клапани парно - решние в картинки с клапани и помпа от Е39
Модератор: Технически модератори
60 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
- DRN
- Потребител
- Мнения: 49
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 М54B30
клапани парно - решние в картинки с клапани и помпа от Е39
Симптоми:
-на празен ход изстива
-духа слабо
-ляво/дясно не работи
-не се регулират степените
Идва зима и е задължително парното да работи добре.
Ето какви бяха и моите клапани:
Гумичките са скъсани, буталцата са мръсни, има гняс.
Помпата беше лепена, долната част липсва, сигурно е работiла, но не е ясно.
Ето и клапаните с помпа от Е39:
Разглобяване, почистване и полиране с шкурка 2000:
Изчистени:
Магнитът на помпата и перката са едно цяло и не се чупят и разделят, както при Е34.
Монтаж: Понеже на Е34 изходите за парно са един до друг, а на Е39-от двете страни, се налга малко преправяне. Взима се кривия маркуч от Е34 между помпата и клапаните, срязва се, И се връзва с този за шофьорската страна с газаджийски преход 19мм към 16мм.
Връзват се кабелите, съвпадат по цветове син и кафяв за помпата, жълт със синьо за шофьорска страна, жълт с кафяво за пасажерската страна, маса Е34 кафяв, маса Е39 дебел жълт.
И-и-и-и готово:
Време 2-3-4 часа, 50лв клапани, преходник-1лв.
Сега парното е по-силно, на празен ход продължава да пари в краката, ляво-дясно се регулират без проблем.
-на празен ход изстива
-духа слабо
-ляво/дясно не работи
-не се регулират степените
Идва зима и е задължително парното да работи добре.
Ето какви бяха и моите клапани:
Гумичките са скъсани, буталцата са мръсни, има гняс.
Помпата беше лепена, долната част липсва, сигурно е работiла, но не е ясно.
Ето и клапаните с помпа от Е39:
Разглобяване, почистване и полиране с шкурка 2000:
Изчистени:
Магнитът на помпата и перката са едно цяло и не се чупят и разделят, както при Е34.
Монтаж: Понеже на Е34 изходите за парно са един до друг, а на Е39-от двете страни, се налга малко преправяне. Взима се кривия маркуч от Е34 между помпата и клапаните, срязва се, И се връзва с този за шофьорската страна с газаджийски преход 19мм към 16мм.
Връзват се кабелите, съвпадат по цветове син и кафяв за помпата, жълт със синьо за шофьорска страна, жълт с кафяво за пасажерската страна, маса Е34 кафяв, маса Е39 дебел жълт.
И-и-и-и готово:
Време 2-3-4 часа, 50лв клапани, преходник-1лв.
Сега парното е по-силно, на празен ход продължава да пари в краката, ляво-дясно се регулират без проблем.
Последна промяна DRN на 22 Окт 2011, 21:02, променена общо 2 пъти
- Turbo_Ted
- великият шестак
- Мнения: 1330
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Plovdiv
- Кара: няколко и киселее
Re: клапани парно - решние в картинки с клапани и помпа от Е39
темата да отива във ВАЖНИ и да се запази чиста от "клавиатурни професори"
- alchohol
- ентусиаст
- Мнения: 1300
- Регистриран на: 30.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 524td лЕто господне '90-то
- Мечтае да кара: по път без дупки
Re: клапани парно - решние в картинки с клапани и помпа от Е39
Браво колега
Дизела е кат' копейка- дрънне, бръмне и офейка
- Zubcho
- старши ентусиаст
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: клапани парно - решние в картинки с клапани и помпа от Е39
Само да помоля за 1 уточнение. Има ли значение от какво е39 ще се вземат или са си еднакви за всички модели?
Ако ни е здрава помпата, не могат ли да се сменят само гумичките примерно? Тук 1 колега я беше мъчил преди 2 години да я рециклира, но така и не се разбра какво стана.
Ако ни е здрава помпата, не могат ли да се сменят само гумичките примерно? Тук 1 колега я беше мъчил преди 2 години да я рециклира, но така и не се разбра какво стана.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Re: клапани парно - решние в картинки с клапани и помпа от Е39
Еха, това съм го направил преди година и половина.
- DRN
- Потребител
- Мнения: 49
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 М54B30
Re: клапани парно - решние в картинки с клапани и помпа от Е39
За всички Е39-ки, Е38-ци, номера е един и същи 64 11 8 374 994
Гумичките са различни, аз пробвах да ги махна, не стана, не съм и напъвал.
Може и само клапани да вземеш ако някой се навие, но трябва да преправяш, че клапаните и помпата са в цял корпус и не си заслужава.
Принципно има ремонтни комплекти, но така и не намерих от къде да се поръчат
Гумичките са различни, аз пробвах да ги махна, не стана, не съм и напъвал.
Може и само клапани да вземеш ако някой се навие, но трябва да преправяш, че клапаните и помпата са в цял корпус и не си заслужава.
Принципно има ремонтни комплекти, но така и не намерих от къде да се поръчат
- Николай Занчев
- младши ентусиаст
- Мнения: 267
- Регистриран на: 30.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E34 touring
- Мечтае да кара: М5
Re: клапани парно - решние в картинки с клапани и помпа от Е39
Перфектното решение и перфектната тема,някой от изброените проблеми ги имам и аз благодаря на колегата за инфото
- Zubcho
- старши ентусиаст
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: клапани парно - решние в картинки с клапани и помпа от Е
DRN написа:За всички Е39-ки, Е38-ци, номера е един и същи 64 11 8 374 994
Гумичките са различни, аз пробвах да ги махна, не стана, не съм и напъвал.
Може и само клапани да вземеш ако някой се навие, но трябва да преправяш, че клапаните и помпата са в цял корпус и не си заслужава.
Принципно има ремонтни комплекти, но така и не намерих от къде да се поръчат
Това е ремонтен комплект за е34 ?
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- VesoPesa
- старши ентусиаст
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
Re: клапани парно - решние в картинки с клапани и помпа от Е
Точно тъй Зъбе и в момента чакам актуална цена
- VesoPesa
- старши ентусиаст
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
Re: клапани парно - решние в картинки с клапани и помпа от Е
Тъй като доста хора ме питаха, ще напиша цената за комплекта тук, въпреки че с оглед на нея се съмнявам да има интерес.
При поръчка на 10 комплекта цената за 1 комплект е 60,07 долара х 1.48 = 88,904 лева
Доставката е 75 долара, което значи че при поръчка на 10 комплекта доставката за 1 комплект ще бъде 7,5 долара х 1.48 = 11,10 лева
Което накратко значи:
При поръчка на 10 комплекта, цената на 1 комплект е 100,004 лева
Предполагам че ако поискаме по-голяма бройка ще може да се преговаря както за по-ниска цена са замия продукт, така и ще излезе по евтина доставката...
...например:
При поръчка на 100 комплекта доставката ще е по 0,75 долара за комплект.
Демек дори и да не успея да взема по-ниска цена за артикул, пак в България идват с по 10 лева по-евтино за комплект.
При поръчка на 10 комплекта цената за 1 комплект е 60,07 долара х 1.48 = 88,904 лева
Доставката е 75 долара, което значи че при поръчка на 10 комплекта доставката за 1 комплект ще бъде 7,5 долара х 1.48 = 11,10 лева
Което накратко значи:
При поръчка на 10 комплекта, цената на 1 комплект е 100,004 лева
Предполагам че ако поискаме по-голяма бройка ще може да се преговаря както за по-ниска цена са замия продукт, така и ще излезе по евтина доставката...
...например:
При поръчка на 100 комплекта доставката ще е по 0,75 долара за комплект.
Демек дори и да не успея да взема по-ниска цена за артикул, пак в България идват с по 10 лева по-евтино за комплект.
- Zubcho
- старши ентусиаст
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: клапани парно - решние в картинки с клапани и помпа от Е
Това не може ли да се поръча от Европа??? Англия или Германия?
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- marto_sv1
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 63
- Регистриран на: 19.04.2011
- Местоположение: гр.Свищов
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 525TDS E34
- Мечтае да кара: BMW 525TDS E34
Re: клапани парно - решние в картинки с клапани и помпа от Е
колега дай някакъв ое,или каталожен номер на този ремонтен комплект за е34 да се пробваме дали не може да се намери на по тънка цена
BMW не е нито най-бързата кола,нито най-луксозната,сигурно не и най-красивата,тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!!!
- VesoPesa
- старши ентусиаст
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
Re: клапани парно - решние в картинки с клапани и помпа от Е
То и да може да се поръча от Европа няма да дойде по-евтино защото все пак и до там е трябвало да стигне то Тайван
Ще погледна в ЕТК-то за номер по-късно днес и ще пусна, но се съмнявам да намерим по-тънка цена.
Едит: http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=64&fg=18
Както се вижда от този линк като оригинална част въпросния ремонтен комплект го няма.
Довечера ще разровя и ТекДок-а, но се съмянвам да го има като някаква друга алтернатива освен тайванчето.
Ще погледна в ЕТК-то за номер по-късно днес и ще пусна, но се съмнявам да намерим по-тънка цена.
Едит: http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=64&fg=18
Както се вижда от този линк като оригинална част въпросния ремонтен комплект го няма.
Довечера ще разровя и ТекДок-а, но се съмянвам да го има като някаква друга алтернатива освен тайванчето.
- datchko
- ентусиаст
- Мнения: 949
- Регистриран на: 2.10.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d LCI
- Мечтае да кара: F90
Re: клапани парно - решние в картинки с клапани и помпа от Е
http://www.youtube.com/watch?v=SJe-WANmlTs
Това видео показва нагледно как се прави всичко.
Мисля, че е много полезно, защото и на мен ми предстои тази процедура.
Темата също е полезна
Това видео показва нагледно как се прави всичко.
Мисля, че е много полезно, защото и на мен ми предстои тази процедура.
Темата също е полезна
- ggb
- ентусиаст
- Мнения: 810
- Регистриран на: 13.08.2006
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Сбъдна мечтата си.....
- Детайли за колата: BMW E38 740 i black
Re: клапани парно - решние в картинки с клапани и помпа от Е
При ТДС как стои въпроса с тези клапани същите ли са?
Истинската мощност винаги ви спира дъха също като истинската красота.....
60 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани