Проблем с токовете - централно, ел.стъкла, чистачки
Модератор: Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем с токовете - централно, ел.стъкла, чистачки
Здравейте, колеги!
Имам следния проблем с колата - всичко е наред, до момента в който един хубав ден не реша да изкарам колата и се отключва само шофьорската врата. (Заключвам с ключа). Задните врати отказват да се отворят въпреки моите аргументи, ел. стъклата не работят и копчетата им са без подсветка, чистачките не работят, освен на най-висока степен, шибидаха не работи.
Колата пали.
Дотук ми изглежда на комфорт модул.
Обаче като се свали задната седалка и под ето този капак:
има ето тези два модула:
Черният от които съдържа медни реленца, изглежда е силовият от двата, а зеленият е контролният.
Черният е с номер
И при изваждането им и слагането им обратно колата оживява и всичко започва да работи.
До след няколко дни, когато пак го направи същото.
Идеи за разрешаването на проблема са добре дошли.
Имам следния проблем с колата - всичко е наред, до момента в който един хубав ден не реша да изкарам колата и се отключва само шофьорската врата. (Заключвам с ключа). Задните врати отказват да се отворят въпреки моите аргументи, ел. стъклата не работят и копчетата им са без подсветка, чистачките не работят, освен на най-висока степен, шибидаха не работи.
Колата пали.
Дотук ми изглежда на комфорт модул.
Обаче като се свали задната седалка и под ето този капак:
има ето тези два модула:
Черният от които съдържа медни реленца, изглежда е силовият от двата, а зеленият е контролният.
Черният е с номер
И при изваждането им и слагането им обратно колата оживява и всичко започва да работи.
До след няколко дни, когато пак го направи същото.
Идеи за разрешаването на проблема са добре дошли.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
АДМИНИТЕ ДА МЕ БАННАТ ПЕРМАНЕНТНО!!!
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Проблем с токовете - централно, ел.стъкла, чистачки
В другия модул има електролити.
Релейния модул можеш да го лекуваш с пиличката за нокти на жена ти (ако е от тънките).
Студени спойки също не са изключени.
А като завършех - виж как се държи другата врата, вероятно тя ще ти отключи и задните врати, защото до колкото разбирам те са "death lock"-нати.
Така че се насочи към ключетата в самия механизъм на дръжката и ключалката. (писали сме го в старите теми).
ПС Предполагам си погледнал ВСИЧКИ бушони под седалката.
ПС Бушоните може да са "пукнати" и видимо да нямат дефект.
Релейния модул можеш да го лекуваш с пиличката за нокти на жена ти (ако е от тънките).
Студени спойки също не са изключени.
А като завършех - виж как се държи другата врата, вероятно тя ще ти отключи и задните врати, защото до колкото разбирам те са "death lock"-нати.
Така че се насочи към ключетата в самия механизъм на дръжката и ключалката. (писали сме го в старите теми).
ПС Предполагам си погледнал ВСИЧКИ бушони под седалката.
ПС Бушоните може да са "пукнати" и видимо да нямат дефект.
Последна промяна cod-cdbp на 19 Фев 2014, 22:02, променена общо 2 пъти
- Peter Angelov
- ентусиаст
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Re: Проблем с токовете - централно, ел.стъкла, чистачки
Здрасти, имах преди няколко дни подобни проблеми. Първо смених всички релета от което нямаше ефект, после смених с нови всички бушони и всичко си дойде на мястото!
На пръв поглед на бушоните им нямаше нищо, но точно те се оказаха проблема...
Поздрави
На пръв поглед на бушоните им нямаше нищо, но точно те се оказаха проблема...
Поздрави
Re: Проблем с токовете - централно, ел.стъкла, чистачки
Този с релетата имаше мъъъъничко нагар на едно от релетата, излекувахме го с пиличка, но проблема остана.
Бушоните - всички изглеждат оригинални с изключение на този от снимката, а централния бушон 80А, който купих от Дару по ВИН не е същия. Ще бъдат сменени.
Пробвах от пасажерската врата, не отключва задните врати.
Отново повтарям, че при вадене на модулите и връщането им обратно всичко си идва на мястото.
Да използвам и случая да попитам дали някой знае какъв модел телефон е това:
Бушоните - всички изглеждат оригинални с изключение на този от снимката, а централния бушон 80А, който купих от Дару по ВИН не е същия. Ще бъдат сменени.
Пробвах от пасажерската врата, не отключва задните врати.
Отново повтарям, че при вадене на модулите и връщането им обратно всичко си идва на мястото.
Да използвам и случая да попитам дали някой знае какъв модел телефон е това:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
АДМИНИТЕ ДА МЕ БАННАТ ПЕРМАНЕНТНО!!!
- Митко Стоянов
- Чичо Митко
- Мнения: 2303
- Регистриран на: 12.01.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 и W209
- Мечтае да кара: DDT на море :)
Re: Проблем с токовете - централно, ел.стъкла, чистачки
А ако извадиш само единия от двата, тогава оправя ли се проблема?
Имам като черния модул, ако ти затрябва, мога да ти го изпратя за проба
Имам като черния модул, ако ти затрябва, мога да ти го изпратя за проба
Последна промяна Митко Стоянов на 19 Фев 2014, 22:28, променена общо 1 път
Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Проблем с токовете - централно, ел.стъкла, чистачки
Казах ти - електролитите в другия модул погледни, реално чрез него се командват релетата.
Това е стойка за антична Нокиа или Ериксон - не се вижда хубаво буксата, за да преценя с точност.
ПС Повече клоня към ериксон
Това е стойка за антична Нокиа или Ериксон - не се вижда хубаво буксата, за да преценя с точност.
ПС Повече клоня към ериксон
- Митко Стоянов
- Чичо Митко
- Мнения: 2303
- Регистриран на: 12.01.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 и W209
- Мечтае да кара: DDT на море :)
Re: Проблем с токовете - централно, ел.стъкла, чистачки
Телефона на 100% е Nokia, изглежда като на 6310.
Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1697
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Проблем с токовете - централно, ел.стъкла, чистачки
Телефона е точно 6310 да.Мога да ти донеса два такива подарък:)Чисто нови са, но с дефектни флашове.Нито ми се занимава да ги поръчвам, нито да ги преизчислявам, а в Бг това предполагам няма да е скъпо, стига да намериш кой го може.
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- Diavollo
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 186
- Регистриран на: 19.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E34 520i
Re: Проблем с токовете - централно, ел.стъкла, чистачки
Колеги, при мен се появи същия проблем. Не работят чистачки, централно заключване, ел. стъкла и ел. люк.
Всички бушони са здрави, размених ги с тези отред. Вадих и пак слагах модулите, но нямаше резултат. Разбрах разликата между релейния и главния, но не ми стана ясно кой прави проблема? Или и двата трябва да се подменят.
Това е единият:
това е вторият:
Всички бушони са здрави, размених ги с тези отред. Вадих и пак слагах модулите, но нямаше резултат. Разбрах разликата между релейния и главния, но не ми стана ясно кой прави проблема? Или и двата трябва да се подменят.
Това е единият:
това е вторият:
Всичко, което не ме убива ме прави по-силен!!!
Re: Проблем с токовете - централно, ел.стъкла, чистачки
Аз да добавя развитие по въпроса:
От тогава не се е повтарял този проблем. Направи ми впечатление, че тогава беше много влажно в гаража.
От тогава не се е повтарял този проблем. Направи ми впечатление, че тогава беше много влажно в гаража.
АДМИНИТЕ ДА МЕ БАННАТ ПЕРМАНЕНТНО!!!
- Diavollo
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 186
- Регистриран на: 19.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E34 520i
Re: Проблем с токовете - централно, ел.стъкла, чистачки
Оказа се, че е "главният предпазител" на кабела след акумулатора. Представлява черна пластмасова кутийка, закрепена на десното бомбе на амортисьора. С тънка отверка отдолу се отваря клипса и в кутийката се намира въпросният предпазител - тънка пластинка, свързваща кабела. При мен на пластината имаше означение 50 A. Намерих подобна от кварталния магазин (пак 50 ампера, но друга форма) и след като я смених всичко проработи.
Всичко, което не ме убива ме прави по-силен!!!
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани