефона! Не ми се играе на чат срещи!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1792
Регистриран на: 4.09.2006
Местоположение: Столичная
Пол: Мъж
Кара: Е34 с ... ръжда

Re: смяна на табло с уредите от 240 към 260

Мнение от ивчо » 02 Мар 2014, 9:49

До колкото съм чел - нищо май няма да тръгне ...
Толкова ли са важни 20 км/ч повече, или просто идеята ?
Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали? :mhihi:


The night is dark and full of lo6o :mhihi: :paranoid:

Чичо Митко
Аватар
Мнения: 2303
Регистриран на: 12.01.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Х5 и W209
Мечтае да кара: DDT на море :)

Re: смяна на табло с уредите от 240 към 260

Мнение от Митко Стоянов » 02 Мар 2014, 10:33

Не е за 20-те км в повече на скоростомера, а това, че си решава проблема с лентовия кабел на малките табла. И всичко ще си му работи перфектно без чек контрола.
Изображение

Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю :mhihi: :mhihi: :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1023
Регистриран на: 4.12.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: на 15''ки
Мечтае да кара: 300C hemi 6.1L

Re: смяна на табло с уредите от 240 към 260

Мнение от biem_w » 02 Мар 2014, 12:10

точно,че се избягва проблема с гадните пиксели през топлите летни дни ииии за мене лично таблото стой по добре. А не ,че искам 20км отгоре. аз 260 не бих вдигнал с тая кола дори и да може :mhihi:
Информация само по телефона! Не ми се играе на чат срещи!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1792
Регистриран на: 4.09.2006
Местоположение: Столичная
Пол: Мъж
Кара: Е34 с ... ръжда

Re: смяна на табло с уредите от 240 към 260

Мнение от ивчо » 02 Мар 2014, 14:13

Мите, преди като те питах каза че не става ... Сега пишеш става !
Дай да уточним (или поне за себе си да си изясня) !
От табло с 2 букси, да сложа табло с 4 букси ?!
За ставането - става !
Какво ще работи/няма да работи !
Иначе ми е ясно за драмата с пикселите - и аз си купих табло с чек по тоз повод !
И се извинявам че ръся глупости - просто от всичките ми питаници досега, разбрах че няма да работи !
Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали? :mhihi:


The night is dark and full of lo6o :mhihi: :paranoid:

Чичо Митко
Аватар
Мнения: 2303
Регистриран на: 12.01.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Х5 и W209
Мечтае да кара: DDT на море :)

Re: смяна на табло с уредите от 240 към 260

Мнение от Митко Стоянов » 02 Мар 2014, 14:56

ивчо написа:Мите, преди като те питах каза че не става ... Сега пишеш става !
Дай да уточним (или поне за себе си да си изясня) !
От табло с 2 букси, да сложа табло с 4 букси ?!
За ставането - става !
Какво ще работи/няма да работи !
Иначе ми е ясно за драмата с пикселите - и аз си купих табло с чек по тоз повод !
И се извинявам че ръся глупости - просто от всичките ми питаници досега, разбрах че няма да работи !
1 към 1 не става, правят се преходници от двете към 4 букси отзад на таблото или се режат кабелите и се нареждат където им е мястото на 4-те букси. Тук вече 2 коли се движат по този начин, като и на двете си им работи всичко, включително и борд-а си изписва. Както казах по-горе - само чек контрола не фунционира.
Изображение

Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю :mhihi: :mhihi: :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1792
Регистриран на: 4.09.2006
Местоположение: Столичная
Пол: Мъж
Кара: Е34 с ... ръжда

Re: смяна на табло с уредите от 240 към 260

Мнение от ивчо » 02 Мар 2014, 15:25

Добре друже :) Не съм разбрал първия път :) Извинявай :bchug:
Демек трябва да седна, да видя схемите на буксите, и да местя пинчета между буксите ! :bchug:
Стояне, къде си :mhihi:
Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали? :mhihi:


The night is dark and full of lo6o :mhihi: :paranoid:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 79
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: sf
Кара: e38 740i/6
Мечтае да кара: BMW е34
Детайли за колата: черна с шадоулайн!

Re: смяна на табло с уредите от 240 към 260

Мнение от byxal » 05 Мар 2014, 17:24

ивчо написа:Добре друже :) Не съм разбрал първия път :) Извинявай :bchug:
Демек трябва да седна, да видя схемите на буксите, и да местя пинчета между буксите ! :bchug:
Стояне, къде си :mhihi:


Откъде ще видиш схемите?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: смяна на табло с уредите от 240 към 260

Мнение от cod-cdbp » 05 Мар 2014, 17:35

byxal написа:
ивчо написа:Добре друже :) Не съм разбрал първия път :) Извинявай :bchug:
Демек трябва да седна, да видя схемите на буксите, и да местя пинчета между буксите ! :bchug:
Стояне, къде си :mhihi:


Откъде ще видиш схемите?


От ЕТМ-а ;)
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 931
Регистриран на: 19.04.2010
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: Bayerische Motoren Werke
Мечтае да кара: безплатно!

Re: смяна на табло с уредите от 240 към 260

Мнение от MaxMeyer » 09 Мар 2014, 10:09

А какви датчици трябва да се наредят на една двайска за да работи всичко?И какво точно включва чек контрола?Май и радиото изписваше на таблото или бъркам...?
Изображение

Чичо Митко
Аватар
Мнения: 2303
Регистриран на: 12.01.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Х5 и W209
Мечтае да кара: DDT на море :)

Re: смяна на табло с уредите от 240 към 260

Мнение от Митко Стоянов » 09 Мар 2014, 11:13

MaxMeyer написа:А какви датчици трябва да се наредят на една двайска за да работи всичко?И какво точно включва чек контрола?Май и радиото изписваше на таблото или бъркам...?
За да тръгне чека, трябва да смениш цялата инсталация с 25-цова. Имаше една тема с описани всички неща, които изписва чек контрола, ако я издиря, ще я постна.
Изображение

Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю :mhihi: :mhihi: :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1081
Регистриран на: 10.11.2012
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual

Re: смяна на табло с уредите от 240 към 260

Мнение от The Heartlistener » 12 Мар 2014, 13:58

Това със смяната на цялата инсталация ще да е бая тегав филм :lol:
А връзването на чек табло към low инсталация не е голяма философия, цветовете на използваемите кабели са еднакви. Въпросът е да се избегне бъркотията и чуденката от две тестета схеми в колата...и чековото табло да е с буксите си+част от кабелите, де... Понеже ми изпада едно табло, а карам без брояч на км, взех та се зарибих с тая операция /не че файдата е голяма, ама е така - за спорта... :lol:/.
Чек табло с номерация на буксите след 09.90г. /предишните са с различно разположение на буксите и различен цвят на корпуса/:
Изображение

С това ще е по-лесно от какофонията със схемите:

Low version инсталация за табло 94г., ръчна ск.кутия,
2 букси /без пиновете за дизелите/ към пинове и букси на HIGH таблото:

Букса 1
Тх D диагностична връзка - бял/виолетова ив. - пин14 от Х17
Лампа АБС модул- сив/черна/жълт ринг - пин 20 от Х16
Лампа ниво спирачна течност - кафяв/зелена ив./жълт ринг - пин15 от Х16
Температура на двигателя - кафяв/виолетова ив. - пин26 от Х16
Маса температурен датчик - кафяв/жълта ив. - пин24 от Х16
Лампа за налягане на маслото - кафяв/зелена ив. - пин 6 от Х16
SIA ресет - бял/зелена ив. - пин16 от Х16
Лампа акумулатор от разтов.реле - син - пин5 от Х16
RxD диагностична връзка - бял/жълта ив. - пин2 от Х17
Сигнал от еърбег модула - син/черна ив. - пин1 от Х16
Бушон №17 - зелен/червена ив. - пин7 от Х16
За лампа еърбег от ключа - виолетов - пин21 от Х16
Маса - кафяв/оранжева ив. - пинове 1 и13 от Х17
Сигнал DME за економайзера - бял/черна ивица - пин17 от Х16
Бушон №20 - червен/жълта ив. - пинове12 и 13 от Х16
Бушон №1 - виолетов/жълта ив. - пинове3 и 15 от Х17
Лампа дълги светлини - бял - пин22 от Х16
Бушон №17 - зелен/червена ив. - пин7 от Х16
Сигнал от DME за оборотомера - черен - пин18 от Х16
Букса 2
Осветление на таблото - сив/червена ив. - пин14 от Х502
Датчик диференциал маса - кафяв - пин10 от Х271
Лампа за резерв гориво - черен/червена ив./жълт ринг - пин2 от Х271
Аларма /фабрична/ - черен/бяла ив. - пин9 от Х271
Лампа халогени - жълт/сива ив. - пин1 от Х502
Преден ляв датчик накладки - жълт/кафява ив. - пин25 от Х16
Заден десен датчик накладки - жълт/синя ив. - пин10 от Х16
Маса - кафяв/оранжева ив. - пинове 1 и 13 от Х17
Оборотен сигнал за контр.модули - черен/бяла ив. - пин16 от Х502
Датчик диференциал сигнал - кафяв/червена ив. - пин8 от Х271
Индикатор за к-вото гориво - кафяв/виолетова ив. - пин4 от Х271
Индикатор десни мигачи - син/кафява ив. - пин26 от Х502
Индикатор леви мигачи - син/зелена ив. - пин25 от Х502
Лампа ръчна спирачка - син/кафява ив. - пин7 от Х271


Пропуснати са съществуващи отделни кабелчета за заден фар мъгла и ремарке, които нямат отделни пинове към чек таблото.
Последна промяна The Heartlistener на 12 Мар 2014, 21:03, променена общо 1 път
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1792
Регистриран на: 4.09.2006
Местоположение: Столичная
Пол: Мъж
Кара: Е34 с ... ръжда

Re: смяна на табло с уредите от 240 към 260

Мнение от ивчо » 12 Мар 2014, 20:33

Хайде сега някой да я премести във важни !!
Похвално колега - отдавна на съм виждал смислено мнение тук ... :yes: :bchug:
Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали? :mhihi:


The night is dark and full of lo6o :mhihi: :paranoid:

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2700
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Re: смяна на табло с уредите от 240 към 260

Мнение от Lenco » 13 Мар 2014, 20:03

Да не забравяте, че на м20б20 датчика за температурата е друг, по спомен.
В този вариант, чека работи, като показва, че тръгваш на ръчна, като не е пусната, и когато прегрява мотора, второто се получава и при използване на "марков" ксенон.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1081
Регистриран на: 10.11.2012
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual

Re: смяна на табло с уредите от 240 към 260

Мнение от The Heartlistener » 14 Мар 2014, 0:13

Тези за Мотроника - да, дават ги различни. А за таблото:
Изображение
Engine coolant temperature sensor - еднопинов, кат. №12621710512, доколкото виждам в риълоема важи и за двата мотора /но В20/.
Аз съм с М50 от първите произведени и съм с такъв. Преди време нацелих греда - дадоха ми двупинов и стрелката не пожела да се вдигне :mhihi:
П.П. Малко допълнение - втория пин на датчика за таблото на чек-колите има връзка към него /24 от бежовата букса/, респективно кабел, служещ и за маса. Двупинов датчик. При low инсталация замасяването на датчика не е в таблото.
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook