BMW E36 V8 за дрифт
Модератор: bum_bum
Re: BMW E36 V8 за дрифт
Вижда се къде е хваната петата на мотора и конзолата за маслените маркучи, за които говорех по-рано.
Ето го и датчика на картера и малко по-горе щипчица за кабелите
Щеката за маслото също е монтирана. После се наложи леко прекрояване, но стана идеално.
Ето го и датчика на картера и малко по-горе щипчица за кабелите
Щеката за маслото също е монтирана. После се наложи леко прекрояване, но стана идеално.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: BMW E36 V8 за дрифт
Дойде ред и на спирачните магистрали. Избрахме да сложим изчяло нови медни тръбички и тефлонови маркучи с метална оплетка и шлаух. Предните маркучи ще почакат докато сложа новите носачи, защото ще трябва да са малко по-дълги, но задните са вече по местата си. До сега задните носачи бяха с два маркуча и тръбичка между тях, а от сега нататък ще са само с един цял маркуч.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: BMW E36 V8 за дрифт
Тази схема с медните тръби съм я ползвал вече в е30-то и работеше перфектно, затова реших да направя всичко изцяло на ново.
Нарочно не използвах маркучи с армировка за цялата магистрала, защото им нямам вяра, тръбата прихваната без да мърда и да се упира никъде ми изглежда в пъти по-добра схема. Можеше да я облека с термо шлаух, както по-късно ще видите горивопроводите, но и така не изглежда зле.
Нарочно не използвах маркучи с армировка за цялата магистрала, защото им нямам вяра, тръбата прихваната без да мърда и да се упира никъде ми изглежда в пъти по-добра схема. Можеше да я облека с термо шлаух, както по-късно ще видите горивопроводите, но и така не изглежда зле.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: BMW E36 V8 за дрифт
След като пуснахме тръбите в коша дойде ред на мотора.
Монтирахме го окончателно, след това кутията и сякаш се видя светлина в тунела
Монтирахме го окончателно, след това кутията и сякаш се видя светлина в тунела
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: BMW E36 V8 за дрифт
След това реших че е време да инсталирам пожарната система.
Пожарогасителя ще стои на мястото на задната седалка. Това място ми изглежда подходящо, като се има предвид, че искам да пренеса тегло към задния мост.
След това пруснах тръбите, ще има две дюзи пред шофьора и пасажера, както и две в коша при мотора.
Пожарогасителя ще стои на мястото на задната седалка. Това място ми изглежда подходящо, като се има предвид, че искам да пренеса тегло към задния мост.
След това пруснах тръбите, ще има две дюзи пред шофьора и пасажера, както и две в коша при мотора.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: BMW E36 V8 за дрифт
Дюзите които имаше към пожарната система не ми хареса как ще стоят в коша, прекалено груби и оязвими щяха да станат по този начин.
Атова си купих други връзки от магазин за пневматика и нещата се получиха доста по-дискренто и надеждно
Атова си купих други връзки от магазин за пневматика и нещата се получиха доста по-дискренто и надеждно
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: BMW E36 V8 за дрифт
След това направих стойката за маслените радиатори. Използвах правоъгълна тръба 40х20х1.5. Направих я по-масивна, за да може освен да държи маслените радиатори, да предпазва водния от евентуални удари при напускане на трасето.
Първоначалната идея беше да сложа два радиатора, като този на снимката, един върху друг, но като направих стойката видях, че мога да сложа масления в единия край и да потърся по-къс за рейката и да го сложа в другия край. Само не ми идваше на ум какъв да ползвам. Трябваше да е грубо 240мм дълъг и 80мм висок.
Тук се виждат и подсилките на рогата.
Първоначалната идея беше да сложа два радиатора, като този на снимката, един върху друг, но като направих стойката видях, че мога да сложа масления в единия край и да потърся по-къс за рейката и да го сложа в другия край. Само не ми идваше на ум какъв да ползвам. Трябваше да е грубо 240мм дълъг и 80мм висок.
Тук се виждат и подсилките на рогата.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: BMW E36 V8 за дрифт
Намерих въпросния радиатор за рейката. От Опел Астра дизел.
Пасна идеално на мястото, само му преправих щуцерите.
Завърших стойката за радиаторите, стана малко масивна, но все пак една от функциите й е да поема евентуални леки удари отпред.
Пасна идеално на мястото, само му преправих щуцерите.
Завърших стойката за радиаторите, стана малко масивна, но все пак една от функциите й е да поема евентуални леки удари отпред.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: BMW E36 V8 за дрифт
Остава да я занеса на прахово и да резна една алуминиева ламарина и да я сгъна, за да отвежда топлия въздух от малките радиатори под водния. Точно под тази ламарина ще върви маркуча за маслото на хидраликата.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: BMW E36 V8 за дрифт
Реших да направя изцяло нови горивопроводи, защото исках да намаля до минимум връзките тръба, маркуч, тръба, маркуч и съответно да намаля шансовете за спукване на маркуч и теч на гориво. Спрях се на медна тръба 10х1. Малко е голяма, но 8х1 вътрешно в същност не е 6мм а 5.5, което ме кара да мисля че тръбата не е точно 8х1 а малко по-дебелостенна. Оригиналната тръба е вътрешно 6.5мм и затова реших да сложа 10х1, за да не намалявам вътрешнто сечение по-малко от оригиналното. Ще прекарам тръби до отзад в легена на резервната гума, където ще има съд за гориво, помпа Бош 044 и филтър а отгоре всичко ще се затвори с някакъв капак, който още незнам какъв ще бъде. Мислех да е от еталбонд, но той май гори като факла, така че ще преусмисля стратегията.
За целта си купих ръчен тръбогиб за медни тръби и противно на очакванията ми и на външния му вид, работи много добре.
На снимката се вижда радиуса, който постигна без да смачка тръбата.
И се почна, в началото докато му свина видях доста зор и почти бях се отказал, но после започнах да се справям.
Първоначално идеята беше тръбите да минат над резервуара и след това над моста, но това е невъзможно да се направи докато моста си е на мястото. Над резервуара ги прекарах, но над моста намаше как да стане. Затова не ми остана нищо друго освен да ги вкарам в купето, колкото и да не ми се искаше.
За целта си купих ръчен тръбогиб за медни тръби и противно на очакванията ми и на външния му вид, работи много добре.
На снимката се вижда радиуса, който постигна без да смачка тръбата.
И се почна, в началото докато му свина видях доста зор и почти бях се отказал, но после започнах да се справям.
Първоначално идеята беше тръбите да минат над резервуара и след това над моста, но това е невъзможно да се направи докато моста си е на мястото. Над резервуара ги прекарах, но над моста намаше как да стане. Затова не ми остана нищо друго освен да ги вкарам в купето, колкото и да не ми се искаше.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: BMW E36 V8 за дрифт
Тези тръби ги облякох в термо шлаух, за да ги защитя от атмосферните условия и от вибрациите и триенето с купето.
Отдолу ги прихванах на оригиналните места с леко преправяне на скобите.
Отдолу ги прихванах на оригиналните места с леко преправяне на скобите.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: BMW E36 V8 за дрифт
Голямата дилема беше, как да набия 8мм горивен маркуч на 10мм тръбопровод и в същото време да има борд против измъкване.
Намерихме решението в една пресичка за раздуване на тръби, но в случая я използвахме за свиване. Избрах отвор с много малко по-малък диаметър от 10мм и стегнахме тръбата в него, така диаметъра и се намали в зона около 15мм, което е достатъчно за стягане на скоба, след това загладих острите ръбове от тръбореза и набих маркуча, стана идеално и най-вече надеждно. Използвах оригиналните маркучи, защото са в перфектно състояние. В крайна сметка се получи това.
Намерихме решението в една пресичка за раздуване на тръби, но в случая я използвахме за свиване. Избрах отвор с много малко по-малък диаметър от 10мм и стегнахме тръбата в него, така диаметъра и се намали в зона около 15мм, което е достатъчно за стягане на скоба, след това загладих острите ръбове от тръбореза и набих маркуча, стана идеално и най-вече надеждно. Използвах оригиналните маркучи, защото са в перфектно състояние. В крайна сметка се получи това.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: BMW E36 V8 за дрифт
Подредих окончателно тръбите, прихванах ги със скоби и остана да се изработи съда за горивото и да се подвържат маркучите към него, помпата и филтъра.
Ето и маркучите към рейката, тук използвам оригиналните маркучи на бързи връзки, а към тръбите ще са със скоби и по същия начин подсигурени против измъкване, както описания по-горе начин. Допуснах маааалка неточност с изрязването на термо шлауха, но ще я попръвя, като набия маркучите окончателно
Ето и маркучите към рейката, тук използвам оригиналните маркучи на бързи връзки, а към тръбите ще са със скоби и по същия начин подсигурени против измъкване, както описания по-горе начин. Допуснах маааалка неточност с изрязването на термо шлауха, но ще я попръвя, като набия маркучите окончателно
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: BMW E36 V8 за дрифт
На 19-ти ноември официално можех да включа на скорост и да оставя колата са стои сама без да я подпирам. С други думи свързахме за първи път мотора със задните гуми. Излаботихме нов кардан от половин предна част на е39 и половин предна и цяла задна част на е36, изпратихме го за баланс и заварка и като се върна го монтирахме на мястото му.
Подвързах маркучите на масления радиатор и монтирах съда за хидравличната течност, остана ми да трасирм маркуча за ниското налягане от радиатора на рейката до казанчето и съм готов с маркучите.
Подвързах маркучите на масления радиатор и монтирах съда за хидравличната течност, остана ми да трасирм маркуча за ниското налягане от радиатора на рейката до казанчето и съм готов с маркучите.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани