Възможно ли е рециклирането на части (дебитомер)
Модератор: Технически модератори
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- ktv
- оптимист-неверник
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: без значение
- Пол: Мъж
- Кара: старо Е 34
- Мечтае да кара: ново Е 34
- Детайли за колата: най- добрата
Възможно ли е рециклирането на части (дебитомер)
Знам, че най- много ще ми се "зарадват" вносителите на части, после са майсторите, ама да питам все пак.
Възможно е в тази тема да се прочетат доста интересни мнения вследствие на коета малко дани намалеят разходите по ремонтите. Всеки ако сподели "болката" си, може да получи ценна информация.
И така, конкретното ми питане е, възможно ли е да се рециклира/ отремонтира остарелия дебитомер
а сега де? Очаквам вашите компетентни мнения, за което ви благодаря!

И така, конкретното ми питане е, възможно ли е да се рециклира/ отремонтира остарелия дебитомер

Последна промяна ktv на 19 Сеп 2010, 12:25, променена общо 1 път
Едно е да искаш, второ е да можеш, а трето и четвърто е да го направиш!
- BABHOMED
- ентусиаст
-
- Мнения: 975
- Регистриран на: 25.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E34 М50B25
- Мечтае да кара: E34 V12
- Детайли за колата: 1995г.Е34 М50В25TU
Re: Възможно ли е рециклирането на части
Ами след като прочетох това http://www.beemasport.com/remonti/maf_cleaning/ не виждам проблем да се рециклира стига да не е механично повредн..
Гарван граче над безмълвното поле,души се лутат загубили надежда.Щитове и саби с предсмъртни вопли в тишината кънтят.


Re: Възможно ли е рециклирането на части
това там вътре е съпротивление, мериш какво съпротивлене дава един здрав дебитомер, и търсиш такова подобно, на дебитомера с жичка , самата жичка е това съпротивление , но е волфрамова и неможе да се запоява и тн. за това свързването и трябва да е чисто механично, аз пробвах да я вържа и работи, но колко време зависи от това колко здраво е свързана, тези с пластинките назнам как може да се заместят, но пак със съпротивление ще стане 

- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Възможно ли е рециклирането на части
E34Power написа:това там вътре е съпротивление, мериш какво съпротивлене дава един здрав дебитомер, и търсиш такова подобно, на дебитомера с жичка , самата жичка е това съпротивление , но е волфрамова и неможе да се запоява и тн. за това свързването и трябва да е чисто механично, аз пробвах да я вържа и работи, но колко време зависи от това колко здраво е свързана, тези с пластинките назнам как може да се заместят, но пак със съпротивление ще стане
Класиката в жанра е да се вземе от крушка и да се направи със същото съпротивление.
За капак на всичко е пробвано и работи


Re: Възможно ли е рециклирането на части

Е това с крушката е направо - ....Ако бях китаец щях да се затъркалям ( като пералнята от подписа ти ) от яд че не съм се сетил по-рано ....





Re: Възможно ли е рециклирането на части
ktv написа:Знам, че най- много ще ми се "зарадват" вносителите на части, после са майсторите, ама да питам все пак.Възможно е в тази тема да се прочетат доста интересни мнения вследствие на коета малко дани намалеят разходите по ремонтите. Всеки ако сподели "болката" си, може да получи ценна информация.
И така, конкретното ми питане е, възможно ли е да се рециклира/ отремонтира остарелия дебитомера сега де? Очаквам вашите компетентни мнения, за което ви благодаря!
колега, всичко е възможно...особено за дебитомера - отиваш, купуваш нов и вече си го рециклирал...другото са бош лаф приказки
- ktv
- оптимист-неверник
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: без значение
- Пол: Мъж
- Кара: старо Е 34
- Мечтае да кара: ново Е 34
- Детайли за колата: най- добрата
Re: Възможно ли е рециклирането на части
Та като си говорим за дебитомера, да споделя че в REAL OEM проверих такъв като за моята кола М50В25, без ванус и такъв за ванус, и ги дава под един номер. Моят обаче е с шест пина, а за вануса с четири. Абе в крайна сметка ванусов дебитомер става ли на двигател без в...с?
Едно е да искаш, второ е да можеш, а трето и четвърто е да го направиш!
Re: Възможно ли е рециклирането на части
незнам , но спират крушките с жички и оставаме само с енергоспасяващи, аз за това се отказах от тоя вид дебитомери 

- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Възможно ли е рециклирането на части
A не може ли да се замени дебитомера с нещо друго?
В крайна сметка ако нов струва някаква безумна сума винаги можеш да си вземеш турбо кит и да надуеш на 0.5 атмосфери и да си с мап сензор
Кахърите за дебиторамера в този случай отпадат автоматично 

В крайна сметка ако нов струва някаква безумна сума винаги можеш да си вземеш турбо кит и да надуеш на 0.5 атмосфери и да си с мап сензор


Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- ktv
- оптимист-неверник
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: без значение
- Пол: Мъж
- Кара: старо Е 34
- Мечтае да кара: ново Е 34
- Детайли за колата: най- добрата
Re: Възможно ли е рециклирането на части
Днес пообиколих и установих следното: нов дебитомир в Ауто плюс /неоригинален/ струва от порядъка 400-450 лв; нов оригинален във Варна карс 850-900 лв; дебитомер от ванусов мотор не става за мотор без ванус, въпреки еднаквите номера по Риал оем. В крайна сметка си взех спрей за почистване на дебитомери на Лики моли и ми предстои да опитам почистване на моя "започнал да заспива" според майстора дебитомер. Някой ако има по-добра идея, да свирне. 

Едно е да искаш, второ е да можеш, а трето и четвърто е да го направиш!
- ktv
- оптимист-неверник
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: без значение
- Пол: Мъж
- Кара: старо Е 34
- Мечтае да кара: ново Е 34
- Детайли за колата: най- добрата
Re: Възможно ли е рециклирането на части
Фимът продължава
Днес демонтирах дебитомера иму направих освежаване:
-сваляне и измиване на решеките на входа и изхода;
-почистване на карантиите със спрея на Лике Моли.
И по двете решетки имаше мръсотии, а след измиването светнаха като нови. Тази, която е на изхода е малко скъсана, но мисля това да не е толкова интересно. Важно е тази навхода да е изрядна.
Вътре, в цилиндъра на дебитомера има едно по-малко цилиндърче. В него пък има една пластина, централно разположена и една жичка, опъната под формата на буквата П. Тези две карантийки откъм изхода са лъскави, а откъм входа имат по-тъмен цвят, предполагам в резултат на дългогодишната работа и цапане през това време. Почистих ги със спрея и четчица докато са влажни много внимателно. Пластинката лъсна, но жичката остана тъмна. Слабият успех при последното се дължи навярно на спрея, защото според мен е недостатъчно ефективен. Решил съм да повторя процедурата с друг спрей, стига да го намеря: CRC Mass Air Flow Sensor Cleaner. Хамерикански
е и ако някой може да ми го намери, ще съм му благодарен. Във форума на Нисам писаха, че го има в Авто плюс, ама във Варна не са чували за него от фирмата.
За сега толкова. По-нататък ще има и снимки.

Днес демонтирах дебитомера иму направих освежаване:
-сваляне и измиване на решеките на входа и изхода;
-почистване на карантиите със спрея на Лике Моли.
И по двете решетки имаше мръсотии, а след измиването светнаха като нови. Тази, която е на изхода е малко скъсана, но мисля това да не е толкова интересно. Важно е тази навхода да е изрядна.
Вътре, в цилиндъра на дебитомера има едно по-малко цилиндърче. В него пък има една пластина, централно разположена и една жичка, опъната под формата на буквата П. Тези две карантийки откъм изхода са лъскави, а откъм входа имат по-тъмен цвят, предполагам в резултат на дългогодишната работа и цапане през това време. Почистих ги със спрея и четчица докато са влажни много внимателно. Пластинката лъсна, но жичката остана тъмна. Слабият успех при последното се дължи навярно на спрея, защото според мен е недостатъчно ефективен. Решил съм да повторя процедурата с друг спрей, стига да го намеря: CRC Mass Air Flow Sensor Cleaner. Хамерикански

За сега толкова. По-нататък ще има и снимки.
Едно е да искаш, второ е да можеш, а трето и четвърто е да го направиш!
- BABHOMED
- ентусиаст
-
- Мнения: 975
- Регистриран на: 25.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E34 М50B25
- Мечтае да кара: E34 V12
- Детайли за колата: 1995г.Е34 М50В25TU
Re: Възможно ли е рециклирането на части (дебитомер)
Някаква промяна в поведението на колата след почистването има ли ?..
П.П. Как разбра че е за почистване какви аномалии даваше.
П.П. Как разбра че е за почистване какви аномалии даваше.
Гарван граче над безмълвното поле,души се лутат загубили надежда.Щитове и саби с предсмъртни вопли в тишината кънтят.


- ktv
- оптимист-неверник
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: без значение
- Пол: Мъж
- Кара: старо Е 34
- Мечтае да кара: ново Е 34
- Детайли за колата: най- добрата
Re: Възможно ли е рециклирането на части (дебитомер)
BABHOMED написа:Някаква промяна в поведението на колата след почистването има ли ?..
П.П. Как разбра че е за почистване какви аномалии даваше.
Няма никакви индикации, освен високия разход на градско.Него си го обяснявам донякъде с късите разстояния от два километра дето минавам /до работа и от работа на студен мотор/. На дълъг път ми дава около 9-9.5 литра на 100 при 120-160 км/ч при четири пасажера.
А иначе, нали съм пуснал колата за продажба, та при диагностика специалист ми каза, че дебитомерът вече "заспивал", щото не пускал достатъчно въздух към моторя. И те така...
Дали ще има разлика, тепърва ще гледам, но на пръв прочит си е същото. Ще гледам разходът сега какъв ще е, а при първа възможност ще третирам с другия спрей.

Едно е да искаш, второ е да можеш, а трето и четвърто е да го направиш!
- BABHOMED
- ентусиаст
-
- Мнения: 975
- Регистриран на: 25.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E34 М50B25
- Мечтае да кара: E34 V12
- Детайли за колата: 1995г.Е34 М50В25TU
Re: Възможно ли е рециклирането на части (дебитомер)
Прави ми странно впечатления по смиките които гледам на Други мотори М50Б25 ванос на всики други буксата на дебитомера се намира от другата страна на дебитомера (от към калника) а при мен буксата е от страната на двигателя..Да не би някой некокога да го е обърнал !?!?!? и има ли си стрелки това животно къде му е входа и изхода че да го видя .
Гарван граче над безмълвното поле,души се лутат загубили надежда.Щитове и саби с предсмъртни вопли в тишината кънтят.


- ktv
- оптимист-неверник
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: без значение
- Пол: Мъж
- Кара: старо Е 34
- Мечтае да кара: ново Е 34
- Детайли за колата: най- добрата
Re: Възможно ли е рециклирането на части (дебитомер)
Едно е да искаш, второ е да можеш, а трето и четвърто е да го направиш!
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани