BMW E36 V8 за дрифт
Модератор: bum_bum
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: BMW E36 V8 за дрифт
REMUS написа:И к`во викате от сега да започвам да турбинирам.
Ми давайте предложения тогава, че аз още не съм се ориентирал какво да правя, защото не съм мислил по въпроса.
Що се отнася до компресори за тоя голям мотор не е лесна работа. Няма да е евтин със сигурност. С Камикадзе от няколко месеца гледаме за неговият мотор за нещо що годе ефективно и бюджетно но.... Безуспешно за сега
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
Re: BMW E36 V8 за дрифт
Във Варна от доста време има 2 комресорни ве осмака, една 30-ка и една 36-ца. Карат се редовно при нас, може да наминеш някой път да разгледаш и да обсъдите нещата, предполагам, че няма да има нищо против.
http://www.vbox7.com/play:8bd3e4e7fe
http://www.vbox7.com/play:21e165b00e
http://www.vbox7.com/play:8bd3e4e7fe
http://www.vbox7.com/play:21e165b00e
- БаЯн
- ентусиаст
- Мнения: 1001
- Регистриран на: 24.08.2005
- Местоположение: Sofia - Mladost
- Кара: Е30 340!!!
- Мечтае да кара: Е34 М5 - Е30 М3
Re: BMW E36 V8 за дрифт
slavianko написа:А дано.
Ама на дали
И аз предлагам компресорче залагам на Ротрекс
Re: BMW E36 V8 за дрифт
Нещо по-конкретно няма ли, така е много общо казано. Сложи компресор и аз мога да се сетя за това. Дайте примери за нещо работещо!
- БаЯн
- ентусиаст
- Мнения: 1001
- Регистриран на: 24.08.2005
- Местоположение: Sofia - Mladost
- Кара: Е30 340!!!
- Мечтае да кара: Е34 М5 - Е30 М3
Re: BMW E36 V8 за дрифт
Аз взех колата един колега (postman) който я е направил уникално аз махнах неговия мотор сложих си моя правения мотор и общо взето оставих кита който сложи на моя мотор и съм много доволен компресора и въобще от всичко как се получи колата как се държи и т.н. компресора e Rotrex C38-61 - другите по големите от него които знам са C38-71 и C38-81
ето да погледнеш http://www.power-enterprise.co.jp/rotre ... ex/C38.pdf
ето да погледнеш http://www.power-enterprise.co.jp/rotre ... ex/C38.pdf
Re: BMW E36 V8 за дрифт
Делян написа:Във Варна от доста време има 2 комресорни ве осмака, една 30-ка и една 36-ца. Карат се редовно при нас, може да наминеш някой път да разгледаш и да обсъдите нещата, предполагам, че няма да има нищо против.
http://www.vbox7.com/play:8bd3e4e7fe
http://www.vbox7.com/play:21e165b00e
E30-ската е по-скорошна, в събота е на дино
е21 345 0-402м 12.18
Re: BMW E36 V8 за дрифт
http://www.esstuning.com/products/M60B4 ... ystem.html това нещо върши работа видял съм го с очите си за турбо не се занимавай има едни румънци с 3.5v8 турбо много проблеми имат и то са хвърлили пари проблема идва от към кутия и назад много нютони изведнъж компресора за този спорт е най подходящ поне от видяното на вънка ако ще е турбо мотор то заводски такъв и кофи с пари в него другото си е ходене по мъките другото което ми направи впечатление че винтови компресори не се изпозват освен на Клин Кортеин нисана но тои си е с АМГ мотор с компресор всичко друго е с Vortech V3 няма 6 няма 8 целиндъра
само най-добрите умират млади
Re: BMW E36 V8 за дрифт
Днес се захванах с позиционирането на помпата и горивния филтър, но май съм объркал малко surge tank-а
Утре ще меря на живо и ако трябва ще се преправя.
Всичко това, ще стои в легена за резервната гума и ще представлява нещо такава.
Утре ще меря на живо и ако трябва ще се преправя.
Всичко това, ще стои в легена за резервната гума и ще представлява нещо такава.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Sharo
- старши ентусиаст
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
Re: BMW E36 V8 за дрифт
Хората по света си имат трасета с входна скорост от по 200 и не после на впорачките и ръчната, че да намалят в първия завой до 80 хехе
Та за тва им траат тия компресори и т.н.
Ние тука с наще завойчета по 80 90 макс. Па да не говорим, че 5 човека карат с гуми .. другите са на тарлъци некви или регенератки.
Та за тва им траат тия компресори и т.н.
Ние тука с наще завойчета по 80 90 макс. Па да не говорим, че 5 човека карат с гуми .. другите са на тарлъци некви или регенератки.
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
Re: BMW E36 V8 за дрифт
Sharo написа:Хората по света си имат трасета с входна скорост от по 200 и не после на впорачките и ръчната, че да намалят в първия завой до 80 хехе
Та за тва им траат тия компресори и т.н.
Ние тука с наще завойчета по 80 90 макс. Па да не говорим, че 5 човека карат с гуми .. другите са на тарлъци некви или регенератки.
К`ви коне бе, то с коне всеки може, аз мисля от каране да го докарам
- Sharo
- старши ентусиаст
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
Re: BMW E36 V8 за дрифт
REMUS написа:Sharo написа:Хората по света си имат трасета с входна скорост от по 200 и не после на впорачките и ръчната, че да намалят в първия завой до 80 хехе
Та за тва им траат тия компресори и т.н.
Ние тука с наще завойчета по 80 90 макс. Па да не говорим, че 5 човека карат с гуми .. другите са на тарлъци некви или регенератки.
К`ви коне бе, то с коне всеки може, аз мисля от каране да го докарам
Скромен тип си ей
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
Re: BMW E36 V8 за дрифт
Тези дни между другото си завърших жилото на пожарната система.
В оригинал пожарогасителя има шплент против неволно задействане върху дръжката на бутилката.
Моята бутилка е зад предните седалки и става много неудобно преди всяко каране да махам шплента и да го връщам обратно на мястото му като приключа с карането. Да не говорим, че ако забравя да го извадя преди да тръгна и недай боже да се случи нещо, докато съм закопчан с коланите е невъзможно да го достигна. Затова реших да поставя шплента на ръкохватката на жилото за активиране на пожарогасителя, така хем ще има защита против неволно задействане, хем ще ми е под ръка и няма да се налага да го махам преди всяко каране. Един съфорумник изработи шплента на жилото а аз си избарах една лентичка, с която да мога да отстранявам шплента лесно и бързо.
И все пак дано не се налага!
В оригинал пожарогасителя има шплент против неволно задействане върху дръжката на бутилката.
Моята бутилка е зад предните седалки и става много неудобно преди всяко каране да махам шплента и да го връщам обратно на мястото му като приключа с карането. Да не говорим, че ако забравя да го извадя преди да тръгна и недай боже да се случи нещо, докато съм закопчан с коланите е невъзможно да го достигна. Затова реших да поставя шплента на ръкохватката на жилото за активиране на пожарогасителя, така хем ще има защита против неволно задействане, хем ще ми е под ръка и няма да се налага да го махам преди всяко каране. Един съфорумник изработи шплента на жилото а аз си избарах една лентичка, с която да мога да отстранявам шплента лесно и бързо.
И все пак дано не се налага!
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: BMW E36 V8 за дрифт
Готов съм със surge tank-а и стойката му.
Изработих я от 2мм алуминиева ламарина, за да намаля теглото и я поставих върху 6 гумени тампона. Направих отвори в ламарината и ги извих със специално изработена за целта щанца. Помпата е BOSCH 044 и заедно с филтъра са захванати към стойката с хромирани Т болт скоби.
Утре най-вероятно ще я поставя на мястото и в легена за резервната гума.
Изработих я от 2мм алуминиева ламарина, за да намаля теглото и я поставих върху 6 гумени тампона. Направих отвори в ламарината и ги извих със специално изработена за целта щанца. Помпата е BOSCH 044 и заедно с филтъра са захванати към стойката с хромирани Т болт скоби.
Утре най-вероятно ще я поставя на мястото и в легена за резервната гума.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12066
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: BMW E36 V8 за дрифт
Днес докато скучах, монтирах танка и остана само да трасирам тръбичките до съответните щуцери и да ги свържа с къси маркучи и скоби.
Сега съм пред дилема, дали да затворя отделението за резервната гума с една ламарина отгоре, или да затворя купето зад задната седалка и нишата за акумулатора.
Ако изолирам купето и акумулатора, танка може да остане отворен и да имам визуален контакт към него, но тази операция ще е по-трудна. По-лесния вариант е да сложа една ламарина върху легена за резервната гума и така няма да се налага да изолирвам купето, но какво да използвам за капак над танка, което да не дрънчи и да е достатъчно здраво, за да не увисне
Сега съм пред дилема, дали да затворя отделението за резервната гума с една ламарина отгоре, или да затворя купето зад задната седалка и нишата за акумулатора.
Ако изолирам купето и акумулатора, танка може да остане отворен и да имам визуален контакт към него, но тази операция ще е по-трудна. По-лесния вариант е да сложа една ламарина върху легена за резервната гума и така няма да се налага да изолирвам купето, но какво да използвам за капак над танка, което да не дрънчи и да е достатъчно здраво, за да не увисне
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани