BMW E36 Coupe 318IS --> турбо

Персонални тунинг проекти.

Модератор: bum_bum

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 258
Регистриран на: 2.10.2008
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: Е60

Re: BMW E36 Coupe 318IS --> турбо

Мнение от nayden » 02 Мар 2015, 20:01

zhivkojujo написа:Такаааа. Колата е вече настроена на 1,5 бара и извади 315 коня на гумите. Предвид напълно сток главата, мисля че е добре. Покарах малко и съм много много доволен. За един ден каране успя да си разпори долния тампон на задния десен амортисьор и да ѝ поизпадат някои пластмаси из интериора :) Като влезе в бууст на 4-та се отваря жабката... всеки път :D Тези дни ще направя някое клипче и ще измеря някакво време за 400 метра, но разполагам само с GPS. Не знам до колко би било обективно. Все едно, имам много да свиквам, защото си мислех че 300 коня в тази кола няма да са много по-различни от 300 коня в някой V8 мерцедес или БМВ, обаче яко съм се заблуждавал. А в youtube изглеждаше така лесно... :D


Сега си представи какво е 600 в това купе .... или 700 в е30 :)

Потребител
Аватар
Мнения: 47
Регистриран на: 8.06.2014
Пол: Мъж

Re: BMW E36 Coupe 318IS --> турбо

Мнение от zhivkojujo » 25 Апр 2015, 19:20

nayden написа:
Сега си представи какво е 600 в това купе .... или 700 в е30 :)


Като гледам клипа от подписа ти, чак ме е срам да пусна моя :D
Тук колата е веднага след настройките, без да имам опит с нея. Затрих доста клипове без да искам, но поне един открих да може горе-долу да се види за какво иде реч. За жалост е само 2-3-4-та. Трябва да направя тия дни някое по-добро.

https://www.youtube.com/watch?v=TFFMBL0sO6g

Потребител
Аватар
Мнения: 47
Регистриран на: 8.06.2014
Пол: Мъж

Re: BMW E36 Coupe 318IS --> турбо

Мнение от zhivkojujo » 28 Апр 2015, 17:05

Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 47
Регистриран на: 8.06.2014
Пол: Мъж

Re: BMW E36 Coupe 318IS --> турбо

Мнение от zhivkojujo » 23 Юни 2016, 16:11

Доста време не съм ъпдейтвал темата, но пък използвах времето рационално.
1. Колата вече е с почти М3 пакет
2. Всякакви експерименти с китайски турбини са преустановени и минах на BorgWarner S200SX-E (S257) със следните характеристики:
Компресорна перка - 57mm / 76mm
Турбинна перка - 70mm/61mm в 0.63 АR чугун

За съжаление някакъв вирус ми заключи всички снимки и видеа на компютъра и иска пари за да ми ги отключи (доста хитро между другото :) ). Все пак съм запазил малко.
Изображение
Изображение
Изображение


На тази снимка, последните 2 ръна са съответно на 1.6 и 1.8 бара налягане. Предполагам, че на 2 бара ще изкара около 500 на вала, ама нямам още ARP-та на главата и ме достраша малко.
Изображение

Следват споменатите вече шпилки, както и някакъв по-сериозен диф + кардан и полуоски, че започна да не си харесва нейните :)

Потребител
Аватар
Мнения: 47
Регистриран на: 8.06.2014
Пол: Мъж

Re: BMW E36 Coupe 318IS --> турбо

Мнение от zhivkojujo » 13 Авг 2016, 22:43

Малко от днес на 1,5 бара

https://www.youtube.com/watch?v=JPx4Q_Vvoyc

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3743
Регистриран на: 24.02.2009

Re: BMW E36 Coupe 318IS --> турбо

Мнение от Делян » 15 Авг 2016, 20:03

Личи си, че има сила колата. До колкото виждам си с оригиналния диференциал 3,45, който доста я затапва. Опитай с 3,15/3,07 или 2,93. Смятам, че ще ти допадне резултата.

Потребител
Аватар
Мнения: 47
Регистриран на: 8.06.2014
Пол: Мъж

Re: BMW E36 Coupe 318IS --> турбо

Мнение от zhivkojujo » 15 Авг 2016, 20:43

Дам, точно 3.45 е. И точно това си мислех. Набавил съм си ZF кутия, 3.15 диф от големите заедно с полуоските, пристигна ми и притискателя и смятам тези дни да монтирам. Искам да опитам с по-дългия диф и 2 бара налягане да дам време на Кондофрей следващия месец.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1459
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: в Е34
Пол: Мъж
Кара: вана
Мечтае да кара: вече не
Детайли за колата: бавна и мудна преди 2000об.

Re: BMW E36 Coupe 318IS --> турбо

Мнение от Jordana » 20 Авг 2016, 21:42

Колега , какви промени има по железата тоя мотор ? В смисъл бутала вал и разреждане . Гледах напред в темата но не ми отваря снимките от първия пост .
Eternal glory to the fallen heroes !

Потребител
Аватар
Мнения: 47
Регистриран на: 8.06.2014
Пол: Мъж

Re: BMW E36 Coupe 318IS --> турбо

Мнение от zhivkojujo » 21 Авг 2016, 2:07

Дам, омазали са се снимките. Буталата са CP Carrillo и степен 8,5:1, вала и лагерите са сток. Има и биели. Нагоре пак е сток с изключение ARP шпилки вместо стандартните болтове.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Потребител
Аватар
Мнения: 47
Регистриран на: 8.06.2014
Пол: Мъж

Re: BMW E36 Coupe 318IS --> турбо

Мнение от zhivkojujo » 19 Ное 2016, 3:58

И един клип с 2.93 голям заварен диф, ZF кутия и дебели полуоски. Колата стана по-тежка, ама някак по-стабилно се набира.. не мога да преценя дали е по-бърза, ама не си чупи вече нищо отзад. Малко е дълго това 2.93 и мисля да мина на 3.15. Време с Gtech измерено на Лукойл Варна 12.2 и 191км/ч терминална. На клипа е с по-ниско налягане и не сменям много пъргаво :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1459
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: в Е34
Пол: Мъж
Кара: вана
Мечтае да кара: вече не
Детайли за колата: бавна и мудна преди 2000об.

Re: BMW E36 Coupe 318IS --> турбо

Мнение от Jordana » 19 Ное 2016, 6:38

Какво ще рече 2.93 - преди това с какъв диф е била ? Оборотомера нещо се е бъгнал ? Гледам че и на предните рънове не работи .
Eternal glory to the fallen heroes !

Потребител
Аватар
Мнения: 47
Регистриран на: 8.06.2014
Пол: Мъж

Re: BMW E36 Coupe 318IS --> турбо

Мнение от zhivkojujo » 19 Ное 2016, 13:44

Преди беше с 3.45 от малките и Getrag кутия. Оборотомера вече е ОК. Беше селектирана грешна опция в настройките на мегата и от там беше спрял заедно с уреда за температура. Случайно го открих преди 2-3 седмици.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1459
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: в Е34
Пол: Мъж
Кара: вана
Мечтае да кара: вече не
Детайли за колата: бавна и мудна преди 2000об.

Re: BMW E36 Coupe 318IS --> турбо

Мнение от Jordana » 19 Ное 2016, 17:00

Аз съм си с оригиналния за М20 - гетраг и 4.44 шпер малък диф . 220 терминална :mhihi: За стрийт ми идва леко къса втората пък третата леко дълга :dunno: По едно време мислех да слагам по-къс диф но покрай главоболията с намиране на читав такъв със шпер се отказах . Интересно ми е обаче ефекта от по-късия .
Eternal glory to the fallen heroes !

Потребител
Аватар
Мнения: 47
Регистриран на: 8.06.2014
Пол: Мъж

Re: BMW E36 Coupe 318IS --> турбо

Мнение от zhivkojujo » 19 Ное 2016, 20:58

Зависи за какво използваш колата. Според мен, кола която се прави да върви направо и е достатъчно силна, е по-добре да има по-дълги предавки. За дрифт/писта е по-удачно да се използва къс диф. Малко условно го казвам, предвид многото конструктивни разлики между пистарки/дрифтачки/драгстери. Примера е по-скоро за аматьорски проекти като моят. При мен с 2.93 от 2-ра на 3-та леко излиза от силния диапазон обороти и ме дразни това. А 4-та става доста дълга - над 220км/ч. На по-горния клип с 3.45 можеш да видиш че 4-та спира на 190км/ч. Общо взето подбора на предавки не става чак толкова лесно и си иска малко проба-грешка. Хубавото е, че смяната на диф-ове става за 20-30 мин :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1562
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: BMW E36 Coupe 318IS --> турбо

Мнение от Boyadjiev » 21 Ное 2016, 13:46

На какво налягане си на клипа колега, че на 3та вече ми се вижда много дълга. Също така коя предавка окряка на гетрага :D
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

ПредишнаСледваща

Назад към Проекти

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook