м50б25++

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 76
Регистриран на: 6.01.2009
Местоположение: Столицата
Пол: Мъж
Кара: BMW 525 E34
Мечтае да кара: Сувалка

м50б25++

Мнение от mim4o » 29 Дек 2011, 14:59

Колеги какво мислите за м50б25 с дюзи от м52б28?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 429
Регистриран на: 11.04.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34

Re: м50б25++

Мнение от skylord » 29 Дек 2011, 15:46

повече бензин + същия въздух + същата горивна и запалителна карта = БОЗА

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 76
Регистриран на: 6.01.2009
Местоположение: Столицата
Пол: Мъж
Кара: BMW 525 E34
Мечтае да кара: Сувалка

Re: м50б25++

Мнение от mim4o » 29 Дек 2011, 16:12

е то ако трябва да говорим в подробности значи трябва да добавя освен по-големите дюзите и повечето въздух и по агресивния вал и не оригиналния а правеня чип.аз питам просто дали има някой който го е правил и усеща ли се разлика?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 429
Регистриран на: 11.04.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34

Re: м50б25++

Мнение от skylord » 29 Дек 2011, 16:33

загубих си кристалната топка, извинявай!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 76
Регистриран на: 6.01.2009
Местоположение: Столицата
Пол: Мъж
Кара: BMW 525 E34
Мечтае да кара: Сувалка

Re: м50б25++

Мнение от mim4o » 29 Дек 2011, 16:44

пичага ако си тук само за да дразниш по добре ходи някъде където на някой ще му е забавно.а относно кристалното ти мЪде...сужалявам...ходи по кофите да го намериш...сигурен съм че някой фен VW не е намерил приложение...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Re: м50б25++

Мнение от ///peter » 29 Дек 2011, 17:11

Пичага, стига си псувал.
Ако сложиш по-големи дюзи само, ще усетиш разлика във високите. Но в ниските ще смърдиш на бензин :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 76
Регистриран на: 6.01.2009
Местоположение: Столицата
Пол: Мъж
Кара: BMW 525 E34
Мечтае да кара: Сувалка

Re: м50б25++

Мнение от mim4o » 29 Дек 2011, 17:56

не псувам "пичага"...колега се опитва да се прави на интересен с някакви кристални топчета и да храни без да е нужно...зададох най нормален въпрос на който очаквах малко по нормално разяснение...дали трябва повече въздух чип мип още неща...и дали някой го е правил и как е усещането...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 332
Регистриран на: 6.09.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: ше Е21 318is 78' сега е30 328
Мечтае да кара: e30 monster

Re: м50б25++

Мнение от tZv3t0zAr » 29 Дек 2011, 18:07

Не се излгайте - тфа да не ти е карборатор да му сложиш по-голями жигльори и да почне да върви повече.
Има си ламбда сонда, която постоянно корегира сместа. Ако са много по-голями дюзите ще я удавиш колата защото няма да може да корегира.
При този си варянт единствено ако увеличиш и налягането в рейката, колата ще проима може би малко по-добър респонс при рязко подаване на газ, защото тогава датчиците не играят, ама може и да я удавя в тоя момент :mhihi:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 429
Регистриран на: 11.04.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34

Re: м50б25++

Мнение от skylord » 29 Дек 2011, 18:08

Заради такива като тебе никои не пише във форума вече, защото пускате някакви абсурдни теми, казах ти за кристалната топка, щото нищо не си написал пък искаш отговори, айде бегай си играй с камиончето!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 76
Регистриран на: 6.01.2009
Местоположение: Столицата
Пол: Мъж
Кара: BMW 525 E34
Мечтае да кара: Сувалка

Re: м50б25++

Мнение от mim4o » 29 Дек 2011, 18:13

хората не пишат заради такива като теб...само се заяждате за нищо...някой му е интересно и иска да попита и веднага се хващате да храните...айде бегай....мерси на колегата tzvetozar..

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: м50б25++

Мнение от cod-cdbp » 29 Дек 2011, 18:18

mim4o написа:хората не пишат заради такива като теб...само се заяждате за нищо...някой му е интересно и иска да попита и веднага се хващате да храните...айде бегай ти си играй с мама..


Не се сърди, ама това е дъфкано та чак повърнато като тема.
Направи си експеримент - стисни маркуча на обратния безин малко и покарай колата и сподели мнение ;)
А с по-дащните дюзи, ако си без ламбда (или с некоретно работеща) ще удавиш маслото и всичко, което произхожда от това ако прекалиш (същото следва и от горния експеримент ако се прекалява).
Личен съвет - ако искаш вървеж помисли първо за класически подобрения - филтър, полирани колектори, изолиране на подгрева на дросела, засмукване изключително на студен въздух преди радиатора, "изолирани" картерни газове (да не се чете буквално, че пак ще боли глава) и тн и тн ;)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 76
Регистриран на: 6.01.2009
Местоположение: Столицата
Пол: Мъж
Кара: BMW 525 E34
Мечтае да кара: Сувалка

Re: м50б25++

Мнение от mim4o » 29 Дек 2011, 19:44

здрасти колега пуснах темата за да чуя отзивите на хората а не да се карам с тях.питах какво ще ми кажат защото вчера всичкото отва нещо го напраивх.
1.изолирах картерните газове
2.конверсия с 2 всмукателни вала
3.чип тунинг
4.по-големи дюзи (328)
5.изкарах спортен филтър като махнах оригиналната кутия за повече и по студен въздух.
само не съм премахнал отоплението на дросела,защото не знаех че има такова и полирания колектор защото не се бях сетил за това...


ако има нещо друго ще съм много благодарен ако го споделиш за да съживя малко стареца.и друго исках да те питам.колежката РОНКА ме прати към теб.имам проблем с фаровете.гаснат когато си искат.оказа че лцм модула е ваден пипан запоявам горял и т.н.та мисълта ми беше като цяло да разбера къде е проблема,но сега като знам искам да те питам от къде мога да го намеря тоя модул?

поздрави (:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Re: м50б25++

Мнение от ///peter » 29 Дек 2011, 19:48

M50 и полиран колектор? :shock: :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: м50б25++

Мнение от cod-cdbp » 29 Дек 2011, 19:51

///peter написа:M50 и полиран колектор? :shock: :mhihi:

Не съм конкретизирал за М50, принципно изброих разни интервенции от вчера и днес, които се считат за полезни ;)

mim4o написа:здрасти колега пуснах темата за да чуя отзивите на хората а не да се карам с тях.питах какво ще ми кажат защото вчера всичкото отва нещо го напраивх.
1.изолирах картерните газове
2.конверсия с 2 всмукателни вала
3.чип тунинг
4.по-големи дюзи (328)
5.изкарах спортен филтър като махнах оригиналната кутия за повече и по студен въздух.
само не съм премахнал отоплението на дросела,защото не знаех че има такова и полирания колектор защото не се бях сетил за това...

поздрави (:


1. Конкретизирай как ги изолира?
2. Това не съм наясно какъв е кяра от него.
3. Това също ми звучи доста несериозно.
4. Дюзите на 2.8 по спомен бяха 1:1 с тези на М52Б20 така че пак афиф работа.
5. Тоя спортен филтър дето си сложил ми звучи, че виси в пространството до радиатора, а виското го топли. Вземи си панелен филтър, и остави оригиналните въздуховори и кутия на филтъра. Бързи и яростни отдавна не е актуален филм ;)
За колектора се разбрахме вече, въпреки че се замислих, че магарията може да се направи с две ръце термоустойчив лак. Не е експериментирано в тази насока, но защо пък не. Само че чистенето преди това ще е сериен филм :roll:
Последна промяна cod-cdbp на 29 Дек 2011, 19:57, променена общо 1 път
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Re: м50б25++

Мнение от ///peter » 29 Дек 2011, 19:54

Полезни само на тетрадка, с изброените само ще вдигнеш разхода зимата :mhihi:

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook