Избор на турбо - м50б23 строук, турбо, скрап проект
Модератор: bum_bum
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: Избор на турбо - м50б23 строук, турбо, скрап проект
Над 300кс никакъв 228мм няма да държи било то и с керамика. Усилените притискатели не са оферта щото заминават бързо аксиалните лагери на вала. Трябва си по голям диаметър.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- marioneikov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 64
- Регистриран на: 8.11.2012
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е36 в проект
- Мечтае да кара: Самолет
- marioneikov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 64
- Регистриран на: 8.11.2012
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е36 в проект
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Избор на турбо - м50б23 строук, турбо, скрап проект
Принципно се чудя дали от м3 ще държи до 350-400 коня ?
- zhivkojujo
- Потребител
- Мнения: 47
- Регистриран на: 8.06.2014
- Пол: Мъж
Re: Избор на турбо - м50б23 строук, турбо, скрап проект
Моето м42б18 е с 320 коня на гумите, което при всички случаи е 350+ на вала. Маховик 228мм от м20, керамика и нов Sachs притискател (дори не е performance) - никакви ядове.
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Избор на турбо - м50б23 строук, турбо, скрап проект
zhivkojujo написа:Моето м42б18 е с 320 коня на гумите, което при всички случаи е 350+ на вала. Маховик 228мм от м20, керамика и нов Sachs притискател (дори не е performance) - никакви ядове.
Мога ли да те помоля да споделиш какви нютони си изкарал?
Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- zhivkojujo
- Потребител
- Мнения: 47
- Регистриран на: 8.06.2014
- Пол: Мъж
Re: Избор на турбо - м50б23 строук, турбо, скрап проект
Boyadjiev написа:zhivkojujo написа:Моето м42б18 е с 320 коня на гумите, което при всички случаи е 350+ на вала. Маховик 228мм от м20, керамика и нов Sachs притискател (дори не е performance) - никакви ядове.
Мога ли да те помоля да споделиш какви нютони си изкарал?
Затрих си флашката с графиките, но ще е около 400nm на мотора, предполагам. Съвсем скоро ще опитам с този съединител и притискател как ще е holset hx35 и 2 бара налягане. Предполагам, че ще подмине 500 nm на вала. Общо взето мисля, че там някъде ще се предаде и мен също живо ме интересува какво решение да се измисли.
- oxam
- младши ентусиаст
- Мнения: 752
- Регистриран на: 16.01.2005
- Местоположение: лондон
- Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10
Re: Избор на турбо - м50б23 строук, турбо, скрап проект
marioneikov написа:Принципно се чудя дали от м3 ще държи до 350-400 коня ?
от е46 м3 сток съединителя спокойно държи 460 коня (личен опит) и говорим за много дрифт и писта
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: Избор на турбо - м50б23 строук, турбо, скрап проект
Със Холсета докато го сложа и още на 0.8 бара се замаза всичко. Ама не да преплъзва ами направо го нямаше. Това със 228мм керамика и леко по як притискател.
Бюджетният вариант е маховик от М30 с керакика и притискател от Е34 М5 но не съм го пробвал защото си реших проблема радикално със многодисковия Тилтън
Бюджетният вариант е маховик от М30 с керакика и притискател от Е34 М5 но не съм го пробвал защото си реших проблема радикално със многодисковия Тилтън
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: Избор на турбо - м50б23 строук, турбо, скрап проект
Със Холсета докато го сложа и още на 0.8 бара се замаза всичко. Ама не да преплъзва ами направо го нямаше. Това със 228мм керамика и леко по як притискател.
Бюджетният вариант е маховик от М30 с керакика и притискател от Е34 М5 но не съм го пробвал защото си реших проблема радикално със многодисковия Тилтън
Бюджетният вариант е маховик от М30 с керакика и притискател от Е34 М5 но не съм го пробвал защото си реших проблема радикално със многодисковия Тилтън
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- marioneikov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 64
- Регистриран на: 8.11.2012
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е36 в проект
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Избор на турбо - м50б23 строук, турбо, скрап проект
То добре от м30 ама предполагам колегата иска да си ползва лекия маховик...
- zhivkojujo
- Потребител
- Мнения: 47
- Регистриран на: 8.06.2014
- Пол: Мъж
Re: Избор на турбо - м50б23 строук, турбо, скрап проект
slavianko написа:Със Холсета докато го сложа и още на 0.8 бара се замаза всичко. Ама не да преплъзва ами направо го нямаше. Това със 228мм керамика и леко по як притискател.
Бюджетният вариант е маховик от М30 с керакика и притискател от Е34 М5 но не съм го пробвал защото си реших проблема радикално със многодисковия Тилтън
Колко Nm имаше с 0.8 ? Имам съмнения, че нещо "леко по-якия" притискател всъщност не е толкова як след като се преработи. При мен пак беше така. На 1 бар няма никой. Като ми писна от измислени неща и си купих чисто нов най-обикновен Sachs за м20б20 и се съдрах да давам газ на 1.6 бара.
Re: Избор на турбо - м50б23 строук, турбо, скрап проект
М20 съединитела носи над 300нм,а го отписват рано.Вероятно причината е,че са ползвали стари.Горното мнение потвърждава,че новия е як.Стария омеква и огледалото се износва във вътрешния край,като вече не е успоредно на феродовия диск и не натиска равномерно с цялата си площ. Ако и маховика не е челосан,няма здрав съединител.
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: Избор на турбо - м50б23 строук, турбо, скрап проект
Тук говоря за нов притискател усилен от мен. Повярвай ми не е по лош от купешки усилен. Мога толкова да ти го усиля че да хвърлиш аксиални лагери за 10к километра. По тая причина съм го правил ЛЕКО усилен. И въпреки това ЛЕКО бях изкъртил педала на съединителя след няколко карания от натискане. Ти сам прецени какво имам в предвид. Наложи се от два педала да направя един за да държи. Още съм си с усиления педал и мога да ти го снимам да се увериш сам. Това обаче е на моята кола. На друга с друг сетъп може и да държи. Всеки знае че тук много зависи от това кога в оборотите идват нютоните и колко итн. Лично аз съветвам ако ще се прави силна кола да се ползват многодискови съединители. На финала като го преправих ми излезе малко по скъпо но пък знам че повече грижи със съединител няма да имамzhivkojujo написа:slavianko написа:Със Холсета докато го сложа и още на 0.8 бара се замаза всичко. Ама не да преплъзва ами направо го нямаше. Това със 228мм керамика и леко по як притискател.
Бюджетният вариант е маховик от М30 с керакика и притискател от Е34 М5 но не съм го пробвал защото си реших проблема радикално със многодисковия Тилтън
Колко Nm имаше с 0.8 ? Имам съмнения, че нещо "леко по-якия" притискател всъщност не е толкова як след като се преработи. При мен пак беше така. На 1 бар няма никой. Като ми писна от измислени неща и си купих чисто нов най-обикновен Sachs за м20б20 и се съдрах да давам газ на 1.6 бара.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- AVGO
- ентусиаст
- Мнения: 858
- Регистриран на: 16.04.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: AvGo's Devil
- Мечтае да кара: дълго
Re: Избор на турбо - м50б23 строук, турбо, скрап проект
Голямо надлъгване е паднало тука
Как говорите за кое-колко държи като има разлика от :
- керамика до керамика и феродо до феродо ( качество )
- притискател до притискател ( кой колко е усилен и в какво състояние е )
- турбина до турбина ( коя кога се развърта и колко бързо )
- диференциал до диференциал ( на кой колко му е дълъг )
- настройки до настройки ( винаги може да се корегира как да идва силата )
- тегло до тегло, като и тук ще го свържа с диференциала и гумите , защото ако всичко е толова леко и късо ( диф ), че да превърта дори и на 4-та и 5-та, то тогава съединителя не вижда абсолютно никакъв зор, защото в критичния за него момент е разтоваен от загубата на сцепление.
Едно нещо разбрах за толкова време в тези среди, всяко едно нещо трябва да се търси, монтира и настройва според предназначението му Останалото или няма да свърши работа или ще е безсмислено скъпо.
Като за финал, ще ти кажа най бюджетния възможен вариант, който аз използвах :
- М50 притискател, леко усилен
- 4 лъчева керамика ( от стар феродов диск )
- 228 мм
Държи на много тежко е36 с всички ( значими ) екстри за модела, 5 човека в колата, 3.15 диф, хубави гуми и доста повече коне
https://www.youtube.com/watch?v=qZlSnpVnl6Q - но без 4-те човека
Как говорите за кое-колко държи като има разлика от :
- керамика до керамика и феродо до феродо ( качество )
- притискател до притискател ( кой колко е усилен и в какво състояние е )
- турбина до турбина ( коя кога се развърта и колко бързо )
- диференциал до диференциал ( на кой колко му е дълъг )
- настройки до настройки ( винаги може да се корегира как да идва силата )
- тегло до тегло, като и тук ще го свържа с диференциала и гумите , защото ако всичко е толова леко и късо ( диф ), че да превърта дори и на 4-та и 5-та, то тогава съединителя не вижда абсолютно никакъв зор, защото в критичния за него момент е разтоваен от загубата на сцепление.
Едно нещо разбрах за толкова време в тези среди, всяко едно нещо трябва да се търси, монтира и настройва според предназначението му Останалото или няма да свърши работа или ще е безсмислено скъпо.
Като за финал, ще ти кажа най бюджетния възможен вариант, който аз използвах :
- М50 притискател, леко усилен
- 4 лъчева керамика ( от стар феродов диск )
- 228 мм
Държи на много тежко е36 с всички ( значими ) екстри за модела, 5 човека в колата, 3.15 диф, хубави гуми и доста повече коне
https://www.youtube.com/watch?v=qZlSnpVnl6Q - но без 4-те човека
Химна на Бавареца >>> http://www.vbox7.com/play:e3237f4183
Линк за сваляне с високо качество > http://hulkshare.com/n1l4y873vla3
Линк за сваляне с високо качество > http://hulkshare.com/n1l4y873vla3
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Избор на турбо - м50б23 строук, турбо, скрап проект
По тази рецепта ходя и аз. За жалост скъсах връзки на глезена преди седмица и малко ми прекъсна развитието на проекта, но поне имам вече готова маслена конзола с изходи за охлаждане на маслото. Снимки не мога да кача от телефона, но като се пооправя набързо ще ъпдейтна с много темата
Уважавай другия, независимо каква кола кара.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани