Проблем със заводската аларма-ПРОБЛЕМА РЕШЕН!
Модератор: Технически модератори
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Проблем със заводската аларма-ПРОБЛЕМА РЕШЕН!
Случаят е следният:
Вечерта я заключвам с бутоните от ключа.Сутринта я отворих с ключа и почна да пищи .Това съм го забравял и преди но след натискане на бутона за отключване всичко си идваше на място,а сега не реагират тези бутони.
Смених батериите на ключа -мислих,че са те...
Проверих бушоните...
После помислих,че е възможно да си е ''забравила'' ключа-препрограмирах го...
Диода на ключа си свети-дори почна да премига след програмирането ,което ме кара да си мисля(може и да греша де),че сигнал от огледалото до ключа се предава и обратно
Централното си работи.
Дотук ефект нулев -качвам се давам на контакт и пищи като луда заедно с аварийните.
На някой ако му идва някаква идея ще съм благодарен да я сподели
Вечерта я заключвам с бутоните от ключа.Сутринта я отворих с ключа и почна да пищи .Това съм го забравял и преди но след натискане на бутона за отключване всичко си идваше на място,а сега не реагират тези бутони.
Смених батериите на ключа -мислих,че са те...
Проверих бушоните...
После помислих,че е възможно да си е ''забравила'' ключа-препрограмирах го...
Диода на ключа си свети-дори почна да премига след програмирането ,което ме кара да си мисля(може и да греша де),че сигнал от огледалото до ключа се предава и обратно
Централното си работи.
Дотук ефект нулев -качвам се давам на контакт и пищи като луда заедно с аварийните.
На някой ако му идва някаква идея ще съм благодарен да я сподели
Последна промяна ivan. на 04 Юни 2013, 21:05, променена общо 1 път
by ''kompleksa''
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6210
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Заводска аларма-не може да се изключи с бутоните на ключ
Опитай с изключване на акумулатора.
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6210
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Заводска аларма-не може да се изключи с бутоните на ключ
ivan. написа:Беше доста време изключен.Не за друго ,а за да не пищи и мигат аварийните.При повторното включване на клемите алармата си ''помни'',че е била активирана.
Говорих със Стоян по телефона и неговите думи бяха,че е задължително програмирането на ключа при смяна на батерии ...и че когато ключа е вече програмиран колата ''отговаря'' със заключване и отключване. -това някой ако го потвърди на 100% ,че е така значи проблема е ясен
Стоян е напълно прав:
Ето как се прави:
1.Отключва се колата
2.Влиза се и се затваря вратата
3.Завърта се ключа на контакт и после се изключва- за 5секунди.
4.Изважда се ключа и задържа бутона за отключване
5.Натиска се бутона за заключване 3 пъти в рамките на 10 секунди, като през това време бутона за отключване продължава да е натиснат
6.Отпуска се бутона за отключване
При правилно програмиране колата се заключва и отключва, а диода на ключа започва да мига бавно за около 10 секунди.
Ако не стане от първия път процедурата се повтаря отново. Без да се излиза вече от колата, от позиция 3.
Re: Заводска аларма-не може да се изключи с бутоните на ключ
Еврика след цял ден занимаване седнах и си отворих книжката ...
значи при активирана аларма няма как да се обучи ключа,а самата аларма се деактивира само от бутоните на ключа,който не познава колата-решението:
-отваря се вратата с ключа и алармата почва да пищи за 30сек.;
-качва се в колата,затваря се вратата и ключа се поставя на позиция 1 (алармата ще попищи още 30сек.);
-в следващите 15 мин .нищо не се пипа ,нито ключ ,нито врата...нищо! и алармата вече е деактивирана;
Вече спокойно се минава към програмиране на ключа(по горе са описани някои стъпки без една):
1....
2....
3...
4...
5...
6...;
7.Докато мига диода след отпускане на бутона за отключване се натиска веднъж 1 от двата бутона (това сигурно е само за е34-не съм сигурен дали е нужно и за другите модели).
значи при активирана аларма няма как да се обучи ключа,а самата аларма се деактивира само от бутоните на ключа,който не познава колата-решението:
-отваря се вратата с ключа и алармата почва да пищи за 30сек.;
-качва се в колата,затваря се вратата и ключа се поставя на позиция 1 (алармата ще попищи още 30сек.);
-в следващите 15 мин .нищо не се пипа ,нито ключ ,нито врата...нищо! и алармата вече е деактивирана;
Вече спокойно се минава към програмиране на ключа(по горе са описани някои стъпки без една):
1....
2....
3...
4...
5...
6...;
7.Докато мига диода след отпускане на бутона за отключване се натиска веднъж 1 от двата бутона (това сигурно е само за е34-не съм сигурен дали е нужно и за другите модели).
by ''kompleksa''
- Митко Стоянов
- Чичо Митко
- Мнения: 2303
- Регистриран на: 12.01.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 и W209
- Мечтае да кара: DDT на море :)
Re: Заводска аларма-не може да се изключи с бутоните ...реше
Сега Старшината да удря катинара и да я слага при полезните теми
Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6210
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Заводска аларма-не може да се изключи с бутоните на ключ
ivan. написа:Еврика след цял ден занимаване седнах и си отворих книжката ...
значи при активирана аларма няма как да се обучи ключа,а самата аларма се деактивира само от бутоните на ключа,който не познава колата-решението:
-отваря се вратата с ключа и алармата почва да пищи за 30сек.;
-качва се в колата,затваря се вратата и ключа се поставя на позиция 1 (алармата ще попищи още 30сек.);
-в следващите 15 мин .нищо не се пипа ,нито ключ ,нито врата...нищо! и алармата вече е деактивирана;
Вече спокойно се минава към програмиране на ключа(по горе са описани някои стъпки без една):
1....
2....
3...
4...
5...
6...;
7.Докато мига диода след отпускане на бутона за отключване се натиска веднъж 1 от двата бутона (това сигурно е само за е34-не съм сигурен дали е нужно и за другите модели).
След като прочетох поста ти се сетих, че пишеш нещо познато. Освен алармата по този начин се преодолява и кода за блокиране на запалването, който е въведен в съответната функция на големият борд. Да кажем въвеждаш три пъти грешен код или пък три пъти се опитваш директно да запалиш двигателя без да въвеждаш код, алармата почва да вие 30сек. и после продължаваме по описаната от теб процедура.
Последна промяна zvetiko на 05 Юни 2013, 13:39, променена общо 1 път
- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
Re: Проблем със заводската аларма-ПРОБЛЕМА РЕШЕН!
Темата заминава в полезни.След моето мнение, може да пише някой, който има настоящ проблем, но не може да го реши по начина посочен по-горе.
- ivakka
- Потребител
- Мнения: 20
- Регистриран на: 23.03.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46
- Мечтае да кара: E60
- Детайли за колата: E46 Touring 320i
09.2001
Re: Проблем със заводската аларма-ПРОБЛЕМА РЕШЕН!
Здравейте колеги, наскоро имах проблем със заводската аларма като тази на колегата.Проблема е че по някаква причина при погрешно обучение на ключа или аварийно спиране на алармата по посочения по горе начин системата се блокира и се получава така наречената забрана (initialization lock).При тази забрана в самия IR модул който отговаря за фабричната аларма и централното може да си повтаряте комбинацията от бутони посочена по горе но никога няма да си обучите ключа.Ето това е и решението http://bmwe32.masscom.net/ivo/remote_in ... stall.html прочетете края на темата и ще ви стане ясно за какво става въпрос.Понеже аз се мъчих доста време и не открих нищо в нашия форум но все пак си реших проблема исках да го споделя и се надявам да съм ви бил полезен
- Sasho_gr
- Потребител
- Мнения: 49
- Регистриран на: 7.06.2011
- Местоположение: Търговище
- Пол: Мъж
- Кара: е34 20-ка
- Мечтае да кара: Е30 v12 biturbo
Re: Проблем със заводската аларма-ПРОБЛЕМА РЕШЕН!
Здравейте маниаци. Някой може ли да каже как се решава проблема с ключа с един бутон за е34?
o/___________\o
[]OO==00==OO[]
[]OO==00==OO[]
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Проблем със заводската аларма-ПРОБЛЕМА РЕШЕН!
Sasho_gr написа:Здравейте маниаци. Някой може ли да каже как се решава проблема с ключа с един бутон за е34?
Дай една снимка, защото иначе трябва да гадаем
- Sasho_gr
- Потребител
- Мнения: 49
- Регистриран на: 7.06.2011
- Местоположение: Търговище
- Пол: Мъж
- Кара: е34 20-ка
- Мечтае да кара: Е30 v12 biturbo
Re: Проблем със заводската аларма-ПРОБЛЕМА РЕШЕН!
Този
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
o/___________\o
[]OO==00==OO[]
[]OO==00==OO[]
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Проблем със заводската аларма-ПРОБЛЕМА РЕШЕН!
Sasho_gr написа:Този
Такава аларма съм виждал точно веднъж, на кола на приятел. Самият той не знаеше че бил ключ с дистанционно, докато погрешка не натисна бутона.
До колкото си спомням, бутона само включва алармата, но не отключва/заключва колата.
Сподели и ти какви дертове имаш с нея
- Sasho_gr
- Потребител
- Мнения: 49
- Регистриран на: 7.06.2011
- Местоположение: Търговище
- Пол: Мъж
- Кара: е34 20-ка
- Мечтае да кара: Е30 v12 biturbo
Re: Проблем със заводската аларма-ПРОБЛЕМА РЕШЕН!
Ами случая е следния: Ключа си работеше с малко по трудно натискане на копчето, но заключваше и отключваше.. Вечерта заключвам и на сутринта изобщо нищо... Отключих с ключа и се опитах да запаля, обаче не стана. Извадих буксите на модула за да спре да свири алармата и запалих. Ключа ми го направиха. Оказа се, че копчето било прецакано. Взеха ми 15 лв. и така. Обаче все още си отключвам с ключа. Надявам се някой да даде идея, инфо... В краен случай ще се наложи да търся някой, който е обучавал такива.
o/___________\o
[]OO==00==OO[]
[]OO==00==OO[]
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Проблем със заводската аларма-ПРОБЛЕМА РЕШЕН!
Sasho_gr написа:Ами случая е следния: Ключа си работеше с малко по трудно натискане на копчето, но заключваше и отключваше.. Вечерта заключвам и на сутринта изобщо нищо... Отключих с ключа и се опитах да запаля, обаче не стана. Извадих буксите на модула за да спре да свири алармата и запалих. Ключа ми го направиха. Оказа се, че копчето било прецакано. Взеха ми 15 лв. и така. Обаче все още си отключвам с ключа. Надявам се някой да даде идея, инфо... В краен случай ще се наложи да търся някой, който е обучавал такива.
1. Едва ли се обучават.
2. Смени батерията на ключа.
3. Възможно е и бутона да се е прецакал, но това ще разбереш след като смениш батерийката.
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани