клапани парно - решние в картинки с клапани и помпа от Е39
Модератор: Технически модератори
60 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- The Heartlistener
- ентусиаст
- Мнения: 1087
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
- Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual
Re: клапани парно - решние в картинки с клапани и помпа от Е
Уверете се първо през кой бушон е утечката, да не излезе нещо друго. Бушон №20 е постоянния плюс на бобините на клапаните, както и захранването на клим.комп. Другите полюси през потенциометрите в управлението до бобините на клапаните са именно от компа на климатика. Врътките само отварят/затварят веригата към бобините от 0 до 12V.
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.
- dan4oangelov
- Потребител
- Мнения: 9
- Регистриран на: 2.11.2010
- Пол: Мъж
Re: клапани парно - решние в картинки с клапани и помпа от Е
Здравейте колеги въпроса ми може да не е за тая тема извинявам се че пиша тук,но искам да попитам за следния проблем свързан с темата.Клапаните са почистени и работят всички маркучи парят,от каде може да идва проблема че духа топло само към шофиорската страна,а пасажерската страна духа студено.Аз предполагам че някоя клапа е заседнала или управлението на климатроника.На някой ако му се е случвало да помога благодаря предварително
- datchko
- ентусиаст
- Мнения: 949
- Регистриран на: 2.10.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d LCI
- Мечтае да кара: F90
Re: клапани парно - решние в картинки с клапани и помпа от Е
dan4oangelov написа:Здравейте колеги въпроса ми може да не е за тая тема извинявам се че пиша тук,но искам да попитам за следния проблем свързан с темата.Клапаните са почистени и работят всички маркучи парят,от каде може да идва проблема че духа топло само към шофиорската страна,а пасажерската страна духа студено.Аз предполагам че някоя клапа е заседнала или управлението на климатроника.На някой ако му се е случвало да помога благодаря предварително
Възможно е и някоя намотка да е прекъсната, но щом пари маркуча, може и да е някое уплътнение.
При мен се беше случило така, че едно от уплътненията на клапаните беше се откъснало и влязло във вътрешното радиаторче и стана леко мазало.
- dan4oangelov
- Потребител
- Мнения: 9
- Регистриран на: 2.11.2010
- Пол: Мъж
Re: клапани парно - решние в картинки с клапани и помпа от Е
уплатненията са здрави нещо друго ще е утре ще прегледам клапите и моторчетата дето ги движат.мерси че писа колега
- The Heartlistener
- ентусиаст
- Мнения: 1087
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
- Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual
Re: клапани парно - решние в картинки с клапани и помпа от Е
dan4oangelov написа:Здравейте колеги въпроса ми може да не е за тая тема извинявам се че пиша тук,но искам да попитам за следния проблем свързан с темата.Клапаните са почистени и работят всички маркучи парят,от каде може да идва проблема че духа топло само към шофиорската страна,а пасажерската страна духа студено.Аз предполагам че някоя клапа е заседнала или управлението на климатроника.На някой ако му се е случвало да помога благодаря предварително
Привет, колега, практически с горещите маркучи си си отговорил сам.
Щом си с климатроника, най-вероятния проблем е неотваряща дясна миксираща клапа - моторче, стойката му или водача. Моторчетата за смесване на топло/студено са тези дето стърчат най-отгоре и отпред на прасето зад централната конзола. Те винаги са най-уязвими.
Вариант - проблем в клим.комп само на пина за тоя сектор също не е изключен, ама хич не е за вярване.
При всички положения - частично разтуряне на сергията .
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.
- dan4oangelov
- Потребител
- Мнения: 9
- Регистриран на: 2.11.2010
- Пол: Мъж
Re: клапани парно - решние в картинки с клапани и помпа от Е
Проверих и моторчетата колега движат и работят нормално.Май ще има разкачане на всичко щото си мисля че вътре нещо клапата не работи както трябва.Благодаря че се отзова
- sixstraight
- младши ентусиаст
- Мнения: 349
- Регистриран на: 9.04.2008
- Местоположение: Софията
- Кара: E34 M5 20 JAHRE
- Мечтае да кара: E34 520 на метан
Re: клапани парно - решние в картинки с клапани и помпа от Е
Колеги взех си помпа от е34 но не идва плюс на буксата за помпата на топла кола давам на контакт и пускам парното но не тръгва има ли бушони релета 91ва е без никакви екстри
Всички пътища водят към НАДИН
- The Heartlistener
- ентусиаст
- Мнения: 1087
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
- Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual
Re: клапани парно - решние в картинки с клапани и помпа от Е
Помпата има реле, което присъства при колите с климатик. При колите без клима трябва да има оставен свободен цокъл за това реле в бушониерата. Обикновено, четирипиново.
При Бош е на втори ред /от бушоните надолу/, 3-та позиция отляво надясно. На трети ред, точно под него е релето за халогени, ако не си го ползвал гледай да не ги объркаш.
При Бош е на втори ред /от бушоните надолу/, 3-та позиция отляво надясно. На трети ред, точно под него е релето за халогени, ако не си го ползвал гледай да не ги объркаш.
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.
- sixstraight
- младши ентусиаст
- Мнения: 349
- Регистриран на: 9.04.2008
- Местоположение: Софията
- Кара: E34 M5 20 JAHRE
- Мечтае да кара: E34 520 на метан
Re: клапани парно - решние в картинки с клапани и помпа от Е
2ри ред ако първия е с бушоните има малко реле някакво в третото гнездо халогени си имам всички други са затапени и няма как да се сложи реле
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Всички пътища водят към НАДИН
- The Heartlistener
- ентусиаст
- Мнения: 1087
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
- Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual
Re: клапани парно - решние в картинки с клапани и помпа от Е
Този двойния цокъл е като за сименсови релета, комбинирани, мешания е имало някаква после. Виж това свободното място, до малкото черно, при сименсовите именно релето на помпата е комбинирано с друго в един цокъл. По цветовете на 4-те кабела ще го откриеш:
1. Червен с черна ивица от бушон 9 - силов.
2. Зелено-син с жълто - плюс от бушон 29.
3. Син със зелена ивица
4. Червен със синя ив. и жълто.
Кабелите са характерни и няма как да сбъркаш, може да проследиш първите два от самите бушони, отвори бушониерата. Не може да имаш оставена букса за помпа, а да нямаш цокъл за реле.
1. Червен с черна ивица от бушон 9 - силов.
2. Зелено-син с жълто - плюс от бушон 29.
3. Син със зелена ивица
4. Червен със синя ив. и жълто.
Кабелите са характерни и няма как да сбъркаш, може да проследиш първите два от самите бушони, отвори бушониерата. Не може да имаш оставена букса за помпа, а да нямаш цокъл за реле.
Последна промяна The Heartlistener на 10 Фев 2016, 8:57, променена общо 1 път
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.
- sixstraight
- младши ентусиаст
- Мнения: 349
- Регистриран на: 9.04.2008
- Местоположение: Софията
- Кара: E34 M5 20 JAHRE
- Мечтае да кара: E34 520 на метан
Re: клапани парно - решние в картинки с клапани и помпа от Е
На малкото реле пише сименс ако сложа още едно такова до него няма ли да тръгне
Всички пътища водят към НАДИН
- The Heartlistener
- ентусиаст
- Мнения: 1087
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
- Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual
Re: клапани парно - решние в картинки с клапани и помпа от Е
По сименс етм-а точно това е позицията, трето място, първи ред, комбинирано с релето на клаксона. Намери сименсово реленце, 4 пина и слагай .
Що са те омешали така, не знам...
Що са те омешали така, не знам...
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: клапани парно - решние в картинки с клапани и помпа от Е
The Heartlistener написа:По сименс етм-а точно това е позицията, трето място, първи ред, комбинирано с релето на клаксона. Намери сименсово реленце, 4 пина и слагай .
Що са те омешали така, не знам...
Кажи им Сименс и не ги обиждай повече
ПС От челен опит го казвам.
- ивчо
- старши ентусиаст
- Мнения: 1792
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Re: клапани парно - решние в картинки с клапани и помпа от Е
The Heartlistener написа:Не може да имаш оставена букса за помпа, а да нямаш цокъл за реле.
То паааа, щот на М20-ката инсталация за темпомата и ходи в нищото един вид
Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали?
The night is dark and full of lo6o
- The Heartlistener
- ентусиаст
- Мнения: 1087
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
- Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual
Re: клапани парно - решние в картинки с клапани и помпа от Е
Е, баш у нищото не ходи...на голи краища с изолирбанд ли са ги оставили?...Силно подценяваш автомобила си
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.
60 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани