тресене 80 - 110 ?
Модератор: Технически модератори
56 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
- SaSo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2090
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
- Мечтае да кара: 5GT 535 xd
Re: тресене 80 - 110 ?
Maratilov e34 написа:колега целия проблем тие от гуменото каре.наско ро имаь проблем сас една е38 ца на един клиент.смених му гу и се оправи тресеше на саштите киуметри.УСПЕх
Гуменото каре се чувства само при тръгване на първа... При висока скорост неможеш да го усетиш... Моето скоро го смених и това тресене при тръгване изчезна... А карето ми беше направо парцал като го махнахме... Дори болтовете бяха тръгнали които го държаха...
- ZLATEN
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 718
- Регистриран на: 14.02.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е55
Re: тресене 80 - 110 ?
гуменото каре го смених смених, не е от него.
Днес смених и дисковете - и познайте - тресе си, не е и от дисковете.
Може би една идея по малко да тресе но все пак си тресе
Днес смених и дисковете - и познайте - тресе си, не е и от дисковете.
Може би една идея по малко да тресе но все пак си тресе
Има си тяга 740i -> http://www.youtube.com/watch?v=Nt_ZPIrCdEg
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: тресене 80 - 110 ?
ZLATEN написа:гуменото каре го смених смених, не е от него.
Днес смених и дисковете - и познайте - тресе си, не е и от дисковете.
Може би една идея по малко да тресе но все пак си тресе
карета на кардана или полуоските?
щото друго не остана май. Като експеримент пробвайте да напръскате каретата на кардана с WD-40 и да видите дали ще да има ефект.

- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Re: тресене 80 - 110 ?
Джанти, джанти и пак джанти!
Някъде го писах наскоро и пак ще го напиша:
Аз бях така много време. Със зимни, с летни, с лети, с ковани... няма. Тресе и тресе.
Цялата предница разбита тотално...
да не разправям.
Еле дойде зимата и ме изненада с летните гуми и Петьо ме заведе на едно място по спешност да сменим гумите, че то беше 2 педи сняг.
Хората нищо не казаха, просто си свършиха работата.
И колата заспа! Ама така заспа на пътя, че се замислих дали наистина са ми разбити носачите... ?
И така си карах цяла зима. Чак на пролет подмених носачи, мосачи, тампони, щанги, манги... всичко. Като ги видях старите щях да падна - всичко леш беше и въпреки това колата не тресеше.
Тогава се убедих, че този феномен от заглавието на темата е само джанти и нищо друго!
Те ти казват, че са балансирани, ама ташак - нищо не правят...
Сега като слагах отново летните гуми при същите момчета едната джанта се заинати и ми я прави 20 минути
Първо слагат един вид тежести на един стенд, после друг вид тежести на друг стенд и накрая правят проверка на баланса... не запомних къде беше. Едната джанта се заинати и пича свали всички тежести, ЗАЧИСТИ лепилото от старите и новите тежести и почна от начало.
Та, като ти правят баланс за минута и половина на джанта да знаеш, че е ала-бала работа.
Поздрави,
Д
А! Забравих! И преди да ти сложат новите гуми ти ги измиват от вън за да няма пясък и камъчета в грайферите да им бъркат баланса и я продухват от вътре да няма прах и песъчинки дето я стояла цяла зима в мазата (може и някой хлебарка да има
) и да им бяга баланса. И джантите измиват и старите гуми. И като изсъхнат ти ги товарят в колата, всяка с отделен найлон...
Някъде го писах наскоро и пак ще го напиша:
Аз бях така много време. Със зимни, с летни, с лети, с ковани... няма. Тресе и тресе.
Цялата предница разбита тотално...

Еле дойде зимата и ме изненада с летните гуми и Петьо ме заведе на едно място по спешност да сменим гумите, че то беше 2 педи сняг.
Хората нищо не казаха, просто си свършиха работата.
И колата заспа! Ама така заспа на пътя, че се замислих дали наистина са ми разбити носачите... ?
И така си карах цяла зима. Чак на пролет подмених носачи, мосачи, тампони, щанги, манги... всичко. Като ги видях старите щях да падна - всичко леш беше и въпреки това колата не тресеше.
Тогава се убедих, че този феномен от заглавието на темата е само джанти и нищо друго!
Те ти казват, че са балансирани, ама ташак - нищо не правят...
Сега като слагах отново летните гуми при същите момчета едната джанта се заинати и ми я прави 20 минути

Първо слагат един вид тежести на един стенд, после друг вид тежести на друг стенд и накрая правят проверка на баланса... не запомних къде беше. Едната джанта се заинати и пича свали всички тежести, ЗАЧИСТИ лепилото от старите и новите тежести и почна от начало.

Та, като ти правят баланс за минута и половина на джанта да знаеш, че е ала-бала работа.
Поздрави,
Д
А! Забравих! И преди да ти сложат новите гуми ти ги измиват от вън за да няма пясък и камъчета в грайферите да им бъркат баланса и я продухват от вътре да няма прах и песъчинки дето я стояла цяла зима в мазата (може и някой хлебарка да има


- georgipass
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 30.09.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E38 M62B44TU
- Мечтае да кара: Сбъднах си мечтата
- Детайли за колата: DF85926
Re: тресене 80 - 110 ?
ddddk написа:Джанти, джанти и пак джанти!
Някъде го писах наскоро и пак ще го напиша:
Аз бях така много време. Със зимни, с летни, с лети, с ковани... няма. Тресе и тресе.
Цялата предница разбита тотално...да не разправям.
Еле дойде зимата и ме изненада с летните гуми и Петьо ме заведе на едно място по спешност да сменим гумите, че то беше 2 педи сняг.
Хората нищо не казаха, просто си свършиха работата.
И колата заспа! Ама така заспа на пътя, че се замислих дали наистина са ми разбити носачите... ?
И така си карах цяла зима. Чак на пролет подмених носачи, мосачи, тампони, щанги, манги... всичко. Като ги видях старите щях да падна - всичко леш беше и въпреки това колата не тресеше.
Тогава се убедих, че този феномен от заглавието на темата е само джанти и нищо друго!
Те ти казват, че са балансирани, ама ташак - нищо не правят...
Сега като слагах отново летните гуми при същите момчета едната джанта се заинати и ми я прави 20 минути![]()
Първо слагат един вид тежести на един стенд, после друг вид тежести на друг стенд и накрая правят проверка на баланса... не запомних къде беше. Едната джанта се заинати и пича свали всички тежести, ЗАЧИСТИ лепилото от старите и новите тежести и почна от начало.![]()
Та, като ти правят баланс за минута и половина на джанта да знаеш, че е ала-бала работа.
Поздрави,
Д
А! Забравих! И преди да ти сложат новите гуми ти ги измиват от вън за да няма пясък и камъчета в грайферите да им бъркат баланса и я продухват от вътре да няма прах и песъчинки дето я стояла цяла зима в мазата (може и някой хлебарка да има) и да им бяга баланса. И джантите измиват и старите гуми. И като изсъхнат ти ги товарят в колата, всяка с отделен найлон...

- Stoqnov_
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 591
- Регистриран на: 2.04.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E30- 324 D, E30-318 i
- Мечтае да кара: Автентична "М"-ка на верния модел.
Re: тресене 80 - 110 ?
Един голям + за колегата DDDK. А относно темата...... Има момчета, дето трябва да ги удариш зад врата сигурно, за да се осъзнаят
/ Аз също бях от тях май/
Вече мнооооого колеги са се оплаквали от тресенета разни. Аз го изпитах това на гърба си- дори съм писал някъде по-подробно. Въпреки че имам технически познания, си мислех, че мога да надхитря инженерите от БМВ. / Който поне малко му свети лампичката знае че е невъзможно / Едва когато ми казаха че сям тъп и се засегнах даже, и на мене ми светна лампата- КОЛЕГА, КУПИ СИ НОВИ ДЖАНТИ! НОВИ!!! Не се занимавай с простотии повече! И престани да си даваш парите по разни сервизи. Последното нещо, което искам да си помислиш е че ти държа сметка на парите.Казвам ти го като на приятел- престани да храниш нехранимайковците. Почти е невъзможно да уцелиш някой в сервиз, който не иска да ти вземе парите, а иска да ти свърши работа. Моето беше за кника направо- цял роман. От носачи, тампони, кардани, дискове и всевъзможни пе*ерастии, до не знам си колко пъти баланси и темподобни глупости, реглажи и т.н. И като си купих НОВИ джанти точно за МОЯТ модел...... Познай какво стана
Дори баланс не ми трябва- новото си е ново. Приятелски съвет-Инженерите от БМВ знаят, че не можем да ги излъжем. Нека и ние да го знаем това.... Колата е създадена да се кара само с нови джанти, че може и с нови гуми даже. Дано да ме разбереш правилно. Мен още ме е яд, че съм хранил разни некадърници, дето са ми бърникали по колата, че и много неща ми развалиха. И си ги оправих сега сам. А парите съм им ги дал. Не вярвай бе момче на тия от сервизите. За годините стаж като шофьор, и вече 7-8 като водач на БМВ се уверих, че какъвто и проблем да искаш да отстраниш по ходовата част, свързан с вибрация, винаги се започва от джанти. И балансите не помагат. Просто си иска ново. Колата си иска нейното. Успех на всички колеги желая. Дано бъда разбран правилно.





С времето се уверих, че ако искаш БМВ-то ти да върви.., трябва да си го направиш.
- ZLATEN
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 718
- Регистриран на: 14.02.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е55
Re: тресене 80 - 110 ?
pepitoooooooooo написа:Един голям + за колегата DDDK. А относно темата...... Има момчета, дето трябва да ги удариш зад врата сигурно, за да се осъзнаят/ Аз също бях от тях май/
Вече мнооооого колеги са се оплаквали от тресенета разни. Аз го изпитах това на гърба си- дори съм писал някъде по-подробно. Въпреки че имам технически познания, си мислех, че мога да надхитря инженерите от БМВ. / Който поне малко му свети лампичката знае че е невъзможно / Едва когато ми казаха че ...
колега написъл съм че имам два комплекта джанти, едните са оригиналните ббс 15" прави на конец с чисто нови зимни гуми и там ефекта е същия

Има си тяга 740i -> http://www.youtube.com/watch?v=Nt_ZPIrCdEg
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: тресене 80 - 110 ?
pepitoooooooooo написа:Един голям + за колегата DDDK. А относно темата...... Има момчета, дето трябва да ги удариш зад врата сигурно, за да се осъзнаят/ Аз също бях от тях май/
Вече мнооооого колеги са се оплаквали от тресенета разни. Аз го изпитах това на гърба си- дори съм писал някъде по-подробно. Въпреки че имам технически познания, си мислех, че мога да надхитря инженерите от БМВ. / Който поне малко му свети лампичката знае че е невъзможно / Едва когато ми казаха че сям тъп и се засегнах даже, и на мене ми светна лампата- КОЛЕГА, КУПИ СИ НОВИ ДЖАНТИ! НОВИ!!! Не се занимавай с простотии повече! И престани да си даваш парите по разни сервизи. Последното нещо, което искам да си помислиш е че ти държа сметка на парите.Казвам ти го като на приятел- престани да храниш нехранимайковците. Почти е невъзможно да уцелиш някой в сервиз, който не иска да ти вземе парите, а иска да ти свърши работа. Моето беше за кника направо- цял роман. От носачи, тампони, кардани, дискове и всевъзможни пе*ерастии, до не знам си колко пъти баланси и темподобни глупости, реглажи и т.н. И като си купих НОВИ джанти точно за МОЯТ модел...... Познай какво стана
![]()
![]()
Дори баланс не ми трябва- новото си е ново. Приятелски съвет-Инженерите от БМВ знаят, че не можем да ги излъжем. Нека и ние да го знаем това.... Колата е създадена да се кара само с нови джанти, че може и с нови гуми даже. Дано да ме разбереш правилно. Мен още ме е яд, че съм хранил разни некадърници, дето са ми бърникали по колата, че и много неща ми развалиха. И си ги оправих сега сам. А парите съм им ги дал. Не вярвай бе момче на тия от сервизите. За годините стаж като шофьор, и вече 7-8 като водач на БМВ се уверих, че какъвто и проблем да искаш да отстраниш по ходовата част, свързан с вибрация, винаги се започва от джанти. И балансите не помагат. Просто си иска ново. Колата си иска нейното. Успех на всички колеги желая. Дано бъда разбран правилно.
ти джантите консоматив ги изкара,то с тез дупки трябва с маслото да ги сменям.мойте ги мачках 4,5 пъти,късах им парче от борда,при едно от многото изправяния сам се наложи да заварям пукнатината на джантата,стана грозна заварка и дори не съм я пилил,стърчи като баланс



- ZLATEN
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 718
- Регистриран на: 14.02.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е55
Re: тресене 80 - 110 ?
темпоните на горните носачи решиха проблема, сложих такива каквито се препоръчва в важната тема и съм супер доволен и от поведението на колата
Има си тяга 740i -> http://www.youtube.com/watch?v=Nt_ZPIrCdEg
- nikolayyyyyy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 177
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: бургас
- Пол: Мъж
- Кара: е34
Re: тресене 80 - 110 ?
колега тампоните се оказа така ли,значи и аз ще ги сменя,колко пари ти излязоха,благодаря
- ZLATEN
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 718
- Регистриран на: 14.02.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е55
Re: тресене 80 - 110 ?
nikolayyyyyy написа:колега тампоните се оказа така ли,значи и аз ще ги сменя,колко пари ти излязоха,благодаря
по около 40 кинта бройката, и трябва да са зелени - виж тая тема : viewtopic.php?f=7&t=31922
Има си тяга 740i -> http://www.youtube.com/watch?v=Nt_ZPIrCdEg
56 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани