BMW E36 V8 за дрифт

Персонални тунинг проекти.

Модератор: bum_bum

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 557
Регистриран на: 23.03.2003
Местоположение: Русе

Re: BMW E36 V8 за дрифт

Мнение от REMUS » 06 Ное 2014, 8:26

Sharo написа:
REMUS написа:Охлаждането съм го измислил, но тази кутия се оказа непредвиден разход. И аз не предполагах че ще се предаде толкова бързо но уви. Предполагам не малък принос за това има шортшифтъра. Черното е от едната гума, докато се прибера в бокса и стана мазало.
Не мисля че има разлика в кутиите на s62 и м62 и двете страдат от проблеми с трета предавка. Ако има от къде да се намери нов синхронизатор и се постави на място не мисля че ще има проблем, но никъде не намирам въпросната част а и съм чувал че е супер скъп и не си струва занятието. Незнам дали от друг модел гетраг не може да пасне синхронизатора и муфата, просто не намирам никакво инфо. Ако се намери въпросната част ще стане много лесно за всички наиграни с м60/62 мотори :mrgreen:

Мисля, че на твойта камбана пасва кутията от s54. Aко намериш някъде да го провериш може и да те ти намерим решение

Пасва и от е36 м3 ево и от е34 м5 s38, но цените на всички тези кутии са еднакви. Според мен си имал късмет с твоята кутия, просто е била от кола която не е тормозена. Механично кутията е здрава вътре, не се трошат скорости и прочие а просто синхронизаторите се износват и като се напъне малко със шорт шифтъра и като се размине координацията на ръцете и краката и синхронизатора спира да си върши работата а от това пострадва муфата и скороста. Това разбрах аз от три четири дни четене и мислене. Сега като я отворим ще видим за какво става дума. Ако някой има разглобени други модели кутии да сподели снимки и размери на синхронизатори и муфи, не може да няма друга кутия с такива.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Re: BMW E36 V8 за дрифт

Мнение от Sharo » 06 Ное 2014, 10:20

REMUS написа:
Sharo написа:
REMUS написа:Охлаждането съм го измислил, но тази кутия се оказа непредвиден разход. И аз не предполагах че ще се предаде толкова бързо но уви. Предполагам не малък принос за това има шортшифтъра. Черното е от едната гума, докато се прибера в бокса и стана мазало.
Не мисля че има разлика в кутиите на s62 и м62 и двете страдат от проблеми с трета предавка. Ако има от къде да се намери нов синхронизатор и се постави на място не мисля че ще има проблем, но никъде не намирам въпросната част а и съм чувал че е супер скъп и не си струва занятието. Незнам дали от друг модел гетраг не може да пасне синхронизатора и муфата, просто не намирам никакво инфо. Ако се намери въпросната част ще стане много лесно за всички наиграни с м60/62 мотори :mrgreen:

Мисля, че на твойта камбана пасва кутията от s54. Aко намериш някъде да го провериш може и да те ти намерим решение

Пасва и от е36 м3 ево и от е34 м5 s38, но цените на всички тези кутии са еднакви. Според мен си имал късмет с твоята кутия, просто е била от кола която не е тормозена. Механично кутията е здрава вътре, не се трошат скорости и прочие а просто синхронизаторите се износват и като се напъне малко със шорт шифтъра и като се размине координацията на ръцете и краката и синхронизатора спира да си върши работата а от това пострадва муфата и скороста. Това разбрах аз от три четири дни четене и мислене. Сега като я отворим ще видим за какво става дума. Ако някой има разглобени други модели кутии да сподели снимки и размери на синхронизатори и муфи, не може да няма друга кутия с такива.

Дилян има такава кутия разглобена на с50 и стигна то извода, че няма как да се прави
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 557
Регистриран на: 23.03.2003
Местоположение: Русе

Re: BMW E36 V8 за дрифт

Мнение от REMUS » 06 Ное 2014, 10:59

Sharo написа:
REMUS написа:
Sharo написа:
REMUS написа:Охлаждането съм го измислил, но тази кутия се оказа непредвиден разход. И аз не предполагах че ще се предаде толкова бързо но уви. Предполагам не малък принос за това има шортшифтъра. Черното е от едната гума, докато се прибера в бокса и стана мазало.
Не мисля че има разлика в кутиите на s62 и м62 и двете страдат от проблеми с трета предавка. Ако има от къде да се намери нов синхронизатор и се постави на място не мисля че ще има проблем, но никъде не намирам въпросната част а и съм чувал че е супер скъп и не си струва занятието. Незнам дали от друг модел гетраг не може да пасне синхронизатора и муфата, просто не намирам никакво инфо. Ако се намери въпросната част ще стане много лесно за всички наиграни с м60/62 мотори :mrgreen:

Мисля, че на твойта камбана пасва кутията от s54. Aко намериш някъде да го провериш може и да те ти намерим решение

Пасва и от е36 м3 ево и от е34 м5 s38, но цените на всички тези кутии са еднакви. Според мен си имал късмет с твоята кутия, просто е била от кола която не е тормозена. Механично кутията е здрава вътре, не се трошат скорости и прочие а просто синхронизаторите се износват и като се напъне малко със шорт шифтъра и като се размине координацията на ръцете и краката и синхронизатора спира да си върши работата а от това пострадва муфата и скороста. Това разбрах аз от три четири дни четене и мислене. Сега като я отворим ще видим за какво става дума. Ако някой има разглобени други модели кутии да сподели снимки и размери на синхронизатори и муфи, не може да няма друга кутия с такива.

Дилян има такава кутия разглобена на с50 и стигна то извода, че няма как да се прави

Няма я, като няма части, няма как да се ремонтира, на неговата какво и е счупено? Може от двете да съберем една, но предполагам и на него му хърка трета скорост :mrgreen:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Re: BMW E36 V8 за дрифт

Мнение от Sharo » 06 Ное 2014, 12:04

REMUS написа:
Sharo написа:
REMUS написа:
Sharo написа:
REMUS написа:Охлаждането съм го измислил, но тази кутия се оказа непредвиден разход. И аз не предполагах че ще се предаде толкова бързо но уви. Предполагам не малък принос за това има шортшифтъра. Черното е от едната гума, докато се прибера в бокса и стана мазало.
Не мисля че има разлика в кутиите на s62 и м62 и двете страдат от проблеми с трета предавка. Ако има от къде да се намери нов синхронизатор и се постави на място не мисля че ще има проблем, но никъде не намирам въпросната част а и съм чувал че е супер скъп и не си струва занятието. Незнам дали от друг модел гетраг не може да пасне синхронизатора и муфата, просто не намирам никакво инфо. Ако се намери въпросната част ще стане много лесно за всички наиграни с м60/62 мотори :mrgreen:

Мисля, че на твойта камбана пасва кутията от s54. Aко намериш някъде да го провериш може и да те ти намерим решение

Пасва и от е36 м3 ево и от е34 м5 s38, но цените на всички тези кутии са еднакви. Според мен си имал късмет с твоята кутия, просто е била от кола която не е тормозена. Механично кутията е здрава вътре, не се трошат скорости и прочие а просто синхронизаторите се износват и като се напъне малко със шорт шифтъра и като се размине координацията на ръцете и краката и синхронизатора спира да си върши работата а от това пострадва муфата и скороста. Това разбрах аз от три четири дни четене и мислене. Сега като я отворим ще видим за какво става дума. Ако някой има разглобени други модели кутии да сподели снимки и размери на синхронизатори и муфи, не може да няма друга кутия с такива.

Дилян има такава кутия разглобена на с50 и стигна то извода, че няма как да се прави

Няма я, като няма части, няма как да се ремонтира, на неговата какво и е счупено? Може от двете да съберем една, но предполагам и на него му хърка трета скорост :mrgreen:


не му хърка, а изхърка :DD
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 53
Регистриран на: 2.07.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е30 über alles
Мечтае да кара: ЦСЛ ръчка, е28/е12/е24 + с62
Детайли за колата: проект :p

Re: BMW E36 V8 за дрифт

Мнение от methaman » 06 Ное 2014, 19:15

Sharo написа:Карданите при мене бяха на нормалното положения на мотора от е36 м3 3.2, а при изместения мотор от 330хд.
За 5 степената мисля се сглабя от 2 оригинални части, но би трябвало да стане и от е36 м3 3.0

Можеш ли да обясниш какво означава изместен и нормално разположен мотор? Това за е30 с62 ли става въпрос или? Аз, доколкото съм чел, знам, че ако насаждаш м60/62 в е30 може да ползваш не-преправян кардан ако си с 5 степенна кутия. Ако си с 6 степенна, трябва да се реже... Незнаех, че има ОЕМ решения.

REMUS написа:Охлаждането съм го измислил, но тази кутия се оказа непредвиден разход. И аз не предполагах че ще се предаде толкова бързо но уви. Предполагам не малък принос за това има шортшифтъра.


Можеш ли да споделиш какво си измислил за охлаждането. Аз съм се засилил към ОЕМ радиатор от z3m за да не се налага игра с роговете. Той е 3-ядрен (ако мога така да го нарека, демек по-дебел), пасва точно и по чужденеция често се спират на него.

Шортшифтъра толкова ли напряга кутията (или по точно синхронизаторите), че да може да допринесе за изхъркването? Аз си мислех, че просто ти скъсява хода на лоста, без кой знае какви недостатъци. На теб за е36-цата всъщност защо ти е 6 степенна кутия? Едва ли си загрижен, че няма да можеш да си cruise-ваш по магистралата?

П.П. Някой (Sharo) да е запознат къде може да се намери (освен и-бей и т.н.) съединител с демпферни пружини за м60/62 с 6 степенна кутия? Трябва ми на 240 мм, а като пуснах едно запитване към бг фирма за обикновен Clutchmasters с демпферни пружини ми казаха 1700 + само за диск и притискател... :help: Чудя се дали ще стане от е34 м5, понеже там е едномасов маховика и диска пак е на 240 мм. А ако и 6 степенните кутии са еднакви (както май се оказва), би трябвало да има шанс. Просто някак не ме блазни идеята да дам 1000+ лева за подобно нещо за да се окаже, че не става. :confused:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 557
Регистриран на: 23.03.2003
Местоположение: Русе

Re: BMW E36 V8 за дрифт

Мнение от REMUS » 06 Ное 2014, 19:36

methaman написа:Можеш ли да споделиш какво си измислил за охлаждането. Аз съм се засилил към ОЕМ радиатор от z3m за да не се налага игра с роговете. Той е 3-ядрен (ако мога така да го нарека, демек по-дебел), пасва точно и по чужденеция често се спират на него.

Охладането ще е с алуминиев радиатор от Супра три редов, за който трябва да се режат рогата, но аз вече съм ги изрязал. Перката ще е оригиналното виско.

methaman написа:Шортшифтъра толкова ли напряга кутията (или по точно синхронизаторите), че да може да допринесе за изхъркването? Аз си мислех, че просто ти скъсява хода на лоста, без кой знае какви недостатъци. На теб за е36-цата всъщност защо ти е 6 степенна кутия? Едва ли си загрижен, че няма да можеш да си cruise-ваш по магистралата?

Шортшифтъра измества вилката за превключване на предавките по-бързо и по този начин натоварва синхронизатора, един вид го кара да работи по-бързо.
Не ми трябва 6-та скорост за е36 просто такива кутии има в момента.

methaman написа:П.П. Някой (Sharo) да е запознат къде може да се намери (освен и-бей и т.н.) съединител с демпферни пружини за м60/62 с 6 степенна кутия? Трябва ми на 240 мм, а като пуснах едно запитване към бг фирма за обикновен Clutchmasters с демпферни пружини ми казаха 1700 + само за диск и притискател... :help: Чудя се дали ще стане от е34 м5, понеже там е едномасов маховика и диска пак е на 240 мм. А ако и 6 степенните кутии са еднакви (както май се оказва), би трябвало да има шанс. Просто някак не ме блазни идеята да дам 1000+ лева за подобно нещо за да се окаже, че не става. :confused:

Ако си със стандартния маховик на м62 няма да можеш да сложиш демпферен феродов диск.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 53
Регистриран на: 2.07.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е30 über alles
Мечтае да кара: ЦСЛ ръчка, е28/е12/е24 + с62
Детайли за колата: проект :p

Re: BMW E36 V8 за дрифт

Мнение от methaman » 06 Ное 2014, 22:13

REMUS написа:Охладането ще е с алуминиев радиатор от Супра три редов, за който трябва да се режат рогата, но аз вече съм ги изрязал. Перката ще е оригиналното виско.

Шортшифтъра измества вилката за превключване на предавките по-бързо и по този начин натоварва синхронизатора, един вид го кара да работи по-бързо.
Не ми трябва 6-та скорост за е36 просто такива кутии има в момента.

Ако си със стандартния маховик на м62 няма да можеш да сложиш демпферен феродов диск.

Екстра за радиатора, този от z3m също е три-редов, но става за е30 без проблеми. Само си трябва ел. перка, но това не мисля че е болка за умиране.

Интересно е това за шорт-шифтъра, не си бях давал сметка. Явно ще трябва да внимавам какво слагам в тая насока. Този от е60 545 много го ползват, може би е добър вариант.

Не съм с демпферен маховик. По няква зверска случайност си намерих алуминиев на JB racing (демек хамерикански някъв) в продавалника и сега се чудя с какво да го оженя. Бих сложил и ОЕМ диск без пружини (ако някой е карал скорости с прецакан вал, които чаткат, когато не е натиснат съединителя, знае за какво става въпрос), но и там нямам късмет, тъй като ОЕМ притискателя го водят някъв скапан тип: Self Adjusting Clutch, което означава, че не е оптимален вариант.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 557
Регистриран на: 23.03.2003
Местоположение: Русе

Re: BMW E36 V8 за дрифт

Мнение от REMUS » 07 Ное 2014, 8:34

Радиатор от Z3M е малък като площ и няма да върши работа, мисля че дори някой вече беше пробвал. Ел перката ако не е някое чудовище също няма да смогва.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Re: BMW E36 V8 за дрифт

Мнение от Sharo » 07 Ное 2014, 12:18

methaman написа:
Sharo написа:Карданите при мене бяха на нормалното положения на мотора от е36 м3 3.2, а при изместения мотор от 330хд.
За 5 степената мисля се сглабя от 2 оригинални части, но би трябвало да стане и от е36 м3 3.0

Можеш ли да обясниш какво означава изместен и нормално разположен мотор? Това за е30 с62 ли става въпрос или? Аз, доколкото съм чел, знам, че ако насаждаш м60/62 в е30 може да ползваш не-преправян кардан ако си с 5 степенна кутия. Ако си с 6 степенна, трябва да се реже... Незнаех, че има ОЕМ решения.

REMUS написа:Охлаждането съм го измислил, но тази кутия се оказа непредвиден разход. И аз не предполагах че ще се предаде толкова бързо но уви. Предполагам не малък принос за това има шортшифтъра.


Можеш ли да споделиш какво си измислил за охлаждането. Аз съм се засилил към ОЕМ радиатор от z3m за да не се налага игра с роговете. Той е 3-ядрен (ако мога така да го нарека, демек по-дебел), пасва точно и по чужденеция често се спират на него.

Шортшифтъра толкова ли напряга кутията (или по точно синхронизаторите), че да може да допринесе за изхъркването? Аз си мислех, че просто ти скъсява хода на лоста, без кой знае какви недостатъци. На теб за е36-цата всъщност защо ти е 6 степенна кутия? Едва ли си загрижен, че няма да можеш да си cruise-ваш по магистралата?

П.П. Някой (Sharo) да е запознат къде може да се намери (освен и-бей и т.н.) съединител с демпферни пружини за м60/62 с 6 степенна кутия? Трябва ми на 240 мм, а като пуснах едно запитване към бг фирма за обикновен Clutchmasters с демпферни пружини ми казаха 1700 + само за диск и притискател... :help: Чудя се дали ще стане от е34 м5, понеже там е едномасов маховика и диска пак е на 240 мм. А ако и 6 степенните кутии са еднакви (както май се оказва), би трябвало да има шанс. Просто някак не ме блазни идеята да дам 1000+ лева за подобно нещо за да се окаже, че не става. :confused:


Изместен мотор
https://www.facebook.com/Sharo.Vladisla ... =3&theater

Нормално разположен
https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/ ... f5f4135afe
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 557
Регистриран на: 23.03.2003
Местоположение: Русе

Re: BMW E36 V8 за дрифт

Мнение от REMUS » 07 Ное 2014, 13:00

Днес ми пристигна новата кутия, сега ще разглобим двете и ще видим какво се случва вътре.
Между другото намерих един агетн в САЩ, който предлага ребилд кит за тази кутия за около 2300$ и твърди че ставала по-добра от оригинала.
А иначе живота на тази кутия преди да започне да прави бели бил около 120000км.
Та ако има някой скучаещ милионер да си поръча този кит и да видим колко е добър :mrgreen:
А аз след като строша и тази кутия мисля да пробвам варианта на присаждане на камбана от м62 върху кутия от е46/е39 330d но се чидя дали да е 5 или 6 степенната, за 5 степенната знам че е много здрава. Някой ако има инфо и за двете да сподели.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Re: BMW E36 V8 за дрифт

Мнение от Sharo » 07 Ное 2014, 14:38

REMUS написа:Днес ми пристигна новата кутия, сега ще разглобим двете и ще видим какво се случва вътре.
Между другото намерих един агетн в САЩ, който предлага ребилд кит за тази кутия за около 2300$ и твърди че ставала по-добра от оригинала.
А иначе живота на тази кутия преди да започне да прави бели бил около 120000км.
Та ако има някой скучаещ милионер да си поръча този кит и да видим колко е добър :mrgreen:
А аз след като строша и тази кутия мисля да пробвам варианта на присаждане на камбана от м62 върху кутия от е46/е39 330d но се чидя дали да е 5 или 6 степенната, за 5 степенната знам че е много здрава. Някой ако има инфо и за двете да сподели.


За 2300 долара ще си купя догбокс с числа дето аз ще си избера .. ще забравя използването на съединителя при смяната и ще си свиркам докато не мина 900нм хехехе
Обаче аз много мразя да пазарувам от американците вече и за това реших да карам с мойта докато се строши ама тя изкара докато не разпродадох коалта :D
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 557
Регистриран на: 23.03.2003
Местоположение: Русе

Re: BMW E36 V8 за дрифт

Мнение от REMUS » 07 Ное 2014, 20:24

Sharo написа:
REMUS написа:Днес ми пристигна новата кутия, сега ще разглобим двете и ще видим какво се случва вътре.
Между другото намерих един агетн в САЩ, който предлага ребилд кит за тази кутия за около 2300$ и твърди че ставала по-добра от оригинала.
А иначе живота на тази кутия преди да започне да прави бели бил около 120000км.
Та ако има някой скучаещ милионер да си поръча този кит и да видим колко е добър :mrgreen:
А аз след като строша и тази кутия мисля да пробвам варианта на присаждане на камбана от м62 върху кутия от е46/е39 330d но се чидя дали да е 5 или 6 степенната, за 5 степенната знам че е много здрава. Някой ако има инфо и за двете да сподели.


За 2300 долара ще си купя догбокс с числа дето аз ще си избера .. ще забравя използването на съединителя при смяната и ще си свиркам докато не мина 900нм хехехе
Обаче аз много мразя да пазарувам от американците вече и за това реших да карам с мойта докато се строши ама тя изкара докато не разпродадох коалта :D

Мани майтапа, но май намерхме части. Нека да съм сигурен и ще споделя.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 284
Регистриран на: 5.05.2002
Местоположение: Плевен

Re: BMW E36 V8 за дрифт

Мнение от biko » 11 Ное 2014, 22:05

REMUS написа:Днес ми пристигна новата кутия, сега ще разглобим двете и ще видим какво се случва вътре.
Между другото намерих един агетн в САЩ, който предлага ребилд кит за тази кутия за около 2300$ и твърди че ставала по-добра от оригинала.
А иначе живота на тази кутия преди да започне да прави бели бил около 120000км.
Та ако има някой скучаещ милионер да си поръча този кит и да видим колко е добър :mrgreen:
А аз след като строша и тази кутия мисля да пробвам варианта на присаждане на камбана от м62 върху кутия от е46/е39 330d но се чидя дали да е 5 или 6 степенната, за 5 степенната знам че е много здрава. Някой ако има инфо и за двете да сподели.

абе не хвърляй пари на вятъра слагай си дизеловата и си живей живота.А ако ти се дават парици вземи си една Т56 магмум че после да ти е лесно те са по 1000$ :mhihi:
само най-добрите умират млади

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 284
Регистриран на: 5.05.2002
Местоположение: Плевен

Re: BMW E36 V8 за дрифт

Мнение от biko » 11 Ное 2014, 22:09

methaman написа:
REMUS написа:Охладането ще е с алуминиев радиатор от Супра три редов, за който трябва да се режат рогата, но аз вече съм ги изрязал. Перката ще е оригиналното виско.

Шортшифтъра измества вилката за превключване на предавките по-бързо и по този начин натоварва синхронизатора, един вид го кара да работи по-бързо.
Не ми трябва 6-та скорост за е36 просто такива кутии има в момента.

Ако си със стандартния маховик на м62 няма да можеш да сложиш демпферен феродов диск.

Екстра за радиатора, този от z3m също е три-редов, но става за е30 без проблеми. Само си трябва ел. перка, но това не мисля че е болка за умиране.

Интересно е това за шорт-шифтъра, не си бях давал сметка. Явно ще трябва да внимавам какво слагам в тая насока. Този от е60 545 много го ползват, може би е добър вариант.

Не съм с демпферен маховик. По няква зверска случайност си намерих алуминиев на JB racing (демек хамерикански някъв) в продавалника и сега се чудя с какво да го оженя. Бих сложил и ОЕМ диск без пружини (ако някой е карал скорости с прецакан вал, които чаткат, когато не е натиснат съединителя, знае за какво става въпрос), но и там нямам късмет, тъй като ОЕМ притискателя го водят някъв скапан тип: Self Adjusting Clutch, което означава, че не е оптимален вариант.

Този радиатор няма да ти върши никаква работа с такъв сме и даже целия Халомин от несмко е купуван + най мошната ел перка на спау която се предлага на Бг пазара и си грее доста то зависи и с каква електроника ще го караш де но z3М НЕСТАВА не си хвърляй парите на вятъра
само най-добрите умират млади

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 557
Регистриран на: 23.03.2003
Местоположение: Русе

Re: BMW E36 V8 за дрифт

Мнение от REMUS » 12 Ное 2014, 8:49

biko написа:
REMUS написа:Днес ми пристигна новата кутия, сега ще разглобим двете и ще видим какво се случва вътре.
Между другото намерих един агетн в САЩ, който предлага ребилд кит за тази кутия за около 2300$ и твърди че ставала по-добра от оригинала.
А иначе живота на тази кутия преди да започне да прави бели бил около 120000км.
Та ако има някой скучаещ милионер да си поръча този кит и да видим колко е добър :mrgreen:
А аз след като строша и тази кутия мисля да пробвам варианта на присаждане на камбана от м62 върху кутия от е46/е39 330d но се чидя дали да е 5 или 6 степенната, за 5 степенната знам че е много здрава. Някой ако има инфо и за двете да сподели.

абе не хвърляй пари на вятъра слагай си дизеловата и си живей живота.А ако ти се дават парици вземи си една Т56 магмум че после да ти е лесно те са по 1000$ :mhihi:

Мани ги тея Хамериканските, нали сме сектанти, ще се оправяме с наличните части :mrgreen:
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към Проекти

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook