Избор на турбо - м50б23 строук, турбо, скрап проект

Персонални тунинг проекти.

Модератор: bum_bum

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: Избор на турбо - м50б23 строук, турбо, скрап проект

Мнение от slavianko » 14 Юни 2015, 0:27

Над 300кс никакъв 228мм няма да държи било то и с керамика. Усилените притискатели не са оферта щото заминават бързо аксиалните лагери на вала. Трябва си по голям диаметър.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 64
Регистриран на: 8.11.2012
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е36 в проект
Мечтае да кара: Самолет

Re: Избор на турбо - м50б23 строук, турбо, скрап проект

Мнение от marioneikov » 14 Юни 2015, 3:16

:yes: :yes:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 64
Регистриран на: 8.11.2012
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е36 в проект
Мечтае да кара: Самолет

Re: Избор на турбо - м50б23 строук, турбо, скрап проект

Мнение от marioneikov » 14 Юни 2015, 3:18

Принципно се чудя дали от м3 ще държи до 350-400 коня ?
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 47
Регистриран на: 8.06.2014
Пол: Мъж

Re: Избор на турбо - м50б23 строук, турбо, скрап проект

Мнение от zhivkojujo » 14 Юни 2015, 15:19

Моето м42б18 е с 320 коня на гумите, което при всички случаи е 350+ на вала. Маховик 228мм от м20, керамика и нов Sachs притискател (дори не е performance) - никакви ядове.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: Избор на турбо - м50б23 строук, турбо, скрап проект

Мнение от Boyadjiev » 14 Юни 2015, 16:17

zhivkojujo написа:Моето м42б18 е с 320 коня на гумите, което при всички случаи е 350+ на вала. Маховик 228мм от м20, керамика и нов Sachs притискател (дори не е performance) - никакви ядове.

Мога ли да те помоля да споделиш какви нютони си изкарал? :yes:
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

Потребител
Аватар
Мнения: 47
Регистриран на: 8.06.2014
Пол: Мъж

Re: Избор на турбо - м50б23 строук, турбо, скрап проект

Мнение от zhivkojujo » 14 Юни 2015, 16:29

Boyadjiev написа:
zhivkojujo написа:Моето м42б18 е с 320 коня на гумите, което при всички случаи е 350+ на вала. Маховик 228мм от м20, керамика и нов Sachs притискател (дори не е performance) - никакви ядове.

Мога ли да те помоля да споделиш какви нютони си изкарал? :yes:

Затрих си флашката с графиките, но ще е около 400nm на мотора, предполагам. Съвсем скоро ще опитам с този съединител и притискател как ще е holset hx35 и 2 бара налягане. Предполагам, че ще подмине 500 nm на вала. Общо взето мисля, че там някъде ще се предаде и мен също живо ме интересува какво решение да се измисли.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 752
Регистриран на: 16.01.2005
Местоположение: лондон
Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10

Re: Избор на турбо - м50б23 строук, турбо, скрап проект

Мнение от oxam » 14 Юни 2015, 21:33

marioneikov написа:Принципно се чудя дали от м3 ще държи до 350-400 коня ?


от е46 м3 сток съединителя спокойно държи 460 коня (личен опит) и говорим за много дрифт и писта
Изображение Изображение Изображение Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: Избор на турбо - м50б23 строук, турбо, скрап проект

Мнение от slavianko » 15 Юни 2015, 0:46

Със Холсета докато го сложа и още на 0.8 бара се замаза всичко. Ама не да преплъзва ами направо го нямаше. Това със 228мм керамика и леко по як притискател.
Бюджетният вариант е маховик от М30 с керакика и притискател от Е34 М5 но не съм го пробвал защото си реших проблема радикално със многодисковия Тилтън
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: Избор на турбо - м50б23 строук, турбо, скрап проект

Мнение от slavianko » 15 Юни 2015, 0:47

Със Холсета докато го сложа и още на 0.8 бара се замаза всичко. Ама не да преплъзва ами направо го нямаше. Това със 228мм керамика и леко по як притискател.
Бюджетният вариант е маховик от М30 с керакика и притискател от Е34 М5 но не съм го пробвал защото си реших проблема радикално със многодисковия Тилтън
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 64
Регистриран на: 8.11.2012
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е36 в проект
Мечтае да кара: Самолет

Re: Избор на турбо - м50б23 строук, турбо, скрап проект

Мнение от marioneikov » 15 Юни 2015, 1:23

То добре от м30 ама предполагам колегата иска да си ползва лекия маховик...
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 47
Регистриран на: 8.06.2014
Пол: Мъж

Re: Избор на турбо - м50б23 строук, турбо, скрап проект

Мнение от zhivkojujo » 16 Юни 2015, 0:45

slavianko написа:Със Холсета докато го сложа и още на 0.8 бара се замаза всичко. Ама не да преплъзва ами направо го нямаше. Това със 228мм керамика и леко по як притискател.
Бюджетният вариант е маховик от М30 с керакика и притискател от Е34 М5 но не съм го пробвал защото си реших проблема радикално със многодисковия Тилтън


Колко Nm имаше с 0.8 ? Имам съмнения, че нещо "леко по-якия" притискател всъщност не е толкова як след като се преработи. При мен пак беше така. На 1 бар няма никой. Като ми писна от измислени неща и си купих чисто нов най-обикновен Sachs за м20б20 и се съдрах да давам газ на 1.6 бара.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 537
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: пловдив

Re: Избор на турбо - м50б23 строук, турбо, скрап проект

Мнение от ico318 » 16 Юни 2015, 1:14

М20 съединитела носи над 300нм,а го отписват рано.Вероятно причината е,че са ползвали стари.Горното мнение потвърждава,че новия е як.Стария омеква и огледалото се износва във вътрешния край,като вече не е успоредно на феродовия диск и не натиска равномерно с цялата си площ. Ако и маховика не е челосан,няма здрав съединител.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: Избор на турбо - м50б23 строук, турбо, скрап проект

Мнение от slavianko » 16 Юни 2015, 22:45

zhivkojujo написа:
slavianko написа:Със Холсета докато го сложа и още на 0.8 бара се замаза всичко. Ама не да преплъзва ами направо го нямаше. Това със 228мм керамика и леко по як притискател.
Бюджетният вариант е маховик от М30 с керакика и притискател от Е34 М5 но не съм го пробвал защото си реших проблема радикално със многодисковия Тилтън


Колко Nm имаше с 0.8 ? Имам съмнения, че нещо "леко по-якия" притискател всъщност не е толкова як след като се преработи. При мен пак беше така. На 1 бар няма никой. Като ми писна от измислени неща и си купих чисто нов най-обикновен Sachs за м20б20 и се съдрах да давам газ на 1.6 бара.
Тук говоря за нов притискател усилен от мен. Повярвай ми не е по лош от купешки усилен. Мога толкова да ти го усиля че да хвърлиш аксиални лагери за 10к километра. По тая причина съм го правил ЛЕКО усилен. И въпреки това ЛЕКО бях изкъртил педала на съединителя след няколко карания от натискане. Ти сам прецени какво имам в предвид. Наложи се от два педала да направя един за да държи. Още съм си с усиления педал и мога да ти го снимам да се увериш сам. Това обаче е на моята кола. На друга с друг сетъп може и да държи. Всеки знае че тук много зависи от това кога в оборотите идват нютоните и колко итн. Лично аз съветвам ако ще се прави силна кола да се ползват многодискови съединители. На финала като го преправих ми излезе малко по скъпо но пък знам че повече грижи със съединител няма да имам
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 16.04.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: AvGo's Devil
Мечтае да кара: дълго

Re: Избор на турбо - м50б23 строук, турбо, скрап проект

Мнение от AVGO » 05 Юли 2015, 0:51

Голямо надлъгване е паднало тука :mhihi:

Как говорите за кое-колко държи като има разлика от :

- керамика до керамика и феродо до феродо ( качество )
- притискател до притискател ( кой колко е усилен и в какво състояние е )
- турбина до турбина ( коя кога се развърта и колко бързо )
- диференциал до диференциал ( на кой колко му е дълъг :mhihi: )
- настройки до настройки ( винаги може да се корегира как да идва силата )
- тегло до тегло, като и тук ще го свържа с диференциала и гумите , защото ако всичко е толова леко и късо ( диф ), че да превърта дори и на 4-та и 5-та, то тогава съединителя не вижда абсолютно никакъв зор, защото в критичния за него момент е разтоваен от загубата на сцепление.

Едно нещо разбрах за толкова време в тези среди, всяко едно нещо трябва да се търси, монтира и настройва според предназначението му :driving: Останалото или няма да свърши работа или ще е безсмислено скъпо. :bchug:

Като за финал, ще ти кажа най бюджетния възможен вариант, който аз използвах :
- М50 притискател, леко усилен
- 4 лъчева керамика ( от стар феродов диск )
- 228 мм

Държи на много тежко е36 с всички ( значими ) екстри за модела, 5 човека в колата, 3.15 диф, хубави гуми и доста повече коне :bchug:
https://www.youtube.com/watch?v=qZlSnpVnl6Q - но без 4-те човека :mhihi:
Химна на Бавареца >>> http://www.vbox7.com/play:e3237f4183

Линк за сваляне с високо качество > http://hulkshare.com/n1l4y873vla3

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: Избор на турбо - м50б23 строук, турбо, скрап проект

Мнение от Boyadjiev » 05 Юли 2015, 10:28

:yes:

По тази рецепта ходя и аз. За жалост скъсах връзки на глезена преди седмица и малко ми прекъсна развитието на проекта, но поне имам вече готова маслена конзола с изходи за охлаждане на маслото. Снимки не мога да кача от телефона, но като се пооправя набързо ще ъпдейтна с много темата :bchug:
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

ПредишнаСледваща

Назад към Проекти

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook