Датчик разпределителен вал
Модератор: Технически модератори
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Датчик разпределителен вал
ddddk написа:то е ясно, че е от друго, ама изчаквах да се появят проблемите пак, иначе няма да ми повярва.
На другите коли защо не им пречат картерните газове. Абсолютно всички двг-та на всички производители "дишат" картерни газове.
И палене след 5 секунди стартер е луда работа. За мен си му е избягала центровката още от началото. Как? Това не е толкова важно. От къде? Това е въпрос на по етапна проверка както се казва "по учебник".
Образно казано колата на zvetiko има "свински грип" и почна да "кашля". Той започна да лекува "бронхит" но това не бяха верните хапчета за вярната болест и положението се влоши и стана "пневмония". Колегата "инжектира" колата срещу "пневмония" и сега положението е "закърпено". Но все още не е "инжектирал" правилното лекарство срещу правилната болест и е въпрос на време колата да се влоши отново.
Поздрави,
Д
P.S.: Абе, той колегата, посещава ли някой сервиз или всичко сам се мъчи да прави... или той самия има сервиз... колегите от форума по-близо до него, защо не му ударите едно рамо не само виртуално... ?
То и аз обичам сам да се справям и съм убеден, че аз най-добре го правя, но има моменти, когато не достига "вътък" както се казва...
Сигурен ли си че е от центровка ( вериги и тн) ?
- ddddk
- ентусиаст
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Re: Датчик разпределителен вал
Как може да съм сигурен, бе колега? Още повече задочно?
Нищо не може да е сигурно.
Искам да кажа, че като се почне от единия край трябва да се довърши до края. Това го пиша за трети или четвърти път, но все с различни думи, "белкем фани дикиш, ама не-и`се"
Той колега я хвана от към опашката, но това не е от значение! Все пак е "единия край", но не стигна до главата. Спря до онази хуйовина псевдосепаратора на картерните газове.
И други писаха, че 5 секунди стартер не е нормално.
Колата още е с проблем. За момента е замъглен, но е въпрос на време да се покаже отново.
Най-искрено се надявам колата да се оправи час по-скоро и с минимум средства... ама как да помогна
Поздрави,
Д
Нищо не може да е сигурно.
Искам да кажа, че като се почне от единия край трябва да се довърши до края. Това го пиша за трети или четвърти път, но все с различни думи, "белкем фани дикиш, ама не-и`се"
Той колега я хвана от към опашката, но това не е от значение! Все пак е "единия край", но не стигна до главата. Спря до онази хуйовина псевдосепаратора на картерните газове.
И други писаха, че 5 секунди стартер не е нормално.
Колата още е с проблем. За момента е замъглен, но е въпрос на време да се покаже отново.
Най-искрено се надявам колата да се оправи час по-скоро и с минимум средства... ама как да помогна
Поздрави,
Д
- Djelebov
- младши ентусиаст
- Мнения: 669
- Регистриран на: 30.01.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
- Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible
Re: Датчик разпределителен вал
Колеги както казах по-рано имам същите симптоми и съжалявам, че не успях да се включа в темата по рано, защото съм преминал съм през всичко, през коети и колегата zvetiko, с изключение на картерните газове, но безрезултат. За картерните газове пробвах и запалих, но не беше толкова студено, а и аз също запалих бавничко.
След смяна на датчика на разпределителния вал я вързах с Carsoft и се забеляза следното: при студен старт изкарва грешка на датчика отново, при топъл- не.
Zvetiko, ако имаш carsoft под ръка може да пробваш и ти.
При мен има "нацъфкана", напукана изолация на кабела от буксата на датчика към ECU-то и се надявам, че е от това. То друго не остана Но не знам как да направя байпас на екранирания кабел и сега съм още на фаза чудене.
Дано да съм помогнал с нещо
След смяна на датчика на разпределителния вал я вързах с Carsoft и се забеляза следното: при студен старт изкарва грешка на датчика отново, при топъл- не.
Zvetiko, ако имаш carsoft под ръка може да пробваш и ти.
При мен има "нацъфкана", напукана изолация на кабела от буксата на датчика към ECU-то и се надявам, че е от това. То друго не остана Но не знам как да направя байпас на екранирания кабел и сега съм още на фаза чудене.
Дано да съм помогнал с нещо
- Djelebov
- младши ентусиаст
- Мнения: 669
- Регистриран на: 30.01.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
- Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible
Re: Датчик разпределителен вал
С винтчета 8мм и 14мм, пали на 5 секунда, тресе яко, оборотите не играят, но пове4е от 1200 не стават- при мен интервенцията не върщи работа Проблемът остава за догодина.
Весело посрещане на новата година на всички
Весело посрещане на новата година на всички
- Braikoff
- Потребител
- Мнения: 44
- Регистриран на: 15.05.2008
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
- Мечтае да кара: BMW
- Детайли за колата: ... E30, 324D, M21
E36, 318i, M43
E60, 530D, M57
Re: Датчик разпределителен вал
Момчета, защо сте спряли темата? Аз имам подобен проблем. След смяна на гарнитура на главата, колата ми умря: кюфкаше, кашляше, гореше и не вървеше. Няколко пъти отваряха и регулираха разпределителният вал, всеки път ставаше уж по-добре, но само привидно. След последният път се случи нещо различно: Като я запалих сутринта, (през нощта акумулатора беше изключен) изчаках секунди и потеглих. Сякаш бях в някаква друга кола, вървеше леко и имаше достатъчно мощност, случайно, почти без газ превъртя гуми. След като загря отново започна с чалъмите, мъчи се, не върви и дори ми се стори, че като набира, оборотите не се вдигат плавно, а отвреме-навреме спират на едно място и после пак си продължават нагоре. И всичко това, сякаш тегля друга кола...Ужас, вече ми се кара само Голфа .
Та ако сте оправили проблемите си, които ми се виждат сходни с моя, моля напишете по някой ред за това!
Поздрави
П.п. Колата ми е 318, Е36, М43.
П.п.2 Тази сутрин колата си вървеше както трябва, и студена, и топла. Може би темпратурата на въздуха (18 Ц) има връзка с проблемите ми!!?
Та ако сте оправили проблемите си, които ми се виждат сходни с моя, моля напишете по някой ред за това!
Поздрави
П.п. Колата ми е 318, Е36, М43.
П.п.2 Тази сутрин колата си вървеше както трябва, и студена, и топла. Може би темпратурата на въздуха (18 Ц) има връзка с проблемите ми!!?
SONY - make.believe
- asko88
- Потребител
- Мнения: 18
- Регистриран на: 1.12.2010
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw e39 525DA леко и с кеф
- Детайли за колата: Bmw e36 320i m50b20
Bmw e36 328i m52b28
Bmw e39 525DA m57d25
Re: Датчик разпределителен вал
здравейте колеги видях темата и е сходна с моя проблем зех си бмв 320и е36-ца без ванос и веднага се почна с ремонтите правих глава гарнитура на главата смяна водачи на клапаните смяна гумички на дюзите нови свещи бубини лули общо взето ревизия на мотора цялостна всичко беше перфектно но наскоро се появи един мн странен проблем като примерно съм на светофар и форсирам колата тя ми глъхне мисли 4-5 секунди и се форсира карах я на диагностика на електроника нищо не показа оказа се сцепена лула на 1-ви цилиндър оправихме го това нещо но пак почна да го прави този проблем оказа се катализатор запушен махнах го сложих гърне от е46 320-ка почти ново от един колега тука от форума нови тръби 2 резонатора колата се отпуши почна да върви много но наскоро пак се появи този проблем като дам газ и се чува едно гурмене ама доста силно смених дебитомер не стана по добре генерацията от колектори до гурнето е перфектна хората от крафта са си свършили добре работата няма проблем и вчера след поредния оглед забелязах че колата губи мощност и като дам на по голяма предавка примерно в моя случаи бях дал първа форсирах дадох 2-ра форсирам колата се мъчи и при форсирането ми забии муцуната и след 4-5 секунди се форсира даите идеи колеги ? БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ ПРЕДВАРИТЕЛНО
- Braikoff
- Потребител
- Мнения: 44
- Регистриран на: 15.05.2008
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
- Мечтае да кара: BMW
- Детайли за колата: ... E30, 324D, M21
E36, 318i, M43
E60, 530D, M57
Re: Датчик разпределителен вал
Braikoff написа:Момчета, защо сте спряли темата? Аз имам подобен проблем. След смяна на гарнитура на главата, колата ми умря: кюфкаше, кашляше, гореше и не вървеше. Няколко пъти отваряха и регулираха разпределителният вал, всеки път ставаше уж по-добре, но само привидно. След последният път се случи нещо различно: Като я запалих сутринта, (през нощта акумулатора беше изключен) изчаках секунди и потеглих. Сякаш бях в някаква друга кола, вървеше леко и имаше достатъчно мощност, случайно, почти без газ превъртя гуми. След като загря отново започна с чалъмите, мъчи се, не върви и дори ми се стори, че като набира, оборотите не се вдигат плавно, а отвреме-навреме спират на едно място и после пак си продължават нагоре. И всичко това, сякаш тегля друга кола...Ужас, вече ми се кара само Голфа .
Та ако сте оправили проблемите си, които ми се виждат сходни с моя, моля напишете по някой ред за това!
Поздрави
П.п. Колата ми е 318, Е36, М43.
П.п.2 Тази сутрин колата си вървеше както трябва, и студена, и топла. Може би темпратурата на въздуха (18 Ц) има връзка с проблемите ми!!?
Тази вечер забелязах този мой пост...
Проблемът ми тогава бе оправен след смяна на някакви датчици за температура.
Сори за огромното закъснение, но ще се радвам, ако все пак постът помогне на някого.
SONY - make.believe
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани