AGU za 520/525 E34 M50

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

мечтае да кара 7-ца
Аватар
Мнения: 1110
Регистриран на: 17.01.2002

Мнение от Alpina » 06 Фев 2003, 20:20

Инжекционната газова уредба е сравнително добра алтернатива.
Тя включва:
Бутилка + специална газова помпа
Микроконтролер, работещ съвместно с ECU-то на колата
дюзи за всеки цилиндър (т.е. газта не минава през дебитомера)
разпределител (не само изпарител) на газта
и куп други датчици.

Работата на инжекционната АГУ се настройва с компютър спрямо работата на двигателя. Имаме почти същия разход на газ и почти същата мощност. Все едно като в E36 316g :-)

Лошото е, че такава система струва над 1800лв и е малко трудно да я избиеш с каране... :-)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 83
Регистриран на: 23.11.2002
Местоположение: Sofia

Мнение от Godsmack » 07 Фев 2003, 1:29

Газовият инжекцион е съвсем друго нещо сравнение с гаврите за 500-600лв който монтираме на колите си. Наистина цената е много висока и си заслужава да се сложи на нова кола, но пък ако човек има пари да си купи нова кола ще има пари да си я кара с бензин (лично мое мнение).
От друга страна някъде бях чул, че чип тунингът се отразявал много, много добре на газовия инжекцион, ефектът с вдигането на мощността бил почти колкото при турбо колите.

Пристрастен към БМВ
Пристрастен към БМВ
Аватар
Мнения: 625
Регистриран на: 6.04.2002

Мнение от Роската » 07 Фев 2003, 1:52

Много се ловите на рекламите!
Чакаите да навлезнат и тогава ще видим,дали всичко е толкова розово!

Газта минава през дюзи,ама откъде минава горивната смес,за да влезне в цилиндъра - ПРЕЗ КЛАПАНИТЕ!

Знаете ли кво прави газта в комбинация с температурата - изсушава ги така хубаво ,че след 1-2 години(50-60км) фаската им става на лунен пеизаж и 518 ще те мине се едно си спрял!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 57
Регистриран на: 20.01.2003
Местоположение: Sofia

Мнение от bk » 07 Фев 2003, 12:13

Роската написа:Газта минава през дюзи,ама откъде минава горивната смес,за да влезне в цилиндъра - ПРЕЗ КЛАПАНИТЕ!

Знаете ли кво прави газта в комбинация с температурата - изсушава ги така хубаво ,че след 1-2 години(50-60км) фаската им става на лунен пеизаж и 518 ще те мине се едно си спрял!


Dobre de. A fabrichnite AGU kak rabotiat ili klapanite sa spetzalni?

?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 305
Регистриран на: 11.05.2002
Местоположение: space

GAZ

Мнение от bip » 07 Фев 2003, 15:26

i az s~m si mislil dali da sloja gaz :
pak zaradi razhod-a
ama kato vi slusham ~~~~
NIKOGA NIAMA DA SLOJA GAZ
obeshtavam
sha si go ta4im bmw-to
ne samo : ami ot dnes sutrinta po4nah
i ve4e shte slagam samo 98
:lol:
VIVA LA MUSICA B]
a za gaz-ta : shte si popr~dvam leki4ko v kupeto 4e da go dokaram na miris b]]] no v dvigatelia gaz nema da vleze
~peace~
~karmapa chenno~

Пристрастен към БМВ
Пристрастен към БМВ
Аватар
Мнения: 625
Регистриран на: 6.04.2002

Мнение от Роската » 08 Фев 2003, 3:20

Не съм виждал фабрична газова и нямам мнение!
Но за клапаните съм го установил от ежедневно отваряне на ГАЗАДЖИЙСКИ КЕНЕФИ!Наблюдавал съм с години развитието на едни и същи коли ,така че не си ги смуча от пръстите!
И когато се случи на някое 20 + годишно 318,520 или 728 да върви като 325-ца ,повечето от вас газаджийте възкликват :оооо тази 5000 кубика ли е,кво си и пипал на тази и тн.
А отговора е прост:тази кола просто не е карана на газ!
Между другото не е никаква тайна ,че има и клапани с обогатено съдържание на хром-ванадий или казано с други думи неръждавейка,за чийто качества няма да говорим!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 70
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: Кюстендил

Мнение от Tony » 10 Фев 2003, 0:16

az moeto go kypih s problem v elektronnia blok na zapalvaneto
hodih v servis i tam mi kazaha ce triabva da se smeni el. bloka
to si raboti no razhoda na benzin e tolkova goliam ce benzina tece prez aspyha
i ne mi raboti diagnostikata na elektronnia blok ,razhodomera i datcika za kacestvoto na masloto. Ta poradi tazi pricina ponege gazovata e po evtina sam slogil gazova yredba i vece blizo 2 godini karam na gas(taka i ne si opravih el. bloka :( )Dosega ne sam imal nikakvi problemi koeto ne znaci ce niama da imam. Dvigatelia mi e sled osnoven remont i razhoda mi e pocti raven na tozi koito go davat po dokymentacia na bmw za benzin(12,5 gradsko).
Dvigatelia mi e s 12klapana(m20) i e sas alyminievi smykatelni trabi.

Потребител
Аватар
Мнения: 21
Регистриран на: 1.12.2002
Местоположение: Sevlievo

GAZ

Мнение от Radoy » 19 Фев 2003, 17:27

mom4eta vmesto da opluvate gazta vzemete, 4e se saberete i obmislete koq gazova uredba e naj- podhodq6ta za BMW. I kogato az vi popitam vie da kagete varvi tam u 6te ti slogat tova. Kazval sym go i 6te kaga pak, 4e kogato dvigatelq raboti na gaz tij se iznosva po-malko i raboti po-meko. Natovarvaneto e po-proto4eno vav vremeto za6toto gazta e 102 - 105 oktana. $el sam i za BMW ne pi6e nikakvi problemi. Za 50 - 60Kkm. da smeni6 klapani ne e ko6tunstvo za6toto smetni kolko 6te spesti6 ot bezin. Dvojno na 100km.

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook