Съвет за BMW 520i...
Модератор: Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
Съвет за BMW 520i...
Гледам една 520 - ка 1991г.
Казват ми че има 2.0 мотор и 126 кс .
Има ли токова нещо?
Автомобилът е с клима, ел.пакет, централно и т.н.
Има и една буквичка "М" отзад (всъщност само това е обозначението)
Разкажете ми за тези модификации, моля ?
Казват ми че има 2.0 мотор и 126 кс .
Има ли токова нещо?
Автомобилът е с клима, ел.пакет, централно и т.н.
Има и една буквичка "М" отзад (всъщност само това е обозначението)
Разкажете ми за тези модификации, моля ?
- LandShark
- смирен поклонник
- Мнения: 1976
- Регистриран на: 16.01.2002
- Кара: w212 E500 4matic, E30 325ic
- Мечтае да кара: Specialized S-Works Epic и Dacia Logan 0.9tce
Добре дошъл на борда!
Е34 520i се предлага с два мотора: М20/В20 е означението на единия който е 2.0л редови шестак с един разпределителен вал (и съответно 12 клапана) и мощност от 129к.с. (не 126). Това е стария малък редови шестак, който заедно с М30 е изградил реномето на БМВ като майстори на двигателите. Като представител на по-старо поколение двигатели (слаган е и в 3-ките Е30, 5-ците Е28), той е монтиран само в моделите '89 до '91г., а и понеже петицата си е все пак по-тежък автомобил сред ентусиастите често се чува че специално в този вариант колата била малко куцичка. За мен си е нормална, просто няма този типичен БМВ ряз на старт.
От '90 започват да монтират и новия малък шестак, които идва с означението М50/В20. Отново двулитров, редови 6 цилиндров мотор, но вече с два разпредилителни вала и 24 клапана. С подобрена мощност от 150к.с. вече е по-подходящ за това купе, но все още колата не я смятат за чак толкоз пъргава. Този двигател е със пластмасови всмукателни колеткори, който са изклучително непрегодни за монтиране на конвеницонална газова уредба: стига се до пукане на колекторите, които не са никак евтини. Затова ако човек има намерение да използва АГУ по-добре да се насочи към вариант с М20.
Колкото до разхода, без да имам преки впечатления (моята кола е с М20/В25) мисля че градско и за двата мотора трябва да е около 12л/100км, а извънградско - 10л/100км. Но вече собствениците на такива автомобили сами ще кажат.
А за емблемата //М отзад... това е някаква мания, всички собственици на БМВ обичат да си слагат такава. Напомня им за спортните модели разработвани от BMW M GbmH, които имат означения ///М3 (за 3-та серия) или ///М5 (5-та серия). Сам съзнаваш че таз кола има съвсем малко общо с истинската //М...
Надявам се да съм бил полезен. Ако има още въпроси: насреща сме!
Е34 520i се предлага с два мотора: М20/В20 е означението на единия който е 2.0л редови шестак с един разпределителен вал (и съответно 12 клапана) и мощност от 129к.с. (не 126). Това е стария малък редови шестак, който заедно с М30 е изградил реномето на БМВ като майстори на двигателите. Като представител на по-старо поколение двигатели (слаган е и в 3-ките Е30, 5-ците Е28), той е монтиран само в моделите '89 до '91г., а и понеже петицата си е все пак по-тежък автомобил сред ентусиастите често се чува че специално в този вариант колата била малко куцичка. За мен си е нормална, просто няма този типичен БМВ ряз на старт.
От '90 започват да монтират и новия малък шестак, които идва с означението М50/В20. Отново двулитров, редови 6 цилиндров мотор, но вече с два разпредилителни вала и 24 клапана. С подобрена мощност от 150к.с. вече е по-подходящ за това купе, но все още колата не я смятат за чак толкоз пъргава. Този двигател е със пластмасови всмукателни колеткори, който са изклучително непрегодни за монтиране на конвеницонална газова уредба: стига се до пукане на колекторите, които не са никак евтини. Затова ако човек има намерение да използва АГУ по-добре да се насочи към вариант с М20.
Колкото до разхода, без да имам преки впечатления (моята кола е с М20/В25) мисля че градско и за двата мотора трябва да е около 12л/100км, а извънградско - 10л/100км. Но вече собствениците на такива автомобили сами ще кажат.
А за емблемата //М отзад... това е някаква мания, всички собственици на БМВ обичат да си слагат такава. Напомня им за спортните модели разработвани от BMW M GbmH, които имат означения ///М3 (за 3-та серия) или ///М5 (5-та серия). Сам съзнаваш че таз кола има съвсем малко общо с истинската //М...
Надявам се да съм бил полезен. Ако има още въпроси: насреща сме!
Питай по-подробно за колата.Само 520 нищо не означава.Дали е 520i или 520 24V.520i e 129к.с.,a 520i 24V е 150 к.с.За климатика виж дали работи,често сменят компресорите.На моята беше спукан кондензатора и бая пари струваше ремонта.И машинката за чистачките провери.Има едни ябълки,които се износват.Те са евтини,ама ако не работи машинката както трябва,лошо.Колата като модел е добра за някои хора,но ти ще искаш по-мощна,затова търси вентилова.Буквата отзад май са си я купили от пазара.520i е слаб двигател за такова купе,нали все пак е БМВ.520i 24V ще ти прави по-голям кеф.
- AGT
- старши ентусиаст
- Мнения: 2055
- Регистриран на: 3.04.2003
- Местоположение: London N15 / Пловдив Тракия City
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото ми попадне .
- Мечтае да кара: Поне 790 iL xaxaxa
- Детайли за колата: Лачена 39_ка .
Аз ги имам и двете BMW_та.Не знам аз ли имам чувството или е така ама на старт това което е 12V (с гуми 195/60/15)e по-пъргаво от 24V (с гуми 225/65/15).Не знам какво става ама е факт.
Съвет от КАТ !
"Не можеш ли да караш не си купувай книжка "
"Не можеш ли да караш не си купувай книжка "
- LandShark
- смирен поклонник
- Мнения: 1976
- Регистриран на: 16.01.2002
- Кара: w212 E500 4matic, E30 325ic
- Мечтае да кара: Specialized S-Works Epic и Dacia Logan 0.9tce
Еее, Ангеле, ти не си ги поставил при равни условия. 195/60R15 според моите сметки е с диаметър 195*0.60*2 + 15*25.4 = 615мм, докато 225/65R15 е с диаметър 225*0.65*2 + 15*25.4 = 673.5мм. Това са над 58мм разлика в диамъра!! При това положение колата с доста по-ниски гуми (която е V12) макар и с по-малко коне ще е по-бърза на старта.
- AGT
- старши ентусиаст
- Мнения: 2055
- Регистриран на: 3.04.2003
- Местоположение: London N15 / Пловдив Тракия City
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото ми попадне .
- Мечтае да кара: Поне 790 iL xaxaxa
- Детайли за колата: Лачена 39_ка .
Ами и аз го разбрах това и май ще си сложа 195/65/15.Омръзна ми разни вектри с 1.8 и 2.0 да се бъзикат с 520/24V.Мине ли 3000 оборота е стрела ама до тогава
Последна промяна AGT на 16 Юни 2003, 9:38, променена общо 1 път
Съвет от КАТ !
"Не можеш ли да караш не си купувай книжка "
"Не можеш ли да караш не си купувай книжка "
- LandShark
- смирен поклонник
- Мнения: 1976
- Регистриран на: 16.01.2002
- Кара: w212 E500 4matic, E30 325ic
- Мечтае да кара: Specialized S-Works Epic и Dacia Logan 0.9tce
- alpina-ma6inata
- '2002' fanatic
- Мнения: 3722
- Регистриран на: 2.02.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii
Здрасти и от мен КОКО
Ако колата е вдобро техн.състояние,редовно минава на преглед,тя не създава никакви проблеми.Моторът е голям,издържлив е на всякакви натоварвания.В България,когато се продава Е34 купувачите требе да са наясно,че могат да ги излъжат с пробега на километрите.Някои търговци превъртат километража с около 100 000 километра.Антикоризионното покритие на БМВ е едно от най-сполучливите.Слабото място на петиците е ходовата част.След висока скорост по-трудно се спира на място.При спортно каране могат да се появят проблеми с предните спирачни дискове.След 60 000км обикновено се стига до подмяната им.При прекалено използване на спирачката дисковете се нагряват,изкривяват се,изместват се и посиняват.Често хората,които карат петици бързо сменят втулките на горните носачи.От равен старт и при скорост около 100-те се чува дразнещо похлопване,което предупреждава,че има проблемс втулките.Проблем всеки собственик може сам да си създаде ако реши да си монтира аларма директно в електронния блок.Инжекционът може да покажа дефекти ако има неконкретна намеса след свързване на алармента система,а това е практика у нас.Първия двигател на 5-ците е 520 М20 Е34 е с ангренажен ремък,2 хода на цилиндъра и 1 разпределителен вал.
ЦЕНИ НА РЕЗЕРВНИ ЧАСТИ(нови) ЗА БМВ 520
скор.кутия- 3277лв
глва цилиндрова- 2323лв
алтернатор- 593 лв
водна помпа- 115лв
воден радиатор- 897лв
спир.дискове(1бр.)- 128лв
фар външен- 99лв
джанти 14"- 130лв
полуоска- 425лв
преден капак- 565лв
амортисьори(преден)- 188лв
амортисьори(заден)- 178лв
Броня задна- 521лв
броня предна- 742лв
стартер- 329лв
волан- 274лв
стоп- 193лв
(ЧАСТИТЕ СА ОТ ДАРУ КАР)
Е,това е КОКО дано да са ти полезни тези редове
Ако колата е вдобро техн.състояние,редовно минава на преглед,тя не създава никакви проблеми.Моторът е голям,издържлив е на всякакви натоварвания.В България,когато се продава Е34 купувачите требе да са наясно,че могат да ги излъжат с пробега на километрите.Някои търговци превъртат километража с около 100 000 километра.Антикоризионното покритие на БМВ е едно от най-сполучливите.Слабото място на петиците е ходовата част.След висока скорост по-трудно се спира на място.При спортно каране могат да се появят проблеми с предните спирачни дискове.След 60 000км обикновено се стига до подмяната им.При прекалено използване на спирачката дисковете се нагряват,изкривяват се,изместват се и посиняват.Често хората,които карат петици бързо сменят втулките на горните носачи.От равен старт и при скорост около 100-те се чува дразнещо похлопване,което предупреждава,че има проблемс втулките.Проблем всеки собственик може сам да си създаде ако реши да си монтира аларма директно в електронния блок.Инжекционът може да покажа дефекти ако има неконкретна намеса след свързване на алармента система,а това е практика у нас.Първия двигател на 5-ците е 520 М20 Е34 е с ангренажен ремък,2 хода на цилиндъра и 1 разпределителен вал.
ЦЕНИ НА РЕЗЕРВНИ ЧАСТИ(нови) ЗА БМВ 520
скор.кутия- 3277лв
глва цилиндрова- 2323лв
алтернатор- 593 лв
водна помпа- 115лв
воден радиатор- 897лв
спир.дискове(1бр.)- 128лв
фар външен- 99лв
джанти 14"- 130лв
полуоска- 425лв
преден капак- 565лв
амортисьори(преден)- 188лв
амортисьори(заден)- 178лв
Броня задна- 521лв
броня предна- 742лв
стартер- 329лв
волан- 274лв
стоп- 193лв
(ЧАСТИТЕ СА ОТ ДАРУ КАР)
Е,това е КОКО дано да са ти полезни тези редове
'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани