Купих го!
Модератор: Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
Купих го!
Да, вече съм горд собственик на едно 520 - 1990, 129 кс.
Има си клима.
Та сега идва ред на :
1. Смяна ангренажен ремък. Да имате представа колко струва ?
2. Смяна на масло. Каво масло да избера за тази машина?
3. Смяна въздушен филтър.
Има ли откъде да прочете спецификациите на тези консумативи?
Има си клима.
Та сега идва ред на :
1. Смяна ангренажен ремък. Да имате представа колко струва ?
2. Смяна на масло. Каво масло да избера за тази машина?
3. Смяна въздушен филтър.
Има ли откъде да прочете спецификациите на тези консумативи?
- alpina-ma6inata
- '2002' fanatic
- Мнения: 3722
- Регистриран на: 2.02.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii
Е,да ти е честито безаварийно и със здраве да си го караш .За подмяната на филтъра и ремъка не мога да ти кажа,знам цените на някои части и съм ги написал в предишната тема,а за тея ...
'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
- NeoPrint
- бай печатар
- Мнения: 2207
- Регистриран на: 26.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525tds-A
- Мечтае да кара: Е38 728i
Да ти е честито! Много километри с кеф!
Питай БАВАРЕЦА за подръжката на гондолта Във всеки случай недей да пестиш за да нямаш после ядове. Аз пестя само от прекачане на посредници и пазарувам предимно от 1-ва ръка.
Питай БАВАРЕЦА за подръжката на гондолта Във всеки случай недей да пестиш за да нямаш после ядове. Аз пестя само от прекачане на посредници и пазарувам предимно от 1-ва ръка.
ангренажният ремък или по-скоро здравината му е критична за работата на двигателя ти, затова те съветвам да го смениш в препоръчан сервиз. ако не знаеш такъв - иди в дару кар, там ще имаш и гаранция. за маслото доста е говорено, можеш да използваш функцията търсене. все още никой не се е оплакал от масло BMW, което сипват в дару, като неговият производител е кастрол, цените са в рамките на нормалните и със сигурност няма да си прецакаш двигателя с менте. за въздушния филтър ситуацията е най-проста - във всеки магазин, където продават филтри ще могат да ти кажат дали имат за твоята кола, освен ако не си се насочил към т.нар. спортни филтри, които са по-скъпи, с по-дълъг живот и куп други преимущества и също са обсъждани нашороко. смяната на филтъра е лесна. като си вкараш колата в сервиз за смяна на маслото и ангренажа ще ти пуснат 1 филтър в кутията за без пари или почти.
презареждането на климатика с масло и фреон ще е под 100 лв. в дару, но при твоето купе ти препоръчвам за смениш и микрофилтъра, който най-вероятно е около 50 лева, но не само че си заслужава да го направиш, но и силно се препоръчва (разликата е осезаема).
порепоръчвам ти да направиш тези неща в сервиза на дару кар (защото още не позваваш колата и не знаеш какво да очакваш от нея), където за 10-тина лева към фактурата ще ти направят и пълен оглед на ходовата част и ще знаеш какво ти предстои да сервизираш в бъдеще. само да не се плашиш, те почти ще се опитат да те убедят че едва ли не всичко е тръгнало да се разваля или се препоръчва да се подмени. важното е, че там където наистина е сериозен проблема ще ти го посочат с особено внимание. BTW мойта тройка е със същия мотор като твоя М20Б20 и аз сервизирам в дару такива неща като презареждане на климатик, смяна на ангренаж и масло. за подмяна на някои не толкова критични възли съм вкарвал колата и в други сервизи.
НА ДОБЪР ПЪТ С БАВАРЕЦА! НЕКА ДА Е БЕЗАВАРИЕН И ИЗПЪЛНЕН С ЕМОЦИИ
презареждането на климатика с масло и фреон ще е под 100 лв. в дару, но при твоето купе ти препоръчвам за смениш и микрофилтъра, който най-вероятно е около 50 лева, но не само че си заслужава да го направиш, но и силно се препоръчва (разликата е осезаема).
порепоръчвам ти да направиш тези неща в сервиза на дару кар (защото още не позваваш колата и не знаеш какво да очакваш от нея), където за 10-тина лева към фактурата ще ти направят и пълен оглед на ходовата част и ще знаеш какво ти предстои да сервизираш в бъдеще. само да не се плашиш, те почти ще се опитат да те убедят че едва ли не всичко е тръгнало да се разваля или се препоръчва да се подмени. важното е, че там където наистина е сериозен проблема ще ти го посочат с особено внимание. BTW мойта тройка е със същия мотор като твоя М20Б20 и аз сервизирам в дару такива неща като презареждане на климатик, смяна на ангренаж и масло. за подмяна на някои не толкова критични възли съм вкарвал колата и в други сервизи.
НА ДОБЪР ПЪТ С БАВАРЕЦА! НЕКА ДА Е БЕЗАВАРИЕН И ИЗПЪЛНЕН С ЕМОЦИИ
"Око за око, и скоро целият свят ще бъде сляп." - Махатма Ганди
- AGT
- старши ентусиаст
- Мнения: 2055
- Регистриран на: 3.04.2003
- Местоположение: London N15 / Пловдив Тракия City
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото ми попадне .
- Мечтае да кара: Поне 790 iL xaxaxa
- Детайли за колата: Лачена 39_ка .
Честито и от мен.Пожелавам ти стотици-хиляди километри безаварийно каране.Добър избор си направил.Е-34 си е E-34.Просто много добра кола ! Жалко че не си успял да вземеш 24V-150 коня ,но и с този избор не си сбъркал.Това ти го казвам като собственик и на двете модификаций.
Съвет от КАТ !
"Не можеш ли да караш не си купувай книжка "
"Не можеш ли да караш не си купувай книжка "
Благодаря за пожеланията!
Като нов собственик на БМВ ще очаквам съвети по всички въпроси които ми възниква - а те не са никак малко...)
Вече смених маслото и филтъра - 4l CASTROL Protection 3+ 15W40
с филтъра - 66 лева.
Вече смених маслото и филтъра - 4l CASTROL Protection 3+ 15W40
с филтъра - 66 лева.
Re: Благодаря за пожеланията!
koko написа:Като нов собственик на БМВ ще очаквам съвети по всички въпроси които ми възниква - а те не са никак малко...)
Вече смених маслото и филтъра - 4l CASTROL Protection 3+ 15W40
с филтъра - 66 лева.
бързо сменяй и ангренажния ремък, защото не може да знаеш със сигурност кога е сменян, а ако се скъса става едно леле-малееее ...
"Око за око, и скоро целият свят ще бъде сляп." - Махатма Ганди
М20 поддръжка -ангренажен ремък
Между другото М20 заедно с М40 и М21 (2.4 дизел/турбо дизел) са единствените двигатели на BMW, които са с ремък, а не с верига - от иначе доста богатата гама от двигатели на BMW, включително и новите дизелови и бензинови модели. Около 92-93 BMW се отказват от ремъка.
Иначе с веригата е ясно - като и дойде времето за смяна, значи и двигателя е за ремонт .
За климатика - имаш два филтъра в общия случай - един на фреона и един за въздуха (намира се зад барчето). Този за въздуха го извади и ако е много мръсен го смени - както ти казаха по-горе разликата е осезаема. Този за фреона също не куп с пари, но ако искаш да минеш по-тънко то той може и да се измие и изсуши.
Фреона не е нужно да го сменяш, а само да го долееш. Оригинално BMW е с R-12. Като доливаш масло за фреона и ако си с компресор bosch, а не с nippon-denso то задължително си сложи синтетично масло - малко е дебело, но няма да задереш компресор след 20-30К км. Между другото това за bosch и denso не е точно така, просто аз съм виждам на BMW монтирани bosch - лопатков и denso - бутален. Може да има и други варианти.
Иначе с веригата е ясно - като и дойде времето за смяна, значи и двигателя е за ремонт .
За климатика - имаш два филтъра в общия случай - един на фреона и един за въздуха (намира се зад барчето). Този за въздуха го извади и ако е много мръсен го смени - както ти казаха по-горе разликата е осезаема. Този за фреона също не куп с пари, но ако искаш да минеш по-тънко то той може и да се измие и изсуши.
Фреона не е нужно да го сменяш, а само да го долееш. Оригинално BMW е с R-12. Като доливаш масло за фреона и ако си с компресор bosch, а не с nippon-denso то задължително си сложи синтетично масло - малко е дебело, но няма да задереш компресор след 20-30К км. Между другото това за bosch и denso не е точно така, просто аз съм виждам на BMW монтирани bosch - лопатков и denso - бутален. Може да има и други варианти.
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани