BMW E36 Coupe 318IS --> турбо
Модератор: bum_bum
61 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12068
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: BMW E36 Coupe 318IS --> турбо
Относно мапера, няма ли да е по-евтино просто да дойдеш с нея до София ако трябва и не на ход?
- zhivkojujo
- Потребител
- Мнения: 47
- Регистриран на: 8.06.2014
- Пол: Мъж
Re: BMW E36 Coupe 318IS --> турбо
Не е толкова въпроса до цената, а до това, че ако закарам колата до София и се наложи да се отремонтира нещо или да се преправя, ще е много по-трудно, а и ще трябва да отсъствам поне 2 дни, което не е оферта. Все трябва да намеря някой от Варна/Русе/Шумен, който да има опит.
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12068
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
- ge_a
- Е30 IS Crasher
- Мнения: 2252
- Регистриран на: 13.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25
Re: BMW E36 Coupe 318IS --> турбо
bum_bum написа:За Варна виж Келеша.
Келеша до колкото знам Меги не пипа, иначе в Русе има хора които да ти помогнат, питай Ремуса (memberlist.php?mode=viewprofile&u=580) към кого да се насочиш
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!
- zhivkojujo
- Потребител
- Мнения: 47
- Регистриран на: 8.06.2014
- Пол: Мъж
Re: BMW E36 Coupe 318IS --> турбо
Благодаря много. Колата чака само турбо-пътища, които днес поръчах и утре трябва да сглобя. Направих някаква настройка, колкото да мога да я запаля и да работи (няма празен ход) за да проверя налягане на масло, вакуми, течащи гарнитури и т.н. Работи зле, но върши работа за тестове. Не съм проверил само съединителя. Смятам да я запаля и да опитам да я придвижа малко напред и назад, да не би като дойде момчето да настройва, тя да не може да отлепи Не съм сигурен дали мегата може да управлява оригиналното стъпково моторче. Винаги стои отворено, но може просто аз да не мога да настроя мегата да го управлява. Всъщност изобщо не ми е ясно как да стане празния ход, за мен това си е чиста черна магия
Една снимка с монтираното кулерче. Размера е 550х230х65 с отвори 63мм.
Една снимка с монтираното кулерче. Размера е 550х230х65 с отвори 63мм.
- zhivkojujo
- Потребител
- Мнения: 47
- Регистриран на: 8.06.2014
- Пол: Мъж
Re: BMW E36 Coupe 318IS --> турбо
Малко от днес с наредени пътища. Колата е вече готова за настройки. Съединителя също работи (в смисъл че се придвижи сама извън гаража и после обратно вътре). Нямах време да я измия, но и така може да се види основното.
- TheStorm
- младши ентусиаст
- Мнения: 796
- Регистриран на: 12.12.2007
- Кара: E21; Е28; E30; Е34; E39; Z3
- Мечтае да кара: M-Пауър пакет, брат направо самолет
Re: BMW E36 Coupe 318IS --> турбо
Мегата не се справя много добре с моторче от М42 което е с 2 пин-а
За най-лесно и просто се слага от М5х мотор което е с три пина .. и празния ход заспива
За най-лесно и просто се слага от М5х мотор което е с три пина .. и празния ход заспива
- zhivkojujo
- Потребител
- Мнения: 47
- Регистриран на: 8.06.2014
- Пол: Мъж
Re: BMW E36 Coupe 318IS --> турбо
TheStorm написа:Мегата не се справя много добре с моторче от М42 което е с 2 пин-а
За най-лесно и просто се слага от М5х мотор което е с три пина .. и празния ход заспива
Полезно. Обаче, ако не съм много нахален - къде се връзва третият пин ? Мегата е в оригиналната кутия от мотроника и използва същата букса. За три-пиново моторче не се сетих като я поръчвах. Или може би е най-добре да се чуе със Субашов. Утре ще потърся такова моторче и ще прегледаме с ел-техника схеми на свързване при М5х мотор. Трябва да се реши този проблем за да му е леко на момчето, което ще настройва. Тези финални дребни неща крадат най-много от съня ама ще се оправя някак. Благодаря за съвета.
- AVGO
- ентусиаст
- Мнения: 858
- Регистриран на: 16.04.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: AvGo's Devil
- Мечтае да кара: дълго
Re: BMW E36 Coupe 318IS --> турбо
Да кажа, аз съм от Русе с турбо м50 и ходих до София за настройка
Ремуса не мисля, че има към кого да те упъти в Русе.Този човек, който преди време му настройва мегата на е30-ката ( доколкото се сещам, че беше с мега ) вече не се занимава с такива работи.
Има едно маперче в Русе с дино, което е сериозно, но по последни данни не се е занимавало с мега ( която всъщност грам не е сложна и според мен ще се справи ). Мога да съдействам с връзка и помощ в тази насока.
Друг вариант ти е Шумен, но имам няколко оплаквания от русенци, че момчето което настройва там не доизпипва нещата в 2 насоки.Първо, че е твърде консервативен за да се презастрахова ( атмосферен мотор го направи с много нисък и аванс и адски богати смеси 11ки - съответно гори много и не върви както може да върви.Второ, че настройва колата само на всичката газ и не изпипва нормалните ежедневни режими.
Към този вариант за Шумен, мога да добавя ТОМ ( от когото всички са изключително доволни ), който е от Несебър, но пък е ходил в Шумен да настройва плевенска е30-ка, та може и да има вариант евентуално с негово предвижване предполагам.
Варианта за Тони от Варна е ясен.
Мога да те упътя и към моя мапер в София, за който мога да гарантирам.
Друг сигурен вариант е Найден от Хасково, но и той ползва софийските динота.
Мейк йоур чоис
Ремуса не мисля, че има към кого да те упъти в Русе.Този човек, който преди време му настройва мегата на е30-ката ( доколкото се сещам, че беше с мега ) вече не се занимава с такива работи.
Има едно маперче в Русе с дино, което е сериозно, но по последни данни не се е занимавало с мега ( която всъщност грам не е сложна и според мен ще се справи ). Мога да съдействам с връзка и помощ в тази насока.
Друг вариант ти е Шумен, но имам няколко оплаквания от русенци, че момчето което настройва там не доизпипва нещата в 2 насоки.Първо, че е твърде консервативен за да се презастрахова ( атмосферен мотор го направи с много нисък и аванс и адски богати смеси 11ки - съответно гори много и не върви както може да върви.Второ, че настройва колата само на всичката газ и не изпипва нормалните ежедневни режими.
Към този вариант за Шумен, мога да добавя ТОМ ( от когото всички са изключително доволни ), който е от Несебър, но пък е ходил в Шумен да настройва плевенска е30-ка, та може и да има вариант евентуално с негово предвижване предполагам.
Варианта за Тони от Варна е ясен.
Мога да те упътя и към моя мапер в София, за който мога да гарантирам.
Друг сигурен вариант е Найден от Хасково, но и той ползва софийските динота.
Мейк йоур чоис
Химна на Бавареца >>> http://www.vbox7.com/play:e3237f4183
Линк за сваляне с високо качество > http://hulkshare.com/n1l4y873vla3
Линк за сваляне с високо качество > http://hulkshare.com/n1l4y873vla3
Re: BMW E36 Coupe 318IS --> турбо
Един съвет за скуирта, не го карайте да прави нищо повече от управление на гориво и запалване, за да работи що годе адекватно. Всяко друго допълнително натоварване го кара да бърка
Re: BMW E36 Coupe 318IS --> турбо
Може да не е влизало в офертата, то си е много по-трудно от настройването на пълна газ. Макар последното да е много по-отговорно защото лесно може да ти окапят буталата. В зависимост от това, дали колата е за ежедневна употреба или за драг или рали, настройката на пълна газ може да отнеме час или ден, но горе долу да се изгладят всички режими на една улична кола, си е бая работа и доста километри са необходими.AVGO написа:... настройва колата само на всичката газ и не изпипва нормалните ежедневни режими.
:
AVGO, химна много ми хареса, има си всичко за по-отдавнашните фенове на марката
е21 345 0-402м 12.18
- BIRICHKA
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 169
- Регистриран на: 14.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ис-требител
Re: BMW E36 Coupe 318IS --> турбо
Изчетох темата на ново и не се споменава с какъв турбокомпресор е проекта. Може ли малко инфо?
Some say he spends most of his time on bmwpower-bg.net
- zhivkojujo
- Потребител
- Мнения: 47
- Регистриран на: 8.06.2014
- Пол: Мъж
Re: BMW E36 Coupe 318IS --> турбо
Турбината е китайска и е ето такава - http://www.amazon.com/HYBRID-INLET-OUTLET-TURBO-CHARGER/dp/B004AR4SRU#productDetails
В началото мислех просто да надуя стандартен м42б18 мотор, като го разредя малко с гарнитура. В последствие проекта доста се измени, но оставих турбината тъй като е новичка, пък и предпочитам първо да видя за какво иде реч при по-малка мощност. Предполагам, че ще се закрепи на около 1.4 - 1.5 бара.
Тези дни нямам много време да се занимавам с колата и основно наблягам на манула на megasquirt-a Използвам поста и да благодаря на колегата Jordana, който доста ми помогна във встъпителната част по настройките. Благодарение на негов съвет сега горе долу имам празен ход и съм много доволен Успях да навия човек, който е настройвал сериозни коли с мега да дойде до тук. Ако всичко е наред се надявам другата седмица да имам що годе работеща кола. Остана ми да се преборя с един теч на антифриз и засега няма какво повече да бутам. За след нова година ще остане работата по задвижването.
В началото мислех просто да надуя стандартен м42б18 мотор, като го разредя малко с гарнитура. В последствие проекта доста се измени, но оставих турбината тъй като е новичка, пък и предпочитам първо да видя за какво иде реч при по-малка мощност. Предполагам, че ще се закрепи на около 1.4 - 1.5 бара.
Тези дни нямам много време да се занимавам с колата и основно наблягам на манула на megasquirt-a Използвам поста и да благодаря на колегата Jordana, който доста ми помогна във встъпителната част по настройките. Благодарение на негов съвет сега горе долу имам празен ход и съм много доволен Успях да навия човек, който е настройвал сериозни коли с мега да дойде до тук. Ако всичко е наред се надявам другата седмица да имам що годе работеща кола. Остана ми да се преборя с един теч на антифриз и засега няма какво повече да бутам. За след нова година ще остане работата по задвижването.
- ge_a
- Е30 IS Crasher
- Мнения: 2252
- Регистриран на: 13.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25
Re: BMW E36 Coupe 318IS --> турбо
REMUS написа:Един съвет за скуирта, не го карайте да прави нищо повече от управление на гориво и запалване, за да работи що годе адекватно. Всяко друго допълнително натоварване го кара да бърка
Не мога да се съглася с теб, защото при нас всичко си работи и то коректно, кеф ти моторчета за празен ход(всякъкви), кеф ти валове, кеф ти перки, кеф ти буст контрол, при когото не работи има два варианта, проблем с мегата(инсталацията) или проблем с настройките
П.С. Жалко не знаех, че вече няма кадърни хора в Русе които да се справят
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!
- AVGO
- ентусиаст
- Мнения: 858
- Регистриран на: 16.04.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: AvGo's Devil
- Мечтае да кара: дълго
Re: BMW E36 Coupe 318IS --> турбо
ge_a написа:REMUS написа:Един съвет за скуирта, не го карайте да прави нищо повече от управление на гориво и запалване, за да работи що годе адекватно. Всяко друго допълнително натоварване го кара да бърка
Не мога да се съглася с теб, защото при нас всичко си работи и то коректно, кеф ти моторчета за празен ход(всякъкви), кеф ти валове, кеф ти перки, кеф ти буст контрол, при когото не работи има два варианта, проблем с мегата(инсталацията) или проблем с настройките
П.С. Жалко не знаех, че вече няма кадърни хора в Русе които да се справят
От кого е мегата ?
ТОМ, благодаря за хубавите думи, радвам се!
Иначе, първо, че като си плащаш за настройка, то е за пълна, а не само на 100% тпс, то дори на състезание дросела не е вечно на 100%, а плюс това едната кола си е ежедневка, така че няма как да се пренебрегнат 3/4 от работния диапазон.
И друго, дори за бегачката, какъв е смисълът тая кола да харчи двойно при една и съща експлоатация.
Към автора, само на път ли ще настройвате, щом ще идва на място мапера?
Химна на Бавареца >>> http://www.vbox7.com/play:e3237f4183
Линк за сваляне с високо качество > http://hulkshare.com/n1l4y873vla3
Линк за сваляне с високо качество > http://hulkshare.com/n1l4y873vla3
61 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани