Водна помпа за ТДС - изберете правилната!

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1792
Регистриран на: 4.09.2006
Местоположение: Столичная
Пол: Мъж
Кара: Е34 с ... ръжда

Мнение от ивчо » 25 Мар 2009, 10:29

Значи,за да не страдате,ще спомена фирмите които са утвърдени на пазара спец. за такива части! Едната е HEPU,другата е Kolbenschmidt и в краен случай Dolz ... И нищо друго(Graff,Metelli и т.н.)
Не знам в Дару или Камор как е,но във VW при смяна на водната помпа ако остави старата(която отива във Унгария или във халетата на Vw Group за пълен рециклаж,при който се запазва само корпуса) новата(дефакто рециклирана) е със отстъпка до 40%
И не пестете 20-30 лв. за подобни части!!!
"Не съм толкова богат,че да си купувам евтини неща" са казали хората!!! Криза е,но аз като не мога да поправя нещо,ползвам градският транспорт ....
Владо,кажи поне каква е фирмата ако помниш,колегите да я избягват! :)
Значи Hepu e 115 лв.,а KS-a e 90 ,само за справка за моят Мерц са от 120 нагоре!!!

Чичо Митко
Аватар
Мнения: 2303
Регистриран на: 12.01.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Х5 и W209
Мечтае да кара: DDT на море :)

Мнение от Митко Стоянов » 25 Мар 2009, 11:12

Помпата е Kolbenschmidt
Изображение

Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю :mhihi: :mhihi: :mhihi:

с две лица
Аватар
Мнения: 2149
Регистриран на: 16.02.2008
Местоположение: село Мегаполис, обл.Абсурдистан
Пол: Мъж
Кара: на задно предаване

Мнение от Vlados » 25 Мар 2009, 11:56

mitko_n1 написа:Помпата е Kolbenschmidt
:yes: А тая на снимката не е Митковата, свалена е от друга кола, да не се обърка някой, че ми е дал втора ръка ;)

Stanchev написа:каква марка е тази италянка?
Метели

laviatan написа::shock: -абе вие добре ли сте?-гледате ли като купувате?
Как взимате помпа с някаква си ламаринена перчица?
Ето -аз си смених на колата помпата/М50/-някаква немска не много известна и пак не е с ламарина ами си е изливка метална-
Лично аз не съм добре колега, нещо ми е запушен носа, но е хронично и нямам шанс да се оправя. А как сме взели помпа с ламаринена турбина - аз лично не гледах, защото ми беше влязъл прах в двете очи, затова я взех с двете ръце и я поставих на задната седалка на колата ми. Иначе браво на тебе за металната изливка. Хвала на хората, които се раждат научени... Обаче имам само една забележка към такива като теб - темата е, за да научат нещо хората, които не разбират, които са си купили наскоро ТДС и още не са в час, както и тези, които още не са добре, но им предстои да се оправят. Дано бях достатъчно изчерпателен, благодаря за вниманието!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3197
Регистриран на: 13.02.2008
Местоположение: София-център Антим 1 номер 61
Пол: Мъж
Кара: Всичко що е BMW , баничарки
Мечтае да кара: M1

Мнение от laviatan » 25 Мар 2009, 12:01

Не колега-не беше към теб ! Съжалявам ако съм те засегнал-ама не бях виждал с ламаринена турбинка и просто реагирах малко неадекватно защото направо се шашардисах при вида и. Mоите наи-искрени извинения!
Просто явно човек се учи докато е жив! :OT:
AUTO MOTOR PARTS GROUP LTD
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !

Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 25 Мар 2009, 15:00

Никоя помпа с метална турбина няма дебита на тия с "пласмасова" турбина.Затова както каза един колега по-горе копувайте само оригинални помпи.За сведение за ТДС-а е 174лв. в Дару клиентска цена ;) Не е кой знае колко скъпа.И ако си мислите че ти я металните са вечни жестоко се лъжете.Явно в България още доста хора незнаят че водната помпа е консуматив за една кола 100-120000 км. и нова да ви е мирна главата това препоръчват и производителите.Реално погледнато какво са 200лв. на 100000км пробег. ;)


Аватар
Мнения: 759
Регистриран на: 17.02.2009

Мнение от Хаос » 25 Мар 2009, 15:02

Малко пояснение за ламаринените витла. Консултирах се с преподавателя ми по машинен дизайн (ръководител катедра в ТУ-София), каза "може да се изчисли якостта на точковите заварки по техния диаметър" - на тях се държи пръстена към витлата - именно там се беше счупила помпата на Vlados.
Обаче не се знае как и кой ги е изчислявал и за какво точно ги е изчислявал, защото "в днешно време се гледа да са евтини и лесни за производство, правени за консуматив".
Тоест това, което ми(ни) продават може да е правено в Китай да речем, а само корпуса да носи щампа <Made in Germany>.
Относно излятите витла каза, че са 10тина пъти по-скъпи за изработка (като технология и материал) и са почти вечни (само излятите витла, не цялата помпа!)

Иначе аз върнах на СтивиАуто ламаринката и си поръчах от Митко.

dinozab написа:Никоя помпа с метална турбина няма дебита на тия с "пласмасова" турбина.

А това как го сметна?


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 25 Мар 2009, 15:17

Хаос написа:...

dinozab написа:Никоя помпа с метална турбина няма дебита на тия с "пласмасова" турбина.

А това как го сметна?

Колега разгледай внимателно витлата на металната и на една оригинална пласмасова и сам ще си отговориш на въпроса ;) Това ви го казвам не защото съм някой който държа на оригиналните работи но просто има някои неща които трябва да се внимава с тях. ;) В противен случай ще прайте глави на тия дизели.В подкрепа на моите думи нека кажат хората които са правили глава колко от тях са били с оригинална водна помпа?Май няма да има такива освен тия които са я счупели понеже е била на n-та километри ;)
П.П.Помпите не се правят като за консуматив те са си консуматив за една кола разберете го :idea:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1786
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: София Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: E34TDS , CL 500, Е65

Мнение от klintan66 » 25 Мар 2009, 19:11

Ееехххх, колега ..... твоя случай е абсолютно същия като моя. На всичко отгоре тази помпа ми я сложиха в сирвиз НАИС-Кар -Пловдив на които съм клиент от 12-13 години.
    Карам си колата 5-6 месеца с помпата -менте обаче нещо съм все нащрек.Появи се лек шум . Смених всичко ролки ...нищо . Пак шуми. Имах усещането ,че колата е болна. И един ден не издържах , намерих си помпа с отливка на турбината и я смених . Тенекиената видимо беше здрава но замина в коша.
    Като чета подобни случки се успокоявам, че нищо ми няма и не съм сам в желанието да поддържам колата си в отлична форма.
    Ще Ви подсетя да огледате гуменото каре. На мен, преди седмица, се скъса в движение. Добре че бях на 500 м от сервиз. Симптомите при мен бяха леки вибрации и леко тупкане при превключване на скоростите .
    Искаше ми се да сложа снимки на карето .....обаче не мога да прикрепям снимки ....що така?

    с две лица
    Аватар
    Мнения: 2149
    Регистриран на: 16.02.2008
    Местоположение: село Мегаполис, обл.Абсурдистан
    Пол: Мъж
    Кара: на задно предаване

    Мнение от Vlados » 25 Мар 2009, 19:26

    Къде е това гумено каре и за какво служи. Ако може и линк в реалОЕМ...
    Изображение

    старши ентусиаст
    Аватар
    Мнения: 1786
    Регистриран на: 13.03.2006
    Местоположение: София Пазарджик
    Пол: Мъж
    Кара: E34TDS , CL 500, Е65

    Мнение от klintan66 » 25 Мар 2009, 19:43

    Гуменото каре мужду скоростите и кардана . С линковете хич не ме бива.

    ентусиаст
    Аватар
    Мнения: 862
    Регистриран на: 15.09.2008
    Местоположение: Перник
    Пол: Мъж
    Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
    Мечтае да кара: Е60 М5

    Мнение от dokie » 25 Мар 2009, 20:03

    http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=26&fg=10
    Номер 2 на схемата ако не греша...
    И моето е напукано...
    80-90лв ми казаха - за качествено

    с две лица
    Аватар
    Мнения: 2149
    Регистриран на: 16.02.2008
    Местоположение: село Мегаполис, обл.Абсурдистан
    Пол: Мъж
    Кара: на задно предаване

    Мнение от Vlados » 25 Мар 2009, 21:11

    Сетих се, като вдигах колата на подемник, моето си беше чисто ново.
    Изображение

    старши ентусиаст
    Аватар
    Мнения: 1786
    Регистриран на: 13.03.2006
    Местоположение: София Пазарджик
    Пол: Мъж
    Кара: E34TDS , CL 500, Е65

    Мнение от klintan66 » 25 Мар 2009, 21:45

    Точно същото . Интересно ,че колата съм я вдигал поне 3 пъти от нова година на подемник ,и не бях забелязал да е тръгнало. И изведнъж се чу зззззззззззззз ... прас и започна да трака.

    ентусиаст
    Аватар
    Мнения: 1198
    Регистриран на: 12.09.2008
    Местоположение: майна

    Мнение от @2bar » 25 Мар 2009, 23:21

    само не разбрах, каква точно е далаверата от помпа с метална турбина?

    като чета цените, то една измислена помпа с метално колелo излиза по - скъпа от една истинска помпа от BMW :?:

    и каква е идеята на цялата работа? че ще сложа една метална помпа, на която или лопатките ще заминат или лагера ще започне в най - добрият случай да свири, ако нямам късмет може и да блокира и всичко това за какъв чеп?


    Аватар
    Мнения: 759
    Регистриран на: 17.02.2009

    Мнение от Хаос » 25 Мар 2009, 23:34

    Оригиналната е с пластмасови витла, които имат навика да се чупят и да задръстват маркуч/радиатор - квото дойде.
    Металната отстранява този проблем, като цената на помпа с метални витла е около 100 лева при цена около 180 в Дару.

    ПредишнаСледваща

    Назад към E34

    Кой е на линия

    Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

    Последни теми
    Facebook