Скъсана запалителна свещ - как се вади?
Модератор: Технически модератори
33 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Скъсана запалителна свещ - как се вади?
Привет, колеги! Кажете как се процедира при скъсана свещ. За подгревна четох, че със свредло се прави обратна резба, навива се болт, и се развива свещта. При запалителните керамичния цокъл ми се струва доста тесен за такава манипулация, но знам ли. Във Варна е колата, ако знаете място, където могат да свършат тая работа, да споделите.
- ogata
- старши ентусиаст
- Мнения: 2807
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Скъсана запалителна свещ - как се вади?
Ако е останала само металната част с електродите можеш да пробваш да го извадиш с "Екстрактор" (В БауМакс съм ги гледал по 12 лева мисля) . Ама ако и керамиката седи ... отивай да сваляш главата
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- alchohol
- ентусиаст
- Мнения: 1300
- Регистриран на: 30.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 524td лЕто господне '90-то
- Мечтае да кара: по път без дупки
Re: Скъсана запалителна свещ - как се вади?
От това, което си написал, се подразбира, че керамиката е останала вътре. Според мен ще се наложи да махаш главата. Дано да не съм прав и да има и друг начин да я извадиш.
Успех в ремонта
Успех в ремонта
Дизела е кат' копейка- дрънне, бръмне и офейка
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Скъсана запалителна свещ - как се вади?
alchohol написа:От това, което си написал, се подразбира, че керамиката е останала вътре. Според мен ще се наложи да махаш главата. Дано да не съм прав и да има и друг начин да я извадиш.
Успех в ремонта
Проблема не е при мен, а един мой приятел. Това, което ми казаха е, че е скъсал свещта, дали керамиката е останала не знам. Просто исках да кажа, че ако е останала, и мен ме съмнява да стане без махане на главата.
- alchohol
- ентусиаст
- Мнения: 1300
- Регистриран на: 30.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 524td лЕто господне '90-то
- Мечтае да кара: по път без дупки
Re: Скъсана запалителна свещ - как се вади?
Dirty M5 driveR написа:alchohol написа:От това, което си написал, се подразбира, че керамиката е останала вътре. Според мен ще се наложи да махаш главата. Дано да не съм прав и да има и друг начин да я извадиш.
Успех в ремонта
Проблема не е при мен, а един мой приятел. Това, което ми казаха е, че е скъсал свещта, дали керамиката е останала не знам. Просто исках да кажа, че ако е останала, и мен ме съмнява да стане без махане на главата.
Дано да е по-малкото зло, че свалянето на главата си е разправия.
Дизела е кат' копейка- дрънне, бръмне и офейка
- ogata
- старши ентусиаст
- Мнения: 2807
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Скъсана запалителна свещ - как се вади?
Глупости. Всяко зло за добро. Хем ще смени гарнитурата и гумичките на клапаните профилактично
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Скъсана запалителна свещ - как се вади?
ogata написа:Глупости. Всяко зло за добро. Хем ще смени гарнитурата и гумичките на клапаните профилактично
Mерси аз на такова добро
- alchohol
- ентусиаст
- Мнения: 1300
- Регистриран на: 30.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 524td лЕто господне '90-то
- Мечтае да кара: по път без дупки
Re: Скъсана запалителна свещ - как се вади?
ogata написа:Глупости. Всяко зло за добро. Хем ще смени гарнитурата и гумичките на клапаните профилактично
Е няма що, ти го зарови направо. То по тая логика дай да разглоби цялата кола профилактично.
Дизела е кат' копейка- дрънне, бръмне и офейка
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Скъсана запалителна свещ - как се вади?
alchohol написа:ogata написа:Глупости. Всяко зло за добро. Хем ще смени гарнитурата и гумичките на клапаните профилактично
Е няма що, ти го зарови направо. То по тая логика дай да разглоби цялата кола профилактично.
E за това и аз съм се замислил, ама трябва да имам някаква друга под ръка, и цифра кинти
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Скъсана запалителна свещ - как се вади?
Мотора е М20Б25 и предполагам не е толкова голяма разправия, едновалка си е. Момчето е кадърно и дето се вика стига да знае как да зацепи вала, може и сам да си направи процедурата. То ще трябва и гарнитурата да смени в такъв случай, та по тоя повод цена за Виктор Рейнц можете ли да ми кажете (който знае да казва, не се занимавайте да търсите, просто информативно ей така да знам )
- bobeca111
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 234
- Регистриран на: 2.04.2010
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Lincoln Navigator 5.4 w210 E320
- Мечтае да кара: пак Е38
Re: Скъсана запалителна свещ - как се вади?
Баткаа,нама оправия това по тънкия начин !Ядах го същия преди време,само ,че на джип..верно дизел,подгревна,как ли не я мъчиха къде ли не ходих,дупчене,глупости....и се кръстиш да не падне вътре.Накрая всичко долу.И аз съм от Варна,не мога да ти каже къде да да отидеш,ама мога да ти кажа къде да НЕ ходиш.
Успех дано си свършат добре работата,който ще я прави
Успех дано си свършат добре работата,който ще я прави
Re: Скъсана запалителна свещ - как се вади?
От тъй наречените екстрактори имам от 86та година и досега не са ми помогнали нито веднъж. Просто като започнеш да навиваш и резбата се раздува и се стяга още по-здраво.
Намери си малка триъгълна пиличка и направи 6 малки нареза във вътрешната част на свеща и после набий в отвора подходящ по размер накрайник торкс (еврейска звезда). Нарезите с пиличката може и да не се правят, а направо да се набие торкс, но с тях раздуването е по-малко и шансовете за развиване са по-добри.
При загряване алуминия се разширява много повече от стоманата, затова е желателно след като набиеш накрайника да запалиш двигателя да загрее и едва тогава да се опитваш да развиваш. При топъл двигател резбата се охлабва малко, но риска резбата да "задере" е по-голям, така, че ти си прецени при топъл или студен двигател да развиваш.
Лесно решение на този проблем няма, във VW форума имаше такава тема и в крайна сметка проблема се реши след сваляне на главата, но там колегата не беше пробвал начина, за който ти пиша.
Намери си малка триъгълна пиличка и направи 6 малки нареза във вътрешната част на свеща и после набий в отвора подходящ по размер накрайник торкс (еврейска звезда). Нарезите с пиличката може и да не се правят, а направо да се набие торкс, но с тях раздуването е по-малко и шансовете за развиване са по-добри.
При загряване алуминия се разширява много повече от стоманата, затова е желателно след като набиеш накрайника да запалиш двигателя да загрее и едва тогава да се опитваш да развиваш. При топъл двигател резбата се охлабва малко, но риска резбата да "задере" е по-голям, така, че ти си прецени при топъл или студен двигател да развиваш.
Лесно решение на този проблем няма, във VW форума имаше такава тема и в крайна сметка проблема се реши след сваляне на главата, но там колегата не беше пробвал начина, за който ти пиша.
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Скъсана запалителна свещ - как се вади?
ktamen написа:От тъй наречените екстрактори имам от 86та година и досега не са ми помогнали нито веднъж. Просто като започнеш да навиваш и резбата се раздува и се стяга още по-здраво.
Намери си малка триъгълна пиличка и направи 6 малки нареза във вътрешната част на свеща и после набий в отвора подходящ по размер накрайник торкс (еврейска звезда). Нарезите с пиличката може и да не се правят, а направо да се набие торкс, но с тях раздуването е по-малко и шансовете за развиване са по-добри.
При загряване алуминия се разширява много повече от стоманата, затова е желателно след като набиеш накрайника да запалиш двигателя да загрее и едва тогава да се опитваш да развиваш. При топъл двигател резбата се охлабва малко, но риска резбата да "задере" е по-голям, така, че ти си прецени при топъл или студен двигател да развиваш.
Лесно решение на този проблем няма, във VW форума имаше такава тема и в крайна сметка проблема се реши след сваляне на главата, но там колегата не беше пробвал начина, за който ти пиша.
Мерси, колега Ще обясня на момчето, пък дано се справи.
- neo5030
- Мнения: 95
- Регистриран на: 20.11.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 525 TDS
- Мечтае да кара: e38 750i
Re: Скъсана запалителна свещ - как се вади?
екстрактори помагат,вадил съм на опел астра от скоросната кутия 2 болта скъсани !! почваш от най малкото и така до възможно по голямото трябва да подаде. Как ще се затяга резбата тва да не е дърво
Обичам теее, Разбойнико Мой... винаги ме спасяваш, винаги бягаш с мен, винаги ме разбираш, винаги си на линия, винаги ми даваш ... да разбера че... мога да съм спокоен в теб, до теб... винаги си усмихнат и готов да се забавляваме , винаги ти светят очите, ангелските.. BMW
Re: Скъсана запалителна свещ - как се вади?
Щом се произвеждат значи поне в някои случаи екстракторите вършат работа, писал съм, че поне на мен не са ми помогнали нито веднъж. Ако след пробиването останат достатъчно дебели стени сигурно няма да се раздуе, но стените от парченцето на свеща май не са достатъчно дебели и поне според мен в този случай екстрактора ще влоши положението.
33 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани