ВЗАИМОПОМОЩ между колеги с Е34/Е32 (и не само)
Модератор: Технически модератори
- Penchev
- Сватбаря
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Колеги , намират ли се у някой от вас два Хела къси фарове , може да са много зле това няма значение за мен Този уикенд си разпилях предницата да си сменям спомагателната перка на климатика и си разглобих фаровете да ги измия внимателно и както тръгна водата по рефлекторите си тръгна и част от покритието
Преживях страшен ужас ,защото крайно много мразя да разглобя нещо за да го оправя а то да се скапе ,че на всичкото отгоре и да го събера и върна на колата
Ако някой ми помогне хем ще почерпя хем после обещавам ,че ще напиша една тема за рефлекторите ако се случи всичко както е запланувано Благодаря предварително
Георги Пенчев
Преживях страшен ужас ,защото крайно много мразя да разглобя нещо за да го оправя а то да се скапе ,че на всичкото отгоре и да го събера и върна на колата
Ако някой ми помогне хем ще почерпя хем после обещавам ,че ще напиша една тема за рефлекторите ако се случи всичко както е запланувано Благодаря предварително
Георги Пенчев
- predel
- ентусиаст
- Мнения: 1420
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Вече в собствена колибка!
- Пол: Мъж
- Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
- Мечтае да кара: КА-50
Пенчев, звънни ми утре през деня да ти дам един магазин в София, дето има хелла фарове "на парче" и можеш да си купиш само тези които ти трябват... на мнооого добра цена - НОВИ.
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера
- Zubcho
- старши ентусиаст
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Пенчев тук възстановява рефлектори. Обади се и питай. Гледам, че и по др. форуми колегите са ползвали услугите на фирмата
http://www.ideabg.com/clients/ewert/contact.php
Виж и тук колегите коментират някакъв спрей.
http://forum.moto-zone.bg/index.php?topic=9353.0
http://www.ideabg.com/clients/ewert/contact.php
Виж и тук колегите коментират някакъв спрей.
http://forum.moto-zone.bg/index.php?topic=9353.0
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- Penchev
- Сватбаря
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Зъбчо , на мен сега ми трябват два рефлектора , може да са най-смотаните само да не са стопени от 100 ватови крушки
Мерси за информацията
Георги Пенчев
Мерси за информацията
Георги Пенчев
@
Здравеите колеги от скоро сьм вьв форума бих искал да стана един от вас! И имам питане за един проблем които ме притеснява? При влажно време в движение оборотомера спира да работи и светва инспекшана? Ще ви бьда благодарен за мнениата по вьпроса
- 24vintila
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 98
- Регистриран на: 17.04.2009
- Местоположение: софия-Люлин
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M42 купе
- Мечтае да кара: BMW самолет M power пакет
А стикери да имаш колега владос ?Може и да неги подарявашVlados написа:Много хубава тема със силно бъдеще! Благодарности на Postman!
Като за начало - подарявам маслен филтър за Е34 - при мен се оказа, че е необходим за Е39 и този остана нов. Знам, че има Подарява, но там е за всичко, а след като това е мястото за взаимопомощ на Е34...
П.С. Ако някой иска снимка, мога да кача.
П.С.2 Филтъра е за 525tds
- 24vintila
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 98
- Регистриран на: 17.04.2009
- Местоположение: софия-Люлин
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M42 купе
- Мечтае да кара: BMW самолет M power пакет
Мога да ти дам предложение къде да провериш:В Люлин на триъгалника има сервиз на опел там ше питаш за сервиза за които ти казвам ,те ще те насо4ат;тои е малко по-нагоре ама така ще е по лесно.Другото място е в Надежда4 до бл.464 там има сервиз за аларми и до него е сервиза които ти трябва ,там ще търсиш Али.bobi_maxo написа:Привет и от мен в тази тема! Хубава тема, то е ясно.
Най-накрая реших да сменя веригата , и въпроса ми е: има ли колега който може да я смени, съответно с всичките му настройки на помпата след това. Може и да ми препоръчате доверен сервиз с гаранция за качество, за София-та става на въпрос.
- joker_11
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 62
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 525 TDS Touring
- Детайли за колата: Всички екстри за модела без автопилот(още). Иначе като допълнение колата е с вграден блутут за телефон, ДВД на предните подглавници и нивомат
Помощ/ съвет
Здравейте съфорумци
Преди няколко дена, свалих акомулатора и след 1 ден качих друг, нов. От тогава не ми работи шибидаха(карам комби, и е двоен, голям шибидах) Колата беше изгасена, шибидаха прибран, всичко по книга направено но..., не ми се отваря сега Когато издърпам копчето да отваря, чувасе да кликва релето, нищо друго не се случва обаче.. Когато го натисна да се прибира(навътре) пак кликва релето..
Един път пак така беше станало, но след час някъде се оправи от самосебе си. Погледнах куплунзи, кабели... Чисто и неопетнено е всичко. Колата е на реални 227000км. По инсталация нищо не е бутано. Четох някъде по аутодата ли къде беше, акомулатора да съм откачил и после закачил и действало, но не и този път.. Някои да е имал подобен проблем да подскаже за възможна причина? Моторчето го замерваха и било здраво, бушони също!
Преди няколко дена, свалих акомулатора и след 1 ден качих друг, нов. От тогава не ми работи шибидаха(карам комби, и е двоен, голям шибидах) Колата беше изгасена, шибидаха прибран, всичко по книга направено но..., не ми се отваря сега Когато издърпам копчето да отваря, чувасе да кликва релето, нищо друго не се случва обаче.. Когато го натисна да се прибира(навътре) пак кликва релето..
Един път пак така беше станало, но след час някъде се оправи от самосебе си. Погледнах куплунзи, кабели... Чисто и неопетнено е всичко. Колата е на реални 227000км. По инсталация нищо не е бутано. Четох някъде по аутодата ли къде беше, акомулатора да съм откачил и после закачил и действало, но не и този път.. Някои да е имал подобен проблем да подскаже за възможна причина? Моторчето го замерваха и било здраво, бушони също!
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Помощ/ съвет
joker_11 написа:Здравейте съфорумци
Преди няколко дена, свалих акомулатора и след 1 ден качих друг, нов. От тогава не ми работи шибидаха(карам комби, и е двоен, голям шибидах) Колата беше изгасена, шибидаха прибран, всичко по книга направено но..., не ми се отваря сега Когато издърпам копчето да отваря, чувасе да кликва релето, нищо друго не се случва обаче.. Когато го натисна да се прибира(навътре) пак кликва релето..
Един път пак така беше станало, но след час някъде се оправи от самосебе си. Погледнах куплунзи, кабели... Чисто и неопетнено е всичко. Колата е на реални 227000км. По инсталация нищо не е бутано. Четох някъде по аутодата ли къде беше, акомулатора да съм откачил и после закачил и действало, но не и този път.. Някои да е имал подобен проблем да подскаже за възможна причина? Моторчето го замерваха и било здраво, бушони също!
задръж натиснато копчето за 20+ секунди и кажи дали е подействало
- joker_11
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 62
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 525 TDS Touring
- Детайли за колата: Всички екстри за модела без автопилот(още). Иначе като допълнение колата е с вграден блутут за телефон, ДВД на предните подглавници и нивомат
Re: Помощ/ съвет
_65536_kb_sec_ написа:joker_11 написа:Здравейте съфорумци
Преди няколко дена, свалих акомулатора и след 1 ден качих друг, нов. От тогава не ми работи шибидаха(карам комби, и е двоен, голям шибидах) Колата беше изгасена, шибидаха прибран, всичко по книга направено но..., не ми се отваря сега Когато издърпам копчето да отваря, чувасе да кликва релето, нищо друго не се случва обаче.. Когато го натисна да се прибира(навътре) пак кликва релето..
Един път пак така беше станало, но след час някъде се оправи от самосебе си. Погледнах куплунзи, кабели... Чисто и неопетнено е всичко. Колата е на реални 227000км. По инсталация нищо не е бутано. Четох някъде по аутодата ли къде беше, акомулатора да съм откачил и после закачил и действало, но не и този път.. Някои да е имал подобен проблем да подскаже за възможна причина? Моторчето го замерваха и било здраво, бушони също!
задръж натиснато копчето за 20+ секунди и кажи дали е подействало
ДА ТИ КАЖА, СЛЕД КАТО НАПИСАХ ТОВА, ВЕДНАГА СЛЯЗАХ ДОЛУ И ОТНОВО ОТВОРИХ КАПАКА КЪДЕ Е КОПЧЕТО И ПЛАФОНА. САМАТА БУКСА И ОТВОРИХ КАПАЧЕТО КЪДЕ ВЛИЗАТ КАБЕЛИТЕ И ИЗЛИЗАТ ЗА СЪОТВЕТНАТА КОМАНДА. БУТАХ С ПРОБНАТА ЛАМПА, РЪЧКАХ И ВЗЕ ЧЕ ТРЪГНА. НО МИСЛЯ ДА ИМА ЛОГИЧНО ОБЕСНЕНИЕ С ТОВА ЗАДЪРЖАНЕ НА КОПЧЕТО. ЗАДЪРЖАХ ГО И ПРОБВАХ ДА ВИДА ОТНОВО ДАЛИ НАВСЯКЪДЕ ТОК ИДВА. И ИЗВЕДЪЖ ТРЪГНА. ВСЕ ПАК, БЛАГОДАРЯ ТИ!!!
Привет на колегите с дизел по-точно с м51 мотор....
Предстои ми заминаване,утре на (5-ти май),ще отсъствам няколко месеца.........започнах един ''проект''за би турбо на тдс,който нямам време да довърша,покрай проектта правя цяла ревизия на мотора,но не си прецених времето и колата я оставям заключена в гаража т.е.разхвърляна.
В тази връзка,мога да помогна на колеги с някои части(не са ми за продан,просто да закърпят временно положението,докато се прибера).Частите са:
-плочка за гнп (перфектно работеща);
-демферна шайба(без никакви проблеми);
-датчици,мап-сензор;
-И други от скъпите части,които е по-добре да се карат на кола,отколкото да стоят така.
Знам,че ми е някакси ''тънка'' мисълта,затова ви моля да ме разберете,че става дума за колеги,с които се познавам лично или си имаме взаимно доверие.
Ако някой от вас има нужда,да не се притеснява да ме потърси днес.
Пускам темата в последния момент,защото до последно си мислех,че ще успея да събера колата,но уви
П.П. оносно плочката,която ми бе изпратена,с цел ''да им хванем цаката'',мисля да предам щафетата на наш общ познат(с колегата,който ми я изпрати)
Предстои ми заминаване,утре на (5-ти май),ще отсъствам няколко месеца.........започнах един ''проект''за би турбо на тдс,който нямам време да довърша,покрай проектта правя цяла ревизия на мотора,но не си прецених времето и колата я оставям заключена в гаража т.е.разхвърляна.
В тази връзка,мога да помогна на колеги с някои части(не са ми за продан,просто да закърпят временно положението,докато се прибера).Частите са:
-плочка за гнп (перфектно работеща);
-демферна шайба(без никакви проблеми);
-датчици,мап-сензор;
-И други от скъпите части,които е по-добре да се карат на кола,отколкото да стоят така.
Знам,че ми е някакси ''тънка'' мисълта,затова ви моля да ме разберете,че става дума за колеги,с които се познавам лично или си имаме взаимно доверие.
Ако някой от вас има нужда,да не се притеснява да ме потърси днес.
Пускам темата в последния момент,защото до последно си мислех,че ще успея да събера колата,но уви
П.П. оносно плочката,която ми бе изпратена,с цел ''да им хванем цаката'',мисля да предам щафетата на наш общ познат(с колегата,който ми я изпрати)
- 24vintila
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 98
- Регистриран на: 17.04.2009
- Местоположение: софия-Люлин
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M42 купе
- Мечтае да кара: BMW самолет M power пакет
- saint85
- младши ентусиаст
- Мнения: 548
- Регистриран на: 22.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: bmw X3 Е83 М47
- Мечтае да кара: bmw X3 Е83 М47
- Детайли за колата: bmw X3 Е83 М47N 2.0d
Колеги,какво хидрав.масло да си сипа
Колега на капачката си пише или АТФ или ЦХС.11 май беше нещо такова.
ATF- а е червен
CHS.11 - а е зелен
Така че виж ако на капачката нема нищо вож цвета на маслото -а най сигорно ако мене питаш отиваш в някой оторизиран сервиз и си даваш ВИН-а и те ти казват с какво масло си
[/quote]
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани