Ел. рекаро с памет - въпрос за захранване
Модератор: Технически модератори
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Ел. рекаро с памет - въпрос за захранване
ivan. написа:Ники нищо не вдевам по темата ,ама логично погледнато твоят проблем е разгадан(извинявам се ако съм грешка и използвам темата)...
та при мен проблема е,че като включа задна пасажерското огледало се вдига нагоре ,вместо както е нормално да падне в земята,един на 100 пъти заработва нормално...
логиката ме води до обърнати полюси,та въпроса ми е да пробвам ли да ги разменя?
и още един въпрос-по принцип паметта помни ли подглавниците?
Това с огледалото е странно. Бих заложил на смяна на механизма на огледалото, ще ти пиша за евтин и лесен за намиране жокер.
Иначе помни и майчиното си мляко.
- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
Re: Ел. рекаро с памет - въпрос за захранване
Вдигам тази стара тема, за да не пускам нова.
Интересуваме дали може да се имплантира памет от друг модел БМВ? По моята логика паметта е модул, на който са му достатъчни +/- за да заработи, а после само трябва да се навържат кабелите, които излизат от паметта към съответното моторче. След ровене в нета видях, че има два вида модули едните са а другите тези
Интересуваме дали може да се имплантира памет от друг модел БМВ? По моята логика паметта е модул, на който са му достатъчни +/- за да заработи, а после само трябва да се навържат кабелите, които излизат от паметта към съответното моторче. След ровене в нета видях, че има два вида модули едните са а другите тези
- intention
- младши ентусиаст
- Мнения: 548
- Регистриран на: 18.07.2007
- Кара: Е34 Alpinweis Е39 Silver
- Мечтае да кара: BMW с несвалени наелони на седалките!
- Детайли за колата: С Vanos без Vanos - все М50В20
Re: Ел. рекаро с памет - въпрос за захранване
cod-cdbp написа:
Разглабя се и се ремонтира, смени и крушката му
Само да попитам при копчетатат за подгрева смяната на крушката не е плъг енд плей нали?
Запоена е за платката или бъркам?
Jordana написа:Аурата на класиките от 80те години леко е претопена в морето от безлични возила .
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Ел. рекаро с памет - въпрос за захранване
intention написа:cod-cdbp написа:
Разглабя се и се ремонтира, смени и крушката му
Само да попитам при копчетатат за подгрева смяната на крушката не е плъг енд плей нали?
Запоена е за платката или бъркам?
Запоени са на "платката", която е занитена за основата.
- stony1
- старши ентусиаст
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Ел. рекаро с памет - въпрос за захранване
LiTtLeRoCk написа:Вдигам тази стара тема, за да не пускам нова.
Интересуваме дали може да се имплантира памет от друг модел БМВ? По моята логика паметта е модул, на който са му достатъчни +/- за да заработи, а после само трябва да се навържат кабелите, които излизат от паметта към съответното моторче. След ровене в нета видях, че има два вида модули едните са а другите тези
Има разлика и в самите инсталации. При моделите с модула от първата снимка, помня, че имаше едни датчици за положението, свързани към всяко моторче, докато при по-новите няма такива. Опитвам се да открия схемата на седалките с памет и като успея ще я постна.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- NLefterov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 66
- Регистриран на: 19.01.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E30 320is touring
Re: Ел. рекаро с памет - въпрос за захранване
LiTtLeRoCk написа:Вдигам тази стара тема, за да не пускам нова.
Интересуваме дали може да се имплантира памет от друг модел БМВ? По моята логика паметта е модул, на който са му достатъчни +/- за да заработи, а после само трябва да се навържат кабелите, които излизат от паметта към съответното моторче. След ровене в нета видях, че има два вида модули едните са а другите тези
При Е34 на седалките с памет има допълнителни редуктори на всяко моторче. Закрепени са допълнително към моторчето и жилото минава през тях и стига моторчето. По този на се запаметява позицията на жилото. От самия редуктор излизат два кабела и отиват до модула за паметта.
Та според мен не може да се ползва памет от друг модел БМВ(друго поколение) защото принципа е различен(не могат да се командват моторчетата, няма кой да ги командва)
Re: Ел. рекаро с памет - въпрос за захранване
колеги извинявам се че се меся в тази тема,но неможах да намеря другаде точно каквото ме интересува,затова ще пробвам тук...дано някой ми помогне...колата ми е е39,оригинално с механичен кожен салон...купих си предни ел.седалки с памет,подгрев и надуване...та сега трябва да ги сменя,но тъй като моята кола няма инсталация за ел.седалки,аз трябва да си я направя...всичко разбрах как се свързва и кой кабел къде отива,освен паметта на шоф.седалка...от буксата за захранването която си е на седалката,след като се навържат подгрева,и захранването за моторчетата остават 3 излишни кабела,които би трябвало да са за паметта...на бутона за паметта има 6 кабела..ясно е че единия е маса,другия е за осветлението на копчето,но останалите 4 къде се връзват идея си нямам...някъде прочетох че се връзват за копчетата на кората на вратата които са за управление на стъклата...но не мисля че само с това паметта ще проработи,тъй като на буксата на самата седалка кабелите остават несвързани...има ли нещо друго което трябва да купувам отделно като модул или нещо такова за да проработи паметта...помагайте че вече се отчаях и май няма да имам памет
Re: Ел. рекаро с памет - въпрос за захранване
Здавейте колеги, за да не повдигам нова тема ще питам тук. Купих си ел седалки с памет, колата има букси под седалките и пасажерската седалка стана само с щракване на букстата (единствено подгрева не и работи, но това е предполам защото нямам вградени кабели за подгрев). Тук идва проблема с шоферската седалка пинчетата на буксите идващи от буксата на купето са по-малко от тези на буксата на самата седалка. На купето пинчетата са 6, а на седалката са 10, поне 2 от тях са за подгрева и остават 2 които са допълнително изискуеми за въпросния модул... Като е запалена колата възглавничката започна да се прибира, а облекалката да се свива, но само това и то с много бавна скорост, се едно се подават 5в вместо 12, друго нищо не работи. Трябва да кажа че опитите ги правих на седалка не прикрепена към купето ако има някакво значение(евентуално някаква маса, въпреки че в буксата има...) Та това е което опитах и не става, качвам и снимки, за да стане по-ясно. Седалките са 93година, модула е като на втората снимка показана по-горе. Предполагам че трябва да се добавят още пинчета, но въпроса е с какво ? Маса, 12в, 5в Всякакво инфо би ми било полезно, благодаря предварително
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани