Вибрации във педала на съединителя и въпрос за нивомат
Модератор: Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
Вибрации във педала на съединителя и въпрос за нивомат
Колата ми е 525ТДС '93 комби с нивоматОт близо 4 години карам така и вече ми писна , та въпроса е защо имам вибрации в педала на съединителя . Усещат се най-добре при полусъединител. Сменял съм: демпферна шайба, съединител комплект с двумасовия маховик ( всъщност в сервиз ми го сменяха ), спирачното масло ( скоро като сложих нови дискове ) . Не знам защо винаги съм си мислел , че маслото за подпомагане натиска на педала е хидравличното от хидр. помпа. Това ми хрумна след като ми се появи и друг дразнещ проблем от също толкова време а именно гаден металически звук оттзад вляво само при запален двигател ( няма значение в движение или не е колата ) от самите вибрации все едно се допират две метални ( може би ) части една в друга и се чува " хъркане ". Този звук се появява при повече натоварване отзад или по-малко но при преминаване през вдлъбнатини по пътя , когато колата потъва. Не съм съвсем сигурен но мисля че и двата проблема се появиха след като смених хидравличния маркуч от помпата към регулатора на нивомата отзад с обикновен ( оригиналния има клапанче вградено ама не можаха да го вградят повторно , оттам сълзеше ), след 1-2месеца си купих оригинален и оттогава съм с него но проблема си остана. Тъй като беше оттдавна стържещия звук може да се е появил и след едно доста голямо претоварване на колата с тежест отзад ( доста беше клекнала макар да е с нивомат ). Дали са свързани двата проблема и какво се е случило, как да го оправя или да диагностицирам по някакъв начин, че доста съм залягал оттдолу и не мога да разбера какво опира като седнат двама отзад. Като инфо ; сменяни са сферите и уж хидр. масло ( в сервиз ), питах дали са обезвъздушили, отговор положителен ама звука си го има, аз лично си смених маслото с оригинално след промивка ама не съм обезвъздушавал отзад на регулатора има един щуцер за източване , ако и оттам се прави. Извинявам се че малко дълго стана , но се опитвам да обясня по-подробно. Благодаря предварително.
Re: Вибрации във педала на съединителя и въпрос за нивомат
Оправих гадния стържещ звук, но всичко съм описал подробно в подобна тема на колегата _65536_kb_sec_ пост 15 , ето и темата viewtopic.php?f=7&t=211393 . Вибрациите в педала остават. Да уточня понякога са по-изразени , понякога по-слаби много е дразнещо като караш градско. Не знам дали има нещо общо с вибрациите на двигателя и отнякъде да се предават на педала .
- BABHOMED
- ентусиаст
- Мнения: 975
- Регистриран на: 25.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E34 М50B25
- Мечтае да кара: E34 V12
- Детайли за колата: 1995г.Е34 М50В25TU
Re: Вибрации във педала на съединителя и въпрос за нивомат
Хмм..Гадни ядове............
Нищо не спомена за аксиалния лагер (сменял ли си го заедно със съеденителя) когато се потроши на педала се осеща почукване или стържене..
Нищо не спомена за аксиалния лагер (сменял ли си го заедно със съеденителя) когато се потроши на педала се осеща почукване или стържене..
Гарван граче над безмълвното поле,души се лутат загубили надежда.Щитове и саби с предсмъртни вопли в тишината кънтят.
Re: Вибрации във педала на съединителя и въпрос за нивомат
BABHOMED написа:Хмм..Гадни ядове............
Нищо не спомена за аксиалния лагер (сменял ли си го заедно със съеденителя) когато се потроши на педала се осеща почукване или стържене..
Не съм колега споменал щото не знам . В сервиз ми го смениха и на фактурата пишеше съединител комплект и двумасов маховик , ама както ме уверяваха че като ми сменят маховика потреперването на двигателя при гаснене ще изчезне не стана . Тъй че кво са сменили и достатъчно ли е било незнам. Да, съединителя вече не ми буксува и отделя нормално така е ама дотук , а защо ми смениха двумасовия като гасне по-същия начин като преди с почукване и потропване незнам и затова си я правя вече сам , засега съм доволен. Не че искам да взема хляба на хората аз има откъде да си го изкарвам ама колата си е моя и я искам жива ,а не опитно зайче , че дори дарения правя за опитите на някои недобросъвестни " майстори" пък после ми викат айде готов си идвай да си я взимаш , че стана ракиено време. Грозно е . Благодаря за мнението колега ,ама пак да отварям съединител да сменям лагер евентуално ,за това нямам възможности като условия пък и мисля че не си заслужава. Може би ще пробвам с обезвъздушаване на хидр. система на съединителя ( която работи със спирачното насло скоро научих ) описано е в книгата на Е34. Със здраве !
Re: Вибрации във педала на съединителя и въпрос за нивомат
Колега, vladobate, колко пари ти взеха за смяната на съединителя и маховика?
Питам защото тоя махових си е пара и то много. Аксиалния лагер трябва да са го сменили.
И аз съм с 2,5tds, но е36. Имам вибрации в педала на съединителя. Сменен е съединителя и аксиалния лагер, но аз имам опасения че проблема е в маховика. За моята кола цената за нов, оригинален маховие е 900лв.
Питам защото тоя махових си е пара и то много. Аксиалния лагер трябва да са го сменили.
И аз съм с 2,5tds, но е36. Имам вибрации в педала на съединителя. Сменен е съединителя и аксиалния лагер, но аз имам опасения че проблема е в маховика. За моята кола цената за нов, оригинален маховие е 900лв.
Re: Вибрации във педала на съединителя и въпрос за нивомат
bmw325tds написа:Колега, vladobate, колко пари ти взеха за смяната на съединителя и маховика?
Питам защото тоя махових си е пара и то много. Аксиалния лагер трябва да са го сменили.
И аз съм с 2,5tds, но е36. Имам вибрации в педала на съединителя. Сменен е съединителя и аксиалния лагер, но аз имам опасения че проблема е в маховика. За моята кола цената за нов, оригинален маховие е 900лв.
Ами и моя беше някъде там може би 50-100лв. надолу ама дали е бил оригинален само господ знае. На мен педала ми трепереше и преди това и честотата на това трептене съвпада с оборотите на двигателя нама значение дали колата е в покой или движение . Не разбирам от съединители и затова отворих тази тема , но съвета ми е почвай от по-лесни , по-евтини за отремонтиране неща преди да се хвърлиш на нещо голямо с идеята да решиш проблема от раз ( много често се стига до разочарования ) . Затова писах и в предния пост , че може би по-правилното действие е първо обезвъздушаване хубаво , после може би тампони на скоростна кутия и двигател ( приготвил съм ги оттдавна ) и чак тогава ако някой не даде акъл за нещо сигурно скачай на маховик. Аз преди да сменя маховика ( двумасов е ) ми гаснеше колата с претрисане и потропване е сега след като го смених ( вече две години ) пак същото никаква промяна а ми казаха че ще гасне спокойно от раз. Така че пожелавам ти късмет с кадърни майстори и успех.
- nasko_hd
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 167
- Регистриран на: 26.06.2013
- Пол: Мъж
- Кара: BMW е46
- Детайли за колата: E46 318i 1999г
Re: Вибрации във педала на съединителя и въпрос за нивомат
Колеги и аз имам същия проблем с тези вибрации на съединителя и искам да попитам:
Знае ли се със сигурност от какво се получав?
Ако е маховик няма ли да се отрази на работата на двг?.
Имам и хъркане (от лагера е май) но не се появява винаги.
Знае ли се със сигурност от какво се получав?
Ако е маховик няма ли да се отрази на работата на двг?.
Имам и хъркане (от лагера е май) но не се появява винаги.
- black hawk
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 52
- Регистриран на: 30.03.2011
- Местоположение: Самоков
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 525d
Re: Вибрации във педала на съединителя и въпрос за нивомат
И аз имам изчукване при гасене на двигателя М50 Ванос. При гасене с натиснат съединител го няма изчукването. Да разбирам ли, че съм за маховик или има вероятност да е аксиалния лагер.
Re: Вибрации във педала на съединителя и въпрос за нивомат
Аз съм със същият пролем - треперене на педала на съединителя. Автомобила е Е39 530 бензин 2001г.
Преди да сменя съединителя такъв проблем нямаше. Проблема е абсолютно точно каквото е описал колегата по-горе.
След като смених съединителя с нов (може би нещо са счупили/повредили/забравили/не закачили) - проблема се появи още с първото палене. Сигурен съм че няма нищо общо с маховика защото няма логика със старият съединител да го няма - с новият да се появи. Съединителят е на SASCH от германия точно за тази кола пълен комплект.
Някъде там трябва да проблема - респективно решението. Не разбирам от механика и се извинявам ако нещо от казаното няма логика.
Преди да сменя съединителя такъв проблем нямаше. Проблема е абсолютно точно каквото е описал колегата по-горе.
След като смених съединителя с нов (може би нещо са счупили/повредили/забравили/не закачили) - проблема се появи още с първото палене. Сигурен съм че няма нищо общо с маховика защото няма логика със старият съединител да го няма - с новият да се появи. Съединителят е на SASCH от германия точно за тази кола пълен комплект.
Някъде там трябва да проблема - респективно решението. Не разбирам от механика и се извинявам ако нещо от казаното няма логика.
- DLVasilev
- младши ентусиаст
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: Вибрации във педала на съединителя и въпрос за нивомат
Ми и на Е28-цата го има тоя проблем. Предимно след по-натоварен режим на каране и на полусъединител се усеща. Бензиновата и дизеловата Е34-ки също го имат. Появява се и изчезва след това. Явно просто си е така не знам
ATR-42/72
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани