умната диуза
Модератор: Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
умната диуза
колеги помагаите.има ли ниакакъв вариант за лепене на гуменото уплатнение че капе нафта кораво.имаче диузата си работи ама цапа мотора че и в купето мирише.извиниавам се иначе ако сте писали по темата вече,аз не намирих ништо иначе.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: умната диуза
Динко... написа:колеги помагаите.има ли ниакакъв вариант за лепене на гуменото уплатнение че капе нафта кораво.имаче диузата си работи ама цапа мотора че и в купето мирише.извиниавам се иначе ако сте писали по темата вече,аз не намирих ништо иначе.
Колегите ,казват ,че се залива с епоксидна смола и готово.

- kumo82
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 211
- Регистриран на: 19.03.2008
- Местоположение: ПЛОВДИВ
- Пол: Мъж
- Кара: 525тдс
- Мечтае да кара: 730d
Re: умната диуза
колега и на мен ми течеше тая дюза свалих я и ми я залепиха само за 5лв,ама ми казаха че не дават гаранция ама вече 2 месеца не течеДинко... написа:колеги помагаите.има ли ниакакъв вариант за лепене на гуменото уплатнение че капе нафта кораво.имаче диузата си работи ама цапа мотора че и в купето мирише.извиниавам се иначе ако сте писали по темата вече,аз не намирих ништо иначе.



Re: умната диуза
Пепи хубав подпис,остава само да го допълним с ''РЕМОНТ НА УМНА ДюЗА'' убезателно със снимков матертиалzvetiko написа:Динко... написа:колеги помагаите.има ли ниакакъв вариант за лепене на гуменото уплатнение че капе нафта кораво.имаче диузата си работи ама цапа мотора че и в купето мирише.извиниавам се иначе ако сте писали по темата вече,аз не намирих ништо иначе.
Колегите ,казват ,че се залива с епоксидна смола и готово.
- kumo82
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 211
- Регистриран на: 19.03.2008
- Местоположение: ПЛОВДИВ
- Пол: Мъж
- Кара: 525тдс
- Мечтае да кара: 730d
не ти трябва нова дюза мериш съпротивлението на твойта дюза и ако е в нормите само я залепвашДинко... написа:благодария за помоштта.мислия да пробвам, че иначе 420лв.аз ходих при един маистор за дюзата ама човека каза че триабва нова,а пак тои си се занимава само ремонт на дюза по принцип.


Колега единственото умно нещо в тази дюза е една намотка с две финни споики,когато светне лампа за дюза на таблото или е прекъснат кабела и ,или се е отпоил от намотката,другия проблем е те4а,които се полу4ава от разхерметизирането на бакелита.И в двата слу4ая се маха внимателно бакелита като много се внимава да не се засегне намотката(аз го разтопих с поялник),после се замерва съпротивлението -първо на кабела,ако няма на кабела се замерва на самата намотка(след махането на бакелита,тя се вижда,после дори се изважда при разглобяване на дюзата,дори се пренавива)така се разбира къде е прекъснала.После се залива с епоксидна смола,като се внимава да не отиде много на вътре смолата за да не блокира движението на намотката,не се пипа докато стегне хубаво смолата (едно денонощие)и дюзата е нова.УспехДинко... написа:благодария за помоштта.мислия да пробвам, че иначе 420лв.аз ходих при един маистор за дюзата ама човека каза че триабва нова,а пак тои си се занимава само ремонт на дюза по принцип.
- klintan66
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1786
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: София Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: E34TDS , CL 500, Е65
колега , браво за амбицията и знанията които имашivan. написа:Колега единственото умно нещо в тази дюза е една намотка с две финни споики,когато светне лампа за дюза на таблото или е прекъснат кабела и ,или се е отпоил от намотката,другия проблем е те4а,които се полу4ава от разхерметизирането на бакелита.И в двата слу4ая се маха внимателно бакелита като много се внимава да не се засегне намотката(аз го разтопих с поялник),после се замерва съпротивлението -първо на кабела,ако няма на кабела се замерва на самата намотка(след махането на бакелита,тя се вижда,после дори се изважда при разглобяване на дюзата,дори се пренавива)така се разбира къде е прекъснала.После се залива с епоксидна смола,като се внимава да не отиде много на вътре смолата за да не блокира движението на намотката,не се пипа докато стегне хубаво смолата (едно денонощие)и дюзата е нова.УспехДинко... написа:благодария за помоштта.мислия да пробвам, че иначе 420лв.аз ходих при един маистор за дюзата ама човека каза че триабва нова,а пак тои си се занимава само ремонт на дюза по принцип.
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани