HELP
Модератор: Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- AGT
- старши ентусиаст
- Мнения: 2055
- Регистриран на: 3.04.2003
- Местоположение: London N15 / Пловдив Тракия City
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото ми попадне .
- Мечтае да кара: Поне 790 iL xaxaxa
- Детайли за колата: Лачена 39_ка .
HELP
На моето 520/24v под електоклапаните за парното има водна помпа за увеличаване дебита на вода към радиатора за парното.Проблема е, че до таза помпа не стига ток.Самата помпа върти като и подам отделно захранване.Пробвах всякакви варианти на настройка от панела за парното,но ток няма !!! Моля,ако някой знае нещо по въпроса да ме светне .Предварително Ви благодаря.
Съвет от КАТ !
"Не можеш ли да караш не си купувай книжка "
"Не можеш ли да караш не си купувай книжка "
Парното....
Здрасти,
аз имах доста ядове с моето парно, и по неволя станах експерт.
при мен проблема беше в двата ел.магнитни клапана, над допълнителната водна помпа - те бяха заминали, и парното ми духаше само топъл въздух..
та по твоя проблем - трябва да знаеш, че тази помпа е допълнителна, и тя не работи постоянно - т.е. включва се понякога, не си спомням точно кога, но може да потърся из интернет имаше пълно описание на това как работи системата за климатизация (парното) на БМВ-то.
компютъра включва тази помпа, когато колата е студена и работи само вътрешния кръг, така мисля, че беше но не съм сигурен.
А при теб какъв е ефекта точно? Защо си проверявал дали работи или не?
Асен.
аз имах доста ядове с моето парно, и по неволя станах експерт.
при мен проблема беше в двата ел.магнитни клапана, над допълнителната водна помпа - те бяха заминали, и парното ми духаше само топъл въздух..
та по твоя проблем - трябва да знаеш, че тази помпа е допълнителна, и тя не работи постоянно - т.е. включва се понякога, не си спомням точно кога, но може да потърся из интернет имаше пълно описание на това как работи системата за климатизация (парното) на БМВ-то.
компютъра включва тази помпа, когато колата е студена и работи само вътрешния кръг, така мисля, че беше но не съм сигурен.
А при теб какъв е ефекта точно? Защо си проверявал дали работи или не?
Асен.
БМВ Heating
Здрасти,
порових се около 30 мин, да намеря онази страница, на която нещата са обяснени много добре според мен. Чети внимателно!
Дано инфото да ти е полезно, но все пак пиши по-подробно за твоя проблем, ще се радвам ако мога да ти помогна.
това е ценния линк:
http://silverstone.fortunecity.com/ferr ... eating.htm
порових се около 30 мин, да намеря онази страница, на която нещата са обяснени много добре според мен. Чети внимателно!
Дано инфото да ти е полезно, но все пак пиши по-подробно за твоя проблем, ще се радвам ако мога да ти помогна.
това е ценния линк:
http://silverstone.fortunecity.com/ferr ... eating.htm
- AGT
- старши ентусиаст
- Мнения: 2055
- Регистриран на: 3.04.2003
- Местоположение: London N15 / Пловдив Тракия City
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото ми попадне .
- Мечтае да кара: Поне 790 iL xaxaxa
- Детайли за колата: Лачена 39_ка .
Здравей assens.Благодаря за вниманието.Видях сайта принтирах го и сега ще ми го преведат,защото съм малко на ТИ с английският.Дано от там да разбера за какво става въпрос.Проблема ми е че парното ми е ужасно слабо,та си мисля че като не работи тази помпа от там е проблема.След помпата маркучите са по-студени.Не съм сигурен дали въобще от там е проблема.Имам още едно такова BMW но там няма такава помпа и парното му е перфектно.Не съм сигурен дали някоя клапа на парното в купето не ми прави номера.На таблото няма жила за клапите,всичко е с електромотори.Като пуснеш вентилатора на най бърза степен и веднага въздуха се охлажда.
Съвет от КАТ !
"Не можеш ли да караш не си купувай книжка "
"Не можеш ли да караш не си купувай книжка "
AGT написа:... Проблема ми е че парното ми е ужасно слабо,та си мисля че като не работи тази помпа от там е проблема...
Здрасти пак,
Значи 99% проблемът е в ел.магнитните клапани. Най-вероятно са блокирали в почти затворена позиция, и не позволяват на топлия флиуд да циркулира през вътрешните топлообменници (радиатори).
Аз имах абсолютно същия проблем, но клапаните бяха изгорели в отворено положение.
Много лесно се диагностицират. - Сложи врътките на студено (19 град). Дай контакт, и издърпай кабела на клапаните, после го сложи - трябва да се чува ясно и отчетливо "цък". Също така замери с ом-метер клемите на клапаните - моите нямаха верига въобще. Важно е дали клапаните цъкат или не. Те са дискретни и имат само две положения - отворен/затворен. Управляват се от компютъра за контол на климата.
Този проблем с клапаните е често срещан, четох много за него в един Е34 форум. Аз мойте си ги купих 2-ра ръка за 50лв, и всичко се оправи.
Може да прочетеш какво съм писал в този форум за моя проблем, общо взето си скъсах нервите, но сега всичко е наред.
Успех,
Асен.
ПС пиши като намериш решение.
- AGT
- старши ентусиаст
- Мнения: 2055
- Регистриран на: 3.04.2003
- Местоположение: London N15 / Пловдив Тракия City
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото ми попадне .
- Мечтае да кара: Поне 790 iL xaxaxa
- Детайли за колата: Лачена 39_ка .
Здравей assens.Това с ел.клапаните вече го проверих.Единият го пренавих и сега цъкат и двата.Пробвах ги а на сухо като им духаш с въздух.Отварят и затварят.След тях в монтирано положение маркучите са топли и влизат и излизат топли в радиатора на парното.Много странно!!! Уж радиатора на парното е топъл а парното е много слабо.В неделя ще разменя на двете ми BMW_та клапаните и ако и тогава не стане 100% не е от клапаните.
Съвет от КАТ !
"Не можеш ли да караш не си купувай книжка "
"Не можеш ли да караш не си купувай книжка "
- AGT
- старши ентусиаст
- Мнения: 2055
- Регистриран на: 3.04.2003
- Местоположение: London N15 / Пловдив Тракия City
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото ми попадне .
- Мечтае да кара: Поне 790 iL xaxaxa
- Детайли за колата: Лачена 39_ка .
Това за филтъра ще го проверя,защото и мой приятели ми казаха.Лошото е че ,филтъра е на много гадно място и трудно се сваля.Ще го сваля и като си разреша проблема ще пиша, та и вие да знаете за какво става въпрос.
Съвет от КАТ !
"Не можеш ли да караш не си купувай книжка "
"Не можеш ли да караш не си купувай книжка "
Микрофилтър
AGT написа:Това за филтъра ще го проверя,защото и мой приятели ми казаха.Лошото е че ,филтъра е на много гадно място и трудно се сваля.Ще го сваля и като си разреша проблема ще пиша, та и вие да знаете за какво става въпрос.
Здрасти,
лесно ще смъкнеш микрофилтъра - просто свали жабката първо: От долу под жабката в задната и част има две щипки (от ляво и от дясно) - откачаш жабката от тях, после откачаш въженцата на които виси.
Като махнеш жабката, - трябва да махнеш и тапицерията от ляво на жабката, после ще видиш шиб-ния филтър
Ти си първия човек, който чувам че си е ремонтирал клапаните ) хех, аз си пазя старите, да ти ги дам да ги пренавиеш и тях. лесно ли е?
Асен.
- AGT
- старши ентусиаст
- Мнения: 2055
- Регистриран на: 3.04.2003
- Местоположение: London N15 / Пловдив Тракия City
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото ми попадне .
- Мечтае да кара: Поне 790 iL xaxaxa
- Детайли за колата: Лачена 39_ка .
Здравей assens.И аз не бях чувал някой да си е пренавивал клапанита ама и това става.Мойте ги пренави на мой приятел-баща му.Каза че не е чак толкова трудно.Ако искаш ми ги дай.Ако проблема е в намотките ще го оправим.
Съвет от КАТ !
"Не можеш ли да караш не си купувай книжка "
"Не можеш ли да караш не си купувай книжка "
- AGT
- старши ентусиаст
- Мнения: 2055
- Регистриран на: 3.04.2003
- Местоположение: London N15 / Пловдив Тракия City
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото ми попадне .
- Мечтае да кара: Поне 790 iL xaxaxa
- Детайли за колата: Лачена 39_ка .
Размених ел.клапаните на двете коли и сега и в двете имам парно.Направо не мога да повярвам.Не съм имал време да сваля филтъра на климатика,но и него ще проверя като ми остане време.Сигурно е затлачен,защото нещо не духа много силно струята в купето.Проблемно остана единият въздуховод над касетофона(левият) -духа само студено(а има опция и двата да духат и топло и студено).
Съвет от КАТ !
"Не можеш ли да караш не си купувай книжка "
"Не можеш ли да караш не си купувай книжка "
AGT написа:Здравей assens.И аз не бях чувал някой да си е пренавивал клапанита ама и това става.Мойте ги пренави на мой приятел-баща му.Каза че не е чак толкова трудно.Ако искаш ми ги дай.Ако проблема е в намотките ще го оправим.
Ами не си чувал, защото в повечето случай при проблем с клапаните не са изгоряли намотките на бобината, а е счупено стеблото (стержина) на клапана. А той е от някакъв вид текстолит и/или пластмаса и няма ремонт. Всъщност какво точно им е счупено се познава от положението в което са блокирали - духа само топло =99% стебло; духа студено =100% намотки.
Разбира се и при първи и при втория случай може намотките и клапаните да са здрави, а да е повредено нещо по управлението на клапаните.
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани