Конзола на патроника на запалването

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Re: Конзола на патроника на запалването

Мнение от NikiNikolov » 13 Мар 2010, 18:43

Колега, ако не си оправил колата обади се по телефона, лесно ще го намериш да ходя да свалям каквото ти трябва и не се занимавай с глупости. Колата която имам за части и 91 година, ако те урежда разбира се. Поздрави.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6210
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Конзола на патроника на запалването

Мнение от zvetiko » 13 Мар 2010, 18:44

Stanchev написа:ако си ги пренаредил неправилно също става така :mhihi:



Със сигурност :mhihi: но снимката е преди да направя супата от пластини и пружини в една кутия,сега ще почне забавата с подреждането и наистина ще оставя само тези които не стърчат-на мечата лапа не и пука дали пластините са с 2-3 повече или по-малко :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Re: Конзола на патроника на запалването

Мнение от Stanchev » 13 Мар 2010, 19:03

мисълта от първия м и пост беше, че ако не са изчистени каналите трудно ще се ориентираш в пренареждането. изчисти ги на сухо и ги пробвай... трябва като го сложиш само сам да си потъне до долу, без никакви задирания! едва тогава слагаш двигателно масло, ама го давиш хубаво и пренареждаш ;) елементарно е :)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6210
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Конзола на патроника на запалването

Мнение от zvetiko » 13 Мар 2010, 19:54

Stanchev написа:мисълта от първия м и пост беше, че ако не са изчистени каналите трудно ще се ориентираш в пренареждането. изчисти ги на сухо и ги пробвай... трябва като го сложиш само сам да си потъне до долу, без никакви задирания! едва тогава слагаш двигателно масло, ама го давиш хубаво и пренареждаш ;) елементарно е :)



Ясно,утре ще го правя.

NikiNikolov,благодаря много но няма да стане с твоята конзола-няколко вида са,като на моят патроник трябва да може да се сложи ринга на антената за EWS2.Ако някой колега е запознат точно с взаимната заменяемост на конзолите нека да сподели-казва ли са ми ,че освен от Е34 след не знам коя си година,става и от Е32 и Е36 пак не знам от коя си година

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6210
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Конзола на патроника на запалването

Мнение от zvetiko » 14 Мар 2010, 17:34

Ето малко снимки.

Как се сваля патронника

Патронника се блокира в конзолата от ето този зъб

Изображение

За да се отблокира прореза 1 трябва да съвпадне с прореза 2 чрез завъртане на ключа

Изображение

Когато направим това се пъха щифт с диаметър 1.2мм/аз ползвах свредло с Ф1мм/,с който се блокира заключващият зъб

Изображение

А ето устройството на секрета на заключването-пластини ,които седят в прорези на патронника,под пластините има пружина , която ги държи в разтворено положение и по този начин патронника не може да се върти ,като се вкара ключа пластините се събират и патронника може да се върти

Изображение


Ето как се сглобява патронника-

Пластината 1 трябва да съвпадне с прореза 2,когато се докоснат,пластината 1 се натиска,за да влезе сърцевината максимално,после се върти с ключа около 10-15 градуса наляво,след което се завърта надясно при ,което сърцевината влиза на мястото си в тялото на патронника.

Изображение

Как се отключва волана-като се махне патронника и оста след него,в дъното на гнездото на патронника ,отдолу се вижда един зъб,като се натисне волана се отблокира.


Ето и приспособлението ,което замества ключа,патронника,оста-

Изображение



Липсва само едно кожено тапициране... :mhihi:

Изображение

И да не забравите блокировката на волана-кратко разстояние може да се измине дори като се натисне с пръст :mhihi: .За продължително каране единственият сигурен начин ,който направих и аз е избиване със секач най-напред на задействащият зъб на блокировката,а след това и на самата пластина ,която блокира волана.


Е вече знаете ,ако ви харесат екстрите на някоя Е34 ,как да я откарате на подходящо място за съответните процедури. :mhihi:
И сега сериозно-информацията може да помогне на някой закъсал колега,както бях и аз,а този ,който се занимава с кражба на автомобили със сигурност ги знае тия неща.Ако има голямо възражение ,може да махна описаното. ;)
Последна промяна zvetiko на 23 Апр 2010, 23:22, променена общо 2 пъти

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6210
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Конзола на патроника на запалването

Мнение от zvetiko » 17 Мар 2010, 17:14

Гледайте какво съм принуден да направя,към това добавих и два свързващи щифта по оста-май стана по-здраво от оргиналното, но продължавам да търся :mhihi:

Изображение

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: Конзола на патроника на запалването

Мнение от cod-cdbp » 17 Мар 2010, 20:46

И все пак знаете моето мнение за тези снимки и обяснения :banghead: :banghead: :banghead:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Re: Конзола на патроника на запалването

Мнение от Stanchev » 17 Мар 2010, 21:01

екстра е с пирони, кво искаш?
ако няма пирони и тел върши работа :!:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 718
Регистриран на: 14.02.2002
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е55

Re: Конзола на патроника на запалването

Мнение от ZLATEN » 17 Мар 2010, 21:02

_65536_kb_sec_ написа:И все пак знаете моето мнение за тези снимки и обяснения :banghead: :banghead: :banghead:


Стоянчо тея наши антики едва ли някой ще тръгне да ги краде :mhihi:
най много някой талибан да ги открадне, да ги напълни с тротил и да се
вреже някъде :ok:
Има си тяга 740i -> http://www.youtube.com/watch?v=Nt_ZPIrCdEg

Чичо Митко
Аватар
Мнения: 2303
Регистриран на: 12.01.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Х5 и W209
Мечтае да кара: DDT на море :)

Re: Конзола на патроника на запалването

Мнение от Митко Стоянов » 17 Мар 2010, 21:30

_65536_kb_sec_ написа:И все пак знаете моето мнение за тези снимки и обяснения :banghead: :banghead: :banghead:
Стояне, стига с тези паранои
Нали се сещаш, че без ключ нито волана се вади, нито патрона излиза. Иначе паленето е детска игра :mhihi:
Изображение

Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю :mhihi: :mhihi: :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6210
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Конзола на патроника на запалването

Мнение от zvetiko » 17 Мар 2010, 23:09

Stanchev написа:екстра е с пирони, кво искаш?
ако няма пирони и тел върши работа :!:


Пироните са по-здрави и няма опасност да се огънат при въртенето :mhihi:

Но ако Стоян може да помогне с намирането на оргиналната част,ще е супер-да не го мисля тоя Поксипол докога ще издържи.
Но блокировката на волана твърдо няма да я възстановя-с каране при изгасен двигател,за 3 дни си спестих около 100лв. от гориво. :mhihi:

Иначе паленето е детска игра


Е,затова не го споменавам-да не вземе някой да запали,в радостта си да потегли и да установи ,че волана е заключен :conf:

А ето как се прави без ключ-нарочно съм изтрил сайтовете ,от които се купуват да не вземе някой да се изкуши :mhihi:

Изображение

Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 201
Регистриран на: 4.05.2007
Местоположение: sofia
Пол: Мъж
Кара: BMW E36 1,8 97g

Re: Конзола на патроника на запалването

Мнение от maksim_uk » 18 Мар 2010, 19:15

zvetiko написа:Гледайте какво съм принуден да направя,към това добавих и два свързващи щифта по оста-май стана по-здраво от оргиналното, но продължавам да търся :mhihi:

Изображение

Изображение

:kuku:
добрия заварчик ампеража не го бърка

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6210
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Конзола на патроника на запалването

Мнение от zvetiko » 18 Мар 2010, 19:40

Айде като си толкова отворен ми намери-за Е34 с EWS2 ;)
Другия вариант е да не си карам колата-ясно е ,че с отверката не става,най-малкото заради това,че някой може да поиска да провери дали няма да може да я запали,но преди това ще счупи нещо.

оптимист-неверник
Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: без значение
Пол: Мъж
Кара: старо Е 34
Мечтае да кара: ново Е 34
Детайли за колата: най- добрата

Re: Конзола на патроника на запалването

Мнение от ktv » 18 Мар 2010, 20:20

Браво за онагледяването на темата. Аз минах по този път, но не се сетих да снимам. Само ще споделя, че поради липса на технически вазелин и грес, сложих в патрона медицински вазелин :oops:
Едно е да искаш, второ е да можеш, а трето и четвърто е да го направиш!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 201
Регистриран на: 4.05.2007
Местоположение: sofia
Пол: Мъж
Кара: BMW E36 1,8 97g

Re: Конзола на патроника на запалването

Мнение от maksim_uk » 18 Мар 2010, 20:28

zvetiko написа:Айде като си толкова отворен ми намери-за Е34 с EWS2 ;)
Другия вариант е да не си карам колата-ясно е ,че с отверката не става,най-малкото заради това,че някой може да поиска да провери дали няма да може да я запали,но преди това ще счупи нещо.

е без пари няма как да стане.
добрия заварчик ампеража не го бърка

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook