BMW-to ne iska da zapali :cry:

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 800
Регистриран на: 21.08.2002
Местоположение: България, София

BMW-to ne iska da zapali :cry:

Мнение от Joreto » 13 Мар 2003, 10:43

V4era bashtami otishal na rabota s nego i niamal nikakvi problemi, ve4erta kat tragnal da se pribira BMW ne zapalilo. Pregledah bushonite i vzi4ki sa nared, sashto taka izolirah alarmata no pak ne zapali. Izglejda 4e niama tok nito kam pompata nito kam sveshtite. Niakoi da e imal takav problem ??
W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 583
Регистриран на: 17.08.2002
Местоположение: BULGARIA
Пол: Мъж
Кара: e30 320i

Re: BMW-to ne iska da zapali :cry:

Мнение от KEVIN-30 » 15 Мар 2003, 23:29

Ot kade si siguren 4e njama TOK. :?: Ami parvi da 4ue dali pompata vdiga 6um (nagnetqva)ako ne dai proveri bi6ona.Da izvadi vsi4kite sve6ti i edna po edna kato varti i d avidi dali imat ISKRA :?:
I na posledno mqsto KOGA ZA POSLEDNO NALIVAXTE GORIVO???
Moz ei dasavi izlagali na BENZINOSTANCJATA :cry: naliva6 za 20.00 lv.
i pokazva 15 litra a sati sipali 3 litra :wink: Mo6enici sa tezi po BENZINOSTANCIITE :roll: :roll: :roll: :roll:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 800
Регистриран на: 21.08.2002
Местоположение: България, София

Мнение от Joreto » 18 Мар 2003, 9:18

Problema izleze 4e e v alarmata ;((, taka 4e ia mahnahme. Kolata e gotova i dnes shte ia vzema :))
W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)

автомобилен поклонник
Аватар
Мнения: 4969
Регистриран на: 17.02.2002
Пол: Мъж

Мнение от Turturelo » 18 Мар 2003, 14:13

И аз ядох същото дърво с Golf-а преди 2 години, с разликата, че бях в Еленския Балкан в една махала, където имаме къща на 150км от Русе ... изчезна ми тока въобще... звънях в Русе и дойде един човек от фирмата, която ми слага алармата навремето, изолира блокировката на самата аларма (имам и имобилайзер) и колата си запали без проблем - бях съборил половината табло - мислех, че от макадамовия път като съм карал нагоре-надолу се е откачила някоя букса или някой бушон..

ентусиаст
Аватар
Мнения: 800
Регистриран на: 21.08.2002
Местоположение: България, София

Мнение от Joreto » 01 Апр 2003, 14:52

Оказа се че проблема не е в алармата а в импулсния датчик на коляновия вал. Хубаво но не знам защо техниците от Дару кар първо свалиха алармата, като казаха че проблема бил от нея. Сега трябва да ходя пак да я монтират :( . На всичко отгоре се наложи да чакам 10 дни за да ми доставят импулсния дачик. Е поне колата е готова и днес ще я взема, само дано не се наложи пак да я вращам в сервиза......стискайте палци всичко да е наред.
W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)

мечтае да кара 7-ца
Аватар
Мнения: 1110
Регистриран на: 17.01.2002

Мнение от Alpina » 01 Апр 2003, 16:43

10дни - нормално. Толкова се чака да дойдат оригиналните части от германия. Но поне са истински :-)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 464
Регистриран на: 24.03.2002
Местоположение: София

Мнение от Ivan » 02 Апр 2003, 6:02

Alpina написа:10дни - нормално. Толкова се чака да дойдат оригиналните части от германия. Но поне са истински :-)


имат и по-експресна доставка, но си доплащаш за DuHaLite (да се чете DHL)
"Око за око, и скоро целият свят ще бъде сляп." - Махатма Ганди

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook