Въпрос за патрона на кормилото
Модератор: Технически модератори
29 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- sniper74
- младши ентусиаст
- Мнения: 485
- Регистриран на: 15.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34
- Мечтае да кара: E34
има една хчаст която се чупи и трябва да се смени но за целта ти трябва ключар недей да разглобваш ти щото може да се усложнат нещата
- rottweiler
- ентусиаст
- Мнения: 898
- Регистриран на: 3.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: шлеп
тва трябваше да свалям кормилото за да махна пластмасите на кормилната колонка, мамка им немска
инак се убедих 4е няма да мога да го извадя сам. Никаде не видях болт или нещо което да мога да развия, бутна и т.н. Вси4кото е в един метален корпус.
Ей сега тръгвам по клю4арите тука.
инак се убедих 4е няма да мога да го извадя сам. Никаде не видях болт или нещо което да мога да развия, бутна и т.н. Вси4кото е в един метален корпус.
Ей сега тръгвам по клю4арите тука.
- klintan66
- старши ентусиаст
- Мнения: 1786
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: София Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: E34TDS , CL 500, Е65
aHToHuO написа:тва трябваше да свалям кормилото за да махна пластмасите на кормилната колонка, мамка им немска
инак се убедих 4е няма да мога да го извадя сам. Никаде не видях болт или нещо което да мога да развия, бутна и т.н. Вси4кото е в един метален корпус.
Ей сега тръгвам по клю4арите тука.
Бута се с едно шило през една малко дупка до колкото си спомням .
Но и да го свалиш само ще го гледаш . Ключар ти трябва .
- rottweiler
- ентусиаст
- Мнения: 898
- Регистриран на: 3.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: шлеп
клинтън
Ще пробвам със шилото. Ориентировъ4но от коя страна е тая дуп4ица?
Сега се връщам от клю4аря. 4овека 20тина мин рови нещо из тоя кожух ама нейсе. Вика има 2 варианта - сваляш това и ми го носиш от там аз се оправям или отиваш в моргата, купуваш си го, пак трябва да свалиш тва металното и си ги сменяш.
По ми допада 1вия вариант - по тънко ще е, а и няма да се занимавам да сменям вси4ки клю4алки.
Но тая операция ще е в неделя следобед щото няма кой да работи през по4ивните. И му го оставям в понеделника
ПС: ако някой друг може да помогне с инфо за свалянето на тва/по късно ще направя и снимка на детайла/ ще се радвам да се вклю4и
Ще пробвам със шилото. Ориентировъ4но от коя страна е тая дуп4ица?
Сега се връщам от клю4аря. 4овека 20тина мин рови нещо из тоя кожух ама нейсе. Вика има 2 варианта - сваляш това и ми го носиш от там аз се оправям или отиваш в моргата, купуваш си го, пак трябва да свалиш тва металното и си ги сменяш.
По ми допада 1вия вариант - по тънко ще е, а и няма да се занимавам да сменям вси4ки клю4алки.
Но тая операция ще е в неделя следобед щото няма кой да работи през по4ивните. И му го оставям в понеделника
ПС: ако някой друг може да помогне с инфо за свалянето на тва/по късно ще направя и снимка на детайла/ ще се радвам да се вклю4и
- sniper74
- младши ентусиаст
- Мнения: 485
- Регистриран на: 15.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34
- Мечтае да кара: E34
- predel
- ентусиаст
- Мнения: 1420
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Вече в собствена колибка!
- Пол: Мъж
- Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
- Мечтае да кара: КА-50
Такаааа, сега се включвам и аз . Начи:
1. Сваляш всичко (кормило - 1бр., пластмаси - 1бр, дистанционна шайба - 1 бр., зефгерка - 1бр., друга дистанционна шайба - 1бр.)
2. Разглеждаш това металното... откъм таблото има един болт който обаче завършва с шапчица като конус с широката страна към кормилния прът по диагонала от таблото към кормилото (някога е бил с глава шестограмнна, но при затягането се къса от принципни съображения, за сигурност ). Правиш, струваш, но с 1 отверка и едно чукче можеш с малко мерак да развияш този болт и тогава целия механизъм излиза...
3. Преди да тръгне - има един шплент дето трябва да се натисне за да блокира заключването. Намира се някъде отдолу (по спомени)
4. Мисля си, че не е патрона а се чупи вътре остта до шалтера, дано несъм прав... ако е тя, мисля, че имам някъде такава, но несъм сигурен.
Ако ти се вижда сложно обади се и ще си поговорим, ял съм тая попара тамън 2 пъти.
Успех.
1. Сваляш всичко (кормило - 1бр., пластмаси - 1бр, дистанционна шайба - 1 бр., зефгерка - 1бр., друга дистанционна шайба - 1бр.)
2. Разглеждаш това металното... откъм таблото има един болт който обаче завършва с шапчица като конус с широката страна към кормилния прът по диагонала от таблото към кормилото (някога е бил с глава шестограмнна, но при затягането се къса от принципни съображения, за сигурност ). Правиш, струваш, но с 1 отверка и едно чукче можеш с малко мерак да развияш този болт и тогава целия механизъм излиза...
3. Преди да тръгне - има един шплент дето трябва да се натисне за да блокира заключването. Намира се някъде отдолу (по спомени)
4. Мисля си, че не е патрона а се чупи вътре остта до шалтера, дано несъм прав... ако е тя, мисля, че имам някъде такава, но несъм сигурен.
Ако ти се вижда сложно обади се и ще си поговорим, ял съм тая попара тамън 2 пъти.
Успех.
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера
- Vasko
- ентусиаст
- Мнения: 898
- Регистриран на: 24.10.2007
- Местоположение: София/Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 /Е39 дизел, Е46-автомат,Е60-530
- Мечтае да кара: Да се разхожда пеша
Моето кормило пък въобще не се заключва когато е изваден ключа и го врътнеш на място . Аз така си е купих и е карам така вече толкова години ..Явно ми липсва някоя част вътре ама до сега не съм обърнал внимание на това и чак сега се сетих да проверя и установих,че не се заключва... Не мисля,че е от голямо значение ама все пак да попитам..Също и не ми се мърда нагласянето на кормилото .Това май имаше някакъв болт,който се е навил за да с еобере луфта и след тази манипулация спирало това движение на кормилото нагоре-надолу ... До сега съм е карал така и ако филма е голям не искам въобще да се занимавам с това.... Ама ако е нещо супер елементарно кажете ..Все пак си е хубава тази екстра...
- rottweiler
- ентусиаст
- Мнения: 898
- Регистриран на: 3.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: шлеп
Много благодарности на колегата предел. Добре че спомена за тоя пед*****ки болт. Инак вече бях започнал да гледам с едното око към 5кг-мовия чук . Свалих го въпросното и утре преди да го дам на ключаря ще нащракам малко снимки и ще ги събера в тема за свалянето на детайла.
ПС: синеок утре на снимките ще видиш точно кое зъбче заключва волана.
Благодарности за помоща!
ПС: синеок утре на снимките ще видиш точно кое зъбче заключва волана.
Благодарности за помоща!
- predel
- ентусиаст
- Мнения: 1420
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Вече в собствена колибка!
- Пол: Мъж
- Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
- Мечтае да кара: КА-50
И само за сведение: Ключалките (заключващия блок) на Е34 са различни. Според годините - до 93 и след. Тези след са с ключалки като на Е36 и там филма е с по-други главни герои
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера
- rottweiler
- ентусиаст
- Мнения: 898
- Регистриран на: 3.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: шлеп
Re: Въпрос за патрона на кормилото
Да поизтупам малко темата от прахта. Бях забравил, че обещах снимков материал по разглабянето.
Ето как стана фатката при мен с помощта на колегата предел.
1. Свалих кормилото и пластмасите които са зад него.
2. Разкачих клемореда и всички букси и лостчета от туи металното.
3. Махам зегерката с отверка и разкарвам ей тия нещица от там в този ред:arrow:
Ето го "нещото" свалено и мястото на въпросния болт.
другото е работа на ключаря, който в моя случай каза че проблема бил от заключващия механизъм на волана. И подходи доста варварски - има механизъм има проблем, няма механизъм няма проблем но поне сега всичко е наред
Ето как стана фатката при мен с помощта на колегата предел.
1. Свалих кормилото и пластмасите които са зад него.
2. Разкачих клемореда и всички букси и лостчета от туи металното.
3. Махам зегерката с отверка и разкарвам ей тия нещица от там в този ред:arrow:
Ето го "нещото" свалено и мястото на въпросния болт.
другото е работа на ключаря, който в моя случай каза че проблема бил от заключващия механизъм на волана. И подходи доста варварски - има механизъм има проблем, няма механизъм няма проблем но поне сега всичко е наред
- predel
- ентусиаст
- Мнения: 1420
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Вече в собствена колибка!
- Пол: Мъж
- Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
- Мечтае да кара: КА-50
Re: Въпрос за патрона на кормилото
Намери си ключалка втора ръка и си размени патроните... слагаш другата и си ти
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера
- rottweiler
- ентусиаст
- Мнения: 898
- Регистриран на: 3.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: шлеп
Re: Въпрос за патрона на кормилото
Всичко е ток и жица отдавна. Просто бях забравил, че обещах да сложа снимки.
- predel
- ентусиаст
- Мнения: 1420
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Вече в собствена колибка!
- Пол: Мъж
- Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
- Мечтае да кара: КА-50
Re: Въпрос за патрона на кормилото
Радвам се, че съм бил полезен
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера
- rottweiler
- ентусиаст
- Мнения: 898
- Регистриран на: 3.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: шлеп
Re: Въпрос за патрона на кормилото
ако някога успея да дойда на сбирките на е34 имаш няколко бири от мен
29 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани