BMW E36 Coupe 318IS --> турбо

Персонални тунинг проекти.

Модератор: bum_bum

Потребител
Аватар
Мнения: 47
Регистриран на: 8.06.2014
Пол: Мъж

Re: BMW E36 Coupe 318IS --> турбо

Мнение от zhivkojujo » 24 Ное 2014, 15:59

Мегата е от Субашов. За настройката - да, засега само на път, с минимален бууст и ограничени обороти. Трябва да се разработи добре мотора, преди да можем после на дино да изтискаме максималното. По време на разработката ще лъснат и недомислените неща, ако има такива. Така ми се струва най-правилно. Т.е. това ще е настройка колкото да може колата да се движи с нормални смеси в периода на разработка. Не е кой знае какво. А за след това ще му мисля, но колата вече ще може да пътува на ход до където трябва.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 557
Регистриран на: 23.03.2003
Местоположение: Русе

Re: BMW E36 Coupe 318IS --> турбо

Мнение от REMUS » 24 Ное 2014, 17:01

ge_a написа:
REMUS написа:Един съвет за скуирта, не го карайте да прави нищо повече от управление на гориво и запалване, за да работи що годе адекватно. Всяко друго допълнително натоварване го кара да бърка ;)


Не мога да се съглася с теб, защото при нас всичко си работи и то коректно, кеф ти моторчета за празен ход(всякъкви), кеф ти валове, кеф ти перки, кеф ти буст контрол, при когото не работи има два варианта, проблем с мегата(инсталацията) или проблем с настройките ;)

П.С. Жалко не знаех, че вече няма кадърни хора в Русе които да се справят :(

хахахх вие сте от малцината късметлии, не казвам че не работи, казвам че не работи стабилно както когато е разтоварен, иначе и аз не съм имал проблеми.
В Русе има кой да го направи, но той се изприщва като чуе за бегачки :mrgreen:
Изображение

Е30 IS Crasher
Аватар
Мнения: 2252
Регистриран на: 13.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25

Re: BMW E36 Coupe 318IS --> турбо

Мнение от ge_a » 25 Ное 2014, 20:03

REMUS написа:....................
хахахх вие сте от малцината късметлии, не казвам че не работи, казвам че не работи стабилно както когато е разтоварен, иначе и аз не съм имал проблеми.
В Русе има кой да го направи, но той се изприщва като чуе за бегачки :mrgreen:


Точно това казвам, не сме късметлии, не сме направили една и две, а стотици вече, просто за да бърка мегата нещо не е направено както трябва, най-често това е асемблационен проблем или неправилно направена инсталация. Иначе работи стабилно с пуснато всичко което поддържа. ;)
Последна промяна ge_a на 25 Ное 2014, 20:05, променена общо 1 път
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!
Изображение

Е30 IS Crasher
Аватар
Мнения: 2252
Регистриран на: 13.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25

Re: BMW E36 Coupe 318IS --> турбо

Мнение от ge_a » 25 Ное 2014, 20:05

....
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!
Изображение

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Re: BMW E36 Coupe 318IS --> турбо

Мнение от TOM » 25 Ное 2014, 20:12

С двупиновия клапан за празен ход, не бих нарекъл работата стабилна. С трите пина е далеч по-добре!
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

Е30 IS Crasher
Аватар
Мнения: 2252
Регистриран на: 13.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25

Re: BMW E36 Coupe 318IS --> турбо

Мнение от ge_a » 26 Ное 2014, 0:21

TOM написа:С двупиновия клапан за празен ход, не бих нарекъл работата стабилна. С трите пина е далеч по-добре!


Никъде не казвам, че може да прави всичко, тя доста неща не може, ама за толкова пари толкова нали :!:
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 47
Регистриран на: 8.06.2014
Пол: Мъж

Re: BMW E36 Coupe 318IS --> турбо

Мнение от zhivkojujo » 26 Ное 2014, 13:50

TOM написа:С двупиновия клапан за празен ход, не бих нарекъл работата стабилна. С трите пина е далеч по-добре!

Това, което мога да видя за сега е, че при зададени 60 градуса на течността, моторчето реагира и затваря. Т.е. паля колата, тя закотвя 1300 оборота и като покаже 60 градуса веднага смъква на 680-690 (което е малко, но за сега толкова). За мен това е работещ мотор за празен ход. Има ли някаква друга хитрина при работата му ?

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Re: BMW E36 Coupe 318IS --> турбо

Мнение от TOM » 27 Ное 2014, 8:31

zhivkojujo написа:
TOM написа:С двупиновия клапан за празен ход, не бих нарекъл работата стабилна. С трите пина е далеч по-добре!

Това, което мога да видя за сега е, че при зададени 60 градуса на течността, моторчето реагира и затваря. Т.е. паля колата, тя закотвя 1300 оборота и като покаже 60 градуса веднага смъква на 680-690 (което е малко, но за сега толкова). За мен това е работещ мотор за празен ход. Има ли някаква друга хитрина при работата му ?

Да, в началото изглежда че всичко ще е наред. Обаче когато поработи малко повече на празен ход, с включени светлини, парно, отопление на стъкло и други консуматори, пада напрежението в акумулатора. Когато падне напрежението, независимо че си подал примерно 50% дюти на клапана, той се затваря правопропорционално с пада на напрежението защото пружинката започва да преодолява намаляващата електромагнитна сила. Оборотите падат още с малко, от това алтернатора зарежда още по-малко и пак се повтаря целия цикъл. На-много се усеща при коли с по-стар акумулатор, или и дори да си с добър акумулатор, алтернатора на по-старите коли не зарежда както е зареждал едно време и пак се получава същото положение! Предполагам че в оригиналните компютри има някаква корекция на дютицикъла по отношение на напрежението. Но явно и конструктивни недостатъци са забелязали, защото по-късно ги сменят с три пиновия модел.
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 47
Регистриран на: 8.06.2014
Пол: Мъж

Re: BMW E36 Coupe 318IS --> турбо

Мнение от zhivkojujo » 27 Ное 2014, 13:00

Мегата, няма ли стабилизатор за изходно напрежение към дюзи, стъпков мотор и т.н. ? И ако няма, дали е добър вариант да мисля нещо в тази насока. Така и настройките ще са по-прецизни. Ще взема едно 3 пиново моторче и ще тествам с описаното натоварване и с двете моторчета, като ще следя напреженията. Иначе не ми беше дошло на акъла, че може да се разиграе такава комбинация :D Благодаря за съвета.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 276
Регистриран на: 9.04.2005
Местоположение: София/Ловеч
Пол: Мъж

Re: BMW E36 Coupe 318IS --> турбо

Мнение от TukBaTa » 03 Дек 2014, 20:07

един въпрос само, 3-пиновото моторче как го връзвате - единия крак през съпротивление и на минус или мегата има модификация?

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Re: BMW E36 Coupe 318IS --> турбо

Мнение от TOM » 04 Дек 2014, 19:12

Да, трябва да се модифицира.
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 47
Регистриран на: 8.06.2014
Пол: Мъж

Re: BMW E36 Coupe 318IS --> турбо

Мнение от zhivkojujo » 14 Дек 2014, 22:49

Малко развитие. Колата вече е понастроена и я разработвам. Карам вече 3 дни и засега няма ядове. Работи чисто и спокойно, няма течове, шумове и т.н. Ако още няколко дни всичко е наред и времето е хубаво ще бягам някъде на дино.

Потребител
Аватар
Мнения: 47
Регистриран на: 8.06.2014
Пол: Мъж

Re: BMW E36 Coupe 318IS --> турбо

Мнение от zhivkojujo » 19 Дек 2014, 14:12

Първа баня откакто е запалила. Изминал съм вече 300км с 0.4 бара налягане. Предвид това, как се очертава времето през идната седмица е много малко вероятно колата да види по-сериозен бууст. За сега няма никакви проблеми, а и се кара доста лесно и приятно. Общо взето съм много доволен :D

Изображение
Изображение
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 47
Регистриран на: 8.06.2014
Пол: Мъж

Re: BMW E36 Coupe 318IS --> турбо

Мнение от zhivkojujo » 01 Мар 2015, 1:45

Такаааа. Колата е вече настроена на 1,5 бара и извади 315 коня на гумите. Предвид напълно сток главата, мисля че е добре. Покарах малко и съм много много доволен. За един ден каране успя да си разпори долния тампон на задния десен амортисьор и да ѝ поизпадат някои пластмаси из интериора :) Като влезе в бууст на 4-та се отваря жабката... всеки път :D Тези дни ще направя някое клипче и ще измеря някакво време за 400 метра, но разполагам само с GPS. Не знам до колко би било обективно. Все едно, имам много да свиквам, защото си мислех че 300 коня в тази кола няма да са много по-различни от 300 коня в някой V8 мерцедес или БМВ, обаче яко съм се заблуждавал. А в youtube изглеждаше така лесно... :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: BMW E36 Coupe 318IS --> турбо

Мнение от slavianko » 01 Мар 2015, 9:42

zhivkojujo написа:Още малко развитие по проекта. Готова е цялата генерация на колата. Стана много читава, като дори надмина очакванията ми :) (наснимал съм я, но забравих апарата в гаража). Чакам да ми пристигне кулера и пътищата и колата е готова за настройки. Намерих човека от Враца, който ми направи нова мега съобразно сетъп-а. Почовърках я малко и колата запали в атмосферен режим, но видимо смесите и бяха ужасни. Вероятно и аванса (думата "вероятно" може да се пропусне :) ). Но е жива и основното нещо, което ме интересуваше е дали маслото си върви както трябва, дали има налягане и т.н. - успешен тест. Сам обаче, няма да се справя с настройките на колата в разумен срок. Чета постоянно, всеки път когато имам време но някак не съм сигурен, че ще ми се получи, а не ми се рискува с този мотор. Идеята е колата да работи добре с някакво ниско налягане за да се разработи и да мога да отстраня евентуални проблеми (течове, слаби спойки и т.н.) докато дойде време да ида на дино. От там и зорът ми - тривиално но.... трябва ми мапер :D Подпитвам тук там, и почти навсякъде ми препоръчват различни хора. Предпочитам да не е от София (макар там наистина да има много добри специалисти), тъй като едва ли ще се съгласи да пътува до Силистра (естествено, всичко по пътуване, спане, храна, жени, оркестър му се поема от мен :D ). Та моля, хора които са минали по моя път да пуснат по един пост с препоръка. Благодаря и поздрави
Русе близо ли ти е? Имам един дето е по цял ден с мен всервиза и мога да го попитам ако желаеш. :)
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

ПредишнаСледваща

Назад към Проекти

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook