топло-задръстване-12:03-бели коси... Сагата продължава HELP
Модератор: Технически модератори
- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
топло-задръстване-12:03-бели коси... Сагата продължава HELP
Здравейте колеги,
Каквото не ми беше побеляло по косите - днес побеля...
Много е писано за виското и прочие. Четох повече от 2 часа, но за съжаление не можах да си отговоря на няколко въпроса, които сигурен съм като ги задам, ще ми дадете бърз и ясен отговор. Затова благодаря предварително.
Накратко: 18,30 часа - 28 градуса на сянка - нормален варненски трафик по околовръсното - карам първа, втора, стоп и на климатик - резултата температурата 12:02 или 12:03... нямаше 05.
Спрях, загасих. Отворих капака и чукнах перката с пръст да я завъртя колкото сила имам. Перката направи 4-5 оборота сама преди да спре...
ПЪРВИ ВЪПРОС: Това нормално ли е? Не би ли трябвало при така температура перката да се върти доста трудно? Значи ли това ново виско?
Нататък: Горният маркуч беше доста твърд и горещ. Отворих пробката за обезвъздушаване, но уви, въздух НЕ излезе. Маслото е ОК и антифриза е ОК.
ВТОРИ ВЪПРОС: Нямането на въздух в твърдия маркуч значи ли, че ще ми се размине гарнитурата?
Нататък: след около 20 минути тръгнах отново. Трябваше да направя пробег от 50 км извън града и да се върна. Час около 20.00. Околна температура 26 градуса. Как се държеше колата: когато се спускам по инерция температурата отиваше към 12 без 2, а когато карам с 3000 оборота и скорост 110-120 км в час температурата отиваше 12 без 10...
ТРЕТИ ВЪПРОС: Това нормално ли е? Значи ли, че като вдигна оборотите макар и захабено виското успява да завърти перката достатъчно, а при ниските обороти перката се върти бавно и дори при големия насрещен поток не успява да охлади достатъчно?
Нататък: прибрах колата по най-краткия път из града. Повече температурата не мина 12 часа. Но по-рано, когато това се случи, аз загасих мотора, а знам, че НЕ трябва да правя така.
ЧЕТВЪРТИ ВЪПРОС: Какво трябва да направя преди да загася мотора, когато температурата мине 12 часа? Знам, че се пуска парното на макс, но само това ли?
Еми, това е.
Накратко давам максимална информация за случката и питам мога ли да мина тънко само с едно виско или да почвам филма...
Благодаря предварително.
Поздрави,
Д
Р.S.: От 5 месеца ме чакат едни джанти и тамъъъъън изплувам да отида да ги взема и все нещо и се случва на тая кола... ба* ма***...
то любов-любов ама тя се насра вече тая мойта...
Каквото не ми беше побеляло по косите - днес побеля...
Много е писано за виското и прочие. Четох повече от 2 часа, но за съжаление не можах да си отговоря на няколко въпроса, които сигурен съм като ги задам, ще ми дадете бърз и ясен отговор. Затова благодаря предварително.
Накратко: 18,30 часа - 28 градуса на сянка - нормален варненски трафик по околовръсното - карам първа, втора, стоп и на климатик - резултата температурата 12:02 или 12:03... нямаше 05.
Спрях, загасих. Отворих капака и чукнах перката с пръст да я завъртя колкото сила имам. Перката направи 4-5 оборота сама преди да спре...
ПЪРВИ ВЪПРОС: Това нормално ли е? Не би ли трябвало при така температура перката да се върти доста трудно? Значи ли това ново виско?
Нататък: Горният маркуч беше доста твърд и горещ. Отворих пробката за обезвъздушаване, но уви, въздух НЕ излезе. Маслото е ОК и антифриза е ОК.
ВТОРИ ВЪПРОС: Нямането на въздух в твърдия маркуч значи ли, че ще ми се размине гарнитурата?
Нататък: след около 20 минути тръгнах отново. Трябваше да направя пробег от 50 км извън града и да се върна. Час около 20.00. Околна температура 26 градуса. Как се държеше колата: когато се спускам по инерция температурата отиваше към 12 без 2, а когато карам с 3000 оборота и скорост 110-120 км в час температурата отиваше 12 без 10...
ТРЕТИ ВЪПРОС: Това нормално ли е? Значи ли, че като вдигна оборотите макар и захабено виското успява да завърти перката достатъчно, а при ниските обороти перката се върти бавно и дори при големия насрещен поток не успява да охлади достатъчно?
Нататък: прибрах колата по най-краткия път из града. Повече температурата не мина 12 часа. Но по-рано, когато това се случи, аз загасих мотора, а знам, че НЕ трябва да правя така.
ЧЕТВЪРТИ ВЪПРОС: Какво трябва да направя преди да загася мотора, когато температурата мине 12 часа? Знам, че се пуска парното на макс, но само това ли?
Еми, това е.
Накратко давам максимална информация за случката и питам мога ли да мина тънко само с едно виско или да почвам филма...
Благодаря предварително.
Поздрави,
Д
Р.S.: От 5 месеца ме чакат едни джанти и тамъъъъън изплувам да отида да ги взема и все нещо и се случва на тая кола... ба* ма***...
то любов-любов ама тя се насра вече тая мойта...
Последна промяна ddddk на 25 Юли 2009, 18:20, променена общо 1 път

- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
не се притеснявай че си всигнал малко температурата, според мен е може би нормално леко да подминава 12:00 до 12:05...

- saint85
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 22.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: bmw X3 Е83 М47
- Мечтае да кара: bmw X3 Е83 М47
- Детайли за колата: bmw X3 Е83 М47N 2.0d
Колега немога да дам точен отговор, но имах почти същия проблем само че при мен при 12:03 го забелязах и направо в сервиза не съм я чакал да загрява повече - това което смених
1. Виско - постоянно зацепено
2. Водна помпа - нова
3. Обезвъздоших системата
След тази операция колата заспа като темперетура - с това мога да помогна имам някакви спомени от майсторите казаха че имало някаде балон с въздох и помпата не качвала добре и затова така правела колата
1. Виско - постоянно зацепено
2. Водна помпа - нова
3. Обезвъздоших системата
След тази операция колата заспа като темперетура - с това мога да помогна имам някакви спомени от майсторите казаха че имало някаде балон с въздох и помпата не качвала добре и затова така правела колата
- predel
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Вече в собствена колибка!
- Пол: Мъж
- Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
- Мечтае да кара: КА-50
Ами - колата се държи на обороти без да се товари... но при тези признаци... високи обороти - пада температурата... и по инерция да пада температурата ми се струва некачествен термостат, но нека знаещите да се влючат за съвети...
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера 

- klintan66
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1786
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: София Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: E34TDS , CL 500, Е65
- cherrypopper
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 146
- Регистриран на: 4.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E92
- Мечтае да кара: F01
.
Зацепи си виското постоянно да върти и се радвай на нови джанти и звук все едно си с турбина 

Не е нормално това загряване-термостат ,виско,водна помпа.
Затрудненото въртене на виското(на ръка) е признак,че е здраво.
Ако си пуснал парното в този момент и температурата е паднала-щеше да отпадне и водната помпа.
И аз мисля,че е термостата
П.П.колегата ,който дава съвети за постоянно зацепено виско явно не знае какво говори
Затрудненото въртене на виското(на ръка) е признак,че е здраво.
Ако си пуснал парното в този момент и температурата е паднала-щеше да отпадне и водната помпа.
И аз мисля,че е термостата

П.П.колегата ,който дава съвети за постоянно зацепено виско явно не знае какво говори

След, като минава средата и горния маркуч е твурд ..Водна помпа имах същия проблем.. Температурата не требва да помръдва от средата така че на 12:05 не ми се струва нормално ..ако беше норнално в моя случеи като смених водната помпа сега немаше в наи големата жега градско и настъпване да си седи насредата.
Който не харесва моята мелодия бързо да поема свойта лична траектория!
- Митко Стоянов
- Чичо Митко
-
- Мнения: 2303
- Регистриран на: 12.01.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 и W209
- Мечтае да кара: DDT на море :)
Подкрепям с две ръцеklintan66 написа:Може и съвпадение да е но според мен си за термостат и виско !


Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю



- ktv
- оптимист-неверник
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: без значение
- Пол: Мъж
- Кара: старо Е 34
- Мечтае да кара: ново Е 34
- Детайли за колата: най- добрата
При мен понякога стрелката показва 12.02, но за сега не се впечатлявам. Ясно ми е обаче, че ми предстои смяна на виско. Не съм отварял капака, за да проверявам каквото и да е вътре.
Едно е да искаш, второ е да можеш, а трето и четвърто е да го направиш!
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
колега, провери дали перката на климатика ти работи и на 2-те степени. инак виското ти е пътник по това, което казваш.
иначе на въпроса ти какво да правиш като загрее - пускаш парното на 4 и топлото на макс.
иначе на въпроса ти какво да правиш като загрее - пускаш парното на 4 и топлото на макс.

- kraininski
- ентусиаст
-
- Мнения: 899
- Регистриран на: 23.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 530d
втората степен на климатика е един вид авариен режим и не би трябвало при изправна охладителна с-ма да се пуска особено често...
иначе към колегата - най-сигурното което можеш да направиш е да смениш и трите елемента термостат виско и помпа...неминуемо проблема ще ти се реши
когато аз сменях тези неща смених и перката вместо с оригиналните 7 лопатки сложих такава с 11...наете ли кво става като зацепи виското и дам газ - бойнг 747 излита
иначе към колегата - най-сигурното което можеш да направиш е да смениш и трите елемента термостат виско и помпа...неминуемо проблема ще ти се реши

когато аз сменях тези неща смених и перката вместо с оригиналните 7 лопатки сложих такава с 11...наете ли кво става като зацепи виското и дам газ - бойнг 747 излита

"And You'll Always Be My Whore Cause You're The One That I Adore"
- cherrypopper
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 146
- Регистриран на: 4.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E92
- Мечтае да кара: F01
.
при постоянно зацепено виско се очаква и скорошна смяна на водната помпа
Обясни ни моля ...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани