Подгряване на огледалата
Модератор: Технически модератори
			42 мнения
			 • Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
		
	
- zvetiko
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 6274
 - Регистриран на: 24.04.2007
 - Местоположение: София
 - Кара: Е39М54В30
 
Подгряване на огледалата
Колеги,знам ,че колата я има тази екстра,но не я виждах реализирана 
 ,затова свалих стъклата-имам кабелите в огледалата,има напрежение на тях,обаче вижте какви са стъклата:
Без нагреватели са ,нали
 Имате ли идея как мога да им монтирам някакво подгряване(вече казах ,че инсталацията я имам)-в Дару кар са 130лв.,втора ръка едва ли някой ще ми продаде само стъклата.
			
		
Без нагреватели са ,нали
- ///peter
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 5600
 - Регистриран на: 24.11.2006
 - Пол: Мъж
 - Кара: Жи55АЕМЖИ
 - Мечтае да кара: 911 turbo
 - Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band 
- zvetiko
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 6274
 - Регистриран на: 24.04.2007
 - Местоположение: София
 - Кара: Е39М54В30
 
///peter написа:В дясно двете джвъчки по принцип трябва да са "ушета" мойто шоферското е такова.
Имам две жици с кабелни обувки в огледалото ,но не виждам къде да ги пъхна в стъклото.
- маречков
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 867
 - Регистриран на: 21.02.2006
 - Местоположение: гр. Велико Търново
 - Пол: Мъж
 - Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15
 
Пъхат се по принцип в тая елипсовидната част, дето има в нея две правоъгалничета, там ти няма крачетата обаче. Измери с мултицета дали прави съпротивление, ако ДА зяпояваш 2 крачета и си ти.
			
		- zvetiko
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 6274
 - Регистриран на: 24.04.2007
 - Местоположение: София
 - Кара: Е39М54В30
 
И аз си помислих да не са отчупени,но като пипнах в правоъгалничетата с отверка,стои меко,нещо като силикон.маречков написа:Пъхат се по принцип в тая елипсовидната част, дето има в нея две правоъгалничета, там ти няма крачетата обаче. Измери с мултицета дали прави съпротивление, ако ДА зяпояваш 2 крачета и си ти.
- маречков
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 867
 - Регистриран на: 21.02.2006
 - Местоположение: гр. Велико Търново
 - Пол: Мъж
 - Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15
 
zvetiko написа:И аз си помислих да не са отчупени,но като пипнах в правоъгалничетата с отверка,стои меко,нещо като силикон.маречков написа:Пъхат се по принцип в тая елипсовидната част, дето има в нея две правоъгалничета, там ти няма крачетата обаче. Измери с мултицета дали прави съпротивление, ако ДА зяпояваш 2 крачета и си ти.
Ми сори, явно само заготовка имаш, иначе можеш да си направиш. Измери съпротивлението то някое друго е34 от огледалото, намираш си един стар поялник, изскубваш му жицата на нагревателчето, фащаш й единия край с клечката на мултицета, а с другата клечка търкаш по жицата, доде получиш точното съпротивление, после режеш, отлепяш огледалото от конзолата правиш си едно намотване доде ти свърши жизата, лепиш го обратно, запояваш две крачета и имаш топло огледало
- zvetiko
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 6274
 - Регистриран на: 24.04.2007
 - Местоположение: София
 - Кара: Е39М54В30
 
маречков написа:zvetiko написа:И аз си помислих да не са отчупени,но като пипнах в правоъгалничетата с отверка,стои меко,нещо като силикон.маречков написа:Пъхат се по принцип в тая елипсовидната част, дето има в нея две правоъгалничета, там ти няма крачетата обаче. Измери с мултицета дали прави съпротивление, ако ДА зяпояваш 2 крачета и си ти.
Ми сори, явно само заготовка имаш, иначе можеш да си направиш. Измери съпротивлението то някое друго е34 от огледалото, намираш си един стар поялник, изскубваш му жицата на нагревателчето, фащаш й единия край с клечката на мултицета, а с другата клечка търкаш по жицата, доде получиш точното съпротивление, после режеш, отлепяш огледалото от конзолата правиш си едно намотване доде ти свърши жизата, лепиш го обратно, запояваш две крачета и имаш топло огледало.
Да, идеята е добра,но не исках чак до там да стигам-искаше ми се нещо в по-готов вид.
///peter,можеш ли да премериш съпротивлението на нагревателя.
  
  
- slavianko
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 3370
 - Регистриран на: 5.06.2004
 - Местоположение: Русе
 - Пол: Мъж
 - Кара: Караше E34 528i turbo
 
Баце ти ме разби тоталномаречков написа:zvetiko написа:И аз си помислих да не са отчупени,но като пипнах в правоъгалничетата с отверка,стои меко,нещо като силикон.маречков написа:Пъхат се по принцип в тая елипсовидната част, дето има в нея две правоъгалничета, там ти няма крачетата обаче. Измери с мултицета дали прави съпротивление, ако ДА зяпояваш 2 крачета и си ти.
Ми сори, явно само заготовка имаш, иначе можеш да си направиш. Измери съпротивлението то някое друго е34 от огледалото, намираш си един стар поялник, изскубваш му жицата на нагревателчето, фащаш й единия край с клечката на мултицета, а с другата клечка търкаш по жицата, доде получиш точното съпротивление, после режеш, отлепяш огледалото от конзолата правиш си едно намотване доде ти свърши жизата, лепиш го обратно, запояваш две крачета и имаш топло огледало.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- dinozab
 - 
				 
			 - 
				
			 - Мнения: 2330
 - Регистриран на: 6.10.2005
 - Местоположение: Пловдив
 - Пол: Мъж
 - Кара: от моабет на моабет
 
zvetiko написа:маречков написа:zvetiko написа:И аз си помислих да не са отчупени,но като пипнах в правоъгалничетата с отверка,стои меко,нещо като силикон.маречков написа:Пъхат се по принцип в тая елипсовидната част, дето има в нея две правоъгалничета, там ти няма крачетата обаче. Измери с мултицета дали прави съпротивление, ако ДА зяпояваш 2 крачета и си ти.
Ми сори, явно само заготовка имаш, иначе можеш да си направиш. Измери съпротивлението то някое друго е34 от огледалото, намираш си един стар поялник, изскубваш му жицата на нагревателчето, фащаш й единия край с клечката на мултицета, а с другата клечка търкаш по жицата, доде получиш точното съпротивление, после режеш, отлепяш огледалото от конзолата правиш си едно намотване доде ти свърши жизата, лепиш го обратно, запояваш две крачета и имаш топло огледало.
Да, идеята е добра,но не исках чак до там да стигам-искаше ми се нещо в по-готов вид.Благодаря ти колега.
![]()
///peter,можеш ли да премериш съпротивлението на нагревателя.![]()
![]()
Та процедура ако я направиш и мой пламък да видиш от огледалата
- маречков
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 867
 - Регистриран на: 21.02.2006
 - Местоположение: гр. Велико Търново
 - Пол: Мъж
 - Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15
 
dinozab написа:Та процедура ако я направиш и мой пламък да видиш от огледалата![]()
![]()
![]()
Последна промяна маречков на 14 Дек 2007, 19:18, променена общо 1 път
					
				
			
		- zvetiko
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 6274
 - Регистриран на: 24.04.2007
 - Местоположение: София
 - Кара: Е39М54В30
 
slavianko написа:Баце ти ме разби тоталномаречков написа:zvetiko написа:И аз си помислих да не са отчупени,но като пипнах в правоъгалничетата с отверка,стои меко,нещо като силикон.маречков написа:Пъхат се по принцип в тая елипсовидната част, дето има в нея две правоъгалничета, там ти няма крачетата обаче. Измери с мултицета дали прави съпротивление, ако ДА зяпояваш 2 крачета и си ти.
Ми сори, явно само заготовка имаш, иначе можеш да си направиш. Измери съпротивлението то някое друго е34 от огледалото, намираш си един стар поялник, изскубваш му жицата на нагревателчето, фащаш й единия край с клечката на мултицета, а с другата клечка търкаш по жицата, доде получиш точното съпротивление, после режеш, отлепяш огледалото от конзолата правиш си едно намотване доде ти свърши жизата, лепиш го обратно, запояваш две крачета и имаш топло огледало.
Някога бях слагал едно доста мощно нещо ,работещо на 6V -захранването му минаваше през един реотан от електрическа печка,бях отрязал от него колкото е необходимо за да отиде напрежението от 12 на 6V.
- ///peter
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 5600
 - Регистриран на: 24.11.2006
 - Пол: Мъж
 - Кара: Жи55АЕМЖИ
 - Мечтае да кара: 911 turbo
 - Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band 
zvetiko написа:маречков написа:zvetiko написа:И аз си помислих да не са отчупени,но като пипнах в правоъгалничетата с отверка,стои меко,нещо като силикон.маречков написа:Пъхат се по принцип в тая елипсовидната част, дето има в нея две правоъгалничета, там ти няма крачетата обаче. Измери с мултицета дали прави съпротивление, ако ДА зяпояваш 2 крачета и си ти.
Ми сори, явно само заготовка имаш, иначе можеш да си направиш. Измери съпротивлението то някое друго е34 от огледалото, намираш си един стар поялник, изскубваш му жицата на нагревателчето, фащаш й единия край с клечката на мултицета, а с другата клечка търкаш по жицата, доде получиш точното съпротивление, после режеш, отлепяш огледалото от конзолата правиш си едно намотване доде ти свърши жизата, лепиш го обратно, запояваш две крачета и имаш топло огледало.
Да, идеята е добра,но не исках чак до там да стигам-искаше ми се нещо в по-готов вид.Благодаря ти колега.
![]()
///peter,можеш ли да премериш съпротивлението на нагревателя.![]()
![]()
Можеш ли да изчакаш до Неделя, че мойта съм я зазимил а и се прибирам по това време вечер
- zvetiko
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 6274
 - Регистриран на: 24.04.2007
 - Местоположение: София
 - Кара: Е39М54В30
 
не е ли по-уда4но да си вземеш две стъкла ,масово тея дет са  германия го имат това   и да ти кажа аз не знаеш до скоро ама се за4ето веднъж  в няква тема  и разбрах 4е работят 5 мин след всяко палене и като отидах да проверя ,хоп изненада ,топличко , та тея огледала ги взех втора ръка  за няма и 100кинта целите защото моята като я взех беше с едни спортни ама не китайски  а оригинални , ама ми се повръщаше кат я видех с тея огледала та ги смених, а друго има ли начин да се направи кат на е39-ките,някой, прибират огледалата  кат ръгнеш паркинг , и много яко става така
			
		- zvetiko
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 6274
 - Регистриран на: 24.04.2007
 - Местоположение: София
 - Кара: Е39М54В30
 
Колега маречков ето я идеята ти осъществена-не съм махнал носача на огледалото ,защото е залепено за него и ме беше страх да не го счупя.
Взима се нагревател от 100W поялник и се отмотават около 90сm ,със съпротивление около 60 Ohma.На краищата на отрязаният кантал се пресоват кабелни обувки.
Кабелните обувки ги фиксирах за огледалото с Поксипол,а кантала отначало с хартиено тиксо,след това с Хелметекс и накрая с черен силикон.
Цена на удоволствието да имаш странични огледала с подгряване-около 1.16лв.
			
		Взима се нагревател от 100W поялник и се отмотават около 90сm ,със съпротивление около 60 Ohma.На краищата на отрязаният кантал се пресоват кабелни обувки.
Кабелните обувки ги фиксирах за огледалото с Поксипол,а кантала отначало с хартиено тиксо,след това с Хелметекс и накрая с черен силикон.
Цена на удоволствието да имаш странични огледала с подгряване-около 1.16лв.
			42 мнения
			 • Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
	