BMW-to ne iska da zapali :cry:
Модератор: Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
BMW-to ne iska da zapali :cry:
V4era bashtami otishal na rabota s nego i niamal nikakvi problemi, ve4erta kat tragnal da se pribira BMW ne zapalilo. Pregledah bushonite i vzi4ki sa nared, sashto taka izolirah alarmata no pak ne zapali. Izglejda 4e niama tok nito kam pompata nito kam sveshtite. Niakoi da e imal takav problem ??
W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)
- KEVIN-30
- младши ентусиаст
- Мнения: 583
- Регистриран на: 17.08.2002
- Местоположение: BULGARIA
- Пол: Мъж
- Кара: e30 320i
Re: BMW-to ne iska da zapali :cry:
Ot kade si siguren 4e njama TOK. Ami parvi da 4ue dali pompata vdiga 6um (nagnetqva)ako ne dai proveri bi6ona.Da izvadi vsi4kite sve6ti i edna po edna kato varti i d avidi dali imat ISKRA
I na posledno mqsto KOGA ZA POSLEDNO NALIVAXTE GORIVO???
Moz ei dasavi izlagali na BENZINOSTANCJATA naliva6 za 20.00 lv.
i pokazva 15 litra a sati sipali 3 litra Mo6enici sa tezi po BENZINOSTANCIITE
I na posledno mqsto KOGA ZA POSLEDNO NALIVAXTE GORIVO???
Moz ei dasavi izlagali na BENZINOSTANCJATA naliva6 za 20.00 lv.
i pokazva 15 litra a sati sipali 3 litra Mo6enici sa tezi po BENZINOSTANCIITE
И аз ядох същото дърво с Golf-а преди 2 години, с разликата, че бях в Еленския Балкан в една махала, където имаме къща на 150км от Русе ... изчезна ми тока въобще... звънях в Русе и дойде един човек от фирмата, която ми слага алармата навремето, изолира блокировката на самата аларма (имам и имобилайзер) и колата си запали без проблем - бях съборил половината табло - мислех, че от макадамовия път като съм карал нагоре-надолу се е откачила някоя букса или някой бушон..
Оказа се че проблема не е в алармата а в импулсния датчик на коляновия вал. Хубаво но не знам защо техниците от Дару кар първо свалиха алармата, като казаха че проблема бил от нея. Сега трябва да ходя пак да я монтират . На всичко отгоре се наложи да чакам 10 дни за да ми доставят импулсния дачик. Е поне колата е готова и днес ще я взема, само дано не се наложи пак да я вращам в сервиза......стискайте палци всичко да е наред.
W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани