Малко по специфично запитване към разбиращите

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори


Аватар
Мнения: 1054
Регистриран на: 16.04.2005
Местоположение: София,Младост 2
Пол: Мъж
Кара: e34, e36

Малко по специфично запитване към разбиращите

Мнение от Kristopher » 29 Сеп 2008, 15:21

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=HE61&mospid=47384&btnr=11_1291&hg=11&fg=15

На тази схема през тръба номер 7 се качва масло и влиза във входящия колектор. Мисля, че номер едно(OIL SEPARATOR) и номер 2 са развалени или запушени и не работят правилно. тръбата и клапана отзад дето стои на колектора бяха мръсни, смених ги и колата започна да работи много по добре, но ми се струва, че и този маслоотделител трябва да се смени, само че трябва да се махне главата защото е вътре някъде в главата и блока. Струва ми се че през тази тръба трябва само въздух да минава, какво ще кажете :?:
Изображение
Компютърна диагностика на BMW след 1993 година - безплатна
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 101
Регистриран на: 19.12.2007
Местоположение: София

Мнение от (OO==[][]==OO) » 29 Сеп 2008, 17:26

:++

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 366
Регистриран на: 22.07.2006
Местоположение: Разград
Пол: Мъж
Кара: ше E34 /грухчо/
Мечтае да кара: E34 M5

Мнение от tahsinov » 29 Сеп 2008, 17:50

540-ка ли имаш :roll: Евала :!: Аз мислех,че само Azrail има такава
Е34-ка.

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 30 Сеп 2008, 0:10

Колега , питай на л.с. devastator (Роската от Пловдив) ,той има автомобил с такъв мотор и вярвам ще може да ти каже със сигурност :roll: Това което ти предполагаш е логично според мен ,но все пак той ще ти каже ...

Покажи снимки на бяса
:shock: :twisted: леле направо незнам как си си затраял досега :mhihi:


Георги Пенчев
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2068
Регистриран на: 1.11.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от SummonedToDIe » 30 Сеп 2008, 0:40

той от няколко месеца май я има :mhihi:


Аватар
Мнения: 211
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: София,Младост2
Кара: много работи
Мечтае да кара: вече нищо

Мнение от Martini » 30 Сеп 2008, 3:36

SummonedToDIe написа:той от няколко месеца май я има :mhihi:
Тихо сега :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1817
Регистриран на: 4.09.2006
Местоположение: Столичная
Пол: Мъж
Кара: Е34 с ... ръжда

Мнение от ивчо » 30 Сеп 2008, 14:45

Тръба за вентилация ще рече,че сигурно през нея не минава само въздух,ами и някакви изпарения,поне така мисля .... При мен такава тръба изкарва и маслени пари ...... Но 100% не трябва да има въздух ... даже си мисля че не правилно .... ко да прави въздуха при маслото .... Мисля че не трябва да се тревожиш,все пак тази тръба е за това ..... Ако греша ме поправете,преди да объркам и колегата ....

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1419
Регистриран на: 6.08.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E65

Мнение от ddddk » 01 Окт 2008, 9:07

работата на сепаратора е да отделя маслените пари от сгъстения въздух. На практика това е един филтър, но не отделя боклуци от масло, а отделя масло от сгъстен въздух.

Както всеки филтър и сепаратора се сменя на определено време. При автомобилите честно незнам на колко време (в Б-я като изпуши :mhihi: ), но например при маслените винтови компресори се сменя на всеки 4000 часа работа на винтовата двойка.

Ако не се смени, какво става? - ами сепаратора се пръска и вече неможе да отделя маслените пари от сгъстения въздух и все едно го няма и маслото си тръгва да си ходи със сгъстения въздух и в един момент - А! абе имаше масло пък сега няма! - къде е отишло? Баааа! :shock:

Та искам да кажа: СМЕНЯЙ СЕПАРАТОРА С ЧИСТО НОВ КОЛКОТО И ДА СТРУВА!
Изображение


Аватар
Мнения: 1054
Регистриран на: 16.04.2005
Местоположение: София,Младост 2
Пол: Мъж
Кара: e34, e36

Мнение от Kristopher » 01 Окт 2008, 14:04

лошото е че е вътре в главата и блока
Изображение
Компютърна диагностика на BMW след 1993 година - безплатна
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 268
Регистриран на: 17.07.2008
Местоположение: МУРМАНСК,на север от Рая

Мнение от devastator » 01 Окт 2008, 22:33

Привет братле,аз този с м60-тката.Тва устройство не е нищо друго освен груб утайник,баз никакъв филтър.Онова обаче най-горе вдесно,което нема номер и не се вижда кво е по требва да те плаши.То е финния сепаратор,който като се заовчи и колата кади на мазало 10-15 секунди след запалването.Ако това не те притеснява(не води до разход на масло,но е неприятно).Прeдставлявава една мембрана разделяща две пространства,която е гумена и на тези години естествено е салата.

Опа ето за кво ти говора,колегата ме е изпреварил:

http://www.bimmerboard.com/forums/posts/49387
http://www.bimmerboard.com/forums/posts/233246
http://home.comcast.net/~vicent/osve38.html
Чекай да скиваш как скоро бацко ироничен флудър ,че стане старши ентусиаст,а в бъдеще може би и....!


Аватар
Мнения: 211
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: София,Младост2
Кара: много работи
Мечтае да кара: вече нищо

Мнение от Martini » 02 Окт 2008, 0:58

тая работа я свършихме ама май и другото ще трябва да се смени за всеки случай нали :?:
Изображение


Аватар
Мнения: 1054
Регистриран на: 16.04.2005
Местоположение: София,Младост 2
Пол: Мъж
Кара: e34, e36

Мнение от Kristopher » 02 Окт 2008, 18:36

както каза брат ми, тази част вече сме я сменили, беше развалена по същия начин както на снимките дето си дал
Изображение
Компютърна диагностика на BMW след 1993 година - безплатна
Изображение

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook