BMW E36 V8 за дрифт

Персонални тунинг проекти.

Модератор: bum_bum

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 557
Регистриран на: 23.03.2003
Местоположение: Русе

Re: BMW E36 V8 за дрифт

Мнение от REMUS » 18 Апр 2014, 16:39

Готова е стойката на клапана за парното, както и планката през която ще минават кабелите на мотора.
Изработих и захват за ЕКУ-то и го монтирах върху пластмасовата стойка за управлението на чистачките, АБС-а и прочие глупости. Трябваше да ги направя от алуминий, че станаха ненужно масивни с тоя 2мм хромникел, но и така ще вършат чудесна работа.
190.JPG

191.JPG

192.JPG
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 557
Регистриран на: 23.03.2003
Местоположение: Русе

Re: BMW E36 V8 за дрифт

Мнение от REMUS » 18 Апр 2014, 16:39

193.JPG

194.JPG
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 557
Регистриран на: 23.03.2003
Местоположение: Русе

Re: BMW E36 V8 за дрифт

Мнение от REMUS » 24 Май 2014, 10:48

Това бяха новите дюзи, за които продавача гарантираше не повече от 2% разлики статично и динамично за период от една година или 12000 мили :mrgreen:
Явно се е объркал, снимката е при 3500оборота и 10 ms импулс.
195.JPG

Продължаваме търсенето на дюзи.
Междувременно се захванах с инсталацията на мотора и мисля днес или утре да я довърша.
Идеята ми е да махна онези големите пластмасови кутии наз дюзите, които са ми супер грозни и да вкарам кабелите в черни гофри. Искам мотора да изглежда максимално чист погледнат отгоре.
196.JPG

ето и почти завършена
197.JPG
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: BMW E36 V8 за дрифт

Мнение от slavianko » 24 Май 2014, 15:58

REMUS написа:Това бяха новите дюзи, за които продавача гарантираше не повече от 2% разлики статично и динамично за период от една година или 12000 мили :mrgreen:
Явно се е объркал, снимката е при 3500оборота и 10 ms импулс

Това чисто нови дюзи ли бяха? :shock:
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 557
Регистриран на: 23.03.2003
Местоположение: Русе

Re: BMW E36 V8 за дрифт

Мнение от REMUS » 22 Юни 2014, 16:39

В крайна сметка реших инжекторите да са 0280-150-951
Петък пристигнаха и вече са окончателно монтирани по местата си.
Остана да си намеря някаква малка бушонна кутия за четери релета и 4-5 бушона, за да захраня ЕКУ-то, помпата и прочие, ако някой има идея за някаква компктна и надеждна да казва незабавно :mrgreen:
198.JPG

199.JPG
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 557
Регистриран на: 23.03.2003
Местоположение: Русе

Re: BMW E36 V8 за дрифт

Мнение от REMUS » 05 Юли 2014, 18:19

Инжекторите вече са на жицата, утре продължавам.
Търся букси за комутатори от ауди 1,8 20v, за да мога да вържа и запалването, някой ако има нещо предвид да казва бързо!
image.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2173
Регистриран на: 29.11.2002
Местоположение: София
Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2

Re: BMW E36 V8 за дрифт

Мнение от b2 » 13 Юли 2014, 10:44

Преди време и аз търсих такива букси. Оказаха се доста популярни във VAG групата - в първата морга където режат и събират всякакви букси отидах с едната бубина и събрах 6 за 10мин.
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 557
Регистриран на: 23.03.2003
Местоположение: Русе

Re: BMW E36 V8 за дрифт

Мнение от REMUS » 14 Юли 2014, 7:56

Намерих, макар и трудно.
Сега чакам да ми изработят радиатора за комутаторите и мога да ги свържа, след като ги монтирам на място.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 557
Регистриран на: 23.03.2003
Местоположение: Русе

Re: BMW E36 V8 за дрифт

Мнение от REMUS » 22 Авг 2014, 9:10

Малко да раздвижа темата, че не ми остана време последните няколко седмици.
След като понавързах кабелите пристъпихме към палене, но се оказа, че съм объркал подвързването на комутаторите и за малко да ги убия, но оцеляха.
Изработих им радиатор от 10мм алуминий, свързах ги правилно и вече имахме искра, но нямахме сигнал за обороти и се наложи да сваля колелото на разпределетелния вал и да му подрежа зъбите като оставя само един и звяра се събуди.
Дойде време да сложа радиатора и да започнем с настройките, но се оказа че радиатора тече, разбира се нещастията не свършиха до тук. В бързините като разкачах инсталацията да запоя няколко кабелчета съм забравил да закача масите на ЕКУ-то и убих комутаторите :oops:
Все пак купих нов радиатор, оправихме комутаторите и мотора заработи за по-дълго време, но отново проблем, оказа се че термостата не работи и нямам показания за температурата на водата. Побързах да обвиня датчика и се започна едно сменяне на датчици и всякакъв вид проби и накрая установихме че таблото не работи. Зачетох се по-задълбочено за датчиците за температурата на е36 и се оказа че всички са с еднакви показания но до 96 година датчиците са два отделни единия за ЕКУ-то а другия за таблото а след 96 ги обединяват в едн с четири пина. Та аз си мислех (така ми бяха казали) че таблото което работи с единичен датчик не можело да работи с двоен, но се оказа грешка, и двата датчика са еднакви и всяко табло си работи и с двата модела. Сега обаче ми трябва информация за датчиците за температура на водата и за температура на въздуха във всмукателния колектор. Не мога да открия никъде инфо за това как се променя съпротивлението на датчиците с промяна на температурата, за да ги въведа в EКУ-то, тъй като точно тези ги няма и не съм сигурен в показанията на температурата. Трябва ми инфо за датчика за въздуха на е39 с номер 13621739510 както и за датчика за водата с номер 13621703993 и по-точно за часта му която отговаря за ЕКУ-то. Ако случайно някой има инфо и за МАП сензор от е46 320д 150 коня да сподели и нея, въпреки че него го тарирахме, но мога да го сравня дали е ок, неговия номер е 13617787142
След всички премеждия колата е вече на гуми и днес ще направя едно кръгче преди да започнем с окончателните настройки. Снощи дори направих първите си два метра на собствен ход :mrgreen:
201.JPG

202.JPG

203.JPG
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 557
Регистриран на: 23.03.2003
Местоположение: Русе

Re: BMW E36 V8 за дрифт

Мнение от REMUS » 10 Сеп 2014, 13:43

1535425_723454767702854_1094295509284872334_n.jpg

Вече се движим, след две години и кусур направих първите тестове на завоя на честа :mrgreen:
Първите впечатления:
-мотора има приличен въртящ момент в ниските и много добър звук, въпреки че не е настроен а работи без аванс и с доста богата смес. Смея да твърдя че много повече ми харесва от турбо мотора на е30-то.
-като поведение на пътя, много повече сцепление на задния мост и по-добър баланс от е30. Не ми харесват новите задни койлоувъри, явно 10кг. пружини идват серт за този амортисьор и ще направя опити с по-меки, примерно 6кг. При дребни неравности нямам проблем, но при по големи гърбици не мога да хвана пътя :mrgreen:
Тези дни ще пусна и информация за датчиците за температура на въздуха и водата.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 557
Регистриран на: 23.03.2003
Местоположение: Русе

Re: BMW E36 V8 за дрифт

Мнение от REMUS » 05 Окт 2014, 18:35

Пооформих си окабеляването на мотора, вече придоби човешки вид.
Имам си и въздушен филтър, но по спишност трябва да му направя изолираща кутия, защото всичкия горещ въздух от радиатора утива във филтъра.
205.JPG

Днес извадих стария Г тек от архивите и реших да замеря време. Останах приятно изненадан.
13.4 на 400м с 115 мили терминална.
206.JPG

207.JPG
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 557
Регистриран на: 23.03.2003
Местоположение: Русе

Re: BMW E36 V8 за дрифт

Мнение от REMUS » 21 Окт 2014, 15:36

Това е резултата преди и след, аз съм доволен и мисля вече да покарам малко, правенето ще почака.
e36 m62b44 dino.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 557
Регистриран на: 23.03.2003
Местоположение: Русе

Re: BMW E36 V8 за дрифт

Мнение от REMUS » 03 Ное 2014, 13:38

Ходих, покарах и съм доволен от поведението на колата.
В началото никак не ми се получаваше, защото сабята която бях захапал ми пречеше да шофирам, но при последните два комплекта гуми всичко си дойде на мястото. Като се направят настройките на окачването и се изхвърлят всички гумени тампони се надявам колата да стане доста по-предвидима и послушна. Мотора се държеше добре, малко позагряваше, но то това беше ясно че ще се случва заради китайския радиатор.
Лошото е че счупих кутията, трета скорост започна да хърка. Притеснен съм че дори и да купя нова то и тя ще се строши и се чудя какво да правя. Трябва ми някакво решение за някаква по-здрава кутия, която да се насади на този мотор. Някой ако държи ключа от палатката и има готова схема за този проблем може да сподели ако не е тайна.
2.jpg

3.jpg

1.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Изображение

Чичо Митко
Аватар
Мнения: 2303
Регистриран на: 12.01.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Х5 и W209
Мечтае да кара: DDT на море :)

Re: BMW E36 V8 за дрифт

Мнение от Митко Стоянов » 03 Ное 2014, 14:39

С каква кутия си в момента - 5 или 6 степенна?
Изображение

Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю :mhihi: :mhihi: :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 557
Регистриран на: 23.03.2003
Местоположение: Русе

Re: BMW E36 V8 за дрифт

Мнение от REMUS » 03 Ное 2014, 14:53

Митко Стоянов написа:С каква кутия си в момента - 5 или 6 степенна?

6 степенна
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към Проекти

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook