Учебен проект 2.0 Турбо към 2.3 турбо

Персонални тунинг проекти.

Модератор: bum_bum

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 64
Регистриран на: 8.11.2012
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е36 в проект
Мечтае да кара: Самолет

Re: Учебен проект 2.0 Турбо към 2.3 турбо

Мнение от marioneikov » 17 Юни 2015, 10:19

Малко раздвижване, вече си имам всмукателен колектор от 2.5 с дросел, два всмукателни вала от 2.5.
Главата е почти готова, като се доврши се започва...Първо ще се измери и уточни степента на сгъстяване за да мога да поръчам гарнитурата ( реших да е кометикс), същевременно всякакви други гарнитурки, лагери, семеринги, и всичко което е нужно да се сглоби мотора...
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 537
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: пловдив

Re: Учебен проект 2.0 Турбо към 2.3 турбо

Мнение от ico318 » 17 Юни 2015, 12:16

marioneikov написа:... за да мога да поръчам гарнитурата ( реших да е кометикс)...

Повярвай на Том и не прави грешка още в началото.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 64
Регистриран на: 8.11.2012
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е36 в проект
Мечтае да кара: Самолет

Re: Учебен проект 2.0 Турбо към 2.3 турбо

Мнение от marioneikov » 17 Юни 2015, 12:53

ico318 написа:
marioneikov написа:... за да мога да поръчам гарнитурата ( реших да е кометикс)...

Повярвай на Том и не прави грешка още в началото.


Tom?
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 258
Регистриран на: 2.10.2008
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: Е60

Re: Учебен проект 2.0 Турбо към 2.3 турбо

Мнение от nayden » 17 Юни 2015, 13:23

Смукателния колектор от 2.5 ти е излишен за тия части . Не слагай смукателен вал на мястото на изпускателния с това малко турбо . Направи си даунпайпа и генерацията на 76мм . СС гледай да е около 8:1 ако караш на бензин . Относно гарнитурата ,може да си ползваш оригиналната с едни шпилки , тъкмо ще ти е като бушон ако нещо се обърка .

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 169
Регистриран на: 14.12.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: ис-требител

Re: Учебен проект 2.0 Турбо към 2.3 турбо

Мнение от BIRICHKA » 17 Юни 2015, 13:30

marioneikov написа:
ico318 написа:
marioneikov написа:... за да мога да поръчам гарнитурата ( реших да е кометикс)...

Повярвай на Том и не прави грешка още в началото.


Tom?

Колегата е искал да те посъветва да не слагаш Кометик.
Some say he spends most of his time on bmwpower-bg.net

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 537
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: пловдив

Re: Учебен проект 2.0 Турбо към 2.3 турбо

Мнение от ico318 » 17 Юни 2015, 14:56

marioneikov написа:
ico318 написа:
marioneikov написа:... за да мога да поръчам гарнитурата ( реших да е кометикс)...

Повярвай на Том и не прави грешка още в началото.


Tom?

Пусни в търсачката на форума "лайнетик" :lol: - аз му вярвам. Найден ти е дал варианта с шпилки и обикновена гарнитура-ползвай него. Може и с о-ринг. Така можеш да си отваряш мотора без да мислиш за цени.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 64
Регистриран на: 8.11.2012
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е36 в проект
Мечтае да кара: Самолет

Re: Учебен проект 2.0 Турбо към 2.3 турбо

Мнение от marioneikov » 17 Юни 2015, 15:08

Ще използвам така наречения "лайнетик" единствено защото само при него мога да си избера дебелината и да си нагодя СС така ще стане най - лесно и просто апък щом хората ги ползват и за 600+ коня и нямат проблеми на мен какъв ще ми е?
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 64
Регистриран на: 8.11.2012
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е36 в проект
Мечтае да кара: Самолет

Re: Учебен проект 2.0 Турбо към 2.3 турбо

Мнение от marioneikov » 17 Юни 2015, 15:10

Валовете така или иначе ги имам защо да не ги сложа не мисля че ще загубя нещо...
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 796
Регистриран на: 12.12.2007
Кара: E21; Е28; E30; Е34; E39; Z3
Мечтае да кара: M-Пауър пакет, брат направо самолет

Re: Учебен проект 2.0 Турбо към 2.3 турбо

Мнение от TheStorm » 17 Юни 2015, 17:49

Винаги винаги ВИНАГИ най-добрия вариант е да си направиш степента от буталото. Без недоход - с подходящата паница

Втория по-лесен вариант е да си докараш степента ползвайки някаква странна комбинация от бутала и биели .. с малък недоход.

Кометика освен че е скъп ами е кофти. Потърси малко за fail-нали кометици .. завлекли още 1/2 двигател покрай себе си.



а иначе аз лично винаги искам да знам ЗАЩО преди да направя нещо, но в случай че Найден ми даде съвет за турбо мотор - ще му се доверя .. и ще гледам сам да си отговоря после

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 64
Регистриран на: 8.11.2012
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е36 в проект
Мечтае да кара: Самолет

Re: Учебен проект 2.0 Турбо към 2.3 турбо

Мнение от marioneikov » 17 Юни 2015, 19:07

Кометиците фейлват като има детонаций, детонацийте се получават от кофти настройки, аз за мойте настройки не се притеснявам...Според вас защо всички нови коли са със метални гарнитури? Най- малкото топлобмена е по- добър понеже се материялите горе долу се уеднаквяват метал с метал... Поправете ме, ако греша, но мисля че инжинерите не са по глупави от нас...
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 537
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: пловдив

Re: Учебен проект 2.0 Турбо към 2.3 турбо

Мнение от ico318 » 17 Юни 2015, 19:32

Май нямаш нужда от съвети... Успех!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 64
Регистриран на: 8.11.2012
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е36 в проект
Мечтае да кара: Самолет

Re: Учебен проект 2.0 Турбо към 2.3 турбо

Мнение от marioneikov » 17 Юни 2015, 22:30

ico318 написа:Май нямаш нужда от съвети... Успех!

Добре, не е ли така?
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 537
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: пловдив

Re: Учебен проект 2.0 Турбо към 2.3 турбо

Мнение от ico318 » 17 Юни 2015, 23:14

Опитваш се да убедиш себе си или околните? Намери бутала,така че степента ти на сгъстяване да е около 7,8-8:1. Не разчитай на висока гарнитура за разреждане. Решил си да похарчиш пари-дай ги за шпилки,вместо за кометик. Казват ти наготово верния начин,но ти си искаш кометик....-вече счупи един мотор,познато ти е тъпото усещане-давай пак. Найден ти каза за изпускателния вал и всмукателя-ти и тях си искаш,но правиш турбо кола с неголямо турбо,а не атмосверка и нещата е добре да са съвместими. Найден събра доста такива мотори и си поигра по динотата с настройки-щом ти казва нещо-повярвай.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 64
Регистриран на: 8.11.2012
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е36 в проект
Мечтае да кара: Самолет

Re: Учебен проект 2.0 Турбо към 2.3 турбо

Мнение от marioneikov » 17 Юни 2015, 23:41

ico318 написа:Опитваш се да убедиш себе си или околните? Намери бутала,така че степента ти на сгъстяване да е около 7,8-8:1. Не разчитай на висока гарнитура за разреждане. Решил си да похарчиш пари-дай ги за шпилки,вместо за кометик. Казват ти наготово верния начин,но ти си искаш кометик....-вече счупи един мотор,познато ти е тъпото усещане-давай пак. Найден ти каза за изпускателния вал и всмукателя-ти и тях си искаш,но правиш турбо кола с неголямо турбо,а не атмосверка и нещата е добре да са съвместими. Найден събра доста такива мотори и си поигра по динотата с настройки-щом ти казва нещо-повярвай.

Степента само със биели и бутала няюа никакъв начин да дойе толкова ниска то тряя да се изпилят биталата с 1мм... със този сетъп и гарнитура 1ви ремонтен степента идва 9.1:1
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 537
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: пловдив

Re: Учебен проект 2.0 Турбо към 2.3 турбо

Мнение от ico318 » 17 Юни 2015, 23:52

Захванал си се с проект. Това значи,че трябва да си подготвиш план,който да следваш. Като не излизат сметките с този вал,започвай да смяташ с друг-тдс,тд.... Кубатурата дали ще е 2250 или 2310 примерно,не е важно. Важното е да имаш търсената степен и здрав мотор.

ПредишнаСледваща

Назад към Проекти

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook