смяна на табло с уредите от 240 към 260
Модератор: Технически модератори
- Митко Стоянов
- Чичо Митко
- Мнения: 2303
- Регистриран на: 12.01.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 и W209
- Мечтае да кара: DDT на море :)
Re: смяна на табло с уредите от 240 към 260
Ето и файл
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю
- dan-dam
- ентусиаст
- Мнения: 1011
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: София, ама съм от село
- Пол: Мъж
- Кара: 03'Е53 М62TUB44
- Мечтае да кара: Е34 540/6 touring
- Детайли за колата: Петица с много седмици
Re: смяна на табло с уредите от 240 към 260
Такааааа. Да взема и аз да напиша нещо тук.
Взех табло от Б25 с чек и се почна филма, който оказа се не е много голям.
Та по указанията на колегата The Heartlistener, и по файл-а пост-нат от Митко Стоянов на които изказвам огромни благодарности , минавайки от
тук...
...се стигна до тук
Има кабел и за задните светлини за мъгла, но забравих кой пин беше Него го открих по схемата.
Всичко става много културно. Дефакто рязане има само при няколко кабела и то заради това, че два кабела от инсталацията отиват на един на буксата или обратно. При другите се разглобяват буксите и един по един кабелите се нареждат на правилните места.
След това лутайки се в търсене на подходящия датчик за температурата обикалях по магазините за авточасти и съвсееем случайно срещу магазина до който отивах за датчика видях една кола, която ми е позната от подписа на колегата-кой друг би ми трябвал точно в този момент, освен The Heartlistener Запознахме се и след няколко разменени думи вече ми беше ясно де е ключа от тая барака.
Те тука те
Двупинов датчик от Б25. Номерът му е 12621747281.
След това се пуска директен кабел от свободния пин на датчика до пин24 от Х16 -маса температурен датчик - кафяв/жълта ив., което пак казвам нямаше как да разбера, ако не бях срещнал случайно The Heartlistener
И... Те
До тука добре, обаче започна да ме човърка изкарването на показанията от борд комп-а на дисплея на таблото. След известно ровене излезе нужната информация-
Пуснах въпросните 3 кабела към буксите, ама нищо. На буксата на борда на въпросните пинове нямах нужните кабели. Тях също го добавих от стара букса-същите са като на таблото.
Пин 23 на бялата букса също беше свободен.
Не разбрах въпросния жълто червен кабел къде отива.
Борда ми е голям, оригинално от 20-ка и си има оригинален кодинг на него. Пробвах и без кодинг-бачка си борда, ама показанията на таблото си ги няма.
А, да десния бутон на таблото ми също не реагира при натискане-дали има връзка между двете и какво трябва да става при натискане на десния бутон на таблото
Та всякакви идеи, съвети и градивни критики са добре дошли. Ще бъде добре да изкараме показанията на борда на таблото.
При мен работи коректно доста време по този начин. Всеки, който реши да пробва го прави на своя отговорност. Да няма после стопени кабели и т.н.
Взех табло от Б25 с чек и се почна филма, който оказа се не е много голям.
Та по указанията на колегата The Heartlistener, и по файл-а пост-нат от Митко Стоянов на които изказвам огромни благодарности , минавайки от
тук...
...се стигна до тук
Има кабел и за задните светлини за мъгла, но забравих кой пин беше Него го открих по схемата.
Всичко става много културно. Дефакто рязане има само при няколко кабела и то заради това, че два кабела от инсталацията отиват на един на буксата или обратно. При другите се разглобяват буксите и един по един кабелите се нареждат на правилните места.
След това лутайки се в търсене на подходящия датчик за температурата обикалях по магазините за авточасти и съвсееем случайно срещу магазина до който отивах за датчика видях една кола, която ми е позната от подписа на колегата-кой друг би ми трябвал точно в този момент, освен The Heartlistener Запознахме се и след няколко разменени думи вече ми беше ясно де е ключа от тая барака.
Те тука те
Двупинов датчик от Б25. Номерът му е 12621747281.
След това се пуска директен кабел от свободния пин на датчика до пин24 от Х16 -маса температурен датчик - кафяв/жълта ив., което пак казвам нямаше как да разбера, ако не бях срещнал случайно The Heartlistener
И... Те
До тука добре, обаче започна да ме човърка изкарването на показанията от борд комп-а на дисплея на таблото. След известно ровене излезе нужната информация-
малкия борд 2,14,15,съответно,те се връзват ,по следния на4ин към таблото.
14 към 23 бяла букса на таблото
15към 23 бежава букса на таблото
2 към 3 бежава букса на таблото
жълто 4ервен на борада е за управление към маса
Пуснах въпросните 3 кабела към буксите, ама нищо. На буксата на борда на въпросните пинове нямах нужните кабели. Тях също го добавих от стара букса-същите са като на таблото.
Пин 23 на бялата букса също беше свободен.
Не разбрах въпросния жълто червен кабел къде отива.
Борда ми е голям, оригинално от 20-ка и си има оригинален кодинг на него. Пробвах и без кодинг-бачка си борда, ама показанията на таблото си ги няма.
А, да десния бутон на таблото ми също не реагира при натискане-дали има връзка между двете и какво трябва да става при натискане на десния бутон на таблото
Та всякакви идеи, съвети и градивни критики са добре дошли. Ще бъде добре да изкараме показанията на борда на таблото.
При мен работи коректно доста време по този начин. Всеки, който реши да пробва го прави на своя отговорност. Да няма после стопени кабели и т.н.
Последна промяна dan-dam на 02 Фев 2018, 15:37, променена общо 1 път
- ивчо
- старши ентусиаст
- Мнения: 1792
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Re: смяна на табло с уредите от 240 към 260
Сипи бензин
Много ме радвате като постнете нещо такова ...
Чак ме карате да извадя от долапа голямото табло
Ще се ходи до Монт ми се струва май
Много ме радвате като постнете нещо такова ...
Чак ме карате да извадя от долапа голямото табло
Ще се ходи до Монт ми се струва май
Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали?
The night is dark and full of lo6o
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: смяна на табло с уредите от 240 към 260
ивчо написа:Сипи бензин
Много ме радвате като постнете нещо такова ...
Чак ме карате да извадя от долапа голямото табло
Ще се ходи до Монт ми се струва май
Иля до Над, имам излишни букси за такова табло
- The Heartlistener
- ентусиаст
- Мнения: 1087
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
- Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual
Re: смяна на табло с уредите от 240 към 260
Дани, на прима виста попогледнах, времето ме гони днес...
...та... В буксата на борда нямаш ли си тези кабели като цветове:
бял с черна ивица
черен с червена ив. и жълто
черен с бяла ивица
кафяв с виолетова ивица
...та... В буксата на борда нямаш ли си тези кабели като цветове:
бял с черна ивица
черен с червена ив. и жълто
черен с бяла ивица
кафяв с виолетова ивица
Последна промяна The Heartlistener на 09 Сеп 2014, 14:24, променена общо 1 път
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.
- NLefterov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 66
- Регистриран на: 19.01.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E30 320is touring
Re: смяна на табло с уредите от 240 към 260
За да показда данни на дисплвя на таблото от големия борд трябва ръчката на мигачите да е с бутон BC> инъче дисплея не светва.
A тази конверсия с таблото я правих миналата зима и всичко си показва и работо коректно.
A тази конверсия с таблото я правих миналата зима и всичко си показва и работо коректно.
- The Heartlistener
- ентусиаст
- Мнения: 1087
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
- Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual
Re: смяна на табло с уредите от 240 към 260
NLefterov написа:За да показда данни на дисплвя на таблото от големия борд трябва ръчката на мигачите да е с бутон BC> инъче дисплея не светва.<br abp="736">A тази конверсия с таблото я правих миналата зима и всичко си показва и работо коректно.
...хм, ето що вършел жълто-червения кабел...Пионерите знаят ...Ей го, вижда се
Дани, май ще пазаруваш още .
Последна промяна The Heartlistener на 09 Сеп 2014, 14:48, променена общо 1 път
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.
- dan-dam
- ентусиаст
- Мнения: 1011
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: София, ама съм от село
- Пол: Мъж
- Кара: 03'Е53 М62TUB44
- Мечтае да кара: Е34 540/6 touring
- Детайли за колата: Петица с много седмици
Re: смяна на табло с уредите от 240 към 260
The Heartlistener написа:Дани, на прима виста попогледнах, времето ме гони днес...
...та... В буксата на борда нямаш ли си тези кабели като цветове:
бял с черна ивица
черен с червена ив. и жълто
черен с бяла ивица
кафяв с виолетова ивица
Имам ги, обаче не са на въпросните пинове. Това е снимка на буксата преди да ги добавя.
Виждат се и липсващите пинове-2,14 и 15.
NLefterov написа:За да показда данни на дисплвя на таблото от големия борд трябва ръчката на мигачите да е с бутон BC> инъче дисплея не светва.
A тази конверсия с таблото я правих миналата зима и всичко си показва и работо коректно.
Явно ще се взема и въпросната ръчка
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: смяна на табло с уредите от 240 към 260
Кажете как да подкарам аз икономайзера
щото зарад него нищо не бачка по борда.
Модул ли да му нарпавя някъв или от какво взима сигнал....знам ли вече ?
Ръчка имам,. нямам ръчка от миенето
щото зарад него нищо не бачка по борда.
Модул ли да му нарпавя някъв или от какво взима сигнал....знам ли вече ?
Ръчка имам,. нямам ръчка от миенето
М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- The Heartlistener
- ентусиаст
- Мнения: 1087
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
- Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual
Re: смяна на табло с уредите от 240 към 260
ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ написа:Кажете как да подкарам аз икономайзера
щото зарад него нищо не бачка по борда.
Модул ли да му нарпавя някъв или от какво взима сигнал....знам ли вече ?
Ръчка имам,. нямам ръчка от миенето
За "ниското" табло ли си иде реч?
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.
- dan-dam
- ентусиаст
- Мнения: 1011
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: София, ама съм от село
- Пол: Мъж
- Кара: 03'Е53 М62TUB44
- Мечтае да кара: Е34 540/6 touring
- Детайли за колата: Петица с много седмици
Re: смяна на табло с уредите от 240 към 260
The Heartlistener написа:ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ написа:Кажете как да подкарам аз икономайзера
щото зарад него нищо не бачка по борда.
Модул ли да му нарпавя някъв или от какво взима сигнал....знам ли вече ?
Ръчка имам,. нямам ръчка от миенето
За "ниското" табло ли си иде реч?
За ниското, ама кат подкара економайзера ще ревне за нааааай-голямото
Ивчо да не се ослушва, а да казва за ръчката
- The Heartlistener
- ентусиаст
- Мнения: 1087
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
- Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual
Re: смяна на табло с уредите от 240 към 260
...
Економайзера взема сигнал от 17-ти пин на DME-то, като преди туй дели и за ОВС-то. На таблото идва на бежовата /или жълта/букса - пин 20. Жицата е бела с черна ивица, минава и през кръглото Х20.
Захранването за уреда е от бушон 1 с виолетов-сива, пак на бежовата/или жълта/.
Спидометъра бачка ли си?...
Економайзера взема сигнал от 17-ти пин на DME-то, като преди туй дели и за ОВС-то. На таблото идва на бежовата /или жълта/букса - пин 20. Жицата е бела с черна ивица, минава и през кръглото Х20.
Захранването за уреда е от бушон 1 с виолетов-сива, пак на бежовата/или жълта/.
Спидометъра бачка ли си?...
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.
- dan-dam
- ентусиаст
- Мнения: 1011
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: София, ама съм от село
- Пол: Мъж
- Кара: 03'Е53 М62TUB44
- Мечтае да кара: Е34 540/6 touring
- Детайли за колата: Петица с много седмици
Re: смяна на табло с уредите от 240 към 260
Надушвам северозападна сбирка
- ивчо
- старши ентусиаст
- Мнения: 1792
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Re: смяна на табло с уредите от 240 към 260
+1
Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали?
The night is dark and full of lo6o
- The Heartlistener
- ентусиаст
- Мнения: 1087
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
- Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual
Re: смяна на табло с уредите от 240 към 260
Лошо нема. 2006-07-08 много народ бехме, паради големи а ората гледат ...Разтури се работата, па и други модели карахме, сега сите се нахвърляхя у по-новото... Ей, ама за кабеляци не сме дрънкали, само рисувахме по стената на яза...що гуми и съединители отидоха ...
...Ай да не спамиме...Хубава тема стана, с развитие.
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани