BMW E36 V8 за дрифт
Модератор: bum_bum
Re: BMW E36 V8 за дрифт
И разбира се отзад изгледа е като при истинско БМВ
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: BMW E36 V8 за дрифт
Разбира се не остана място за сервото и затова реших да го изместя леко в ляво.
Преместих го със 100мм заедно със стойката за педалите, като за целта ще се наложи да преместя и бушонната кутия вътре в купето, да изработя нов педал за съединителя и да преправя този на спирачката, за да ги върна на старите места.
Ето горе долу така ще стои сервото.
И готовите заварки, не ме питайте как съм ги пилил, за да изглеждат горе долу добре.
Преместих го със 100мм заедно със стойката за педалите, като за целта ще се наложи да преместя и бушонната кутия вътре в купето, да изработя нов педал за съединителя и да преправя този на спирачката, за да ги върна на старите места.
Ето горе долу така ще стои сервото.
И готовите заварки, не ме питайте как съм ги пилил, за да изглеждат горе долу добре.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: BMW E36 V8 за дрифт
Започнахме и със сглобяването на педала на съединителя, за сега изглежда че добре съм се справил с чертежите. Дори и след прегъването отворите за втулката и пина на помпата са един срещу друг.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: BMW E36 V8 за дрифт
Ето го и педала в почти готов вид.
За сега толкова, че станах разноглед от качване на снимки и започнах да претупвам нещата.
Утре ако ми остане време ще продължа.
За сега толкова, че станах разноглед от качване на снимки и започнах да претупвам нещата.
Утре ако ми остане време ще продължа.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- ///M_Martin
- Любимец на Кралицата
- Мнения: 4205
- Регистриран на: 6.04.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
- Мечтае да кара: M3 CSL
Re: BMW E36 V8 за дрифт
Браво за проекта но за да не се мъчиш с качването на снимки по този начин пробвай с разширение и вътре слагаш линка,който си качил на външен хост...
Успех с проекта!
Успех с проекта!
Re: BMW E36 V8 за дрифт
///M_Martin написа:Браво за проекта но за да не се мъчиш с качването на снимки по този начин пробвай с разширение и вътре слагаш линка,който си качил на външен хост...
Успех с проекта!
Не ме кефи това с външните хостове, защото след известно време те изчезват и темите стават безмислени с някакви липсвъщи изображения
Довечера продължавам с качването на снимки
Re: BMW E36 V8 за дрифт
Педалите са завършени и осава само да се боядисат.
Педала на спирачката е на същото място като в оригинал, а съединителя нарочно го направих с 10мм по в ляво.
А ето как изглеждат готови боядисани.
Педала на спирачката е на същото място като в оригинал, а съединителя нарочно го направих с 10мм по в ляво.
А ето как изглеждат готови боядисани.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: BMW E36 V8 за дрифт
Едновременно с педалите започнах с насаждането на радиатора.
За сега ще използвам оригиналния радиатор на М62.
Ако не върши работа ще си купя голям алуминиев и ще си реша проблемите
Наложи се да изрежа доста от рогата, но после ги подсилих външно с квадратен профил, за който по-къно ще прихвана стойката за радиаторите.
За сега ще използвам оригиналния радиатор на М62.
Ако не върши работа ще си купя голям алуминиев и ще си реша проблемите
Наложи се да изрежа доста от рогата, но после ги подсилих външно с квадратен профил, за който по-къно ще прихвана стойката за радиаторите.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: BMW E36 V8 за дрифт
Стана достатъчно здраво, за да издържи тежеста на броята, но все пак реших да ги подсиля външно с профил 25/25.
Радиатора застана доста добре, дори ще се използват оригиналните щипки и почти няма да си личи, че този радиатор не е от тази кола.
Радиатора застана доста добре, дори ще се използват оригиналните щипки и почти няма да си личи, че този радиатор не е от тази кола.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: BMW E36 V8 за дрифт
Ще използвам виско перката, защото ми харесва как работи.
Имам някакви амбиции да изместя радиатора в багажника на по-късен етап и тогава ще се наложи да е с ел перки, но за сега виското ще върши перфектна работа.
Пробвал съм с ел перки и не съм доволен.
Имам някакви амбиции да изместя радиатора в багажника на по-късен етап и тогава ще се наложи да е с ел перки, но за сега виското ще върши перфектна работа.
Пробвал съм с ел перки и не съм доволен.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: BMW E36 V8 за дрифт
Направих стойки за седалките, заварихме ги към праговете и дойде време за вътрешно боядисване.
Докато аз бях на море един приятел се гърчи в жегите, за да боядиса кейджа и купето отвътре.
Външно ще боядисваме на много по-късен етап.
След боядисването започна да прилича на кола.
Бяло, чисто с кеф да редиш частите вътре
Докато аз бях на море един приятел се гърчи в жегите, за да боядиса кейджа и купето отвътре.
Външно ще боядисваме на много по-късен етап.
След боядисването започна да прилича на кола.
Бяло, чисто с кеф да редиш частите вътре
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: BMW E36 V8 за дрифт
Преди да боядисаме направихме стойка за ръчната и изрязахме всичко ненужно от купето и коша.
Всякакви планки, ламаринки и ненужни железа бяха премахнати.
Всякакви планки, ламаринки и ненужни железа бяха премахнати.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: BMW E36 V8 за дрифт
След боядисването се заехме с инсталацията.
Изрязани бяха останалите ненужни кабели, оставих си само чистачки, ел стъклата, и централното Не мисля да си махам стъклата и да си слагам някакви найлони, за да смъкна кяколко килограма, искам колата да изглежда нормално отвън а не като варел.
Премахнах климатроника и сложих обикновено парно, неговата инсталация също беше преработена. Та ако някой иска дигитален климатроник да идва да го взема на символична цена.
Отпред в коша останаха само фарове, мигачи и ел перка (за всеки случай)
Бушонната кутия също беше орязана и мина вътре в купето пред скоростния лост.
И въпреки всичко пак има много кабели. Голяма част от тях са за чистачките, но не исках да ги правя съвсем спартански без интервали и т.н
Изрязани бяха останалите ненужни кабели, оставих си само чистачки, ел стъклата, и централното Не мисля да си махам стъклата и да си слагам някакви найлони, за да смъкна кяколко килограма, искам колата да изглежда нормално отвън а не като варел.
Премахнах климатроника и сложих обикновено парно, неговата инсталация също беше преработена. Та ако някой иска дигитален климатроник да идва да го взема на символична цена.
Отпред в коша останаха само фарове, мигачи и ел перка (за всеки случай)
Бушонната кутия също беше орязана и мина вътре в купето пред скоростния лост.
И въпреки всичко пак има много кабели. Голяма част от тях са за чистачките, но не исках да ги правя съвсем спартански без интервали и т.н
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: BMW E36 V8 за дрифт
От всичко най-много ме кефи, като започна да редя частите на чисто ново боядисано купе.
Разглобих маслената помпа, почистих я основно и я монтирах окончателно на мотора. Картера също е монтиран.
Разглобих маслената помпа, почистих я основно и я монтирах окончателно на мотора. Картера също е монтиран.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: BMW E36 V8 за дрифт
Направихме нова конзола за маслената магистрала, на която ще са монтирани и датчиците за лампата и налягането на маслото. Датчика за температура на маслото го монтирахме в картера.
Притесняваше ме близоста на камбаната за налягане на маслото до колектора, но направих алуминиево щитче, за да не се нагрява прекалено много.
Притесняваше ме близоста на камбаната за налягане на маслото до колектора, но направих алуминиево щитче, за да не се нагрява прекалено много.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани